| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 14 日 星期五  |
第一次係澳洲剪頭髮  |
分類: 未分類 |
今日一早出去搭車去uncle到,坐左一陣佢地就車我去剪頭髮,本來唔想剪架,但真係太長喇..唉..一去到一睇,嘩~個阿嬸睇佢個樣完全髮型師喎…佢同d工具又係好古怪架..我未見過囉
…之後用左
5m
in就剪完喇,超速囉..但個頭又ok喎…真係又料到喎..仲教我點整會好睇d tim喎…哈哈哈~...整完就返uncle屋企喇~(唔該司欣help我問方生體能ga野)之後係到睇"HarryPotter:And theGoblfton Fire"同"Catch me if you can",真係幾好睇呀...catch個個結局真係估佢唔到囉...結局之後仲有結局...精彩呀~
..之後就食飯喇食完就睇"覆雨翻雲"大結局喇...等左成個幾月喇...都幾好睇ga...之後去玩電腦玩左陣又去睇左套戲喇..唔知叫咩名..但幾好睇囉..之後出去搭車..岩岩好last搭到尾班車...上左車打俾$家姐,佢原來今日落左墨爾本...唉...佢就好喇....之後返到去就溫書喇...溫左陣就訓喇~聽日會黎架新ga homestay,係日本女仔黎架..唔該好樣d喇,唔靚唔緊要,唔好樣衰呀~..我就黎心理唔平衡架喇~
|
| 發表時間:2006-04-15 09:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 13 日 星期四  |
開始要做野架喇~  |
分類: 未分類 |
今日又係上低能math 堂ga時間..不過今日難左d喇..上左去中學ga程度喇,不過我做問題,still keep係100%....唉….希望下星期ga f
.4 m
ath,會有d難度喇~同前2個星期一樣,可以早放喇~
買左飯之後就返學校上網同做IT ass,個ass係為一間office解決電腦outdate ga問題,個ass我f.4做過喇,不過要睇返而家d電腦係澳洲ga價錢之嘛
….但要寫1200字,我都唔知何從寫起呀…做到6點幾又係返屋企,食完飯,又係到等睇Lost喇~,點知俾我搵到Lion king,咁就睇住黎等喇~點知睇完lion king都未做,睇返電視節目表,原來今日係冇得做架…唉…今日包租婆阿哥ga farmily黎左住,同佢2個細佬玩uno玩到11點,講起uno…有次好勁架,我地去李sir屋企拜年,玩左10個鐘uno呀
…玩完之後返去訓囉~ |
| 發表時間:2006-04-15 09:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 12 日 星期三  |
又一個人上堂喇~痴線...  |
分類: 未分類 |
今日早上上堂得2個人..2個人上堂真係勁悶呀,又冇氣氛...最好笑ga係lee堂係commaication...得3個人...要係咁講野...之後lunch阿方有野做...走左...得返我一個人...阿sir見得我一個人都照上..唉..仲諗住可以早放tim...之後90%昏迷咁上,上左2個鐘就放喇..之後又係去電腦室上網...又下載左套廣播劇(大衛營)...上到食飯時間就行返屋企喇..今日又行快左3min喇...之後又係食飯,溫書,訓覺.... |
| 發表時間:2006-04-12 02:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 11 日 星期二  |
| 哈哈~ |
分類: 未分類 |
小倩:生日快樂!
