| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 20 日 星期五  |
| 愈窮愈見鬼! |
分類: 未分類 |
今日一早就出去綀水喇~今日勁呀,50米自26'7,我未試過游完幾千之後游到lee d時間架,其實綀習個時都好少游架喇,因為次次游成5,6千先冲,冇力喇!今日出奇地游到呀...之後游完返屋企,冇得用電腦,只好打俾阿欣喇~傾左陣就出去搵電腦醫生救機,中國人黎架,之後經過2小時的急救呢,冇呀 一係用一個好貴的價錢換配件,一係換過部機,一係返香港保養,我用第三個方案,因為我知我好快就返香港喇,何況我唔想使咁多錢呀,之後成個人down曬喇,之後去旅行社轉時間喇~點知個日冇位,又要推前2日,點呀?算喇~之後返左學校一陣 上下網咁囉,之後又去綀水喇,今次綀水就差左喇,太累掛~之後返去食完飯,溫左陣書就訓喇!
|
| 發表時間:2006-10-24 11:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 19 日 星期四  |
| 電腦壞左冇野講.....唉.... |
分類: 未分類 |
今日唔使上堂,一開機電腦就唔知做咩事囉,之後去左uncle到,佢就再帶我去佢個朋友到整,點知佢朋友整唔掂,之後介紹左個電腦醫生俾我,不過聽日先返工之後就去食午喇,之後就去shopping喇~雖然冇咩買到野,不過kill time之後返左屋企拾完野出去綀水喇~今日發揮一般(速度一般耐力一般)之後返屋企打電話俾媽咪傾機票d野,唉...屋企而周轉有問題,3姊弟電腦齊齊壞又要用$...因為提早返可以有discount所以要提早返喇safe到就safe喇~之後傾就返房溫書喇 |
| 發表時間:2006-10-20 07:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 18 日 星期三  |
| 今日早上好有火呀~ |
分類: 未分類 |
今日勁喇我,綀水係咁游蝶,我完全係愈游愈火呀,48個50,完美地完成呀!之後做體能,繼續著火架喇~之後返去上堂喇,今日上堂都係做下d綀習咁喇~之後買左d野就返屋企喇~ |
| 發表時間:2006-10-20 07:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
DEATH NOTE~  |
分類: 未分類 |
今日冇野做呀....只係做左陣a/c work book就出左去返學校喇...睇下新聞,睇下日記就夠鐘上堂喇....今日都做下溫習喇....之後都係悶到爆喇,hea下hea下上完喇,而家我的平時分係47/100,考試60mc7題岩就合格喇,之後返屋企食完飯就返房囉.... |
| 發表時間:2006-10-18 10:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
| 今日真係唔知做咩事喇..... |
分類: 未分類 |
今日一起身就完成個講稿去喇~..之後出門口,買個靚早餐返學校...整完d手尾就上堂喇..之後一開始就presenation喇...都係幾緊張...lucky都冇講錯野...今日綀水不知所謂到我唔想講,之後返去屋企勁累呀~冇喇... |
| 發表時間:2006-10-17 02:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 15 日 星期日  |
今日又係咁囉....  |
分類: 未分類 |
今日一早就返左學校做ass喇...做做做...做到11點就出去sunbank到搵aunt...諗住問下佢點買機票個d野呢...但又唔想返教會...只好咁做喇...之後去到行左好耐好耐街...行左成個鐘都未見到佢地...之後又走去睇人打機喇...又係得個睇字呀...之後俾我見到aunt個2個女...佢地話唔知佢阿媽去左邊喎..唉...又運吉囉....之後又返學校做野喇...一直做到5點幾先...仲未做完呀..仲要個presentation都未寫講稿tim呀...不過lee d野全部係曬個腦到...好快完成...之後返屋企...屋企又黎多個新ga homestay...又係france呀....又係黎讀英文架...唉....之後食完飯就房開功喇....做做下又訓左tim..... |
