| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 21 日 星期四  |
一大推方程式呀...  |
分類: 未分類 |
今日又唔使上堂喇....一早返到學校就做野喇....其實今日要交ga...但我仲未做曬呀...諗住遲交算喇....之後就做陣,玩左陣...之後又到練水時間喇...今日完全係沖呀....其實近來練得唔錯,應該可以做到好成績呀....初初個12個100係幾好架....之後個d就不知所謂喇....唉....游完個時自言自語..係到計身體ga方程式...傻左呀..之後推曬d bio,chem,econ出黎囉...自己一個係條街到做DR喇..係條街到勁講,之後諗到食飯....仲諗緊架...食完飯就冇諗到囉....今日食公仔麵呀...之後一到睇DVD,一到食...睇MI 3...幾好睇喎...好緊張囉...之後做左陣ASS就訓左喇....
|
| 發表時間:2006-09-22 11:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 20 日 星期三  |
今日冇咩特別~  |
分類: 未分類 |
今日早上又黎練習喇...今日幾辛苦呀~係咁kick...拿命呀...本來諗游完喇..7:25喇喎..仲有9個100腳先完....辛苦死..之後換完衫就出去做gym喇..因為今日係咁kick所以對手都唔係好用過...之後做做做..8:30走囉....之後返到屋企用極速拾完野就走喇...搭到返學校之後就開始做野..睇黎今晚要留係學校做野喇....之後就上堂..今日2個人....=_=?...d人死曬?....之後上完一半..休息時間返黎...個老師同我講..你marketing個老師聽日又返唔到....咁個ass...應該唔使交住...yeah....之後返屋企dinner囉..今日食油油油意大利粉喇...(成3個油就知...有幾油喇)..之後返房做野...近來成日做做野訓左..成日都做唔曬d野.... |
| 發表時間:2006-09-21 08:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 19 日 星期二  |
| 未來ga路....決定!?.....唔知呀 |
分類: 未分類 |
今日都幾悶...今日一早就要做ass...仲有2日就要交喇....之後係學校做做做喇...做到上堂..不過當然之前都係走左去打桌球喇...之後上堂又係一個人囉...悶到爆呀....最憎一個人上堂喇..之後因為唔想食咁多所以勁肚餓咁返屋企....我真係搏今日dinner得唔得架...不過唔好食我都有後路ga...不過今晚..係得ga..係到得2樣野好食..一係牛排一係叻喱飯....講完..今日係叻喱飯...好野..食到飽呀..之後打電話俾阿媽..佢聽日同aunt一齊去韓國呀...不過都咩好買黎做手信...之後同佢講左一個諗左好耐ga決定....就係ielets....我決定12月返香港考...又可能係12月係澳洲考...datail ga野我唔係到講..傾完就返房做功課喇...之後做做下訓左喇... |
| 發表時間:2006-09-20 08:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 18 日 星期一  |
| 係澳洲第一次咁肥呀 |
分類: 未分類 |
今日早上都練得唔錯喇…中上ga完成度喇…之後直接返學喇…今日一個人上堂囉…最憎架喇…之後上上上…..食lunch食左咩呢…唔記得左喇..都係個d野架喇…之後返去上討論堂…當然係一個人係到討論喇….都唔知講咩呀…之後提早上完就行一行超市就去練水..今日下午個練水,其實都幾金…main set係6個200+4個300+3個400…今日我大膽…走去2線..姐係最慢係1,4,2,3咁架嘛….我知我唔可以再懶架喇…之後游完熱身..開始main set之前..教練同我講..你跟唔到同我上水呀…我係到諗唔使咁嚴重呀…之後當然跟曬喇….之後游完就諗住去做body balance喇…咁就等車喇喎..等等等..架車25分到..35之前黎都可以..點知45先黎…趕唔到喇…係30分個時我已經火架喇…又唔係繁忙時間遲5分鐘已經唔岩架喇….到左35分我係到唱”勢要去,做yoga,豪氣壯….”之後等44分真係嬲…走喇..行左一分鐘唔夠..落車係我左邊經過…之後真係嬲住黎行呀…一個遲成20分鐘先到ga巴士..你話係咪要炒呀…之後返屋企…食少少就算喇..今日呀..body check…黎澳洲最肥lee次囉…未試過咁重架…唔係因為肌肉增長喎..係脂肪增長..最瘦咪返黎香港..所以12月我應該返黎架…應該….之後食完做功課…之後訓喇.. |
| 發表時間:2006-09-19 10:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 17 日 星期日  |
| 次次去body balance都有新野 |
分類: 未分類 |
其實返左學校咁成10幾個鐘..而家先真係正式咁溫書....今日冇咩做呀....係學校溫到11點幾先出去...買左d唔健康ga食物就搭車返屋企喇...hea到一點幾就出去唐人街買野喇...點知竟然冇曬寶礦力囉...唉....之後就去做body balance喇...今日又係唔同ga人喇...不過其實次次都唔同架...之後d新動作真係玩死我喇...做完就返屋企喇...又要得飯食囉....不過我星期一至五都係d難食ga野...今日應該係好食ga...所以我連anut個到都唔去...返黎....食飯喇...一望...唔係呀嘛..油浸牛肉球fearting白飯....睇個賣相真係唔多掂呀...之後食落去就完全唔掂囉....難食到爆...原來之前個d係點你ga...最後個日先黎次金ga俾你食呀...嘩...食完真係上去嘔...好難食...難食到連垃圾都不如呀.....之後上返去立即叮野食喇...食完個feel先好d...之後睇左陣就訓囉...好想快d搬屋呀... |
