軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 69
累積人氣: 19103
站內搜尋
2006 年 1 月 27 日  星期五   晴天


我都未試過係班朋友面前咁唔正常架 分類: 未分類

今日起左身之後就拾野出去練跑喇...去到運動場打俾佢地個時..個個都唔黎...算喇..一早就冇期望佢地會黎架喇..去到得et同李sir..之後係傾左陣就練野喇...拉完根就跑4個極速60米同2個去盡100米喇..今日對腳仲未好返...去唔盡囉 ...跑完就做2組拉力就收工..之後同嵐,ET佢地行落去聽到一個"可靠消息"之後就落去搵佢地喇...係門口見到小可愛..於是我地開左room先..之後阿競同家誠遲左少少黎..之後我地就開始...其實我地係到唱k呀...今次得我地4個人..但我地玩到勁爽囉...唱唱唱...食完野...keep going..之後我發覺唱完"失魂"之後真係失魂 ...個人火左囉...唱左2次..如果大家都有飲歌ga話..我諗我ga飲歌係"失魂"喇..因為反映我而家係某方面ga心情(我個時真係會諗到某人架喎)..所以唱得特別有感情..最後到尾個時班人係咁點d快歌...玩謝左我囉..rap唔似呀...幾驚佢地點阿jay呀...好在冇姐....唱完就去食野喇..個時打左俾dicky..佢地今日唔游囉..又唔講我 知喎..."幾時先見到佢地呀?"...我地去左吉野家食野...一到食一到傾同一個問題...我要不惜一切呀!....其實個時我仲唔係好正常架...講野有d唔經大腦...食到5點幾就返屋企...本來想訓陣架..但要整返d相..所以唔訓囉...食完dinner就keep on玩電腦喇...聽日唔係起到就起呀..係有冇力先起喇~

今日整ga~

發表時間:2006-01-27 08:43 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 26 日  星期四   晴天


2日都應該好多野做喇~ 驚訝 分類: 未分類

我真係好憎體院班友叫我個個名呀...比起田徑個班人叫我做游水佬,我鐘意叫游水佬多好多倍呀,唔好再叫我個個名喇..我忍夠喇~

今日9點幾起身之後就打俾人傾電話之後就出去買戲票..之後又返屋企拾野喇...再出去mtr到接嘉靜喇..之後就去睇戲喇..睇鋼鍊呀...就入去個時小可愛打黎問今晚我練唔練跑? ..我諗都冇諗睇完戲先算喇~..個個時間真係冇咩人睇..不過仲好喇...今次鋼鍊真係有d...冇想像之中咁好睇 ..之後就返荃灣..係地鐵做左d傻ga野(我唔係轉唔到,係未姐..要做一定做到ga)之後就返去補geog喇..我行緊上去個時阿聰打黎..問我食左野未..同我買..掂呀 ...之後上到課室..得2個人ga?..miss見到我幾開心呀...我係第3個人呀..個時其實都成2:50囉.之後阿聰買完野黎...我地係到食完先上堂..今日miss派糖呀..所以我地勁答問題囉...哈哈哈...本來我諗住3:30就走架喇..但係我地上得太興奮喇..最後我上完堂先走..4:15沖落去搭車...5:00就去到體院喇...佢地係到做拉力..點知俾人叫左去跑步..仲未好返喎對腳..算喇...hea下hea下就跑完4個圈變速..之後做左少少拉力就落水喇..游個4個50..差囉..講完...之後同dancan傾隊衫ga問題..."唔緊要喇,dancan~有實力ga,著咩衫有咩所謂姐.."唉...之後就問星仔借左條拉力..搭車去城門谷運動場..去到個時..佢地到曬喇...之後佢地就練跑,我就去個做"方生8式"喇..做左3組..頂唔順喇..好辛苦呀...之後同小可愛跑下圈,練多少少體能就走喇..今日落左去食唔知邊到食..但條街真係好多人呀...今日食飯比較靜,可能比較累喇...之後就各自各返屋企喇..今日好累呀...聽日仲要練跑呀...加油喇!

