軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 35
累積人氣: 19069
站內搜尋
2006 年 4 月 4 日  星期二   雨天


原來我一d都唔大隻囉~ 滿足 分類: 未分類

今日上堂個feel勁好..早上個堂勁好玩呀...個阿sir又勁gag呢...勁笑死...好快就過左3個鐘喇..之後食lunch,例牌個樣野喇~日本野..之後返去上堂喇..下午ga堂係討論堂...基於我琴晚有溫書ga關係..今日對答好流...er...都有少少唔識ga..上左1個鐘之後...成個人好眼訓...鍾下鍾下咁上完 ...之後食d野就去練水...今日其實唔係好想講練水d野...因為有人同我講講游水好悶..我都知...但冇咩好寫呀嘛...但今日真係有趣喎...今日個天色一早已經唔好架喇..游左1200仲下起雨來tim..下雨都冇咩大不了..但竟然行雷...初初我地冇理到..但閃左幾次之後喇...教練就叫我地上水喇...勁大雨...勁 ...成班係體能室傾計同磅重,測肌肉(我都唔知測黎做咩架)...之後磅到71.6...嘩! ...你好想知我嘩咩呢....講你知呀..我黎澳洲個時係74kg架..而家瘦左3kg喇~....我仲日日食咁鬼多野tim...咁仲俾我瘦...真係冇天理喇~ 之後就測肌肉..一測就知我完全唔大隻囉...仲可以用瘦削黎形容tim...哈哈哈..之後見冇下雨我地就落返水喇...游左20個100蝶..就仲有15min先6:00...點知d雨同雷又返黎囉...你唔係呀嘛..仲有15min先練完...你而家係咪當我地游水運動員ga唔係運動員先?...之後係更衣室換衫個時d雨係勁大囉....最慘ga係我冇拎傘呀嘛....好左有個意大利人住我同一個區...佢又肯車我喎...真係thank you very much喇~..返到我個區一d雨都冇..係見到d雷雲閃下閃下姐...lee到d雷雲好靚架....你係見到佢係到左閃下右閃下架又大喎...lee d自然景象...你係香港幾難搵喇~...之後返屋企食飯..今日間屋勁焗+上要食辣野...出曬水呀~ 之後本來想溫書架....但勁累呀....訓左tim.....成個人散曬咁~

發表時間:2006-04-05 06:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


會考之後都未試過咁溫書~ 分類: 未分類

今日上IT堂悶到爆,2個人上堂..悶左4個鐘lunch又係食日本野,但今次試食牛肉飯講野牛肉飯一定諗起吉野家荃灣間吉野家俾我地幾多歡樂放學就去練水喇..今日練水架勢堂喇9200..前面7個唔講喇..最後個2個架勢堂喇有幾架勢堂?好架勢堂架點架勢堂?勁架勢堂喇~而家就話俾你知點架勢堂喇真係好架勢堂架..8個游完 100 右腳小腿大抽根頂住頂住最後好辛苦咁游完~放鬆左 100 ..右腳ok..之後諗住last爆個210幾先架喇一出去都ok..點知游完 100 左腳小腿大抽根..我係到諗你"唔係玩野呀嘛"之後當然係用"無比ga鬥志"游完佢喇結果同第8個時間一樣…仲唔架勢堂咩?..之後行去搭車個時真係幾痛呀~…係巴士站個時唱一生何求”..唔知點解突然諗起阿晶..因為佢真係冇日記唔知佢近來點呢?...之後返到屋企打左俾$家姐佢介紹d好食ga野食俾我.. 之後傾完曬d電話費囉之後就開始溫management~溫到1點幾先訓自從會考之後都未試一晚溫咁耐書喇~

