| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 28 日 星期二  |
今晚聽完架勢堂覺得衛蘭靚左喎~  |
分類: 未分類 |
今日去左阿爸公司用電腦,用完就去自修室溫英文喇,之後一到聽黃金少年season 3一到去綀水,今日個個都好遲呀,之後都係跑步喇,做完就落水,半身不逐咁,又係游手喇,咁就完左喇,係更衣室撞到太子,傾左幾句,之後搭車個時打左俾卓敏,經驗之談姐...之後返屋企食飯囉.....
|
| 發表時間:2006-11-29 10:28 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 27 日 星期一  |
IFC  |
分類: 未分類 |
今日半日都係屋企,係晚上出左去睇墨攻姐,IFC間戲院話大唔大話細唔細喇,都幾好睇呀,之後搭車返mk食飯喇。 |
| 發表時間:2006-11-29 10:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 26 日 星期日  |
2006 年 11 月 25 日 星期六  |
第一次玩到咁晚呀~  |
分類: 未分類 |
今日游6點幾呀...訓左4個鐘就要起身喇...6點幾就要出去練水喇...今日練水不知所謂呀…做完d熱身…個400(100腳+100手)…足以證明我係澳洲一個星期9次係冇白費喇 …不過之後個3個800..就發癲喇..慢到呀…長池都唔使lee.d時間喇..當然最主要係對腳仲好痛喇…根本係出唔到力…變左
2400g
a手..有200冇我游tim呀…嘩….我都唔明點解星期四個d體能有咩謂…痛到你星期6仲咁痛 ..浪費左個3個
800米
囉…如果計返澳洲咁練..唔使9:40都游完喇…所以我成日都話返到黎..游得係澳洲ga60%....游完就換衫做體能喇….第一項竟然係跑步喎…哈~跑都唔止呀,仲要跑9個圈呀,問你死未,為左生命著想,我完全係跑得勁慢呀, 係司欣同葉澄後面囉(其實佢地都唔係跑得慢既)個9圈全部都係出力囉,冇用條氣跑,跑完唔辛苦但係咁出汗囉,之後就去體能室做gym,不過所謂既gym都係好輕鬆既活動姐,做完就換衫走喇,走個到撞到阿純,傾左陣,(我返黎教你地唔係唔得,但係好似落阿sir面咁),傾完就走喇,之後返屋企睇高達,訓左陣等到成4點幾先出去荃灣mtr join佢地呀....
等左hidy同2寶就去超巿買野喇,之後金sir同3寶都黎喇,去到巴士站個時見到有車就"拿拿臨"上車喇,上到車金sir先記得約左阿賤係巴士站,咦? 上曬車喇喎-0-之後到左站金sir佢地就等阿賤,我同hidy就去搵爐喇,我地經過停車場見到咁多車都諗要等架喇,點知我地行行下無喇喇有個阿叔指住我話"係咪冇爐?"我當然答係喇,唔通我同佢講"我地走架"咁咩?,之後我地就咁好巧合地有爐,仲有火既,之後就等佢地黎,不斷就不斷有人黎,瑧,feli,阿橙同金小睛,等齊就切蛋糕喇,今次真係拎左黎食喇,之後有d人出左去接阿競,估唔到佢真係黎喎,11點幾喇,果然俾面喎,之後係到玩層層疊呀,而我成尊佛咁,當然係做底個層喇,首先係咩起hidy既,佢又唔係好重姐,何況我之前都咩過喇,之後加多金小晴一上,咦!? 得喎,骨子一算,佢地體重相加都係重我廿幾磅,我做gym負重個重量都重過佢地喇,所以冇咩問題,(不過加上阿橙就"有危險"呀),之後就到臻同金sir喇,臻一上,咦,又出奇地輕喎,之後金sir一上黎,仲得架我,不過幾秒之後,對腳痛一痛,好彩冇向後訓姐,之後都冇事,嘩,短短幾分鐘,我人生經歷左最有豔福的一刻同最凄慘的一刻...哈哈哈,之後阿競黎喇,我地繼續狂歡,而阿競就係坐左係一邊,係一個不打擾任何人既情況下,靜靜地坐著望住我地,我見到lee個咁peace 既情況,我真係好想...
