| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 27 日 星期五  |
| 我都未試過係班朋友面前咁唔正常架 |
分類: 未分類 |
今日起左身之後就拾野出去練跑喇...去到運動場打俾佢地個時..個個都唔黎...算喇..一早就冇期望佢地會黎架喇..去到得et同李sir..之後係傾左陣就練野喇...拉完根就跑4個極速60米同2個去盡100米喇..今日對腳仲未好返...去唔盡囉
...跑完就做2組拉力就收工..之後同嵐,ET佢地行落去聽到一個"可靠消息"之後就落去搵佢地喇...係門口見到小可愛..於是我地開左room先..之後阿競同家誠遲左少少黎..之後我地就開始...其實我地係到唱k呀...今次得我地4個人..但我地玩到勁爽囉...唱唱唱...食完野...keep going..之後我發覺唱完"失魂"之後真係失魂
...個人火左囉...唱左2次..如果大家都有飲歌ga話..我諗我ga飲歌係"失魂"喇..因為反映我而家係某方面ga心情(我個時真係會諗到某人架喎)..所以唱得特別有感情..最後到尾個時班人係咁點d快歌...玩謝左我囉..rap唔似呀...幾驚佢地點阿jay呀...好在冇姐....唱完就去食野喇..個時打左俾dicky..佢地今日唔游囉..又唔講我 知喎..."幾時先見到佢地呀?"...我地去左吉野家食野...一到食一到傾同一個問題...我要不惜一切呀!....其實個時我仲唔係好正常架...講野有d唔經大腦...食到5點幾就返屋企...本來想訓陣架..但要整返d相..所以唔訓囉...食完dinner就keep on玩電腦喇...聽日唔係起到就起呀..係有冇力先起喇~
今日整ga~
|
| 發表時間:2006-01-27 08:43 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 26 日 星期四  |
2006 年 1 月 25 日 星期三  |
2006 年 1 月 24 日 星期二  |
好累呀~~~死左50%喇  |
分類: 未分類 |
今日11點就出去喇..拎返野俾人..希望佢ga mission成功喇..今日去左m記買左個apple pie阿聰收$...之後就搵人食lunch喇...仲有d咩人呀...當然係阿競喇..佢岩岩考完試呀...我地去左江戶前食...食食下小可愛都黎搵我地...不過可能阿競考完試太興奮喇...講野有少少失常呀..之後佢就返屋企我就去燒$(姐係打機)喇..打左1個鐘燒左$7....打到唔停手..之後就去練水喇....勁早冇人到...係到拉根..拉根..佢地一係唔黎一黎就一次過黎...之後出去跑步喇..今日一開跑..本來諗住同上次一樣,dcanan係我前面..點知佢地一到跑一到傾計..之後過佢地....一快條腰冇喇喇痛之後就hea囉..之後就做"超跳跳虎"..跳ga野係之前x2囉...之後仲要做拉力喇..落到放鬆左都冇力呀....之後返到學校..今日冇咩特別..點知到左9:15吳慧欣打黎..咁冇理由唔同佢傾架...幾可呀..之後就一到出去傾一到聽書喇(係出面望)...傾到9:28就返去喇..岩岩聽多2句就夠鐘喇..哈哈哈..之後我地就去m記買野食喇..咁我買左好多野呀嘛..佢係咁俾錯野我囉..我係馬路個時又發現冇俾apple pie我囉....之後我就打俾阿聰喇(佢返緊工呀嘛)..我就留言俾佢話"喂~頭先你地俾少左個蘋果pie我喎..我而家好唔開心呀...你聽日好拎返黎俾我呀"...之後就返屋企玩電腦喇... |
| 發表時間:2006-01-24 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 23 日 星期一  |
| 今日真係power up呀~ |
分類: 未分類 |
今日冇出去玩..係屋企同人玩msn呀...之後就出去灣仔拎返d證件..個時打左俾dicky同丁丁..我發覺如果我再唔搵佢地呢..佢地會以為我死左架喇,之後打左俾癲馬,唔知點解佢成日俾我ga感覺佢玩野囉..成日話炒..但炒極至少都合格囉~.....返到屋企hea左陣就出去練水喇...今日出到沙田好
呀.....但落到水好鬼熱喎.
..今日極少人..開始個時得2個...游完2組8個50..先有3個人..之後游800米...爽呀!..咁少人又冇壓力..游到800im阿湯就黎喇....正常我200背咁慢當然俾佢行先喇...點知游到500(蛙)俾我追返...之後200自大家係到鬥囉...最後25米係沖爆..大家都有意識去沖..最後平排...嘩..都未試過大家咁沖練習...之後仲有2個400同2個200不過都冇咩特別..不過今日休息ga時間好短..得個20~30秒...放鬆50完仲有16個50,50秒一個...最尾個4個一定要講一講..蝶,背,蛙都係游40秒..就算自由都游34秒..同個4字都有關係ga..新年流流咁邪呀?..之後就返屋企玩電腦喇....我見$家姐仲有幾日就去喇...唔嬲佢喇... |
| 發表時間:2006-01-23 11:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 22 日 星期日  |
| 突擊測驗?..咁大個人仲玩d咁ga野? |
分類: 未分類 |
今日要成12點先起身...起身唔夠15min就出去飲茶喇....冇左3個鐘.....之後5點就去左練水喇..今日仲係成身傷..諗住放下鬆..點知冇喇喇要計時喎...成個人down曬...咁ga mood計時?...算...之後游100自...冇mood+冇力,(1'00"14)低能~....之後100im先嬲..班友仔拉低左條land..游背泳係到界手囉...最後(1'11"24)激死~...之後叫孫教練俾我地補游一個..我都係游100im..爆盡喇..(1'06"24)咁先係架嘛~..頭50米ga蝶+背游30''5..掂!...要推上去29呀...之後蛙式要游好d...咁就差唔多喇...哈哈哈..之後係火車見到紀生破左15km香港記錄...勁呀...恭喜曬!...同屋企人食飯食到10點幾...返到去玩電腦...阿競:有時有d野係唔使講..但係睇得出架....之後同小可愛傾d野..先發覺我地lee班人都好鐘意( )呀...我同家誠算最少囉... |
| 發表時間:2006-01-23 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 21 日 星期六  |
2006 年 1 月 20 日 星期五  |
2006 年 1 月 19 日 星期四  |
2006 年 1 月 18 日 星期三  |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 117 | »
|