| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 19 日 星期一  |
| 今日又做通頂喇~ |
分類: 未分類 |
今日一早就要上堂...今日上last ga電腦堂...都係做下d複習咁囉...之後就完左喇..又係做man ass..做左好耐喇....但係都未做完....夠鐘就出去練水喇....都係平平喇..6個200pb+12個50pb..main set...又游過6:00喇..近來成游過鐘ga..之後返學校做ass.....睇黎今晚都係學校訓架喇...10點幾落去想買野食..點知一間開ga shop都冇...唉..行左陣先俾我搵到間24hours ga快餐店..個到係市中心點囉....之後又要行好耐返去..做做做 ....做到4點就訓左陣...但我仲有一條未做完囉...
|
| 發表時間:2006-06-21 08:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 18 日 星期日  |
仲未做完呀....慘喇~  |
分類: 未分類 |
今日7點起左身之後做到11點就出去食早餐/lunch同補給囉...之後本來想返屋企架....但諗諗下都係返學校囉...之後有d靈感咁...做得好快..但做到5點都係仲未做完喇....之後返屋企囉....返到去間屋空LL...之後訓左陣就食飯喇...今日又係食奄列....但今次仲衰..d野唔係唔煮...但得芝士,蛋同青瓜....唔係嘛...又冇肉?...2次都咁...識唔識飲食金字塔架你地?...之後食完就出去打電話返屋企喇..今日father day's...但係我阿father就返左大陸...算喇....同媽媽傾計...yeah!有得買袋喇~~~..之後返去睇波同煮麵食...頭先當然食唔飽喇....今日睇日本...我難得睇一次波..你同我0比0..可惡...之後返去訓囉.... |
| 發表時間:2006-06-19 10:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 17 日 星期六  |
2006 年 6 月 16 日 星期五  |
今日都幾無聊呀~  |
分類: 未分類 |
今日一起身又係凍到傻....之後練水都平平喇...不過個6x300 ga test set真係幾辛苦...雖然去唔到goal但係接近囉....之後返學校上網...今日都係睇下人地d日記,寫下野咁囉...不過俾我睇到一樣野:羅生,黃生...你地游d咁ga時間就唔好玩d細野喇...屈曬機咁...之後又到練水時間喇...因為頭先個單野...今日練水好有火呀...係咁PB...不過100自49秒真係好恐怖呀...d浪呀...姐係係佢左面食水呀...游完返去食dinner...嘩....又係精彩ga一餐,成碟係冇肉架...菜炒飯+春卷...春卷應該有d肉架....點知...全部都係菜...唔係話一個運動員..要大量能量呀...一個正常人都要喇...點可以唔食肉呀...唉..之後食完再煮多個noodles喇..食完返去溫書喇...唉...7月唔使係到住就好喇.... |
| 發表時間:2006-06-17 09:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 15 日 星期四  |
寫左lee個日記一年/第401日記....  |
分類: 未分類 |
原來不知不覺已經係lee到寫左1年喇....時間好似好快咁....lee個誇國際的日記....哈哈哈~
今日有個女仔要走囉...雖然識左2個星期..但真係好唔捨得囉...唉..之後冇人同我傾計囉....之後上去上堂喇...今日上math...1on1...上左一個鐘...之後test...勁好笑..本來得60分,之後俾我講講下...升到80分....出d咁ga問題...係要俾我講架喇 ...之後拿拿返去喇..之後同女仔傾下計...之後睇住佢走喇...最尾個下...好耐冇試過喇...之後佢地竟然話要搬床囉...因為我間房有2張床..個女仔走左之後要轉左張床...下...點解呀?...個張女仔訓過男仔唔訓得架...至後仲要話...搬走左你間房咪大d囉!....係鬼..咁大個地方空ga...放野又唔係,坐低又唔係...咁大又dirty...都唔知做咩好...唉..我真係好想走呀..之後係到聽"黃金少年"....其實本來想出街架..但係真係冇曬mood...之後去練水囉...今日冇遲到喇..仲早左好多tim...之後一到拉根一到望天..係到諗,住係個真係完完全全因為練水..但而家游成咁...唉...都唔知我真係鐘意游水定係把佢變成一種工作

