軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 28
累積人氣: 19062
站內搜尋
2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


森美小儀返黎喇~ 分類: 未分類

今日又要返學喇....今日上law出奇地冇訓到喎..好專心咁上完上午ga堂...今日我地個班竟然返齊人喎...完全估唔到呀...之後成班出去食飯..食完返黎上討論堂喇...因為我係開住電腦黎上堂ga..所以我一定開msn架...哈哈哈..點知上上下阿欣online喎...佢係美國個邊仲係13號呀...本來我想打俾佢架...但係上緊堂..仲要presention tim....點算呢...見到個鐘1分鐘1分鐘咁過...佢個邊好快就到14號喇...所以我拿拿聲pre完...走出去打電話...11:56pm(美國)...點知打唔通...之後好急喇..之後俾我發現要打+架喎....之後岩岩趕到....同佢講生日快樂...yeah~..之後傾左幾分鐘返去上堂喇..上多陣就落堂喇..之後拿拿聲打電話俾阿欣...好開心呀..之後同佢傾左30min到喇...我唔知點解真係好鐘意寸佢有男朋友架喎...佢同阿競同一類人ga...傾完就去練水喇...今日可能好多野都好緊張喇...未落水就好累喇...之後都游得好不知所謂,個人唔集中囉...唉...之後返到都係食飯喇..今日個法國女仔煮左d甜品俾我地食...er...好簡單咪pan cake囉..之後食完就偷出去返學校喇..今日森小開咪..點都要聽呀...之後好不容易等到我lee邊ga2:00(香港12:00)...聽網上收音機喇...等左2個月...之後一直聽到4:00...之後出去sofa訓囉....好肚餓呀!

發表時間:2006-08-15 01:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天


都唔知可以講咩 愉快 分類: 未分類

阿欣:

 

今日又要返教會喇..不過講返琴日先...其實琴日都冇咩野做..練水同上網喇...咁就完左一day喇...今早去教會之前去超市買左2枝寶礦力..之後去教會今日唔知咩事喇...好多野食...同d fd傾下計咁...就返aunt屋企喇...之後係到hea同上網..冇喇喇佢地見到隻貓頭鷹係條街喎..之後佢地拾左佢返去囉...因為諗佢受左傷呀嘛...之後見佢冇咩野...晚上先放生佢..之後就食飯喇..食完就去放囉...初初冇動靜架..之後佢就走左囉..之後返屋企囉....返到屋企....好快就訓喇..聽日森小開咪..點都要聽呀..一定要係學校訓囉~

發表時間:2006-08-13 12:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天


新片速遞~ 開心 分類: 未分類

你好你好...朋友...如果你咁岩經過lee到..又冇咩野做...lee到ga日記又吸引唔到你ga話,而家我就送上男子笑片的Trarler,其實lee個唔係成套片ga精華,完整個套有成300幾mb架...因為放唔到上黎,所以只好整 trarler喇...睇完之後記住留低個CM...仲有呀18歲以下不淮收看...ER...我都係仲有22日先18喎..咁呀....16歲以下不淮收看喇...多謝~

發表時間:2006-08-12 12:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 11 日  星期五   晴天


好累喇~ 分類: 未分類

今日一早就要練水....不過唔係好記得游d咩囉...不過只係記得今日早放姐...之後返屋企換裝..就返學校上網喇...成日都唔溫書..死喇....之後上到lunch就去打桌球..係學校新加ga野...不過係free ga咪玩下囉...完全唔識玩...好在有個fd教我姐...都ok喇...之後就練第2次水喇...我發覺我間接訓覺已經好出神入化喇..落車前30秒起身...通常個個時間如果係巴士就一定會訓架...次次都係咁...下午ga練水....3組200...第一個中速..係ok架...之後個個前沖尾頂...突破左第一個...最尾個個先發曬夢呀,本來試前留後沖架嘛..點知一出去30米..沖左喎...之後留又唔係沖又唔係..傻曬喇....之後個d先有問題呀..沖105(30+25+50,break:20s)....第一第2組沖到不知所謂,游完第一組都俾教練話喇...第3組係時間中上ga...但係可以仲好囉...d30米沖黎沖都係15...15"0都有ga.....幾時先24架我....之後返屋企...點知見冇咩食就煮麵食喇..好味...之後返去睇碟..玩玩下電腦訓左..連hidy 叫我都唔知...

