| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 16 日 星期六  |
| 今次大鑊喇..... |
分類: 未分類 |
今日一早就出去考試喇..點知唔知邊個同我講考9:30呀....我成9:00先去到囉...差d遲到呀...入到去岩岩開考囉....之後都考得ok喇,有d好難囉...不過writing真係慘呀...2part...第一part做得好好架....一去到第2part就出事喇...我知條問題講咩架....但係唔知點解我寫到勁錯囉..真係錯曬呀,收個時真係想喊呀...之後考完就算喇....去左tst打機..打左就返TW打機..點知阿聰又唔出黎....又搵唔到其他人..算...自己打....自己一個人行左成3個鐘....之後返屋企玩電腦囉.....
|
| 發表時間:2006-12-18 01:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 15 日 星期五  |
聽日就考喇....  |
分類: 未分類 |
今日都係一早去睇學界喇...今日都仲落緊雨..睇左hidy個200米...有人冇跑..睇唔到精彩ga一刻....之後就又係睇下佢地比賽囉.....luch之後過左去梁記個到打氣...咁人地個邊ga氣氛真係好過ylsc好多呀嘛....完全係感受到佢地ga熱情呀...我地個方邊...唉....所以人地男子10年霸係有原因架....到200決個時..因為阿競唔係到..令到hidy去唔到自己極限....唉...之後睇完4x400米就走喇..去左青衣自修室溫書...溫到6點幾就返屋企喇.... |
| 發表時間:2006-12-18 01:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 14 日 星期四  |
| 又係去睇比賽呀~ |
分類: 未分類 |
今日去左睇荃離學界呀....睇左2年喇....不過今年唔同ga..係因為今年係去睇家誠同hidy....一早就要出去喇...不過落雨推遲左個比賽遲少少去都睇到一入門口就到hidy喇...我一見到佢已經知...今日佢應該掂....之後睇左佢同家誠跑400初喇..都唔錯呀...可惜下雨...令hidy跑唔到好時間....之後就上去睇佢地傾計喇..之後睇下比賽咁...好快就到lunch喇...今次唔係去左青衣城食喇....食完仲有排等呀..周圍行下....同人傾計下...下午ga比賽又黎喇...開始個時都冇落雨ga..點知一到400米又落過喇...算佢地唔lucky喇...不過佢地決賽真係跑得唔錯ga..令到我好想落去跑呀...睇完佢地就睇1500米喇..同班師妹係到打氣....改左好多唔同ga名呀...睇完圳就走喇..返屋企讀書...唔.... |
| 發表時間:2006-12-15 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
你話幾浪漫呀?  |
分類: 未分類 |
今日一早同嘉靜買阿rain ga演唱會飛...去通行琴行呀....點知勁少人喎...之後等左陣就開門喇...就開門個時有個靚女排係我後面,之後佢問我係咪買飛..之後我就當然答佢係喇...之後同佢傾到買完呀....之後佢同我講byebye...嘩....一早就有咁好ga事...之後去自修室讀書喇,讀到咁上下咪又係去練水...都係游個d野喇...之後搭車返去個時打俾$家姐...佢係又一城行街...之後走左去陪佢行左陣...之後我地約左係又一城個棵聖誕樹等...如果唔係家姐..係其他女仔...你話幾浪漫呀...同"巴黎送上幸福"一樣呀..之後同佢行到10點幾先送佢去男朋友個到...之後就返屋企喇.... |
| 發表時間:2006-12-14 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 12 日 星期二  |
今日都係咁喇...  |
分類: 未分類 |
今日都係係自修室溫書喇....之後去練水..今日d汗真係留得好恐怖呀.....之後都係落水爆呀...之後又係返屋企咁囉.... |
| 發表時間:2006-12-14 06:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 11 日 星期一  |
| 4個200....中上成績 |
分類: 未分類 |
今日都係冇咩野好做,只係下午去左練水..今日游3個200自,游出一d唔錯ga成績,不過真係好耐冇200蝶喇....拎唔返個節奏囉....之後游完放鬆,走個打左俾阿晶,佢真係一等一阿jay fans喎....約左佢睇全城盡興黃金甲呀...之後去左超市買左d唔heathly ga食物返屋企,之後都係睇電視咁喇.... |
| 發表時間:2006-12-12 02:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 10 日 星期日  |
| 人同人關係成日都好奇怪架~ |
分類: 未分類 |