發表時間:2006-01-27 12:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 25 日  星期三   晴天


今日好好玩呀~ 分類: 未分類

今日10點幾起身...本來約左人唱k ga點知阿媽同我講要補習喎...我係完全唔記得左囉 ..之後就唔去唱k喇...等到1:30就開始喇...補a/c囉..勁easy囉..開始個10課..1個鐘15min教完..補完就返學校..俾左d升學資料人就打波囉...係咁打波(同佢打波)...打到6點幾就落去買野食喇..行落去個時見到佢..點知最後....算喇..之後行返上個時係咁撞到人囉..見到臻仔同佢講釘鞋囉..見到傻麟,基佬(咁岩有個阿伯唔識聽電話要基佬聽...基佬個樣好好笑呀 )...上到去諗住買野飲點知又俾得撞到阿利...咁都俾我見到佢就請佢食野喇..買完野飲就返去上堂囉..點知一入到..得阿sir? ..之後同阿sie傾左成30min先多3個人返黎..開始上堂喇...上到7:20阿sir又話今日講完架喇...係咁多...估唔到最尾一堂..咁樣完結..之後就上math堂喇...40幾個人返到得11個人...阿sir個樣..勁得喇...之後就列去食飯喇...個時打左俾嘉靜傾電話...去到成10:30都俱到最後2味喇...冇咩食到野....之後再打俾嘉靜解悶...食到11點幾就返屋企囉...上網睇完野就訓囉...

發表時間:2006-01-26 12:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 24 日  星期二   晴天


好累呀~~~死左50%喇 滿足 分類: 未分類

今日11點就出去喇..拎返野俾人..希望佢ga mission成功喇..今日去左m記買左個apple pie阿聰收$...之後就搵人食lunch喇...仲有d咩人呀...當然係阿競喇..佢岩岩考完試呀...我地去左江戶前食...食食下小可愛都黎搵我地...不過可能阿競考完試太興奮喇...講野有少少失常呀..之後佢就返屋企我就去燒$(姐係打機)喇..打左1個鐘燒左$7....打到唔停手..之後就去練水喇....勁早冇人到...係到拉根..拉根..佢地一係唔黎一黎就一次過黎...之後出去跑步喇..今日一開跑..本來諗住同上次一樣,dcanan係我前面..點知佢地一到跑一到傾計..之後過佢地....一快條腰冇喇喇痛之後就hea囉..之後就做"超跳跳虎"..跳ga野係之前x2囉...之後仲要做拉力喇..落到放鬆左都冇力呀....之後返到學校..今日冇咩特別..點知到左9:15吳慧欣打黎..咁冇理由唔同佢傾架...幾可呀..之後就一到出去傾一到聽書喇(係出面望)...傾到9:28就返去喇..岩岩聽多2句就夠鐘喇..哈哈哈..之後我地就去m記買野食喇..咁我買左好多野呀嘛..佢係咁俾錯野我囉..我係馬路個時又發現冇俾apple pie我囉....之後我就打俾阿聰喇(佢返緊工呀嘛)..我就留言俾佢話"喂~頭先你地俾少左個蘋果pie我喎..我而家好唔開心呀...你聽日好拎返黎俾我呀"...之後就返屋企玩電腦喇...

發表時間:2006-01-24 11:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 23 日  星期一   晴天


今日真係power up呀~ 分類: 未分類

今日冇出去玩..係屋企同人玩msn呀...之後就出去灣仔拎返d證件..個時打左俾dicky同丁丁..我發覺如果我再唔搵佢地呢..佢地會以為我死左架喇,之後打左俾癲馬,唔知點解佢成日俾我ga感覺佢玩野囉..成日話炒..但炒極至少都合格囉~.....返到屋企hea左陣就出去練水喇...今日出到沙田好 呀.....但落到水好鬼熱喎. ..今日極少人..開始個時得2個...游完2組8個50..先有3個人..之後游800米...爽呀!..咁少人又冇壓力..游到800im阿湯就黎喇....正常我200背咁慢當然俾佢行先喇...點知游到500(蛙)俾我追返...之後200自大家係到鬥囉...最後25米係沖爆..大家都有意識去沖..最後平排...嘩..都未試過大家咁沖練習...之後仲有2個400同2個200不過都冇咩特別..不過今日休息ga時間好短..得個20~30秒...放鬆50完仲有16個50,50秒一個...最尾個4個一定要講一講..蝶,背,蛙都係游40秒..就算自由都游34秒..同個4字都有關係ga..新年流流咁邪呀?..之後就返屋企玩電腦喇....我見$家姐仲有幾日就去喇...唔嬲佢喇...

