軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 24
累積人氣: 19058
站內搜尋
2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天


一大推方程式呀... 驚訝 分類: 未分類

今日又唔使上堂喇....一早返到學校就做野喇....其實今日要交ga...但我仲未做曬呀...諗住遲交算喇....之後就做陣,玩左陣...之後又到練水時間喇...今日完全係沖呀....其實近來練得唔錯,應該可以做到好成績呀....初初個12個100係幾好架....之後個d就不知所謂喇....唉....游完個時自言自語..係到計身體ga方程式...傻左呀..之後推曬d bio,chem,econ出黎囉...自己一個係條街到做DR喇..係條街到勁講,之後諗到食飯....仲諗緊架...食完飯就冇諗到囉....今日食公仔麵呀...之後一到睇DVD,一到食...睇MI 3...幾好睇喎...好緊張囉...之後做左陣ASS就訓左喇....

發表時間:2006-09-22 11:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天


今日冇咩特別~ 滿足 分類: 未分類

今日早上又黎練習喇...今日幾辛苦呀~係咁kick...拿命呀...本來諗游完喇..7:25喇喎..仲有9個100腳先完....辛苦死..之後換完衫就出去做gym喇..因為今日係咁kick所以對手都唔係好用過...之後做做做..8:30走囉....之後返到屋企用極速拾完野就走喇...搭到返學校之後就開始做野..睇黎今晚要留係學校做野喇....之後就上堂..今日2個人....=_=?...d人死曬?....之後上完一半..休息時間返黎...個老師同我講..你marketing個老師聽日又返唔到....咁個ass...應該唔使交住...yeah....之後返屋企dinner囉..今日食油油油意大利粉喇...(成3個油就知...有幾油喇)..之後返房做野...近來成日做做野訓左..成日都做唔曬d野....

發表時間:2006-09-21 08:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


未來ga路....決定!?.....唔知呀 分類: 未分類

今日都幾悶...今日一早就要做ass...仲有2日就要交喇....之後係學校做做做喇...做到上堂..不過當然之前都係走左去打桌球喇...之後上堂又係一個人囉...悶到爆呀....最憎一個人上堂喇..之後因為唔想食咁多所以勁肚餓咁返屋企....我真係搏今日dinner得唔得架...不過唔好食我都有後路ga...不過今晚..係得ga..係到得2樣野好食..一係牛排一係叻喱飯....講完..今日係叻喱飯...好野..食到飽呀..之後打電話俾阿媽..佢聽日同aunt一齊去韓國呀...不過都咩好買黎做手信...之後同佢講左一個諗左好耐ga決定....就係ielets....我決定12月返香港考...又可能係12月係澳洲考...datail ga野我唔係到講..傾完就返房做功課喇...之後做做下訓左喇...

發表時間:2006-09-20 08:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


係澳洲第一次咁肥呀 分類: 未分類

今日早上都練得唔錯喇中上ga完成度喇之後直接返學喇今日一個人上堂囉最憎架喇之後上上上…..lunch食左咩呢唔記得左喇..都係個d野架喇之後返去上討論堂當然係一個人係到討論喇….都唔知講咩呀之後提早上完就行一行超市就去練水..今日下午個練水,其實都幾金…main set6200+4300+3400…今日我大膽走去2..姐係最慢係1,4,2,3咁架嘛….我知我唔可以再懶架喇之後游完熱身..開始main set之前..教練同我講..你跟唔到同我上水呀我係到諗唔使咁嚴重呀之後當然跟曬喇….之後游完就諗住去做body balance咁就等車喇喎..等等等..架車25分到..35之前黎都可以..點知45先黎趕唔到喇30分個時我已經火架喇又唔係繁忙時間遲5分鐘已經唔岩架喇….到左35分我係到唱勢要去,yoga,豪氣壯….”之後等44分真係嬲走喇..行左一分鐘唔夠..落車係我左邊經過之後真係嬲住黎行呀一個遲成20分鐘先到ga巴士..你話係咪要炒呀之後返屋企食少少就算喇..今日呀..body check…黎澳洲最肥lee次囉未試過咁重架唔係因為肌肉增長喎..係脂肪增長..最瘦咪返黎香港..所以12月我應該返黎架應該….之後食完做功課之後訓喇..

