軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 10
累積人氣: 19044
站內搜尋
2006 年 7 月 16 日  星期日   陰天


$家姐要走囉.... 驚訝 分類: 未分類

今日同家姐傾左3個幾鐘電話,2點幾個時出去想拎水飲ga..點知見到屋企kitchen漏水...之後叫醒媽咪,之後係咁掃水...d水不停黎囉....我係咁掃掃掃...最後4:30..mission clear...當我一到掃一到同$家姐傾電喇...我同佢傾到4:30都收線,之後走去訓左個幾鐘,6:00起身去送$家姐...搭mtr去青衣等於家姐佢地黎車喇..俾我見到佢男朋友喇....ER...佢係點...唔多講喇...之後就去影相喇...之後李展,本來我地同家姐同佢男朋友可以呃到佢屋企人架嘛...點知最後個2min..先...唉..有時有d野..係咁架喇...送完佢機之後就返屋企喇...同屋企人食飯周行街囉..去左speedo shop掃貨呀..勁開心呀...之後返屋企訓左陣就出去食飯喇...食飯都冇咩特別...之後返左屋企睇下電視呀..咁囉

發表時間:2006-07-17 11:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 16 日  星期日   晴天


送俾$家姐的... 開心 分類: 未分類

你這晚來穿得最閃 絕在臉妝這樣艷
若這是場比較戰 真不知我怎出線
自問大家不會變 若妒忌你極膚淺
但我仍然還好勝 如不你會高過我半邊天

若是有人贊揚你 我也應
會替你暗喜 我老實問自己
若我在各樣也沒法及你
這友情 可能會俾考起

*如死黨有暗湧 也要各扮不懂
 若大家同看中 
情誼仍在心中
 情感彷似填充 遺留秘密互通
 姊弟有情意結 最終 還是知道輕重*


oh...i think it's funny i think it's crazy

你我有誼比天更高 傾著電話出大路
見你同男孩跳舞 好景比我更加早
望見著你跟他好 現在若我未得到
未免自蠶和煩惱 令我小小憎你太風騷

從前我和你沒有 嗌過交
暗裡縱賽跑 發過誓別絕交
亦會和你夜半談笑睡覺

所有人 卻永遠怕比較

*如死黨有暗湧 也要各扮不懂
 若大家同看中 
情誼永在心中
 情感彷似填充 遺留秘密互通
 姊弟有情意結 最終 還是知道輕重*


oh...i think it's funny i think it's crazy
oh...i think it's funny i think it's crazy
 

發表時間:2006-07-16 01:33 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


對腳唔使要喇~ 滿足 分類: 未分類

今日一早就出去練水喇..今日做到野ga只到2個400自手....其他都唔知做緊咩....加上腳傷..極想上水囉...之後體能時間開會講野同拉根囉..完全係無聊囉...之後就去食lunch喇...之後都係去左打機...今日打gundam..冇人ti機...勁好...打到2點幾就走喇...打機真係開心呀..之後諗住返屋企喇..點知屋企冇人,又冇屋企key喎..之後訓左係門口一陣..等到阿ma屋企有人先過去拎key..之後返屋企同家姐傾左電話...之後俾佢叫左出街...本來想同佢睇戲架..但係冇咩岩時間...最後去左影貼紙相..不過之前去左m記食雪榚..我睇到我家姐男朋友個樣喇...其實之前我係mtr個時我睇唔清楚架...估到呃到佢...哈哈哈...之後去左悅來影喇...好好笑呀...之後家姐同佢屋企人去tea..我就吉下吉下行上去城門谷運動場喇...上到見到得家誠同金sir..之後傾傾陣就出熱身...你地會好奇怪..我連行都有問點解仲可以跑呢?.....係咁ga...只要跑得有技巧就得架...總括黎講大腿3組肌肉...我傷左2大組...但係約左佢地自己唔跑唔好意思ga..點知佢地跑山..頂到一個囉...之後唔得喇....之後就行返去休息喇..做多陣就手ga野就走喇...9:30就去bath喇..之後行落去食落去吉野家食..個時10:15ga...本來佢地唔接客架喇..但係我同家誠上到去佢話做我地...但其實我地有一班人囉..哈哈哈...之後傾到人地收工先走...返到屋企打俾$家姐....

