| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 4 日 星期二  |
2006 年 4 月 3 日 星期一  |
2006 年 4 月 2 日 星期日  |
| 俾人玩左鑊tim |
分類: 未分類 |
今日又係去聽耶穌喇~聽完就去食午喇…又買返左張電話卡…今個星期又黎喇~uncle同我講原來我lee到係冇夏令時間架~…愚人節本來過得好好地架…last先俾人fix…11點
50min囉,$↓茵,勁囉你!之後去uncle到上網….同阿嵐係到傾計同聽森美移動…上到5點幾就返屋企喇,之後唔知諗左d咩(當然唔話你地知喇)..個人down曬…之後食飯冇咩mood..晚上睇下d IT 之後就訓囉~ |
| 發表時間:2006-04-04 06:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 1 日 星期六  |
2006 年 3 月 31 日 星期五  |
2006 年 3 月 30 日 星期四  |
2006 年 3 月 29 日 星期三  |
| 一個月用完$240電話費 |
分類: 未分類 |
今日返學校岩岩好…9:00入班房….之後上堂超悶囉..早上ga真係悶到想訓囉
..但個班得5個人…只好'半昏迷'咁上喇~….因為之前買錯書所以要係lunch去返間書店換書..今日lunch又係食日本野…lee到d日本野真係幾好食喎
….下午返去上堂…係到玩心理測驗囉…之後係到玩益智問題囉,準時放學….之後hea陣就搭車練水喇….今日熱身唔講喇…都係幾千咁上下喇….之後游30個
1’
00…香港就好耐冇游喇…黎到lee到游長池..真係怯一怯架
…咁樣游ga:30個100頭15個(3個
1”
25+2個
1”
20咁游…)(同場加映:佢地班癲佬就3個
1”
20+
1”
15..佢地仲可以
1”
10~
1”
12返到黎)…頭個15個
100米
,完成左93%...休息30秒….之後個15個
1”
25a
ll..100%完成…掂呀..係香港就算我10個休息一個都唔可以做曬..今次竟然做曬喎
…then放鬆400+6個50PB+6就完喇…返到去食完飯..竟然仲有甜品食喎係香蕉蛋糕呀..好味!
…之後傾多陣計…就出去打電話喇..今日星期3..打俾阿晶…今次拎左”武器”同排朱古力…一到食一到傾…同阿晶傾左
10m
in就收線喇…之後我諗諗下….就打左俾嘉靜喇…估唔到嘉靜第一個問題竟然係問我做咩唔打俾阿嵐呀?..我諗諗下..又係喎…算喇,,,打俾佢都唔知講咩好….之後同佢傾下傾下就同佢講左成2個鐘喇….又傾完左張電話卡喇~..嘩~好似好快就傾完喇…傾到成12點幾..最夜今次喇~返到去個個都訓囉~我用左lee2張卡..打左俾屋企人,$家姐,癲馬,阿欣,Hidy,阿晶同嘉靜…係阿晶同阿欣冇同我傾成2個幾鐘姐…個個都傾成2個幾鐘….哈哈哈~… |
| 發表時間:2006-03-31 07:43 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 28 日 星期二  |
| 成日都唔使上ga?..玩野咩? |
分類: 未分類 |
|
今日早上聽”架勢堂”聽到4點先訓…因為之前訓唔到…then訓到7點先起身…今日上management ,一d idea都冇…4個人上堂…好過琴日..之後上堂都ok喇~睇住書都明80%ga..之後好快lunch喇~lunch之後返去見班房冇人就同Vicky去cp room上網..點知等到1:30都冇人…唔係唔使上呀嘛?
...之後等到2:00就走喇…同vicky周圍行..行到夠鐘就搭車去練水喇~今日練水..愈游愈頭痛..游完…3000熱身都冇架..一去沖16個50就黎…16個50勁辛苦..游完行返去就黎喇..仲要沖pb喎…好有”鬥志”咁游完喇
..之後游2個400(
5”20)就完喇…之後返去食完飯…唔夠一個鐘就訓左喇~
|
| 發表時間:2006-03-29 10:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 27 日 星期一  |
一班得個3個人!?  |
分類: 未分類 |
休息左10個月..今日終於開學喇…一早起身食左個靚早餐之後就出去…過馬路個撞到vicky之後一齊返,係lab到見到方…問完咩班房就上去喇…入到班房等左一陣…上堂喇..3個人?..唔係化?..上IT堂..D野勁EASY,中3巳經學左喇….都幾悶~之後lunch食M記食完返去上網…因為係電腦室上所以唔使走喇…上上下發覺我MO拎件好重要ga野…完全影響我之後做ga野囉…放左學去拎學生證…原來有id卡搭車都唔可以有優惠架…仲有交其他form…立即爆粗…之後返屋企做體能..今日條腰係到玩極限…而家都幾痛…之後又訓到食飯…之後係到睇”百萬富翁-澳洲版”…超難囉d問題
..睇完就返房囉~
|
| 發表時間:2006-03-28 06:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 27 日 星期一  |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 117 | »
|