軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 8
累積人氣: 19042
站內搜尋
2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


今日練水完全係冇料到/同$家姐一齊見朋友 分類: 未分類

今日一早練水....諗住好辛苦架喇...點知輕鬆到唔信囉...個個16個100im係熱身囉..之後諗住有得沖喇...點知冇囉...勁悶,一d都冇興趣..之後出面又落雨囉...跑步又跑唔到喎...之後又唔知做d咩囉...勁無聊呀..之後就同班青年軍食飯...食kfc....都幾好味呀...之後去左打機打到點2幾就返屋企..之後係屋企拎左d野就出去同$家姐佢地去唱k...有好多人呀...點知個個都好shy喎,所以我同家姐就開始唱左3隻合唱歌...之後佢地就唱喇,有時唱爆咪,有時玩高音,有時rap歌,有時唱得好柔和...好好玩呀...之後6點幾就去間cafe坐喇..係到傾計同玩game....哈哈哈...玩到10點幾就走喇...去左影照紙相...之後去左行一陣機鋪....分曬d相就走喇...佢地個個都要搭車..我行返去就得喇...返到去立即訓左囉...

發表時間:2006-07-10 05:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


今日竟然俾我見到你/你班男仔係咪一早知架? 無奈 分類: 未分類

今日成日都係唔知做咩事...好似.....

今日一早就同屋企人飲茶喇...之前打左俾阿晶..er...佢係巴士到所以冇咩反應..唔緊要...之後就諗住去俾驚喜俾fd喇,...一早叫左家誠約班男子組食lunch喇....其實我一早到左等家誠打黎...等個時見到我之前個個女朋友但係佢去左澳洲ga....估唔到你香港見返佢..雖然只係一秒....但係一眼就足夠喇...之後我等家誠電話喇.....等左成個鐘..都唔見...原因係呀楊生...遲成個幾鐘....成2點先到..成個mood冇曬喇...(本來仲諗住睇小可愛比賽ga...但係睇唔到囉...多謝曬囉)當我行到去見到我個時..佢地可以係冇反應...第一個感覺俾我係,你地當我係一個比阿競仲要遲ga人..唔係一個好耐冇見ga人...+上睇佢地眼神好似一早知咁...等我出現...唉...有片為證...之後行去食飯...得我一個人行..我係成個局外人囉...個時真係好失望ga...呀....之後去食飯...搭桌咁囉...完全係lu曬d野囉..唔知佢地講咩.....唔知坐係到做咩架..之後食飯去打機..(個時我知道我打gundam退步左)之後行街..又係個間shop..其實我次次去都唔知做咩 ...我又唔會去買d潮衫ga..幾百$ga衫..我買唔起,都唔會買..我著ga野全部運動野..對lee完全冇興趣...anyway..一大班人..我又冇咩所謂ga...但係有時真係好悶...之後阿欣想見下我..我見佢地都唔理我囉...ok..同阿欣出去行陣...幾開心架..唔係因為佢係女仔...係佢真係俾我感覺到我係係香港..唔係真係做隱形俠..之後送完阿欣..搵返佢地...都係咁喇...去左m記坐陣....之後坐father車返屋企...送阿競去太子..係車到傾下香港體育..阿競俾我ga感覺..佢好有heart ga..但外來因素真係令佢進步空間有限囉..之後一家5口食自助餐...好味....食到勁飽..之後返去睇15/16...之後打俾d fd傾下..咁囉...今日突然想返澳洲....

發表時間:2006-07-07 11:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 6 日  星期四   陰天


今日返到香港喇... 開心 分類: 未分類

今日一早起身睇波喇...睇左尾個HALF TIME..之後食D野就去搭火車喇..去到CITY買左個M記食...之後就去機場喇...點知勁早去到..check 左in之後就係到睇波喇..因為個到有部大電視..睇返上半場囉...之後就上機喇....8個鐘...睇左同一套戲3次....哈哈哈..之後8點到香港..之後同屋企人去食飯..晚上就打返俾阿欣同$家姐...聽日食lunch.....hehehe~...

發表時間:2006-07-07 01:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天


今日考完last個科..就放假喇~ 分類: 未分類

今日考last個科喇~不過唔知點解好緊張囉...明知一定PASS架嘛....唉..之後考完就周圍行買手信喇...行到1點幾就返屋企拾野喇...聽日就返香港喇...勁開心呀...之後就去練水....今日練水都幾FIT架...返到香港ga比賽....我唔會輸架...之後返到去食飯..唔知點解呢..近來佢地煮D野食..都OK架...之後返學校上網喇..上到11點幾...之後返屋企....好早訓左一陣....