鬧爆佢呀!,
之後我地拾好野就拎d去沙灘喇,玩cream個時出手快過頭,成碟飛左去2寶塊面到,真係唔好意思喇,其實我想飛佢隻手架,之後當然有報應喇,玩左陣,傾左陣,跳左陣,訓左陣就走喇,等到成2點9先有車,之後送左hidy去葵芳,送到佢上車就走喇,之後就到諗,點樣行去美孚搭小巴呢,行個時經過葵芳地鐵站,望一望頭班車,5:55,而家都成4:15喇喎,等唔等好呢,我用左2秒時間考慮...唔等,之後就搵路行去美孚,行行下先發覺,係好難架,之後當然係搭的士返屋企喇,返到去成5點半喇,之後打左俾hidy傾到6點先訓呀~ |
| 發表時間:2006-11-26 03:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 24 日 星期五  |
| 今日成日都係到做緊野呀~ |
分類: 未分類 |
今日一早起身,本來想8:00去自修室..但係一起身對腳真係好痛呀…塗左藥膏…極重薄荷味..之後就冇出去住喇..遲到成9:00先出去喇…去到自修就做英文喇….之後做到12點就出去食飯喇..食大家樂…食完去打左陣機之後就返去溫書…睇曬本練習就去地鐵站jo2寶同3寶喇..之後上去練跑喇..其實呢,點解我今日唔去練水..都可以因為腳痛..你會覺我我係有問題..講到明腳痛..仲去練跑…等於傷口到灑鹽呀….之後上到去同李sir傾左陣就練野喇…我巳經係熱身到故意集中係腳到架喇….因為平時係做曬全身架嘛…之後就跑喇….第一項變速跑..3個圈…. 琴日又跑4圈,今日又整3圈.,但係我真係頂唔到2個圈真係要停喇…個人係真係堅持唔到..之後休息左陣就黎追逐跑,5個圈..嘩…其實我諗住3個算喇..開始個時,仲頂到…第3個圈真係好辛苦呀…有諗過想退出架..但係好似對唔住班兄弟咁,頂住上….最後個圈真係”解放”..理得聽日練唔到水呀….盡去喇…跑完一組..第二組真係去唔到喇…一到按摩一到睇佢地跑…唉….有時真係….見到朋友有得跑有得游,自己就冇得做只可以坐冷板,會有刻難受囉…之後就搭車去TST同dicky同叮噹食飯喇…食大快活,買野食個時…叮噹同我講,不如買幾個share喇..我嚇一嚇..點share呢? ...之後買完…d飯就放左係面前,我好認真咁諗一諗..點share? ..經過深思熟慮之後,決定自己食自己喇…食完就去打機喇….今日打籃球過唔到200分..好差勁呀…之後就返左9公..玩鋤大D同傾計喇….今日感覺同佢地ga傾計真係好唔同..同田徑個班傾計佢地講黎講去好多都係有味笑話,但係同佢地傾就好有深度,你要諗架,句句有意思你傾完好似真係袋左d野落袋架…2班人好唔同架…之後玩到11點幾就返屋企喇….之後同屋企人傾到成1點幾就訓喇..聽日仲要5點幾起身…..哈~ |
| 發表時間:2006-11-26 03:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 23 日 星期四  |
| 又要跳跳跳....又有排休息喇 |
分類: 未分類 |
今日一早起身....之後hea下hea下好快到左中午喇….今日練水又係咁喇..不過做體能又要做跳跳虎…唉….今晚一定痛喇…例行公事黎架…但反而落到水仲未死得呀…因為今係咁游
25米所以就算腳痛都冇咩問題游完就返去屋企喇…今日終於食返一次m記喇…因為得我同阿媽食飯所以食m記同沙拉..之後就tv同聽903喇….聽日應該唔去練水呀…. |
| 發表時間:2006-11-26 04:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 22 日 星期三  |