發表時間:2006-08-12 08:54 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 10 日  星期四   晴天


平凡的一日 滿足 分類: 未分類

今日只係上堂....冇咩野做...下午練水又係沖囉...今日個板寫左勁多野..完全睇唔明...之後游個時係到問問問....只係知要游..that all..游完返屋企..今日d野食終於由下等大排擋升到去茶餐廳喇....食牛排+意粉...平時都有食牛排ga..但係唔好味囉...今次好好多喇..食完仲有甜品tim..法國ga唔知咩喇有個名架...不過係香港ga你實食過...因為只係pan cake ga激薄版..係好味架..之後返去訓覺囉~

發表時間:2006-08-11 09:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天


要係一年英文大進,你地而家好食字典喇 滿足 分類: 未分類

今日起身呆呆地..近來心情咁down...唔係好想游...但係反複思考過..都係去喇...遲左少少...之後就去練喇...練習個時當然專心喇,之後游完就去做拉力喇...佢地之前教我d新ga動作...試下囉...都幾好玩...做左3組就走喇...今日佢地放榜...快d上網同睇新聞..等左一陣...家誠online...佢pass喇...之後一直等囉....係到備課囉....好快就上堂...今日上econ...都ok喇....之後一有break time就開機睇下佢地咩情況...er...同我估ga差唔多..係金sir有d估唔到姐..不過佢同阿競ga決定..我只好講一句..."要係一年英文大進,你地而家好食字典喇"...但係做兄弟一定支持你地ga決定架..係咪先?....er.......係咪先?...上完堂之後返屋企..但係冇野做...之後冇喇喇想返學校訓...之後返左學校喇...係到上網,做功課..之後網上聽903...聽到3點幾就訓喇~

發表時間:2006-08-10 12:47 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 8 日  星期二   雨天


感到好無助呀...... 感動 分類: 未分類

冇左一個鐘意ga人....個人好似係海中冇意義咁游黎游去....唉...

琴日同家誠msn佢講左一句"感情呢d野好難講,有時你明知係呃人你都會去"...個時我諗起自己都係....人生得過5次但全部都慘淡收場...2次怪自己細個,咩都做錯,仲有3次就以為自己好醒,最後又係傷痕累累.....唉...如果我個時冇做lee d決定...我同佢5個會係咩關係呢?..我對LEE D野真係冇曬信心喇....而家就算見唔到佢地..但係都放唔低...從前有一個朋友係同我把LEE D野減壓架..但係因為一件事..我同佢ga友誼同我中學生活一齊完結....一個知道曬我中學5年ga所有秘密ga人...queenie....

今日冇得練水呀...一早就返左去上網喇..同家誠係到msn...雖然男子組而家冇咩事..但係唔知點解lee件事做左一個開始囉..之後唔如意ga事接踵而來...可能可以咁講喇...當一個人開心ga時候,有d唔開心ga野就是但擦過算,但係當你唔開心個時,有d唔開心個時,你不但停係到,仲把佢無限放大...唉....之後上a/c個時都係咁喇...休息個時睇左2個人ga日記...完全打沉曬我..之後冇曬心上堂..討論堂個時好快就做曬....之後係到發夢...成晚冇曬心機....你唔好再係我面前做戲喇~