發表時間:2006-01-23 11:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 22 日  星期日   晴天


突擊測驗?..咁大個人仲玩d咁ga野? 分類: 未分類

今日要成12點先起身...起身唔夠15min就出去飲茶喇....冇左3個鐘.....之後5點就去左練水喇..今日仲係成身傷..諗住放下鬆..點知冇喇喇要計時喎...成個人down曬...咁ga mood計時?...算...之後游100自...冇mood+冇力,(1'00"14)低能~....之後100im先嬲..班友仔拉低左條land..游背泳係到界手囉...最後(1'11"24)激死~...之後叫孫教練俾我地補游一個..我都係游100im..爆盡喇..(1'06"24)咁先係架嘛~..頭50米ga蝶+背游30''5..掂!...要推上去29呀...之後蛙式要游好d...咁就差唔多喇...哈哈哈..之後係火車見到紀生破左15km香港記錄...勁呀...恭喜曬!...同屋企人食飯食到10點幾...返到去玩電腦...阿競:有時有d野係唔使講..但係睇得出架....之後同小可愛傾d野..先發覺我地lee班人都好鐘意(    )呀...我同家誠算最少囉...

發表時間:2006-01-23 11:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 21 日  星期六   陰天


今日成身痛....真係唔好講笑呀~ 分類: 未分類

今日7:00起身....之後就去練水喇..今日d熱身勁耐囉...熱到出曬汗呀...之後落到去係咁游100...游左成差唔多40個100..今日我又見到佢喇 ...不過因為好累...所以心中有火,身中冇火喇...我唔講咁多喇...(有人覺得我好煩喇係咁講..講左2日喇)...今日最尾游接力個時...我發覺我地有位隊員可以同痴線拉上一個好大關係架..佢可以好嘈..到佢游佢仲可以係到大叫..成個泳池都聽到佢把聲呀...之後就上水換衫..今日又係做拉力..做左3組..1組6個動作50~80下....計上成千下...手痛喇..唉..想死呀....之後返屋企已經立即去療傷喇....真係痺曬呀...好在聽日唔使比賽,唔係冇手冇腳都唔知比咩呀...之後係屋企訓左一陣就出去旺角搵個死人拉力器喇...因為我唔可以再拉樺樺個個架喇...我就死架喇.....出左去波鞋街...搵黎搵去都搵唔到囉...打左俾人又打唔通喎...我見差唔多5點就返荃灣喇...係街到撞到家誠..我叫佢地行先喇..唔使等我上去架喇..我仲要去中興..我係到諗"佢地都唔會咁準時ga"陣間再去搵佢地都可能仲見到..之後就去中興喇..都係搵唔到個拉力器..之後諗住去搵佢地喇..見唔到囉...我又係到諗"第一次咁準時喎"..約5點30..我5點45行過去冇曬人囉..之後就慢慢行上去喇....6:05就打俾得問我係邊.我仲諗住遲到tim...之後家誠同我講係地鐵站..吓!?地鐵站... 唔係呀嘛...佢話行緊上黎..咁我只好上左去等喇..等得耐個時又諗..沖住熱水療傷先喇..沖左成15min...家誠,阿霖,金sir先黎到..大排競係邊呢?...我地成班友坐係到成5min就打俾阿競喇...佢係屋企?岩岩出黎?...火到黎呀. ..6:30喇喎..約我6點喎..我唔好去mk行多陣?..之後我地唔等喇..熱身拉根喇..最後阿競7:15先到...我費時再講喇..仲有機會ga話我一定遲一個鍾後到呀..又唔係靚女...靚仔都好呀...等佢咁耐?...之後就沖60同100喇...well~今日沖得唔係好有mood加上天氣下降..方生教落"保暖最重要...唔係好易傷架"..之後就好小心喇..同小可愛練多2個150米就走喇..(金sir又激嬲人喇~)...我地行落去食飯(個時成10:15囉)....之後去到小巴黎食飯喇...(我發覺有人好情侶衫囉..kakaka )...之後小可愛胃痛..某人又唔關心喎..有人咪唔多高興囉....之後就同小可愛搭地鐵喇..阿競冇喇喇又話送小可愛...差唔多上車先講..俾小可愛拉左出車..我咪話"佢黎送你..我走先咪仲好喇..佢幾開心係到話"係喎係喎"...唉...我突然有種感覺..我識隱形就好喇..之後阿競又唔知做咩bad面..我識佢咁耐都知佢咩事架喇..之後到葵芳佢地就走喇...走個時阿競ga眼神真係殺得死人 ..我突然好開心自己未轉到taget(姐係自由心)....唔係真係大鑊喇...其實有時有d野大家都睇到架喇 ..不過都係2個個人ga問題..基於唔做中,唔做保,唔做媒人三代好ga原則....我地朋友ga都唔好理咁多...順其自然喇~

