軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 30
累積人氣: 19064
站內搜尋
2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天


原來感覺係信唔得過,數據係先係事實.. 鬱悶 分類: 未分類

唉!今早一出門口...等左好耐都見唔到架taxi,等到成5:30都冇黎..係門口凍到死,有人又唔記得左help我call taxi囉..之後就返房訓覺喇,訓到成9:00先起身...之後返學校上網同整note喇...做到1點幾就出去食lunch喇~之後就去練水...練水之前要量體重喎...本來都冇咩野架...一上磅...嘩...重左2kg囉 ...本來都冇咩架...之後量脂肪...升左好多囉...升左5x ...咁姐係幾多呢.....我唔知....總知就肥左囉...等我琴日仲話d耐力提升左,仲諗住fit左tim,量完冇咩mood游喇...因為聽日佢地好多人比賽所以今日都好輕鬆姐....游完又係去學校上網喇...今日行返屋企....唔再搭車返喇...一返到去就覺屋企開曬燈,但冇人囉....咁浪費能源ga?....一個人係屋企真係好喇..又大喎..之後一到食pie一到睇頭D....hea下hea下...12點幾就訓喇~

發表時間:2006-05-12 06:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


今日證明左我係到練水,係有進步架喇 驚訝 分類: 未分類

今日一早起身,上去食早餐,見到個韓國女仔....嘩..真係....同佢講ga一樣...ok喇...但一定唔係高過我囉...同佢講左幾句就食早餐喇~..之後出左去超市shopping,呀..唔記得左講tim....今日係放假架....之後行左好耐,買完野就返屋企喇~之後係屋企hea到夠鐘就出去練水喇...今日係實驗第2日....今日游ga野係要畫圖畫出黎架

                         800                   (平均200要2'45)100% on time

                  600         600 

           400                       400                        

    200                                     200→6x50,5x50,4x50,3x50,2x50(all KICK) 

                                                                   ↓  

                                                     6x100,5x100,4x100,3x100,2x100...完

完全係好好feel,一d都唔覺得累囉.....yeah~....之後又係返學校上網喇~又係差唔多時間走..之後都係食飯同睇電視囉~

 

發表時間:2006-05-12 08:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


沖到出煙呀~ 滿足 分類: 未分類

今日早水時間其實日日都唔想起身練架..但一到泳池就想落去游架喎但係好累囉今早幾凍呀..游個時個泳池真係出曬煙,一上水去沖涼沖個時出煙,沖完個人仲出緊煙,好似走火咁喎….之後就返學喇今日又係上電腦堂…2個人係電腦室上堂..有部電腦就唔聽你講野喇我又唔係唔識你講ga野…之後上上下就上完喇...之後下午ga堂係到做ass,勁快做完....但又唔想交住喎...之後同佢講下講下唔使交住..哈哈哈..之後就去練水..今日游300+200呀...好累架,但個個都可以on曬tim...真係o嘴喇=0="...游完又係返學校上網喇~之後返屋企個時打左俾$家姐..打左幾日先打到俾佢囉~同佢傾左一個鐘之後就收線食飯....

發表時間:2006-05-11 05:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


今日游得好好feel呀~ 驚訝 分類: 未分類

今日冇出去做gym呀...因為想試下足夠ga休息練水會有d咩特別所以8:00就出去返學喇..今日上阿man,今日精神唔錯但係佢d燈光真係令到個氣氛好低潮”...就算今日有5個人上堂都幾悶,但今日一口氣教2…d野又多又快又有好多後勤工作要做喇…..上完堂就出去練水喇今日勁好feel    ….今日一開始游左2千幾熱身喇之後游24100…..平時死下死下先游完..但係今日個個都可以 1”10 -1”15秒之間返黎,仲有10秒休息爽呀不過其實個個 1”05就差唔多..lee個時侯返到香港應該唔使屈機ga..而家仲屈緊架但我而家d爆炸真係差左好多喇..D 30計返尾個20游幾多..結果都係26,27….算喇俾心機喇之後游完水又係返學校上網,原因係咩,琴日講左喇之後上到8點幾就搭車返屋企….今晚dinner,完全係大胃王比賽喇..佢地留成30隻大大雲吞俾我 佢地個個都係食10零隻..我成30唔係咁呀比賽咩?...仲要唔止雲吞喎仲有好多其他料..食左好耐..我唔係一口氣..睇住鋼鍊..睇下食下咁囉最後俾我食曬喇當然….哈哈哈 ..之後我就問,頭先我入屋個時發現之前空左個間房有人ga?..包租婆同我講今日先知有個新ga 韓國女仔黎之後話佢仲高過我..咁高? ...個樣呢?...ok..咁就慘喇..shdoko都唔靚..你地就話佢靚..lee個仲要得ok tim….….算喇dhk見返d朋友算喇….之後傾多陣就返房訓喇~