2寶生日快樂喇....今日係閃電高達呀~  |
分類: 未分類 |
今日一早就起身睇電視喇,因為想整身份證所以冇出去自修室呀...留左屋企拾野,屋企有成千上萬GA DVD囉....之後拾完就食lunch睇電視,之後出左去整身份證喇,又要搭車去灣仔,係mtr收到個sms,本來想回架,點知要上車,上到車又多人,回唔到住,之後去到就拎籌喇,拎到個2:15ga.....o....去左toliet整整個頭,正想回sms個時,冇喇喇到我拎飛喇喎,1:45之喎...算喇,之後拎左喇..坐低再拎起電話個時又要去影相喇喎...都ok架...(唔知點解hidy今晚見到個時係到笑囉...係咁cool架喇....唔通大笑咩...).....之後又要拎臨時證喇...拎起電話個時,又到我喇...唉...走個時2:15囉....哈...之後諗住去買突擊自由高達架...點知經過內心ga掙扎,最後都係返屋企算喇....之後睇左電視就出去練水,今日前半段幾好中半段就好差後半段就就好囉...哈哈哈...之後就拿拿聲去換衫返荃灣喇...點知搭錯巴士,入左青衣囉....之後再睇錯方向,去左唔知邊到...激死我喇...之後返到荃灣成8點呀....之後就行去沙嗲王食...一桌9人...本來去時d坐位好怪,之後調一調,好似明朗左d,今晚笑話當然有好多喇,最好笑都算係last個個喇...."waiter之記極都記唔到呀"...不過今見返曬佢地呢,佢地都係咁講有味野,又時又聽唔明,何況加把口,都唔知點解佢地知識咁豐富架.....呀.....食完就去打機喇,今日都係想打gudun...見到有空機就坐落去打喇,今日用閃電高達呀...開始個時,唔知點用幻唔知咩膠呀,姐係隱形...之後用到就好爽喇..之後打到10點幾行多陣就各自返屋企喇~ |
| 發表時間:2006-11-23 12:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 21 日 星期二  |
| 下雨天......今日用正義高達呀~ |
分類: 未分類 |
今日一早就出左去自修室,不過進度都幾慢呀,可能太耐冇做過喇....o....之後就搵佢地食飯喇...都係家誠同hidy...不過當然問傑地個時出現左個問題呀...本來我想食吉野家ga(突然想食姐)點知唔記得左hidy琴日話食味千...因為佢唔食飯,咁之後當然打俾家誠話轉喇,點知家誠又話唔食麵,咁點想呢....之後就同hidy去左食麵喇,...味千....日日都經過,食都係第2次姐....幾好味架...之後去左機鋪打左2局gudun,今日選用justice呀...佢架支援機真係好好用呀....掂..之後就返去做英文囉...做左陣就去練水今日下雨囉....勁大呀,去到火車站見到琪浩,佢又冇傘呀...大家係到等 ....之後佢見d雨細左佢就沖左去體院喇....之後我當然係等喇...俾我見到阿昇同阿嵐,3個人用一把呀.....之後半濕咁去泳池喇,之後做gym,都係冇料到喇,之後練水又係沖喇,冇咩新意....之後就返屋企喇,好想買突擊自高達呀.....聽日一定走去買先..... |
| 發表時間:2006-11-23 12:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 20 日 星期一  |
日記休息呀...哈哈哈  |
分類: 未分類 |
之前d日記因為電腦壞左,加上屋企電腦冇得上網所以唔打返曬喇.....