今日一起身就記起原本唔記得做功課...爆左一個鐘..做完就走返學校喇...今日有4個人上堂呀...多琴日一倍呀~之後上堂學d野..ok難喇~...break time個時去左搵agen..哎呀..個visa又唔pass喇...又要整過新,仲要上網做tim...整唔好要返香港架喇~..之後lunch拿拿聲做喇..lunch都冇得食..點知做緊form個時..vicky冇喇喇黎搵我..佢仲買左d野食返黎...勁好喇佢...之後我一到食野一到做...做完都差唔多上堂喇...討論堂..勁驚呀..唔知個功課做得好唔好呢?...之後原來發覺得我一個做左...=0="...做得唔錯,好多都岩曬^^..之後放左學就出返去買lunch喇..買完就返學校上網喇...上到食飯時間就返屋企...之後打俾$家姐,因為我琴日突然想放假落雪梨一日遊,點知家姐放假又落墨爾本喎...唉...之後同佢傾左成個鐘,有d位真係幾好笑...傾完又係溫書,訓覺.... |
| 發表時間:2006-04-11 06:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 10 日 星期一  |
2006 年 4 月 9 日 星期日  |
HAHAHA  |
分類: 未分類 |
今日係我識左HIDY既第100日呀~因為好少會記得架....所以好特別囉~^^
今日又係去聽野喇..因為琴日溫得太晚喇...今日差唔多一坐低就訓左喇...起身都差唔多完喇~..之後都係去食lunch去unlce上網咁囉..之後搭返車返屋企...今日晚餐好勁呀...俾你睇下喇~我一個人食曬囉...超好味囉~
...哈哈哈~第一次食咁大ga漢堡包呀! |
| 發表時間:2006-04-09 01:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 8 日 星期六  |
2006 年 4 月 7 日 星期五  |
2006 年 4 月 6 日 星期四  |
| 都唔知點解可以咁累架~ |
分類: 未分類 |
今日上math堂喇…d野真係淺到爆囉…唔講學左d咩,只係話你知我做練習,112題,岩曬…咁你就知有幾容易喇~由於太容易ga關係,所以11點就放學喇~…5個鐘堂,變成2個鐘…勁唔勁呀?
...之後就同vicky去食lunch,今日又去左另一間food court喇∼今日d野食好好多,食炸豬排蛋飯呀..勁好味呀,好有日本風味架~對上次個次係江户前食都冇咁好味呀…食完同佢分左手之後就返學校上網喇~個日記上唔到囉,又要打係xanga喇~…之後等夠鐘就去練水喇…琴日我講過喇,今日會好辛苦架…但游落去又唔係好辛苦之喎…一開始就6個25喇~之後係8個150腳/自同8個100蝶/自游完熱身就黎喇~…4組1個400+2個50,當然全部係沖喇~,d400全部都係4分59秒之內游完,d50就全部得3字頭…感覺係唔錯ga,但時間仲係低水平囉
,下次要再做好d先
,游完lee set野游多
1500米
(都可以算係放鬆ga)就上水喇~返屋企食飯睇電視…係咁多….又冇溫書tim=0= |
| 發表時間:2006-04-07 09:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 5 日 星期三  |
間學校幾IT呀~  |
分類: 未分類 |
今日一早起就發覺小腿的痛楚,仲未消失…我想我真的受傷
,這我只好使用按摩膏來減輕我的痛楚吧~之後我如常地行回學校去,今日上的是communication,這正時我的強項之一
,雖然有時都不太
明白
老師說的英文字,但都不像一個啞巴...上午上的理論堂感覺很好,之後和Vicky出去試新的food count食午飯,但明天都是回平時去開的吧~下午上的是討論堂,老師和我們玩了很多遊戲,非常有趣.不知不覺又放學了,我去到電腦室用我的手提電腦上網,何解我要去電腦室用我的手提電腦上網呢?其實成間學校都給wireless包圍著,你只要拿著電腦,任何地方都可以上網,連toilet都可以的,但何解我會選電腦室呢?原因是電腦室的椅子比其他地方舒服...上到3點20就去巴士站了,下巴士時碰見John在車上,他也見到我,他仲叫上車,車我到泳池,真是好人
,在車上我問他幾歲,原本他已22歲了,他說他17歲的時候很慢,到20歲才有點成績,果然運動員到2字頭仲有進步的area,因為他是法國人,所以口音有點不同,但在我家中都有一個法國人,所以問題不大.到了泳池我拉了一陣根,教練就來了,我們睇了”行程表”(因為是步向死神的,所以我說是行程表).今天不算辛苦,明天2小時的才算辛苦.今日因為小腿受傷,熱身的
1800米
做得不太好,之後的50%中速,50%全速都做得不錯,特別是
150米
的時侯,開了一陣OT就完喇~回到家中也是吃飯,本想出去打電話的,但訓在床上,過了一會兒就訓了…今晚又沒有溫書,
明天要開OT 了~ |
| 發表時間:2006-04-07 08:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 117 | »
|