發表時間:2006-09-19 10:05 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


次次去body balance都有新野 分類: 未分類

其實返左學校咁成10幾個鐘..而家先真係正式咁溫書....今日冇咩做呀....係學校溫到11點幾先出去...買左d唔健康ga食物就搭車返屋企喇...hea到一點幾就出去唐人街買野喇...點知竟然冇曬寶礦力囉...唉....之後就去做body balance喇...今日又係唔同ga人喇...不過其實次次都唔同架...之後d新動作真係玩死我喇...做完就返屋企喇...又要得飯食囉....不過我星期一至五都係d難食ga野...今日應該係好食ga...所以我連anut個到都唔去...返黎....食飯喇...一望...唔係呀嘛..油浸牛肉球fearting白飯....睇個賣相真係唔多掂呀...之後食落去就完全唔掂囉....難食到爆...原來之前個d係點你ga...最後個日先黎次金ga俾你食呀...嘩...食完真係上去嘔...好難食...難食到連垃圾都不如呀.....之後上返去立即叮野食喇...食完個feel先好d...之後睇左陣就訓囉...好想快d搬屋呀...

發表時間:2006-09-18 10:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 16 日  星期六   陰天


今日又係學校過夜喇~ 分類: 未分類

今日一起身...望望個鐘....5點30...坐係床到訓左陣去唔去練水...之後諗諗....都係去喇...今日係一星期最累ga練習...今個星期練爆曬喇...maxmum呀...不過今日教練著曬火咁....完左一個又一個....non stoping咁囉...爆完d 50又去d400,之後又返去d50....今日係游到8:30..足曬料喇..平時8:15就上水架嘛....之後係屋企hea左陣同打電話返屋企就出去做gym..我成日都話做gym ga女仔好多都係靚女黎架喇..識員都靚過人ga...之後就做programe喇..今日做力量...做到咬牙切齒呀....不過頂得住....做到2點幾就返學校喇...就開始做功課喇...不過其實3:00-9:00我都係玩緊電腦架..有段時間仲要同癲馬係到玩msn 個d game...玩到咁上下...我叫佢...玩夠喇,好溫書喇...(其實係講俾我自己知架)...之後出去買左dinner...食完就溫書喇...溫到1點幾就聽森美移動..聽聽下訓左...之後訓下聽下咁...就完喇....

發表時間:2006-09-18 10:18 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 15 日  星期五   陰天


不知所謂ga堂.... 分類: 未分類

今日早上又黎練水喇..今日練水明顯地個壯態係好累架...不過都頂得順架....頂唔到都頂呀..之後返到屋企拾下野就出去喇..今日係law ga補堂呀...之後上堂喇...今日算行利害架喇...上左成2個鐘先訓呀....訓左一陣就到休息時間喇..玩野呀..之後上到45min就完喇...食lunch之後俾左老師迫左去個教點寫ass ga workshop...本來都諗住..都幾好喎....又可以學野....之後去到喇...咁就上喇..初初都冇咩問題ga...之後請左個唔知咩ga人黎講...講點樣用學校個網搵參考書喎...唔係呀嘛...講左成個半鐘仲講緊...其間我當然係係咁訓喇..之後見差唔多要練水,(今日游3:30)..之後聽到話你可以去電腦室試下架...之後我就lee個機會走喇...因為太悶喇加上對我係冇用...浪費我時間..之後去到泳池..打左陣籃球先練水..今日練水因為比較早..所以未有好多人住..之後愈來愈多人...最後齊曬人...練完水成班人係到打波囉...我完全係未玩過攬球..所以死得好快...玩左陣就走喇..之後打左俾$家姐...同佢一到傾一到行超市...佢個問題..我就唔係到講喇..不過以佢性格好快可以開心返ga...買完就返屋企喇....今日又要等食飯囉..點呀.....成日都係咁....之後食完...就訓喇...lee幾日實在太累喇....