 

發表時間:2006-05-10 10:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


今日唔多想返屋企呀~ 滿足 分類: 未分類

今日又要練早水喇~其實都開始慣架喇...係唔慣仲係俾咁貴姐...今日main set係6個400,都幾辛苦..但係都總算完成喇..之後游到7:30就完喇~之後又照常去拉完根就搭車返學校喇..點知大塞車囉條路...勁耐呀先返到學校..遲左30min先返到喇...好在個miss都遲姐...之後上堂,又係上d學過ga野,之後做練習,岩曬....好快就食lunch喇...之後實習堂超悶....hea下hea下咁上完喇...之後又去練水喇...今日沖堂沖到嘔囉...完全係唔識沖...游到第5組先識游...唉..游完就返學校,因為同屋企d人鬧左交,所以唔想咁早返去見到佢地,係學校電腦室上網上到8點幾就走...之後返屋企睇陣頭D就訓囉

發表時間:2006-05-09 06:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


112樣你鍾意一個人既跡象(FROM 903) 疑惑 分類: 未分類

1. 見到佢果陣會心跳加速
2. 口齒突然間變得好唔伶俐
3. 經常發呆
4. 人地無話打俾你,你又響度猛等人地電話
5. 當佢係你視線範圍之內,你會扮睇唔到佢
6. 當佢離開左你視線範圍之內,你就會勁望佢去左邊
7. 見到佢開心,你自己都會暗地裡開心
8. 出完街之後,好想佢送你返屋企/送佢返屋企
9. 一班FRIEND食飯果陣時,希望有意無意咁坐響佢隔離
10. SEND SMS俾佢果陣時,會好介意自己GRAMMAR有無錯
11. 當佢唔舒服果陣,你就會勁叫佢睇醫生(但係自己平時病果陣又唔會去睇)
12. 個個都可以睇你張身份證,除左佢之外(智能ID咭另計)
13. 好想佢送D野俾你,乜野都好
14. 成日留意佢既言行舉止,睇下佢係咪對你有野
15. 若果見到佢同異性傾計果陣,你會想知佢地會傾D乜
16. 成日發夢都夢見佢
17. 若果發覺大家著左D好襯既衫,你會心裡暗叫「妙﹗」
18. 不斷打聽佢既拍拖歷史
19. 會介意佢去完旅行返黎無送手信俾你
20. 趁佢背住你果陣,即時猛望佢背脊
21. 佢叫你做乜都即刻做,好聽話
22. 偷偷地幫佢執手尾
23. 響手機度禁佢個名或者佢D相出黎睇
24. 同佢既FRIEND變得好FRIEND
25. 成日去佢經常出沒既地方留連
26. SEND SMS之前之後都會不斷返睇自己SEND左乜野俾佢
27. 主動借D書、碟俾佢,製造再見既機會
28. 就算佢響你隔離,你都會成日掛住佢
29. 行街見到佢鍾意既野都會有奇妙既感覺
30. 響街度聞到佢搽果種香水(或洗頭水、番?)味,會即刻好緊張
31. 就算你有幾唔得閒都會應承佢出去
32. 用133打俾佢,佢一「喂」就即刻收線
33. 無情情想嗌佢個名
34. 唔敢走去佢附近
35. 習慣每晚都會睇佢個BLOG
36. 唔想俾佢知道你有男/女朋友
37. 成日開MSN或ICQ既HISTORY回味一下
38. 會深入研究佢所有喜歡既野(就算自己一D興趣都無)
39. 好想講自己既野俾佢聽
40. 佢講乜野你都會信
41. 見到佢父母會特別拘謹
42. 講野前會PLAN定一大輪
43. 兩個人獨處時候有DEAD AIR會感到十分尷尬
44. 會記住晒佢鍾意食咩呀、唔鍾意食咩呀,諸如此類
