軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 47
累積人氣: 19081
站內搜尋
2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


愈窮愈見鬼! 分類: 未分類

今日一早就出去綀水喇~今日勁呀,50米自26'7,我未試過游完幾千之後游到lee d時間架,其實綀習個時都好少游架喇,因為次次游成5,6千先冲,冇力喇!今日出奇地游到呀...之後游完返屋企,冇得用電腦,只好打俾阿欣喇~傾左陣就出去搵電腦醫生救機,中國人黎架,之後經過2小時的急救呢,冇呀 一係用一個好貴的價錢換配件,一係換過部機,一係返香港保養,我用第三個方案,因為我知我好快就返香港喇,何況我唔想使咁多錢呀,之後成個人down曬喇,之後去旅行社轉時間喇~點知個日冇位,又要推前2日,點呀?算喇~之後返左學校一陣 上下網咁囉,之後又去綀水喇,今次綀水就差左喇,太累掛~之後返去食完飯,溫左陣書就訓喇!

發表時間:2006-10-24 11:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天


電腦壞左冇野講.....唉.... 分類: 未分類

今日唔使上堂,一開機電腦就唔知做咩事囉,之後去左uncle到,佢就再帶我去佢個朋友到整,點知佢朋友整唔掂,之後介紹左個電腦醫生俾我,不過聽日先返工之後就去食午喇,之後就去shopping喇~雖然冇咩買到野,不過kill time之後返左屋企拾完野出去綀水喇~今日發揮一般(速度一般耐力一般)之後返屋企打電話俾媽咪傾機票d野,唉...屋企而周轉有問題,3姊弟電腦齊齊壞又要用$...因為提早返可以有discount所以要提早返喇safe到就safe喇~之後傾就返房溫書喇

發表時間:2006-10-20 07:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


今日早上好有火呀~ 分類: 未分類

今日勁喇我,綀水係咁游蝶,我完全係愈游愈火呀,48個50,完美地完成呀!之後做體能,繼續著火架喇~之後返去上堂喇,今日上堂都係做下d綀習咁喇~之後買左d野就返屋企喇~

發表時間:2006-10-20 07:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天


DEATH NOTE~ 不安 分類: 未分類

今日冇野做呀....只係做左陣a/c work book就出左去返學校喇...睇下新聞,睇下日記就夠鐘上堂喇....今日都做下溫習喇....之後都係悶到爆喇,hea下hea下上完喇,而家我的平時分係47/100,考試60mc7題岩就合格喇,之後返屋企食完飯就返房囉....

發表時間:2006-10-18 10:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


今日真係唔知做咩事喇..... 分類: 未分類

今日一起身就完成個講稿去喇~..之後出門口,買個靚早餐返學校...整完d手尾就上堂喇..之後一開始就presenation喇...都係幾緊張...lucky都冇講錯野...今日綀水不知所謂到我唔想講,之後返去屋企勁累呀~冇喇...

發表時間:2006-10-17 02:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天


今日又係咁囉.... 驚訝 分類: 未分類

今日一早就返左學校做ass喇...做做做...做到11點就出去sunbank到搵aunt...諗住問下佢點買機票個d野呢...但又唔想返教會...只好咁做喇...之後去到行左好耐好耐街...行左成個鐘都未見到佢地...之後又走去睇人打機喇...又係得個睇字呀...之後俾我見到aunt個2個女...佢地話唔知佢阿媽去左邊喎..唉...又運吉囉....之後又返學校做野喇...一直做到5點幾先...仲未做完呀..仲要個presentation都未寫講稿tim呀...不過lee d野全部係曬個腦到...好快完成...之後返屋企...屋企又黎多個新ga homestay...又係france呀....又係黎讀英文架...唉....之後食完飯就房開功喇....做做下又訓左tim.....

發表時間:2006-10-16 09:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


我唔練跑..但應該可以keep住58掛...1月唔好走左我個份呀~ 分類: 未分類

今日一早就去練水喇今日4點幾個時個鐘響喎.咁就整熄佢喇唔知做咩整快左一個鐘..到我再起身個時個鐘612…大鑊..拿拿換衫出去到最後拎錶個時望一望個時間..5:26…唔係化之後拎個手提出黎..真係5點幾咁真係運吉喇之後食個早餐先出去喇….個天咁早光真係令人誤會囉….5點就同我光到曬得死人咁….今早練水發揮一般….不過其實都仲係幾累架之後返屋企拾野出去做gymgym之前食左個kfc先出去好味….之後做gym有返d樣樣頂硬上呀...因為我隻腳係踢得好慢,所以今日留集中練對腳….不過最驚練到係水到就愈來愈慢,跑就愈來愈有力..….今日last個時係到玩健康球都幾玩呀有張野貼係到教你玩ga…哈哈哈..之後沖涼走人返到學校就開始做野喇今日做得好快呀….之後做到7點幾就走喇….返到去食飯其實我諗今日如果唔好食就出去食..點知食意粉..今日又唔錯..又係冇咩油食左2大牒好味好少我一星期叫幾次好味住左成4個幾月喇….之後上去做睇左陣vcd….就訓左囉..今日星期稀有地冇返學校訓呀….

 

發表時間:2006-10-15 07:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


黑色星期五? 滿足 分類: 未分類

今日又唔使上堂喇練完一場早水就返學校喇係到做ass進度好慢呀之後到出去食完飯再做左少少就出去練下場水喇今日開會….講左好多野唔係全部明曬囉只係知有camp1111有比賽囉之後俾人叫左去游12200…ok有幾個比較慢囉下次會做好d ga…有一個本來可以做得好快架點知125個咳左2….之後其他個d都係咁喇之後返去喇今日d飯都幾好味喎..食千層麵冇咩油食左幾次呀….幾何d油到岩岩好之後返上去做功課喇….

 

發表時間:2006-10-15 07:36 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


今日傾左成百分鐘電話呀.....好耐冇咁傾過喇 驚訝 分類: 未分類

今日一早返去上又一個人囉....唉....悶到爆....因為上marketing所以冇咩野好想發表...之後放學去左練水囉....ok喇...之後拿拿聲食飯就出返去學校做功課喇....走個時rechanger左張電話卡...之後打俾$家姐傾左成90分鐘....離唔開ga都係講佢男朋友喇....之後傾到返屋企...傾完就訓囉~

發表時間:2006-10-13 12:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


萬世巨星..我要化做...萬世巨星.... 滿足 分類: 未分類

今日一早出去練水囉...今日練水一般喇..冇咩特別野...之後做左2組拉力就走喇....之後就返學校做功課喇...其實d ass做曬架喇...之後返到去上堂喇….今日上econ上半堂仲好好地..下半就頂唔順喇訓左陣..之後係到整個ass…之後paint出黎就交喇之後做堂功課勁多囉唔該….傻架做左d就算喇….之後上完堂就拿拿聲去泳池喇….d死人巴士永遠鐘意遲到架囉7:00先到去到人地都游喇…lucky佢地俾我後補游返姐不過我其實真係幾唔好意思架要人地加返我個名上去之後等游100自同50之後係到等囉…100自其實都唔錯架..好接近比賽時間..但係頭50真係勁快呀比起游pb 50仲要快返黎hea左少少…….之後50因為望天….真係唔得…k左個50游完就返屋企但係成個人都幾累….返到屋企打左電話俾媽咪傾左陣…18or25返香港囉…..一日未board機票…..一日都唔同人講住..何況大家都冇問不過最憎d人未返黎個就問幾時返黎,返左黎就問幾時走….真係打爆佢頭會….

 

發表時間:2006-10-12 10:30 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]