發表時間:2006-08-08 02:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


今日練水..要有火呀.... 分類: 未分類

今日早上異常凍呀,一早就要出去喇...今日練水..何其有計劃呀....一組手,一組腳囉...平時冇架嘛...好難觸摸架...今次咁有patten...都中等喇..唔係好辛苦ga...6000左右喇...之後就返學喇...今日上law....勁喇...俾個good自己呀...5個鐘ga堂..訓左十次..次次幾分鐘...真係爽喎...下午討論堂...我識ga就起身...唔識就訓返...真係奇妙喇...好快又到第2之練水囉...今日做準備做得好足呀...今日要沖爆泳池呀....今日d野大約講下喇...3組(900同6個50)游完一組之後就有四合一200,三合一150,二合一100...lee d幾合一,完全係"超合金"喇...不過成績都唔錯架...通通快過自已d pb好多架(通常係1,2秒之嘛)...不過好累囉....之後返去屋企食飯喇...今日ga野都係唔好味架...之後返房喇..今日好奇怪喎...上網個條線...冇咩cut過..直到我訓覺..2點幾起身...見到家誠話佢地而家冇事喇..但因為我係訓緊架..所以冇咩感覺..答左句咁咪好囉..又訓喇..之後4點起左身見到我仲on喎...今晚又會咁怪ga?..關左電腦訓囉.....

發表時間:2006-08-08 08:12 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


期待的星期日..結果係 無奈 分類: 未分類

今日一早起身..就搭車去食早餐喇...真係好好味呀..牛肉捲+炒麵..之前仲買左1.5Lga寶礦力...掂呀..10:00就出去巴士站等uncle黎接我喇....點知等左30min都唔見佢地囉...之後打電話俾佢地喇...佢地話到曬教會架喇喎..下....算喇..唔使去訓覺...之後係唐人區周圍行..個時我先知朋友是多麼重要呀!...我不停係咁行黎行去...你可能會諗..點解唔離開唐人區呢?...因為我有野搵uncle佢地而我又知佢地會返黎食lunch所以要等囉....之後我做左樣野...係我諗到未諗過架....就係我企左係機鋪3個鐘...仲要$1都冇用過呀!..d機咁貴成hk$6-$12一round..打唔起呀....所以個3鐘全部都係視覺欣賞囉...岩岩入左部新機呀...槍game黎架...香港就見過3集..第一次見lee個ga第4集...我仲記得我同阿競試過一齊打爆過第2集架....之後我就企係到等左咁耐...睇到有人打爆機...佢由開始打到完結,我就睇佢開始睇到完結喇...之後周圍行下....好多機都幾新架....最衰就係冇得打gundam囉...如果有...我一定打喇....個$6我一定抵架...之後仲見唔到佢地...嬲到我...走喇...係巴士個時打俾$家姐..但係呢...可能心情唔好喇...同家姐傾個時冇咩野講,佢講d野我又完全冇咩興趣喎...佢係到講佢要讀d咩...我真係冇咩mood去聽囉...最後只好收線喇...最後又係返學校上網..上到6點幾..見冇咩野做就返屋企囉...食左好難食ga野..之後返房喇...做野做到9點幾...見肚餓..出左去kfc買野食...又幾好味喎...之後返到去玩多陣電腦就訓喇...

發表時間:2006-08-07 08:18 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


今日都係咁喇.... 不安 分類: 未分類

今日都係好似平時咁囉...你地睇ga都會話悶喇...何況lee d係真人真事...咁樣生活真係好苦呀!早上就練水喇...今日好凍呀...游左好多野..個人仲係到震架...出太陽係冇咩分別ga...氣溫冇轉變喎....之後返去學校上網喇...本來想做功課架..之後唔係好想做...係到轉片..但係一諗到佢地而家反曬面...製作無限期停工喇....其實真係差少少就完架喇..今次玩新野呀..做完個part真係好好笑架...之後玩到5點幾就返屋企囉...快d到聽日囉...好想去識朋友呀....

發表時間:2006-08-06 01:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]