45. 經過佢屋企時候會望上去或者響下面停一停
46. 一起身張開眼就會即時諗起佢
47. 製造無理要求,睇佢有乜野反應
48. 想知佢鍾意邊一類型既異性
49. 佢做任何衰野都會幫佢搵藉口
50. SET佢張相做電腦WALLPAPER
51. 不論內容係乜,SAVE晒佢俾你既SMS
52. 做垃圾婆/佬,總之任何關於佢既野都要KEEP
53. 會響紙上面不停寫佢個名
54. 成日自己估人地對你有無野
55. 每次就算有正經事搵佢,都會自己緊張一番
56. 想佢欠你D野(反而佢還左俾你會唔舒服)
57. 覺得佢梳乜野髮型、著乜野衫都係OK既
58. 唔想聽到佢同佢女/男朋友傾電話
59. 佢一講野果陣就豎起耳仔,但係又扮成唔係聽佢講野
60. 好想度下佢高你幾多/你高佢幾多
61. 同FRIEND講起佢果時,會用花名或暗號
62. 唔敢送太貴重或者太大件既禮物俾佢
63. 因為諗起佢,行行下街都會無啦啦笑左出黎
64. 搵機會同佢合照
65. 會刻意同佢鬥嘴
66. 會留一D問題性既SMS俾佢,等佢一定要覆返你
67. 若果佢讚你靚果陣就會KEEP住呢個LOOK
68. 買D有佢個名既野
69. 同佢MSN果陣,若果佢覆得唔快,就會好失望
70. SEND俾佢既聖誕同新年SMS會同其他人唔同
71. 覺得佢好叻
72. 人地講佢壞話既時候絕對唔會加入
73. 同朋友講起佢既時候會覺得好爽
74. 搵機會度下你隻手大過佢隻手幾多
75. CHECK下自己星座同佢夾唔夾(尤其響網上成日玩配對)
76. 討厭佢所有討厭既人
77. 唔介意望到佢既腳趾
78. 佢生日既時候,唔會買一D人人都知道佢鍾意既禮物俾佢
79. 唔捨得熄電腦,怕佢隨時ONLINE
80. 想見佢,但係見到佢又會覺得好辛苦
81. 同佢講野時候會壓制自己既面部表情(反而搞到個樣唔知想點)
82. 許親願同玩親乜野占卜都係同佢有關既
83. 唔會介紹靚仔/女FRIEND俾佢識
84. 借D意同佢SHARE野飲
85. 同佢搭巴士果陣扮訓著
86. 搣花瓣
87. 乜都幫佢頂
88. 唱K果陣扮晒話無男/女仔陪你唱合唱歌,逼佢同你唱
89. 送野俾佢唔留名
90. 突然間對所有異性失去興趣
91. 人人講緊一D情情塔塔既野果陣都覺得講緊自己
92. 覺得若果同到佢拍拖,一定會好幸福(就算佢同你唔熟)
93. 覺得大家都OK襯既(就算身邊人人反對)
94. 連續打兩個乞嚏就覺得「佢一定係掛住我」
95. 少少野就話自己好唔舒服,睇佢有乜反應
96. 同佢去完街返屋企會勁重溫同佢相處既片段、說話等
97. ENJOY人地誤會你地兩個有野
98. 逼佢同你有單獨相處既機會
99. 響同一場合,佢唔走,你唔走
100. 著得靚果日,好想響街上撞到佢
101. 見到佢ONLINE,等佢同你SAY HI先;若果佢唔應你,你會勁灰
102. 唔小心同佢有肌膚之親,都會即刻有觸電既感覺
103. 每次同佢單獨坐車既時候,感覺都好似去旅行
104. 就算唔係去果度都特登話係,等佢可以順便車埋你
105. 佢借D小野俾你,你都會KEEP起佢唔還
106. 對佢特別小氣
107. 響FRIENDSTER睇晒佢有乜FRIEND
108. 特登俾佢知道你有人追
109. 經常對自己既言行舉止好後悔
110. 希望佢同佢女/男朋友嗌交
111. 人地問你係咪鍾意佢,你會答「痴線﹗」
112. 如果你一路睇/聽呢段野一路諗起一個人既時候…啊~你鍾意左佢﹗