發表時間:2006-01-22 12:44 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 20 日  星期五   雨天


衝破界限? 無奈 分類: 未分類

今日竟然下起雨來...今日1點幾起身...今早同$家姐傾電話傾到4點...但係中間都唔知訓左幾多次....都唔知點解佢咁有精力?...就算我琴日幾有火呀..都頂唔住呀~ ...之後就呆左係屋企喇...本來諗住出去mk買拉力器架...點知想睇電視..所以諗住4:15先出去...點知$家姐..2:30打黎...我同佢傾電話傾到成6:15..我第一次傾電話係好似俾人迫咁..佢唔俾得收線囉...因為今晚佢有個好重要ga約會呀...佢緊張呀...so...我就冇出去喇...等到7:00就出去練水喇..今日未練水就睇到一個驚人ga消息..方生問我D1(part2)報咩...我見佢寫左50蝶同100自...仲問我仲有咩報..我睇睇...400im,200蛙,1500同100背..er...樣樣都係我一生中都冇比賽過架..我諗左陣....100背..1'11係咁喇..之後我睇睇..100自我報左56'9?... 唔係呀嘛..我好耐都未游過59喇...57係我人生中都未游過喇...56?玩呀?....佢話50自游到25就游到架喎 ..之後就去練水..今日有個特別嘉賓...司徒欣欣...不過今日游d野都 冇咩特別..但我d火仲係到..16個100...做唔到時間..但都ok ga...游完上水方生同孫教練問我100自56得唔得呀?...我只好同佢我..."我有信心架,但冇咩鬥志姐"..只後佢地話我d肌肉似饅頭囉..百思不得其解呀 ....之後就走喇...同司欣傾佢考試...佢阿媽話佢考得差..我咪問幾差呀?...89/100,全班第2...下?..咁都差...係咪因為做唔到全班第一所以唔高興呀?....返到屋企就療傷喇...對腳好累呀....聽日起到就起喇~

發表時間:2006-01-20 11:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 19 日  星期四   晴天