....之彼就練水喇...好辛苦呀...對手係冇曬力囉...雖然個時間幾好,但係冇咩感覺...唔知呀...之後返去食dinner,又係個好難食ga粥..佢地仲話soup...我立即話,唔食喇...好在佢仲煮左d飯..之後又係有d雞...望住碟野...完全係pizza hut ga雞皇焗飯囉..個look...但其實只係雞碎炒飯囉...味道...幾日之中最好架喇...食完之後返去整note喇...10點幾就訓喇~...我d記性愈黎愈差...太多野要記..但好多都唔記得.... |
| 發表時間:2006-06-16 07:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
2006 年 6 月 13 日 星期二  |
心情依然低落!  |
分類: 未分類 |
今日就好似平時咁囉...要練水要返學..一早起身又要等toilet用....個樣衰韓國仔,用勁耐囉...男仔之家...用成30min...都唔知係到做咩..我用左5min就用完喇...之前個間有私人toilet架..而家要等真係激死呀....唔係..係忍死呀....之後又要拿拿聲出門口喎..死人韓國仔,又樣衰,又吸煙,英文又差..最重要ga係...用咁耐toilet..其他人唔使用呀?...記住5個人用一個toilet架...樣衰仔...咁樣衰都有女朋友ga...我成日都話架.."樣衰ga身邊就有咁多女仔,靚仔個d就冇架喎"...哼...一早就要火...之後返到去上堂...個topic係commicaton 囉....之後上d野..我完全係覺得係一個comm ga summary 囉...之後break個時就出去買左個包食...好在食左個包今日7左成個鐘先放得lunch...食完lunch極唔上想囉...之後都係講左陣野就放喇..之後搭車去練水...撞鬼囉..又落錯車...搭左咁多次都錯..哎呀....之後遲左成5min先去到...之後練水..練到不知所謂呀.....之後心情真係好down喇...dinner又係不知所謂...食d水仲多過意粉..都唔似係湯意粉定意粉...唉....之後上去食朱古力喇...溫完書就訓喇~ |
| 發表時間:2006-06-14 12:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 12 日 星期一  |
2006 年 6 月 12 日 星期一  |
| —112句分手最唔想聽到既說話 |
分類: 未分類 |
1. 你爭我果D錢幾時還呀?
2. 其實我忍左你好耐架喇
3. 我仲未玩夠呀
4. 嘿嘿嘿嘿~你實在太天真喇,小妹妹﹗
5. 我同你玩下架咋,你唔好咁認真啦﹗
6. 我唔想再同你講野
7. 我求下你放過我啦﹗
8. 我同過你拍拖,你算執到啦
9. 我以後都唔想再見到你呀
10. 我已經好努力架喇,但係我真係忘記唔到XXX囉
11. 唔該你以後唔好再搵我呀
12. 我地根本連FRIEND都不如囉
13. 幾時上黎執埋D野呀?
14. 你唔使再解釋喇,你而家講乜都無用架喇
15. 究竟你仲想我點呀?
16. 其實…我鍾意左第二個
17. 係我配你唔起,你DESERVE一個仲好D架
18. 而家係我同你講分手架,唔係你同我講分手呀﹗你記住呀﹗
19. 你真係好幼稚呀~成熟D啦
20. 所有野已經唔同晒架喇
21. 我有一個阿媽就夠架喇
22. 我真係唔想第時BB個爸爸係你囉
23. 我前世係咪欠左你呢?
24. 我一路都好俾心機愛你架,係你唔俾機會我愛你咋﹗
25. 我身邊果D人呀,全部都好唔明點解我會同你拍拖架﹗
26. 你返屋企攝高枕頭反省下啦﹗
27. 你再係咁落去,你一世都搵唔到真愛呀﹗
28. 我天生就係咁架啦﹗我係唔會為任何人改變架
29. 唔鍾意咪走囉~無人留你架
30. 你究竟係唔係聽唔明廣東話呀?點解我講極你都唔明架?
31. 你醒下~你醒下呀喂﹗
32. (兜巴星過去對方度)
33. 我都唔明點解我地會搞成咁樣架…
34. 係你逼我架﹗我唔想架﹗
35. 你知唔知自己好煩呀?
36. 由呢一刻開始,我還我,你還你﹗
37. 同你一齊真係好辛苦囉﹗
38. 做乜o者?咩咁大件事喎家下?SO WHAT﹗
39. 你仲想喊到幾時呀?
40. 我既野以後唔使你理呀﹗
41. 我都未見過D人好似你咁衰架﹗
42. 識到你真係冤業呀﹗
43. 你根本就唔明白乜野係愛情
44. 唔出聲即係點o者?
45. 我同你係好開心,不過唔開心既時間仲多呀
46. 你以為你自己係咩呀?