| 發表時間:2006-10-16 09:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
| 我唔練跑..但應該可以keep住58掛...1月唔好走左我個份呀~ |
分類: 未分類 |
今日一早就去練水喇…今日4點幾個時個鐘響喎.咁就整熄佢喇…唔知做咩整快左一個鐘..到我再起身個時…個鐘6點12…大鑊..拿拿換衫出去…到最後拎錶個時望一望個時間..5:26…唔係化…之後拎個手提出黎..真係5點幾…咁真係運吉喇…之後食個早餐先出去喇….個天咁早光真係令人誤會囉….5點就同我光到曬得死人咁….今早練水發揮一般….不過其實都仲係幾累架…之後返屋企拾野…出去做gym喇…做gym之前食左個kfc先出去…好味….之後做gym有返d力…樣樣頂硬上呀...因為我隻腳係踢得好慢,所以今日留集中練對腳….不過最驚練到係水到就愈來愈慢,跑就愈來愈有力..….今日last個時係到玩健康球…都幾玩呀…有張野貼係到教你玩ga…哈哈哈..之後沖涼走人…返到學校就開始做野喇…今日做得好快呀….之後做到7點幾就走喇….返到去食飯…其實我諗今日如果唔好食就出去食..點知食意粉..今日又唔錯..又係冇咩油…食左2大牒…好味…好少我一星期叫幾次好味…住左成4個幾月喇….之後上去做睇左陣vcd….就訓左囉..今日星期稀有地冇返學校訓呀….
|
| 發表時間:2006-10-15 07:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
黑色星期五?  |
分類: 未分類 |
今日又唔使上堂喇練完一場早水就返學校喇…係到做ass進度好慢呀…之後到出去食完飯再做左少少…就出去練下場水喇…今日開會….講左好多野…唔係全部明曬囉…只係知有camp同1111有比賽囉…之後俾人叫左去游12個200…ok喇…有幾個比較慢囉…下次會做好d ga…有一個本來可以做得好快架…點知125個咳左2聲….唉…之後其他個d都係咁喇…之後返去喇…今日d飯都幾好味喎..食千層麵…冇咩油…食左幾次呀….幾何d油到岩岩好…之後返上去做功課喇….
|
| 發表時間:2006-10-15 07:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 12 日 星期四  |
今日傾左成百分鐘電話呀.....好耐冇咁傾過喇  |
分類: 未分類 |
今日一早返去上又一個人囉....唉....悶到爆....因為上marketing所以冇咩野好想發表...之後放學去左練水囉....ok喇...之後拿拿聲食飯就出返去學校做功課喇....走個時rechanger左張電話卡...之後打俾$家姐傾左成90分鐘....離唔開ga都係講佢男朋友喇....之後傾到返屋企...傾完就訓囉~ |
| 發表時間:2006-10-13 12:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
萬世巨星..我要化做...萬世巨星....  |
分類: 未分類 |
今日一早出去練水囉...今日練水一般喇..冇咩特別野...之後做左2組拉力就走喇....之後就返學校做功課喇...其實d ass做曬架喇...之後返到去上堂喇….今日上econ上半堂仲好好地..下半就頂唔順喇…訓左陣..之後係到整個ass…之後paint出黎就交喇…之後做堂功課…勁多囉唔該….傻架…做左d就算喇….之後上完堂就拿拿聲去泳池喇….d死人巴士永遠鐘意遲到架囉…成7:00先到…去到人地都游喇…lucky佢地俾我後補游返姐…不過我其實真係幾唔好意思架…要人地加返我個名上去…之後等游100自同50背…之後係到等囉…100自其實都唔錯架..好接近比賽時間..但係頭50真係勁快呀…比起游pb個
50米仲要快…返黎hea左少少…….之後50背…因為望天….真係唔得…k左個50背…游完就返屋企…但係成個人都幾累….返到屋企打左電話俾媽咪…傾左陣…唔…18or25返香港囉…..一日未board機票…..一日都唔同人講住..何況大家都冇問…不過最憎d人未返黎個就問幾時返黎,返左黎就問幾時走….真係打爆佢頭會….
|
| 發表時間:2006-10-12 10:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 117 | »
|