軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 36
累積人氣: 19070
站內搜尋
2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天


第一次係澳洲剪頭髮 開心 分類: 未分類

今日一早出去搭車去uncle,坐左一陣佢地就車我去剪頭髮,本來唔想剪架,但真係太長喇....一去到一睇,~個阿嬸睇佢個樣完全髮型師喎佢同d工具又係好古怪架..我未見過囉 之後用左 5m in就剪完喇,超速囉..但個頭又ok真係又料到喎..仲教我點整會好睇d tim…哈哈哈~...整完就返uncle屋企喇~(唔該司欣help我問方生體能ga野)之後係到睇"HarryPotter:And theGoblfton Fire"同"Catch me if you can",真係幾好睇呀...catch個個結局真係估佢唔到囉...結局之後仲有結局...精彩呀~ ..之後就食飯喇食完就睇"覆雨翻雲"大結局喇...等左成個幾月喇...都幾好睇ga...之後去玩電腦玩左陣又去睇左套戲喇..唔知叫咩名..但幾好睇囉..之後出去搭車..岩岩好last搭到尾班車...上左車打俾$家姐,佢原來今日落左墨爾本...唉...佢就好喇....之後返到去就溫書喇...溫左陣就訓喇~聽日會黎架新ga homestay,係日本女仔黎架..唔該好樣d喇,唔靚唔緊要,唔好樣衰呀~..我就黎心理唔平衡架喇~

發表時間:2006-04-15 09:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 13 日  星期四   晴天


開始要做野架喇~ 滿足 分類: 未分類

今日又係上低能math ga時間..不過今日難左d..上左去中學ga程度喇,不過我做問題,still keep100%....….希望下星期ga f .4 m ath,會有d難度喇~同前2個星期一樣,可以早放喇~ 買左飯之後就返學校上網同做IT ass,ass係為一間office解決電腦outdate ga問題,assf.4做過喇,不過要睇返而家d電腦係澳洲ga價錢之嘛 ….但要寫1200,我都唔知何從寫起呀做到6點幾又係返屋企,食完飯,又係到等睇Lost~,點知俾我搵到Lion king,咁就睇住黎等喇~點知睇完lion king都未做,睇返電視節目表,原來今日係冇得做架今日包租婆阿哥ga farmily黎左住,同佢2個細佬玩uno玩到11,講起uno…有次好勁架,我地去李sir屋企拜年,玩左10個鐘uno玩完之後返去訓囉~

發表時間:2006-04-15 09:35 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天


又一個人上堂喇~痴線... 不安 分類: 未分類

今日早上上堂得2個人..2個人上堂真係勁悶呀,又冇氣氛...最好笑ga係lee堂係commaication...得3個人...要係咁講野...之後lunch阿方有野做...走左...得返我一個人...阿sir見得我一個人都照上..唉..仲諗住可以早放tim...之後90%昏迷咁上,上左2個鐘就放喇..之後又係去電腦室上網...又下載左套廣播劇(大衛營)...上到食飯時間就行返屋企喇..今日又行快左3min喇...之後又係食飯,溫書,訓覺....

發表時間:2006-04-12 02:02 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天


哈哈~ 分類: 未分類

小倩:生日快樂!

今日一起身就記起原本唔記得做功課...爆左一個鐘..做完就走返學校喇...今日有4個人上堂呀...多琴日一倍呀~之後上堂學d野..ok難喇~...break time個時去左搵agen..哎呀..個visa又唔pass喇...又要整過新,仲要上網做tim...整唔好要返香港架喇~..之後lunch拿拿聲做喇..lunch都冇得食..點知做緊form個時..vicky冇喇喇黎搵我..佢仲買左d野食返黎...勁好喇佢...之後我一到食野一到做...做完都差唔多上堂喇...討論堂..勁驚呀..唔知個功課做得好唔好呢?...之後原來發覺得我一個做左...=0="...做得唔錯,好多都岩曬^^..之後放左學就出返去買lunch喇..買完就返學校上網喇...上到食飯時間就返屋企...之後打俾$家姐,因為我琴日突然想放假落雪梨一日遊,點知家姐放假又落墨爾本喎...唉...之後同佢傾左成個鐘,有d位真係幾好笑...傾完又係溫書,訓覺....

發表時間:2006-04-11 06:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 10 日  星期一   晴天


我都唔知點解要close 驚訝 分類: 未分類

今日起身仲好累呀 ...今日又係上我會考gaCIT堂...不過今日頭個鐘發生左件我諗左好耐但又未發生ga野..就係得一個人返左黎...完全係無奈囉~ ..一個鐘之後先有人返囉.....唉...個1個鐘真係辛苦呀..1on1...咩都唔做得....之後下午上實習堂,又係學d低能野...好快就放學喇~之後又係練水時間喇....我又如常咁係巴士到訓覺喇..次次都冇過站..但今次竟然過左tim..但好在唔係好多姐..行返15就到泳池喇...點知一望過停車場...點解冇車架?...之後行到去門口...下...close左..唔係嘛....仲要等到25號先開返囉 ...唉...之後只好返學校上網喇...之後返屋企...今日冇得練水只好食少d喇~但今日竟然有雪榚apple pie囉...係就係好好味ga,但係只好食一件囉...之後就溫書喇...溫完就訓喇~

發表時間:2006-04-11 03:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天


HAHAHA 驚訝 分類: 未分類

今日係我識左HIDY既第100日呀~因為好少會記得架....所以好特別囉~^^

今日又係去聽野喇..因為琴日溫得太晚喇...今日差唔多一坐低就訓左喇...起身都差唔多完喇~..之後都係去食lunch去unlce上網咁囉..之後搭返車返屋企...今日晚餐好勁呀...俾你睇下喇~我一個人食曬囉...超好味囉~ ...哈哈哈~第一次食咁大ga漢堡包呀!