發表時間:2006-07-07 02:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天


最後一科喇...gogogo~ 分類: 未分類

今日成日都坐係學校溫書喇...係咁多...多謝~

發表時間:2006-07-05 07:16 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


今日練水出煙呀.... 分類: 未分類

今日考cit...完全對我冇問題...一個3個鐘ga test,9個字做曬,一個鐘交卷....之後周圍行喇...hea下hea下返屋企之後等到練水時間...今日好多人呀....不過唔關事架...我係條land都係take lead....今日test..6個300...唔...都算有個小小ga進步...記得我初初黎...6個300,4'30一個...游到我死死下..個個都係4'30先到...而家個個3'5x就到..但美中不足就係脈搏太高喇...下次再注意下先...游完返去食dinner喇...食d野真係不知所謂...之後返學校上網同買野食喇...哈哈哈..都係上網開心d..玩到11點先走....係巴士站個時..個條街靜曬...我係到諗...

阿競而家係港隊,代表香港出賽,開始踏上世界舞台..而我而家仲停係到..唉....真係唔知點呀...09年HK east asia game....佢袋左50%ga入場卷喇...我仲係咩都冇....我都唔知而家條路點行....anyway...7月8日...我睇下同"佢地"差幾多喇...希望跟得上喇.....比起7月9仲驚...

發表時間:2006-07-04 11:45 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


係咁讀讀讀讀...... 分類: 未分類

今日成日都係學校...溫書....講完.....do re me fa so.....

發表時間:2006-07-04 10:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天


唉...ENGLAND輸左囉...冇MOOD... 不安 分類: 未分類

今日早上練水遲到tim...不過唔緊要...今日好少人練姐...因為好多人聽日都有得比賽呀...得返d細佬同新人...表現得唔錯喇....之後周圍去買野...最後返學校上網喇..上到5點幾就返屋企喇...屋企d野食真係....唉....之後溫溫下書...訓左....不過準時係england個場起身....之後睇波喇...一個人睇真係幾悶架...不過唔緊要喇...睇到加時同12碼...勁緊張呀...最後輸左...唉..3次都8強止步......冇野講喇...之後休息陣就做巴西對法國喇...巴西抵輸喇...亨利咁danger ga人...都可以唔mark佢ga...抵輸呀個球..最後俾亨利一箭定江山....睇完就去訓喇~

發表時間:2006-07-02 08:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天


仲有唔夠6日...不過我仲未有計劃... 分類: 未分類

今日一早就去練水喇....今日選錯線....不過都ok喇...游d150米成日都有驚喜俾我ga...之後游完返學校上網囉....日日如事架喇...都唔多講呀...之後又係咁囉...練第二次水...都ok喇...唔講咁多喇...都係差唔多ga野喇....返到去食飯要講喇....今日係係個到真正係算得上係正常ga一餐喇...可以第一次話好味喇...正諗緊點解今日咁多野食...答案係有人生日...車...唔怪之得喇...之後食cake囉...之後係到等睇波...8強喇..點都唔訓...睇左先算呀...點知等等下訓左...不過1點鐘起返身睇,德國大戰阿根廷...好睇架...half time 0比0...個時我就諗...大家差唔多....55波..應該可能射12碼...點知當1比0個時...我就諗....阿根廷羸喇嘛...點知又去返1比1...最後真係寫12碼喎...烈文真係勁呀...佢係阿仙奴個打得咁好就好喇..不過都幾緊張..睇完就訓囉..唔睇意大利喇....一定贏ga..得2個鐘訓之後要練水喇又.....

發表時間:2006-07-01 01:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 29 日  星期四   陰天


math...掂呀 分類: 未分類

今日考math,同考managment一樣...係m記食早餐,飲差多ga野...準時入試場..一個人考姐...不過唔緊要..因為份卷都幾簡單...好快做完一次喇..之後再做第2次....準時交卷...之後去左上陣網就lunch time喇...今日約左個個朋友食飯.....幾少可呀...之後行左去mk食...好耐未試過咁爽喇傾計....不過佢就慘d...係咁聽我講野...哈哈哈..不過都係食得好開心ga....之後返屋企hea左陣就去練水喇...撞到benny,又可以坐車去唔使行喇!,今日情況係可觀ga...上緊去喇...唔使再"困lift"喇....之後返屋企...今日係一星期最好ga一日呀..係牛排,不過太少唔飽....唉..之後出去..打返電話俾屋企...傾得好開心呀...成家都係屋企.....好快又齊人架喇....之後返去諗住訓喇...點知11點幾..冇喇喇..佢地下面嘈交喎...勁大聲囉...完全係訓唔到呀...都唔知咩事...幾點呀?....人地唔使訓呀...成條街俾你嘈醒喇!...嘈到12點先訓到...真係煩呀...練水架嘛...

發表時間:2006-06-30 09:54 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]