發表時間:2006-04-04 06:49 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天


俾人玩左鑊tim 分類: 未分類

今日又係去聽耶穌~聽完就去食午喇又買返左張電話卡今個星期又黎喇~uncle同我講原來我lee到係冇夏令時間架~…愚人節本來過得好好地架…last先俾人fix…11 50min,$↓茵,勁囉你!之後去uncle到上網….同阿嵐係到傾計同聽森美移動上到5點幾就返屋企喇,之後唔知諗左d(當然唔話你地知喇)..個人down之後食飯冇咩mood..晚上睇下d IT 之後就訓囉~

發表時間:2006-04-04 06:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天


咁就3 年~好似好快咁~ 滿足 分類: 未分類

今日係個樣野完結左3ga日子,係條街一到行一到諗返個樣野都算係我係ylscga瘋狂事之一喇之後行到返學校冇開ga?..又話日日開ga?...貼左張memo 話4月1close, included電腦室…...愚人節你同我黎個大整蠱先呀? ..之後只好去uncle到上網我仲未收到hidy video激左我喇~~~上到9點就行出車站搭車條街一個人都冇,車唔多見一架..好有拍戲feel返到食完飯就打俾$家姐佢係到講咩夏令時間….我都唔係好明只係知,我而家只係同香港差一個鐘姐傾完玩多陣就訓喇~

 

發表時間:2006-04-02 08:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 31 日  星期五   陰天


一日行成10k+上游水,仲唔夠運動咩? 開心 分類: 未分類

今日一早起身...拾野出門口..因為個時7:30,hidy話早上會online,佢send d video俾我呀...早早返去囉..點知我行左40min先記得..我冇拎上網個條線囉....要行返去囉....最後成9:10先行返到學校...行左成6k幾...之後俾我見到hidy...拿拿問佢拎d video之後就係到上網喇...上到1點幾,就去食lunch同返屋企拎練水ga野.....今日開會呀...80%聽得明喇..."如果你選左游水,就要放佢落第一位"..right~!.. 今日又係沖塘...6組3個25+1個50...沖到勁差....25慢成14秒,50去到成28"7...死得喇~ ...之後返屋企聽住"架勢堂"..笑到死左..因為條街真係冇咩人...笑到勁大聲 ....今日佢地玩camp fire...其實我冇咩興趣架..不過算喇...食完飯,坐係到hea,望住個火...勁諗野..之後傾下計,玩下火....到2點先返房訓~

發表時間:2006-04-01 04:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 30 日  星期四   陰天


你班友仔呀~ 傷心 分類: 未分類

今日早上成7:30先起身..30min整好曬所有野係冇整頭姐..之後就出門口喇…..點知我返到去一個人都冇今日上math…3個人..vicky冇返2個人上堂係我講上堂做咩之前..我要收返之前話”math好難”ga說話因為原來係好easy我個唔知撞咩鬼話佢難架 ….EASY到你唔信今日上堂學ga野我6歲學過喇….低能野!低能左4個鐘就放學喇..之後同方去食lunch…今日勁肚餓呀,食左piazza同大碗飯食左au$12…第一次食咁豪呀~..之後俾我搵到地方打機打左成個鐘就去練水喇….今日d熱身好少..1100之喎之後游完650就計3 200..第一個 200…ok..之後放鬆係 5” 30ga400,出奇地游完400又幾好feel之後第2個再快d再黎400放鬆..最後個個200自破PB..yeah 仲快過游短池呀…(唔講幾多喇未到香港水平嘛)游完再放鬆400+1850就游完喇之後返到去食飯..就黎食完個時..包租公神神秘秘咁拎出左2封信一封係我ga因為係關係學生搭車優惠ga..之後仲有一封就冇寫我個名..就寫住swimmer成屋人都係到笑..我笑到食唔飯囉你班友玩野係到…anyway多謝你地喇...封信呀..個張相…=o=…之後睇完電視就訓囉~

發表時間:2006-03-31 09:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 29 日  星期三   晴天


