| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 16 日 星期日  |
$家姐要走囉....  |
分類: 未分類 |
今日同家姐傾左3個幾鐘電話,2點幾個時出去想拎水飲ga..點知見到屋企kitchen漏水...之後叫醒媽咪,之後係咁掃水...d水不停黎囉....我係咁掃掃掃...最後4:30..mission clear...當我一到掃一到同$家姐傾電喇...我同佢傾到4:30都收線,之後走去訓左個幾鐘,6:00起身去送$家姐...搭mtr去青衣等於家姐佢地黎車喇..俾我見到佢男朋友喇....ER...佢係點...唔多講喇...之後就去影相喇...之後李展,本來我地同家姐同佢男朋友可以呃到佢屋企人架嘛...點知最後個2min..先...唉..有時有d野..係咁架喇...送完佢機之後就返屋企喇...同屋企人食飯周行街囉..去左speedo shop掃貨呀..勁開心呀...之後返屋企訓左陣就出去食飯喇...食飯都冇咩特別...之後返左屋企睇下電視呀..咁囉
|
| 發表時間:2006-07-17 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 16 日 星期日  |
送俾$家姐的...  |
分類: 未分類 |
你這晚來穿得最閃 絕在臉妝這樣艷
若這是場比較戰 真不知我怎出線
自問大家不會變 若妒忌你極膚淺
但我仍然還好勝 如不你會高過我半邊天
若是有人贊揚你 我也應
會替你暗喜 我老實問自己
若我在各樣也沒法及你
這友情 可能會俾考起
*如死黨有暗湧 也要各扮不懂
若大家同看中 情誼仍在心中
情感彷似填充 遺留秘密互通
姊弟有情意結 最終 還是知道輕重*
oh...i think it's funny i think it's crazy
你我有誼比天更高 傾著電話出大路
見你同男孩跳舞 好景比我更加早
望見著你跟他好 現在若我未得到
未免自蠶和煩惱 令我小小憎你太風騷
從前我和你沒有 嗌過交
暗裡縱賽跑 發過誓別絕交
亦會和你夜半談笑睡覺
所有人 卻永遠怕比較
*如死黨有暗湧 也要各扮不懂
若大家同看中 情誼永在心中
情感彷似填充 遺留秘密互通
姊弟有情意結 最終 還是知道輕重*
oh...i think it's funny i think it's crazy
oh...i think it's funny i think it's crazy |
| 發表時間:2006-07-16 01:33 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
對腳唔使要喇~  |
分類: 未分類 |
今日一早就出去練水喇..今日做到野ga只到2個400自手....其他都唔知做緊咩....加上腳傷..極想上水囉...之後體能時間開會講野同拉根囉..完全係無聊囉...之後就去食lunch喇...之後都係去左打機...今日打gundam..冇人ti機...勁好...打到2點幾就走喇...打機真係開心呀..之後諗住返屋企喇..點知屋企冇人,又冇屋企key喎..之後訓左係門口一陣..等到阿ma屋企有人先過去拎key..之後返屋企同家姐傾左電話...之後俾佢叫左出街...本來想同佢睇戲架..但係冇咩岩時間...最後去左影貼紙相..不過之前去左m記食雪榚..我睇到我家姐男朋友個樣喇...其實之前我係mtr個時我睇唔清楚架...估到呃到佢...哈哈哈...之後去左悅來影喇...好好笑呀...之後家姐同佢屋企人去tea..我就吉下吉下行上去城門谷運動場喇...上到見到得家誠同金sir..之後傾傾陣就出熱身...你地會好奇怪..我連行都有問點解仲可以跑呢?.....係咁ga...只要跑得有技巧就得架...總括黎講大腿3組肌肉...我傷左2大組...但係約左佢地自己唔跑唔好意思ga..點知佢地跑山..頂到一個囉...之後唔得喇....之後就行返去休息喇..做多陣就手ga野就走喇...9:30就去bath喇..之後行落去食落去吉野家食..個時10:15ga...本來佢地唔接客架喇..但係我同家誠上到去佢話做我地...但其實我地有一班人囉..哈哈哈...之後傾到人地收工先走...返到屋企打俾$家姐.... |
| 發表時間:2006-07-16 01:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
| 我應該記得 記得記得陪住你 應該記得記得 記得非常時期.... |
分類: 未分類 |
今日約左阿欣睇戲...其實同唔同睇戲唔緊要...只係要見到佢就得架喇...佢19號就走喇...但係我都唔知可以做D咩GA...唉...不過唔緊要喇...開心一日得一日喇..不過見佢之前要去搵我好兄弟阿聰拎貨...阿聰話琴日話如果唔係之前留ga話...今日都可能買唔到..lucky..之後落返去金禾打機...之後打左陣諗住打俾阿欣..點知佢全家係下面飲茶喎..見住咁傾電話囉..好好笑呀..之後$家姐打電話黎help..之後我就新之城help我家姐喇...我點help佢呢...answer係俾佢打....因為佢釘左ear ring..仲要x2 tim..睇佢個好似好痛囉...而家睇我個樣我隻手會好痛囉..之後送佢見男朋友..就等阿欣喇...遲左30mi..不過唔緊要喇...都好好笑呀...得個笑字囉...之後同佢食左d野..送左佢去唔知邊到就走喇....一個人行個時先記起對腳傷左....琴日就連行都有問題..但係今日同阿欣行個時一d都痛囉...一自己一個人行就好痛喇..之後行返去屋企,訓左一陣..之後食飯同玩電腦.... |