發表時間:2006-07-16 01:37 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


我應該記得 記得記得陪住你 應該記得記得 記得非常時期.... 分類: 未分類

今日約左阿欣睇戲...其實同唔同睇戲唔緊要...只係要見到佢就得架喇...佢19號就走喇...但係我都唔知可以做D咩GA...唉...不過唔緊要喇...開心一日得一日喇..不過見佢之前要去搵我好兄弟阿聰拎貨...阿聰話琴日話如果唔係之前留ga話...今日都可能買唔到..lucky..之後落返去金禾打機...之後打左陣諗住打俾阿欣..點知佢全家係下面飲茶喎..見住咁傾電話囉..好好笑呀..之後$家姐打電話黎help..之後我就新之城help我家姐喇...我點help佢呢...answer係俾佢打....因為佢釘左ear ring..仲要x2 tim..睇佢個好似好痛囉...而家睇我個樣我隻手會好痛囉..之後送佢見男朋友..就等阿欣喇...遲左30mi..不過唔緊要喇...都好好笑呀...得個笑字囉...之後同佢食左d野..送左佢去唔知邊到就走喇....一個人行個時先記起對腳傷左....琴日就連行都有問題..但係今日同阿欣行個時一d都痛囉...一自己一個人行就好痛喇..之後行返去屋企,訓左一陣..之後食飯同玩電腦....

發表時間:2006-07-15 01:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 13 日  星期四   陰天


第一個女仔同我第二次戲呀 驚訝 分類: 未分類

今日可以打破咒語喇...可以同同一個女仔睇2次戲...今日約左嘉靜睇戲呀..睇10鐘...之後9點幾我地2個都到喇...之前睇左d唔同戲ga 短片...好多戲我都想睇呀...10點鐘就入去睇喇..今日我地睇加菲貓2...我地2個都係冇睇過1架..今日個場都唔係好多人...不過套好好笑呀..笑足全場...之後就搭的士上去石圍角M記坐左陣就走喇..之後返左屋企..訓左陣就要出去練水...今日去個時遲左..但係去到個時唔見方生...但係又見到阿峰佢地....要同港隊練囉...冇咩所謂喇..係我眼中..青年軍同港隊係差唔多姐..點知練D野...低能架...青蛙跳足球場..之後仲要跑返去..仲要做幾次喎...想死呀?...幾百米囉..我都未見過佢地咁做GA...有心玩野....做完都FEEL到對腳傷傷地喇..之後行都勁痛囉...落到水..又唔講游d咩喎...自己游都唔知游到幾時..不知所謂...抵而家香港游泳咁差ga...游完"吉下吉下"返屋企喇..今次有排休息喇...我都唔明....星期日明明有比賽架...今日仲要咁練...星期日點會有力姐...唉....之後返去食飯睇電視...之後又開始玩電腦喇...但係玩玩下自己訓左...

發表時間:2006-07-14 07:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


今日同阿聰/dicky去玩...幾好feel呀 分類: 未分類

今日一早就同阿晶傾左成個鐘先起身...11點約左阿聰去打機..1點去到悅來打機...好爽呀...因為我地大家都鐘意打gundam,之後就去金禾打機喇...join阿ray..打多陣就夠鐘出去練水喇...之後返左屋企拎左d野就出去練水喇....唔係好想游所以游左一個就上水喇..之後出去等dicky就出去黃埔食飯喇...因為有好多人都要學拯溺..所以我地一早拎左位先..10:00開飯...今日有我,dicky,丁丁,嘉穎,jj,卓恆,大孖,細孖,tracy同一個女仔...食完之後就照相...唔知點解來照咩個樣都好生硬呀....之後同佢地搭車返去...返到去就同人傾電話傾到2點幾...聽日好緊張呀...