一個月用完$240電話費 分類: 未分類

今日返學校岩岩好…9:00入班房….之後上堂超悶囉..早上ga真係悶到想訓囉 ..但個班得5個人只好'半昏迷'咁上喇~….因為之前買錯書所以要係lunch去返間書店換書..今日lunch又係食日本野…leed日本野真係幾好食喎 ….下午返去上堂係到玩心理測驗之後係到玩益智問題囉,準時放學….之後hea陣就搭車練水喇….今日熱身唔講喇都係幾千咁上下喇….之後游30 1’ 00…香港就好耐冇游喇黎到lee到游長池..真係怯一怯架 咁樣游ga:3010015(3 1” 25+2 1” 20咁游…)(同場加映:佢地班癲佬就3 1” 20+ 1” 15..佢地仲可以 1” 10~ 1” 12返到黎)…頭個15 100 ,完成左93%...休息30….之後個15 1” 25a ll..100%完成掂呀..係香港就算我10個休息一個都唔可以做曬..今次竟然做曬喎 …then放鬆400+650PB+6就完喇返到去食完飯..竟然仲有甜品食喎係香蕉蛋糕呀..好味! 之後傾多陣計就出去打電話喇..今日星期3..打俾阿晶今次拎左武器同排朱古力一到食一到傾同阿晶傾左 10m in就收線喇之後我諗諗下….就打左俾嘉靜喇估唔到嘉靜第一個問題竟然係問我做咩唔打俾阿嵐呀?..我諗諗下..又係喎算喇,,,打俾佢都唔知講咩好….之後同佢傾下傾下就同佢講左成2個鐘喇….又傾完左張電話卡喇~..~好似好快就傾完喇傾到成12點幾..最夜今次喇~返到去個個都訓囉~我用左lee2張卡..打左俾屋企人,$家姐,癲馬,阿欣,Hidy,阿晶同嘉靜係阿晶同阿欣冇同我傾成2個幾鐘姐個個都傾成2個幾鐘….哈哈哈~…

發表時間:2006-03-31 07:43 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天


成日都唔使上ga?..玩野咩? 分類: 未分類

今日早上聽架勢堂聽到4點先訓因為之前訓唔到…then訓到7點先起身今日上management ,d idea都冇…4個人上堂好過琴日..之後上堂都ok~睇住書都明80%ga..之後好快lunch~lunch之後返去見班房冇人就同Vickycp room上網..點知等到1:30都冇人唔係唔使上呀嘛? ...之後等到2:00就走喇vicky周圍行..行到夠鐘就搭車去練水喇~今日練水..愈游愈頭痛..游完…3000熱身都冇架..一去沖1650就黎…1650勁辛苦..游完行返去就黎喇..仲要沖pb好有鬥志咁游完喇 ..之後游2400( 5”20)就完喇之後返去食完飯唔夠一個鐘就訓左喇~

 

發表時間:2006-03-29 10:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 27 日  星期一   晴天


一班得個3個人!? 滿足 分類: 未分類

休息左10個月..今日終於開學喇一早起身食左個靚早餐之後就出去過馬路個撞到vicky之後一齊返,lab到見到方問完咩班房就上去喇入到班房等左一陣上堂喇..3個人?..唔係化?..IT..D野勁EASY,3巳經學左喇….都幾悶~之後lunchM記食完返去上網因為係電腦室上所以唔使走喇上上下發覺我MO拎件好重要ga完全影響我之後做ga野囉放左學去拎學生證原來有id卡搭車都唔可以有優惠架仲有交其他form…立即爆粗之後返屋企做體能..今日條腰係到玩極限而家都幾痛之後又訓到食飯之後係到睇百萬富翁-澳洲版”…超難囉d問題 ..睇完就返房囉~

 

發表時間:2006-03-28 06:41 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 27 日  星期一   晴天


又大一歲喇~ 開心 分類: 未分類

癲馬:生日快樂~

發表時間:2006-03-27 10:52 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]