今日都係出左去睇hidy打波...今日就黎打個時先到...入到去岩岩好,同金sir坐係到睇喇...今日比賽開始仲諗住幾好睇ga,不過今日荃官真係打得好喎,比起對手,佢地好有組織,都幾好睇 ,不過佢地對手真係唔得喇,黎到決賽應該50/50架喇,而家80/20,可觀性真係低左d囉,不過有幾個場面都幾緊張ga,講到而家lee個位,大家都應該知荃官嬴2:0喇...之後就睇其他比賽喇,之後就走喇,走個時hidy嬲爆爆,仲以為做咩事tim,明明有人嬴波,仲嬲ga?都打得唔錯架喇喎....最後原來有人放飛機..邊個?...咪又係阿競....lee 2個人真係好奇怪,成日都俾唔到定位佢2個架...佢地係咩關係呢?冇人知....都唔敢俾亂估呀....不過見到有人咁嬲...望住佢,我自己個心係到笑,從前我又係咁,成日都話"佢d唔關我喎,我唔知佢喎,我唔理佢d野架喎".....但係個心就唔係咁諗架喎...."留意:lee個係我ga見解姐"..不過唔緊張佢又點會嬲呀? ...所以我寫劇,佢地一定會係其中ga一個故事,可能我見ga野都係假ga,不過就算係表面都好值得寫喇....之後經過多返查證,之後原來係阿競病左...anyway lee個係阿競ga原因,唔理hidy信唔信喇,不過我自己就信佢病ga(當然有保留,性格問題),(岩岩諗起:有一句說話呀"男人唔壞,女人唔愛"....),之後金sir同阿競傾左好耐電話喇,我同hidy就一到食住野等佢地,(同場加映:阿競幾時識飛個電話返屋企架呢?)....之後就去左打機喇...今日反應都係唔夠快....打完送左hidy就同金sir去自修室,做到成5:00先走,之後同阿競,家誠hea街...之後6點45就返屋企喇..今晚食plzza hut呀...好味呀,之後就訓左陣囉..... |
| 發表時間:2006-12-11 01:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 9 日 星期六  |
今日真係好木口木面呀!  |
分類: 未分類 |
今日一早唔使練水,所以出左去睇hidy打v bal....一早去到睇左其他學校打,之後等左成個鐘就到hidy打喇,結果係一面倒ga比賽...唔係唔好睇ga,好少"埋牙"囉...唔...之後睇完就同金sir傾計等hidy喇....之後去左MF行街同食LUNCH喇...之後去左打機...今日打機勁唔得,個人勁唔集中囉....之後行街喇.....香港真係好多人呀,我永遠都會同香港潮流脫節架...我真係唔識LEE D野...不過今日真係好怪呀,冇表情,冇錢,冇GAG,冇野講.....成個人怪怪咁 ...冇理由仲俾琴晚件事影響到呀....之後返到屋企呀....等人黎整電腦.....等到8點幾先黎,整左半個鐘點知因為冇左個pw上唔到網呀.....要到星期一先上到呀,之後同癲馬傾左陣..之後開左個電腦,之後搵搵下俾我勾到條線...可以上網喇...yeah~....
聽日去唔去睇好呢?.... |
| 發表時間:2006-12-10 12:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
睇少我?  |
分類: 未分類 |
今日冇去到自修室呀,因為要去母拎手提電腦呀....當然我係睇完心花放先出去喇...去左成咁多次,部電腦終於整返好喇,不過個網 仲未整好,所以仲未可以上網,之後就去練水喇,今日練水真係唔知咩事喇,本來諗住去locker拎野點知d野唔見曬囉....之後周圍搵都唔見囉...佢地又話聽日先清ga?..之後2手空空去練水,勁冇mood同擔心囉,之後爆左2個400,第一個400自,4'42...第一個100游1'02之後1"07,之後開始慢喇當然喇,我最長都係200之嘛...(講返起星期日我都冇得游200自tim呀)....因為之後個個唔係im就蝶喇..我估我....之後真係400蝶....堅持囉.....游完放鬆囉..放鬆個時xu同祈仔同我講話見到有人拎住個拉垃圾袋拾野,之後我勁緊張,因為個到有我係澳洲練ga器材呀,個到d野好貴架(雖然係教練送ga)不過都係架..之後游40個50,但係我真係冇心情呀....游左幾個,愈諗愈有問題,之後自己上水喇,之後當然俾方生話喇....話我咩怕辛苦呀,唔想頂呀,蛇王呀..冇紀律呀....我都冇心情呀理佢...不過綜我都知我係唔岩ga,又真係冇紀律,不過我唔係怕辛苦囉,區區40個50我怕?...你游100個50我都未識驚喇..我要蛇ga.我係澳洲就唔返黎游喇....之後去左問d留喇...luck地仲係到..之後去沖涼喇,之後又要搵返方生,佢只係同去我講,"聽日個測驗你唔使黎喇,我預你唔合格架喇,何況你而家又唔係青年軍."咩意思呀而家..睇少我?勁火囉....我都跟唔到,成班人都跟唔到喇.....之後勁嬲咁返屋企囉,聽日唔使練早水,可以去睇hidy比賽囉..... |
| 發表時間:2006-12-09 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 1 日 星期五  |
| 一餐有意義ga飯..... |
分類: 未分類 |
今日練完水就去同阿競食飯喇.....2兄弟食飯...真係傾左好多野囉....其實人大左見ga野多左,諗法都好唔同ga...只要唔好俾自己咁大壓力..好多野都唔係好困難架姐....食到10點幾..之後去左打機同食雪條,之後又周圍行喇...行行下撞到hidy食飯喎....lee對有問題ga朋友有時真係唔知佢地想點....不過唔緊要....打機最重要....我地之後再去打機,野完就搭車返屋企喇.... |
| 發表時間:2006-12-10 01:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 117 | »
|