大鑊..中左好多樣tim..仲以為放低左佢....點知......

發表時間:2006-05-08 05:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天


d根超硬囉~ 滿足 分類: 未分類

今日好似先起身呀..要趕去聽GUESS囉..遲到=0=...今日去左中文堂聽..完全係悶囉..悶過英文堂好多..個個都悶架喇...lee個比佢仲悶...唉....好辛苦咁聽完喇..之後去食lunch喇...食完休息左一陣就出去做yoga喇...都唔係yoga ga一dd喇...都係拉根咁囉...不過都幾得意...但係都幾痛架..因為我d根硬呀嘛....玩完就返去食飯,訓覺....聽日又要早練囉

發表時間:2006-05-08 10:50 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


yoyoyo~ 驚訝 分類: 未分類

今日早上去練水,下午去做gym,11點幾返屋企...講完....

發表時間:2006-05-07 01:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天


好累囉..今日.... 開心 分類: 未分類

今日早就起身練水,起左身仲係好累呀~之後又係搭taxi去練水 今日對腳仲係好累囉….之後就返屋企喇d先再返學校囉….之後係屋企煮麵食屋企一個人都冇,開左火都冇人知喇…(佢地唔俾我地煮架,只可以叮or生食)..不過即食  麵叮係一定唔好食架囉因為我試過 ....之後自己煮...好味好多...一到睇"龍咁威2"一到食....lee套戲係戲院睇過...都ok好笑ga....睇完就睇"千杯不醉"..lee套就想入戲院睇,但最後都冇睇ga.....又係好笑ga戲..之後睇完就出去返學校上網喇~點知成個學校ga wirless down左 喎...要用d唔知咩上網囉...我放左d日記就走喇~之後去行街..夠鐘就去練水..今日練水....真係@#$%^&呀...1800熱身後沖個24個100,真係@#$%^&呀....游到@#$%^&呀....完全冇曬力,1'15一個....講多次@#$%^&呀....游完身都唔沬,就要飲水喇 ....好辛苦囉...之後我都唔想行,搭車返屋企(講緊個25min路呀)...之後打左俾阿媽,打完返屋企訓覺...聽日要做gym呀~

發表時間:2006-05-05 12:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天


YEAHYEAH~ 開心 分類: 未分類

今日起身勁累….冇出去做gym tim....之後整左個lunch就出去返學喇..今日上math,variation…f.5ga,算幾難ga野喇個時要專登去搵盧sir補一補tim..不過係會考個時都操左一排ga,上完堂,做返d數都ok….不過leepart 真係要操返上左2個鐘又放學喇 之後上左陣網就去郵局拎郵包,等左2個幾月,終於黎喇本來寄黎我屋企,點知個時冇人,要我自己拎,好在得10kg不過行個 20m in路都幾金….之後返到屋企好似開禮物咁.. 勁開心呀,有鋼鍊囉,2個月冇睇喇之後仲有d日常用品….then食左d野就出去練水喇,今日練水係勁勁勁累, 打左 3000 kick,only kick,都唔知佢地點打,打完100100,想死呀….完全係用曬個lunch,練完上水即支力,返屋企個段係冇力囉行都辛苦呀,對腳係俾唔到力架勁到嚴重..返到屋企,都唔想行落樓,放低個袋即拎飯食喇~feel好似好耐冇食過野食完dinner仲係好肚餓,之後返room睇頭D一到睇一到食..feel先好返d~..睇完訓囉~

發表時間:2006-05-05 12:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]