發表時間:2006-09-16 01:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


第500篇日記喇....yeah~ 分類: 未分類

今日係第500篇日記喇...不過今日其實都係冇咩野做呀...今日一早就要返學校喇...但係因為琴日太累喇...今日成8點幾先起到身喇...之後返學校當然係遲喇....但係因為老師病左所以唔使上...之後係到做野同上網...近來愛上食一樣野...就係doritos喇...(香港都有得買架)...食到好飽呀...之後做到2點幾就出去..今日我做左一個決定..lee個決定其實我都諗左好耐架喇...就係要買一個袋喇...lee個袋...唔使$900...而又唔會貴個金sir個d牛仔褲,又唔夠阿競ga跑物貴...但又唔會平過條"狗帶"喎.....係喇...講到lee到喇....之後係間到諗左一陣...都係買喇..之後搭車返屋企喇..放低個袋就出去練水喇...今日練水又係要爆呀....爆到對手痺曬...好辛苦囉....近來練水..真係練到好似比賽咁...比左成個星期賽咁呀....之後返到屋企又係等食飯 \_/...之後又係d唔好食ga野....但都係太累喇...食完整左陣電腦就訓喇...好累呀...

發表時間:2006-09-16 01:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 13 日  星期三   晴天


今日做引體上升就知...太耐冇做喇...10下都做唔到 驚訝 分類: 未分類

今日早上又練水喇...今日冇星期一咁好喇...但係都好盡力架喇...但最尾個6個400出事囉...游到第5個時唔記得游左300定400...之後亂曬....=0="....游完就做體能...都係做下拉力呀..腰咁囉...之後做引體上升喇...做到勁辛苦呀....之後就返屋企拾野喇...,返到學校上網..打返曬d日記...不過近來個個都好busy,冇咩人睇...所以我都唔打住喇....之後等到上堂喇....今日上堂派返個tes...何其差呀...唔係好開心個篇文得9/10....差dd...之後上堂..完全係訓曬囉....真係好眼訓呀....之後上完堂返屋企..真係好累呀...返到去又未食得飯喎...咁就等喇..等完又唔係好味...不過算喇....打完俾阿媽....之後返上去就訓喇...10幾就訓喇...好累呀...

發表時間:2006-09-14 08:48 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天


今日又test喇...太簡單喇/諗唔到你會去個到喎... 分類: 未分類

今日唔練水...不過要test..所以琴晚同今早都要溫書呀...溫下訓下..10點就返學校喇..d日記成日都冇時間打呀返到學校就開始溫書喇溫到12點就去打波喇放鬆下姐之後夠鐘就上去上堂喇上半堂同上次econ一樣..但今次佢唔講囉俾我地自己溫囉….一早溫完喇喎之後做下d練習囉之後又訓左囉之後下午休息時買左kfc食之後上網問下"佢" ga情況...o....原來佢去左....完全唔明....不過有機會都要搵下佢囉..之後就test都可以gatest…應該提早早完就去超市shopping….因為要買冷凍食物所以之後一定要返屋企平時就冇得買之後企係個雪櫃選野食個時…d冷氣超勁呀成個人凍曬喇喎好爽呀哈哈哈買完野就返屋企喇今日竟然係三文治囉少有喎…ok食到飽唔使食叮叮今日收到媽咪d生日禮物喇鋼鍊14期呀…yeah!...仲有d DVD…之後晚上打完俾媽咪傾左陣..再打俾阿晶同阿競…2個都唔聽電話囉….特別係阿競呀….冇一次電話係打得通架豈有此理唔鬼理佢喇之後返去睇林海峰個talk show…笑死左呀之後睇完就訓喇

發表時間:2006-09-13 12:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]