47. 原來響我生命之中,有好多野係比你更加重要架﹗
48. 你由頭到尾都無理到我感受
49. 你咩野新鮮蘿蔔皮呀?你以為我會同你一生一世咩?
50. 我玩你架咋傻仔﹗
51. 你估真係有情飲水飽咩﹗
52. 你唔好再同我黎呢套﹗你唔好再同我響度做戲﹗
53. 你既大話我已經聽夠喇﹗你仲想呃我呃到幾時呀?
54. 我同你一齊咁耐,我黑左咁耐呀﹗你根本就係湯豬鄧﹗
55. 你點對我,我咪點對返你囉﹗
56. 喂,你上次生日果陣呢,咪送左XXX俾你既…你可唔可以俾返我呀?
57. 我為左責任先同你一齊咁耐架咋﹗
58. 你已經再無利用價值喇﹗
59. 我同你一齊,都係貪你蠢咋﹗
60. 你就當我無同你拍過拖啦…
61. 你同我,根本就係一個錯黎架﹗
62. 你錯在太完美喇﹗
63. 上天唔俾我地響埋一齊,一定有佢既原因既﹗
64. 我走左之後,你千祈唔好太掛住我呀
65. 我都有FEELINGS架
66. 愛情呢D遊戲,我玩唔起
67. 我怕我會踩得太深…你根本就唔明白,愛一個人既痛苦﹗
68. 同我一齊,會害左你架﹗
69. 俾返條鎖匙我丫﹗
70. 愛一個人,唔等於擁有架﹗
71. 當我第時玩夠既時候,我就會返黎娶你架喇﹗
72. 你個人咁好,一定有好多人搶住要架﹗
73. 只怪我無呢種福分
74. 我雖然係一個好情人,但係我永遠都唔係一個好老公
75. 其實,我係同性戀架…
76. 對唔住呀~對唔住呀~真係對唔住呀~對唔住呀~
77. 其實,我係一個浪子
78. 你唔好為我,放棄左整個森林丫
79. 我唔值得咁愛我架
80. 原來我,一路都睇錯左你﹗
81. 我屋企,唔俾我同你響埋一齊呀
82. 我都唔想同你分手架…不過一切,都係逼於無奈架~
83. 我就係因為太愛你,所以先要離開你…你明唔明丫?
84. 其實…你同XXX咪仲襯…
85. 我唔忍心睇住你為我付出咁多呀
86. 我地根本係兩個世界既人…算吧啦
87. 唔好咁啦,勉強無幸福架
88. 一切都已經過去架喇,時間一過左,點追都追唔返…
89. 不在乎天長地久,只在乎曾經擁有
90. 你唔好再自己呃自己喇,我地已經再無可能架喇﹗
91. 呢一刻,我都係想以事業為重
92. 我已經好累架喇…
93. 你跟住我,我俾唔到幸福你架﹗
94. 你就等我地呢一段咁美好既回憶,永遠、永遠,埋藏響你內心既深處丫
95. 有緣既話,可能第時我地會再響返埋一齊呢
96. 我終於都遇到真愛喇,我諗你會祝福我地架呵?
97. 我係一隻無腳既雀仔,一秒都停唔到落黎架
98. 其實我同你拍左拖無幾耐就想同你散架啦
99. 嘩~講左出黎呀,真係成身都舒服晒呀﹗
100. 你根本就係一個惡夢黎既
101. 連阿邊個邊個呀,都話我地應該散呀﹗
102. 你估淨係得你一個唔開心呀?我仲唔開心過你十倍呀﹗
103. 其實我咁樣做,完完全全都係為左你架咋﹗
104. 你究竟講完未架?我趕時間架阿姐﹗
105. SHUT UP﹗
106. 就算全世界既女人死晒,我都唔會再同你響返埋一齊呀﹗
107. 拿﹗唔好咁唔開心住先﹗不如我地向好果方面睇下丫﹗
108. XXX,有D野要黎既,始終都要黎既…
109. 唔好掂我呀﹗
110. 我咁樣對你﹗我根本就唔係人﹗我係禽獸﹗
111. 今次係我同你過既最後一個XX節,希望你會記住…XX節快樂﹗
112. 其實我已經有老婆架喇﹗
113. 我根本就從來無鍾意過你﹗ |
| 發表時間:2006-06-12 11:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
近來真係太慘喇嘛...  |
分類: 未分類 |
今日真係幾冇mood喇......唔想打呀...
只係係到唔該曬司欣help我喇..........
我要重新諗過個17日ga暑假大計喇.....唉....
|
| 發表時間:2006-06-12 09:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 117 | »
|