| 發表時間:2006-07-15 01:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
| 今日同阿聰/dicky去玩...幾好feel呀 |
分類: 未分類 |
今日一早就同阿晶傾左成個鐘先起身...11點約左阿聰去打機..1點去到悅來打機...好爽呀...因為我地大家都鐘意打gundam,之後就去金禾打機喇...join阿ray..打多陣就夠鐘出去練水喇...之後返左屋企拎左d野就出去練水喇....唔係好想游所以游左一個就上水喇..之後出去等dicky就出去黃埔食飯喇...因為有好多人都要學拯溺..所以我地一早拎左位先..10:00開飯...今日有我,dicky,丁丁,嘉穎,jj,卓恆,大孖,細孖,tracy同一個女仔...食完之後就照相...唔知點解來照咩個樣都好生硬呀....之後同佢地搭車返去...返到去就同人傾電話傾到2點幾...聽日好緊張呀...  |
| 發表時間:2006-07-13 12:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
今日.....  |
分類: 未分類 |
今日一早約左$家姐飲茶...第一次同朋友飲茶....有$家姐ga地方...真係好難唔好笑架同唔開心架....食完就去買d蛋撻俾d老師喇..之後搭的返學校...之後見到d老師同唔同ga阿sir傾下計...個個阿sir見到我都講左個 ceap gag....我真好耐似走得唔耐咁呀....之後同伍sir出左去飲野...我睇得出伍sir好關心我地ga...之後就去搵阿晶...同佢行左去影照紙相...不過唔夠上次影得好...之後去左食d野之後又去影過..不過今次好好笑,入左$之後..阿晶接到電話...行左出去...之後部機又去緊喎...阿晶又未返...最後自己一個影囉...=o="..之後出到黎俾見到嵐同佢班損友...之後等完d 相出來就走喇....點知轉個彎...又見到嵐佢地一班損友..俾佢地打劫左$40...算喇...當打發左佢地之後...就送左阿晶搭車..唉....冇左一個朋友喇係香港,佢聽日要返大陸囉...之後去左打機,打到5點幾就同阿競搭下MTR,之後返屋企食飯同睇下電視...同我FATHER傾計個時...唔知點解覺得人情冷暖呀~ |
| 發表時間:2006-07-13 12:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 今日真係好累呀~ |
分類: 未分類 |
今日睇完波..冇訓到..去左玩鋤d...玩到7點幾...就走喇..返到屋企9:00一直係到訓...訓到4:00先起身...之後睇左陣電視..之後就出去練水喇...今日去到泳池..先知孫教練冇係到教好耐喇.... ...今日練水1..d野好easy姐.不過累累地囉...之後返屋企食飯... |
| 發表時間:2006-07-13 12:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| lee幾日令我感觸良多... |
分類: 未分類 |
可能lee幾日我會決定...我下次返黎ga日期....$家姐一早就決定下一次返黎係12月2日..而我...本來諗住有假就返ga..但係唔知點解我想改變主意...我唔諗住06年再返...因為我好似同所有人都有塊板,有隔幕..佢地一直成長緊...而我永遠停係到....唉...總知我而家有個咁ga想法喇.... |
| 發表時間:2006-07-10 06:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 9 日 星期日  |
真係冇永遠的勝利/成身散曬  |
分類: 未分類 |
今日有好多唔同ga感覺....今日一早就出去大埔比賽喇...今日極到熱....一去到比賽場地已經留曬汗..之後我係不停咁留...留左成6個鐘...落水熱身...係降溫唔係熱身....之後我都開始擔心留咁耐...咩力都冇曬喇...加上我好多野都冇拎(水,短褲等等...)好大意..真係致命ga錯誤呀....之後真係太熱...得返30%到喇...仲要游100蝶喎...最後得返1"09....練水都冇咁慢..我睇返video...有睇唔到有d咩問題喎...唉...之後接力又係....破左我50場區際分齡游泳賽不敗記錄囉 ....唉..極唔開心囉...第4....之後同佢dicky,jj,丁丁去搭車...之後搭車出荃灣喇...今晚係世界盃決賽..我地成班就去到金sir屋企睇波喇...我join左其他人係超市之後..等hidy..之後就去搭車喇..未見hidy先見佢隻手...中頭獎囉...之後整好曬d野就開始打邊爐喇...今日我地有好多人呀...之後我地食下玩下...好快就到清晨囉...開波囉...我其實鐘意法國多d架..但係個個鐘意大利..我做住中立先喇..場波好幾好睇架...不過今日比賽加上之前都冇咩訓...所以訓下醒下咁睇...我次次都係咁睇波架喇..都唔知佢地覺得好奇怪咁...個人咁累,仲要通頂冇一開始就訓咪好囉...哈哈哈....最後意大利贏左囉....算喇..之後玩鋤玩到7點幾先走.... |
| 發表時間:2006-07-10 05:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 117 | »
|