今日11點起身之後,就出去搵佢地出黎食飯喇,不過只係約到hidy同家誠姐,我話ga等到$家姐返黎先返學校...(當然如果有事就另計喇)....之後join左家誠就等hidy喇,去左稻草人食,本來我地都好早到ga...點知呢~hidy叫ga意粉,點都未黎,最後仲要食唔到tim...有時好奇怪架,2個唔使返學ga,可以慢慢食ga,d飯就一早黎...要返學ga,遲遲都未黎......咳....唔.....之後就同家誠去左打機,,雖然金禾係擴建左...不過得個大字....之後同家誠行左陣,佢就去自修室喇,我上左去金星打機喇....見到冇人打gundun喎....拿拿聲走過去喇,好緊張,因為之前好貴架,仲要成日俾人"ti"....所以可以話係唔識打架...今次仲唔打返夠....真係勁好玩呀...同第一,二代個d真係感覺好唔同呀....之後打到夠鐘練水就走喇...今日練水...ok喇,不過如果游深水ga話今日會完成得好完美呀..之後返屋企食飯,阿媽d飯係最好味架....之後就睇電視同聽架勢堂喇... |
| 發表時間:2006-11-23 12:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 13 日 星期一  |
男子組  |
分類: 未分類 |
|
男子組
叮…噹…叮…噹 (RAP:你的心情我能感受 還是有話說不出口)
一...二...三...四 (RAP:對 我們再次有些事情需要你知道)
兄...弟...打...氣 (RAP:Ah The Invisible Man 再次出現)
學生哥放學除呔 黑皮鞋收埋
穿新出螢光跑衫 至新款跑鞋
湊夠腳約下老友 跑下步冇壞
比賽既戰友到晒 個個都腳瓜大
新跑衫跑鞋跑褲衝出場就拉柴
心情如小孩 圍住象山通山"囗益"
老友一黐埋 吹水懶灰諧
玩過勁多比賽 最鐘意係跑學界
約左靚女行街 但兄弟綀野大晒
但都廿歲喇 o徙氣
你係咪想走 想走你咪走囉
港隊我都入買 大把書未溫曬
咪扮眼濕濕 扮晒o翕耷
但係我都冇計 點樣令你溫快d架
老友咪嘆氣 我定幫你 baby
振振兩臂拍拍背肌
打氣 baby 力要谷起
想當天可以孩子氣 未要(子貝)飛
今天爭爭氣男子組靠你*
金仔 黎埋堆啦埋
billy 玩得到玩埋
田徑隊 爭乜鬼金牌
一齊 跑唔完都跑埋
運動場 一班精英 跑廿k死捱
係荃灣田徑分齡賽到玩曬
跑越野個個長氣 個個都跑得快
老友記慢過鐘絲 對腳應砌去賣
呢班友 黃金時期 羅曬所有金牌
綀完跑玩鞋,大啖白泡嘔得快
口水都乾埋 跑跑下拗柴
乜鬼都玩過晒 我淨係接力跑最快
成個四百爆晒 跑完嘔得好快
係咪要諗諗 lunch
食左d咩 冇理由
跑到嘔架
翻學我翻足晒 我唔想AL炒晒
又未係考得 未算死得 就算炒
最多早返工 放眼世界
REPEAT*
細個大家報名很快
個個大把瀟灑走上街
球場姚記 行行企企
操場訓覺 金龍我食到飽晒
要報名叫李sir即報
細個唔理咩都走去玩
童年時你 童年時我
聯群結拜 成個學界我玩晒
老友咪放棄 放都o徙氣 baby
振振兩臂 拍拍背肌
打氣 baby 用腦谷起
一班友跑完在喘氣 大曬胸肌
接力捧交你男子組靠你
老友我撐你 我梗幫你 baby
振振兩臂 拍拍背肌
打氣 baby 跑到飛起
今天點可以話之你 唔放飛機
爭番一口氣男子組係我地
|
| 發表時間:2006-11-06 11:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 117 | »
|