| 發表時間:2006-09-18 10:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 16 日 星期六  |
| 今日又係學校過夜喇~ |
分類: 未分類 |
今日一起身...望望個鐘....5點30...坐係床到訓左陣去唔去練水...之後諗諗....都係去喇...今日係一星期最累ga練習...今個星期練爆曬喇...maxmum呀...不過今日教練著曬火咁....完左一個又一個....non stoping咁囉...爆完d 50又去d400,之後又返去d50....今日係游到8:30..足曬料喇..平時8:15就上水架嘛....之後係屋企hea左陣同打電話返屋企就出去做gym..我成日都話做gym ga女仔好多都係靚女黎架喇..識員都靚過人ga...之後就做programe喇..今日做力量...做到咬牙切齒呀....不過頂得住....做到2點幾就返學校喇...就開始做功課喇...不過其實3:00-9:00我都係玩緊電腦架..有段時間仲要同癲馬係到玩msn 個d game...玩到咁上下...我叫佢...玩夠喇,好溫書喇...(其實係講俾我自己知架)...之後出去買左dinner...食完就溫書喇...溫到1點幾就聽森美移動..聽聽下訓左...之後訓下聽下咁...就完喇.... |
| 發表時間:2006-09-18 10:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 15 日 星期五  |
| 不知所謂ga堂.... |
分類: 未分類 |
今日早上又黎練水喇..今日練水明顯地個壯態係好累架...不過都頂得順架....頂唔到都頂呀..之後返到屋企拾下野就出去喇..今日係law ga補堂呀...之後上堂喇...今日算行利害架喇...上左成2個鐘先訓呀....訓左一陣就到休息時間喇..玩野呀..之後上到45min就完喇...食lunch之後俾左老師迫左去個教點寫ass ga workshop...本來都諗住..都幾好喎....又可以學野....之後去到喇...咁就上喇..初初都冇咩問題ga...之後請左個唔知咩ga人黎講...講點樣用學校個網搵參考書喎...唔係呀嘛...講左成個半鐘仲講緊...其間我當然係係咁訓喇..之後見差唔多要練水,(今日游3:30)..之後聽到話你可以去電腦室試下架...之後我就lee個機會走喇...因為太悶喇加上對我係冇用...浪費我時間..之後去到泳池..打左陣籃球先練水..今日練水因為比較早..所以未有好多人住..之後愈來愈多人...最後齊曬人...練完水成班人係到打波囉...我完全係未玩過攬球..所以死得好快...玩左陣就走喇..之後打左俾$家姐...同佢一到傾一到行超市...佢個問題..我就唔係到講喇..不過以佢性格好快可以開心返ga...買完就返屋企喇....今日又要等食飯囉..點呀.....成日都係咁....之後食完...就訓喇...lee幾日實在太累喇.... |
| 發表時間:2006-09-16 01:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
| 第500篇日記喇....yeah~ |
分類: 未分類 |
今日係第500篇日記喇...不過今日其實都係冇咩野做呀...今日一早就要返學校喇...但係因為琴日太累喇...今日成8點幾先起到身喇...之後返學校當然係遲喇....但係因為老師病左所以唔使上...之後係到做野同上網...近來愛上食一樣野...就係doritos喇...(香港都有得買架)...食到好飽呀...之後做到2點幾就出去..今日我做左一個決定..lee個決定其實我都諗左好耐架喇...就係要買一個袋喇...lee個袋...唔使$900...而又唔會貴個金sir個d牛仔褲,又唔夠阿競ga跑物貴...但又唔會平過條"狗帶"喎.....係喇...講到lee到喇....之後係間到諗左一陣...都係買喇..之後搭車返屋企喇..放低個袋就出去練水喇...今日練水又係要爆呀....爆到對手痺曬...好辛苦囉....近來練水..真係練到好似比賽咁...比左成個星期賽咁呀....之後返到屋企又係等食飯 \_/...之後又係d唔好食ga野....但都係太累喇...食完整左陣電腦就訓喇...好累呀... |
| 發表時間:2006-09-16 01:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
今日做引體上升就知...太耐冇做喇...10下都做唔到  |
分類: 未分類 |
今日早上又練水喇...今日冇星期一咁好喇...但係都好盡力架喇...但最尾個6個400出事囉...游到第5個時唔記得游左300定400...之後亂曬....=0="....游完就做體能...都係做下拉力呀..腰咁囉...之後做引體上升喇...做到勁辛苦呀....之後就返屋企拾野喇...,返到學校上網..打返曬d日記...不過近來個個都好busy,冇咩人睇...所以我都唔打住喇....之後等到上堂喇....今日上堂派返個tes...何其差呀...唔係好開心個篇文得9/10....差dd...之後上堂..完全係訓曬囉....真係好眼訓呀....之後上完堂返屋企..真係好累呀...返到去又未食得飯喎...咁就等喇..等完又唔係好味...不過算喇....打完俾阿媽....之後返上去就訓喇...10幾就訓喇...好累呀... |
| 發表時間:2006-09-14 08:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 117 | »
|