night 017
發表時間:2006-07-13 12:28 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天


今日..... 驚訝 分類: 未分類

今日一早約左$家姐飲茶...第一次同朋友飲茶....有$家姐ga地方...真係好難唔好笑架同唔開心架....食完就去買d蛋撻俾d老師喇..之後搭的返學校...之後見到d老師同唔同ga阿sir傾下計...個個阿sir見到我都講左個 ceap gag....我真好耐似走得唔耐咁呀....之後同伍sir出左去飲野...我睇得出伍sir好關心我地ga...之後就去搵阿晶...同佢行左去影照紙相...不過唔夠上次影得好...之後去左食d野之後又去影過..不過今次好好笑,入左$之後..阿晶接到電話...行左出去...之後部機又去緊喎...阿晶又未返...最後自己一個影囉...=o="..之後出到黎俾見到嵐同佢班損友...之後等完d 相出來就走喇....點知轉個彎...又見到嵐佢地一班損友..俾佢地打劫左$40...算喇...當打發左佢地之後...就送左阿晶搭車..唉....冇左一個朋友喇係香港,佢聽日要返大陸囉...之後去左打機,打到5點幾就同阿競搭下MTR,之後返屋企食飯同睇下電視...同我FATHER傾計個時...唔知點解覺得人情冷暖呀~

發表時間:2006-07-13 12:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


今日真係好累呀~ 分類: 未分類

今日睇完波..冇訓到..去左玩鋤d...玩到7點幾...就走喇..返到屋企9:00一直係到訓...訓到4:00先起身...之後睇左陣電視..之後就出去練水喇...今日去到泳池..先知孫教練冇係到教好耐喇.......今日練水1..d野好easy姐.不過累累地囉...之後返屋企食飯...

發表時間:2006-07-13 12:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


lee幾日令我感觸良多... 分類: 未分類

可能lee幾日我會決定...我下次返黎ga日期....$家姐一早就決定下一次返黎係12月2日..而我...本來諗住有假就返ga..但係唔知點解我想改變主意...我唔諗住06年再返...因為我好似同所有人都有塊板,有隔幕..佢地一直成長緊...而我永遠停係到....唉...總知我而家有個咁ga想法喇....

發表時間:2006-07-10 06:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天


真係冇永遠的勝利/成身散曬 不安 分類: 未分類

今日有好多唔同ga感覺....今日一早就出去大埔比賽喇...今日極到熱....一去到比賽場地已經留曬汗..之後我係不停咁留...留左成6個鐘...落水熱身...係降溫唔係熱身....之後我都開始擔心留咁耐...咩力都冇曬喇...加上我好多野都冇拎(水,短褲等等...)好大意..真係致命ga錯誤呀....之後真係太熱...得返30%到喇...仲要游100蝶喎...最後得返1"09....練水都冇咁慢..我睇返video...有睇唔到有d咩問題喎...唉...之後接力又係....破左我50場區際分齡游泳賽不敗記錄囉....唉..極唔開心囉...第4....之後同佢dicky,jj,丁丁去搭車...之後搭車出荃灣喇...今晚係世界盃決賽..我地成班就去到金sir屋企睇波喇...我join左其他人係超市之後..等hidy..之後就去搭車喇..未見hidy先見佢隻手...中頭獎囉...之後整好曬d野就開始打邊爐喇...今日我地有好多人呀...之後我地食下玩下...好快就到清晨囉...開波囉...我其實鐘意法國多d架..但係個個鐘意大利..我做住中立先喇..場波好幾好睇架...不過今日比賽加上之前都冇咩訓...所以訓下醒下咁睇...我次次都係咁睇波架喇..都唔知佢地覺得好奇怪咁...個人咁累,仲要通頂冇一開始就訓咪好囉...哈哈哈....最後意大利贏左囉....算喇..之後玩鋤玩到7點幾先走....

發表時間:2006-07-10 05:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]