發表時間:2006-04-09 01:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 8 日  星期六   晴天


嘩~晨早練水~ 滿足 分類: 未分類

今日一早5點幾起身已經要練水喇..是但拎左d野食就咬住走喇遲左 30m in先到..一去到..勁多人囉..個個唔係自己揸車就踏單車..佢地就好喇~之後就落水游喇!...一落到去水冷到痴肺呀~… 游左好耐都未熱一上水個下..真係ice age2~ 游完就返學校上網喇….上到6點幾聽左來不及聽你說愛我勁好聽喎…d歌又改得好好喎一次過聽曬10…^^…之後down左套幻想劇就走喇~返到屋企就發覺點解冇左dga?原來今日個日本妹同法國仔走左..佢地無聲無色咁走左囉成間屋又要靜過喇~希望下次會黎個好樣d架喇~~溫左陣書就出去打電話返屋企喇~傾陣個鐘就買左枝野飲行返屋企喇之後溫書溫左成晚溫溫下訓左~

發表時間:2006-04-10 10:54 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 7 日  星期五   陰天


家誠:4連冠~掂呀 分類: 未分類

今日又唔使上堂喇...但我都照返學...但之前要入$同搵人,之後再行陣街先返去....上上上到11點就買飯之後又係上上上(同屋企人msn )傾到3點幾就出去練水喇~..今日練水...主餐用3個字黎講...爆~爆~爆..講完,當然我頭先係講左要爆3組野喇...10個50(爆25中上速25)...本來都冇咩ga但係john同wine真係快到你驚囉...同佢地一齊爆25...25米之喎都俾佢地lu...我只見到踢腳ga水花...完全係23中同25尾差距囉...25都lu到咁...慘不忍睹..但係愈俾佢lu就愈要追...我追我追~追到成身散曬 ...之後上水教練叫不如聽日都黎游..游6:30囉.....我就諗大鑊喇,我搭ga車好似6:30先有第一班車喎....之後我返到去睇一睇個巴士時間表...O!my god..唔睇仲好d...一睇第一班車6:58...你唔係呀嘛...好煩惱咁行返屋企喇~..諗住食完飯就出去打電話俾家誠喇...點知一返到去竟然同我講話出去bbq..下?bbq,食dinner之喎...原來澳洲周圍都有d大鐵板架...free俾你燒...下...咁得意ga ...食完就坐車返去喇...之後打左俾家誠...勁呀又嬴....12塊金牌..有機會真係放曬出黎影返張相...之後同金sir,小秉傾左陣之後就返屋企喇~返到去成班係到傾計..睇魔幻王國睇到13點幾先訓囉~

發表時間:2006-04-08 09:45 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 6 日  星期四   晴天


都唔知點解可以咁累架~ 分類: 未分類

今日上math堂喇…d野真係淺到爆囉唔講學左d,只係話你知我做練習,112,岩曬咁你就知有幾容易喇~由於太容易ga關係,所以11點就放學喇~…5個鐘堂,變成2個鐘勁唔勁呀? ...之後就同vicky去食lunch,今日又去左另一間food court喇∼今日d野食好好多,食炸豬排蛋飯..勁好味呀,好有日本風味架~對上次個次係江户前食都冇咁好味呀食完同佢分左手之後就返學校上網喇~個日記上唔到囉,又要打係xanga~…之後等夠鐘就去練水喇琴日我講過喇,今日會好辛苦架但游落去又唔係好辛苦之喎一開始就625~之後係8150/自同8100/自游完熱身就黎喇~…41400+250,當然全部係沖喇~,d400全部都係459秒之內游完,d50就全部得3字頭感覺係唔錯ga,但時間仲係低水平囉 ,下次要再做好d,游完lee set野游多 1500 (都可以算係放鬆ga)就上水~返屋企食飯睇電視係咁多….又冇溫書tim=0=

發表時間:2006-04-07 09:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 5 日  星期三   晴天


間學校幾IT呀~ 開心 分類: 未分類

今日一早起就發覺小腿的痛楚,仲未消失我想我真的受傷 ,這我只好使用按摩膏來減輕我的痛楚吧~之後我如常地行回學校去,今日上的是communication,這正時我的強項之一 ,雖然有時都不太 明白 老師說的英文字,但都不像一個啞巴...上午上的理論堂感覺很好,之後和Vicky出去試新的food count食午飯,但明天都是回平時去開的吧~下午上的是討論堂,老師和我們玩了很多遊戲,非常有趣.不知不覺又放學了,我去到電腦室用我的手提電腦上網,何解我要去電腦室用我的手提電腦上網呢?其實成間學校都給wireless包圍著,你只要拿著電腦,任何地方都可以上網,toilet都可以的,但何解我會選電腦室呢?原因是電腦室的椅子比其他地方舒服...上到320就去巴士站了,下巴士時碰見John在車上,他也見到我,他仲叫上車,車我到泳池,真是好人 ,在車上我問他幾歲,原本他已22歲了,他說他17歲的時候很慢,20歲才有點成績,果然運動員到2字頭仲有進步的area,因為他是法國人,所以口音有點不同,但在我家中都有一個法國人,所以問題不大.到了泳池我拉了一陣根,教練就來了,我們睇了行程表”(因為是步向死神的,所以我說是行程表).今天不算辛苦,明天2小時的才算辛苦.今日因為小腿受傷,熱身的 1800 做得不太好,之後的50%中速,50%全速都做得不錯,特別是 150 的時侯,開了一陣OT就完喇~回到家中也是吃飯,本想出去打電話的,但訓在床上,過了一會兒就訓了今晚又沒有溫書, 明天要開OT ~

發表時間:2006-04-07 08:59 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]