今日真係好開心呀...但都係有點傷感呀 驚訝 分類: 未分類

今日成12點先起身..之前做d咩就唔講....一講就講練水喇..今日明明4:15到..但個個都勁早到囉..好似我遲到咁...之後俾我見到我偶像..佢整左個curly hair...幾好笑!..之後就出去做體能喇...點知去拉根個時佢冇冇喇出現喎..嘩..原來今日佢跟我地練囉...個心突然諗.."嘩~掂呀!"之後真係笑左陣...阿軒同我講"你就好喇..有偶像帶拉根喇.."我笑住同佢講"唔"...我諗如果俾5min我呢...我係會勁開心勁笑囉...之後就跑喇...勁有power呀..跑變速4個圈...爆曬8次去..哈哈哈...跑完仲有氣架..之後練"跳跳虎"...跳ga都唔支力ga..之後係到玩拉橡筋(佢地話叫橡筋喎")..不過我冇買到..所以要借人地...方生叫我用樺樺個個囉...嘩...佢個個係最粗最難拉架囉..不過我今日有power...頂得住 ..不過係咁流汗姐 ...之後就入去練水...今日都係冇線用架..15個人一條線囉...方生係咁游25米...完全power ga表現...方生排位排我偶像係我後面..我成個人係 左..之後沖完自由...就沖背泳喇..唉..我要排後囉..排到唔知邊到...離佢幾far呀...(如果沖蝶式我咪唔係排後喇).....之後都係沖塘喇...今日我咁有沖勁..所以諗住做時間..點知游游下界到左手爆血. .激死..拿拿聲去噴d隱形膠布就返去沖過喇...但都係做唔到時間.....難得今日真係好有power架嘛...之後換完衫就用個d power黎激動(難為阿星,司欣同樺樺囉 )...幾興奮呀~..之後就返學喇...我係校門前面諗諗..係喎..今堂係last堂commis喎..唉..唔記得拎相機呀 ...之後去上堂...今日上堂都冇咩ga...9:30準時落堂...唔知點解我真係有d傷感...上左3個月..咁多科(econ,geog,commis)最鐘意就係commis...人又少喇..平時得3,4個人..最多都係7個人,miss我又識喎,上堂又開心,又可以講笑(我仲記得我第一日上堂,因為練水所以遲到..之後我一入到去佢好驚訝咁問我"你又讀commis呀?").佢日校都冇教過我架(我讀理科呀嘛),反而evening school先黎教..人又靚又好人又教到書喎...日校幾可有lee d老師..最衰真係唔記得拎相機呀...唉...之後返屋企囉...今日d心情都幾高潮疊起呀....哈哈哈

發表時間:2006-01-19 11:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 18 日  星期三   晴天


食兄弟整ga包真係第一次 分類: 未分類

哈哈哈....今早本來去人地到溫書架...點知成11點先起身+上人ga惰性所以冇去到喇...之後係屋企睇電視lee幾日都冇咩睇過囉...等到4:45就出街買野..去左2間shop都搵唔齊我想搵ga滲線筆..唉...之後就去搭車喇..返學喇..去左7仔買左枝1Lga麥精,同去左m記買左個包呀..今次個雞排烤餅係阿聰整架...食兄弟整ga包真係第一次呀..試真d先呀~幾可撞岩佢做廚房呀!...之後就返學喇..點知行到去個時有個女仔企左係...未見過架喎 ..我經過個時佢問我做咩唔上堂(個時6:40呀嘛)..我咪話校務部有請呀..之後我問佢邊個?係咪代bio個個阿sir..佢話唔係...咁姐係學生喇..佢又話唔係..咁姐係邊位呀?..(休息個時查清楚原來係校務部d人)..我係到諗個樣咁後生又著到成好似我地d女同學咁..唔似囉...今日上econ..休息個時我地係到開大食會囉...係咁食野...哈哈哈 ..之後上math堂冇咩動力...因為太簡單喇...我同阿蔡係到傾計囉..佢上年CE拎Bga..又唔想聽咪傾計囉...放學個時就拎d math書俾家姐喇..之後送佢去搭車喇..點知佢家姐又話要車佢喎..但要等囉...之後我就陪佢通街hea喇..點知行行 下撞到伍sir..佢問我地幾時上去佢屋企拜年?..$家姐29走喇..拜咩年呀? ..岩岩先問人幾時走..之後又問人幾時上去佢屋企拜年...傻架!?...之後一到行行到佢家姐黎送佢走喇...返到屋就開始我ga工作喇..但得咁少滲線筆...都唔知點上色好...最後都係上左自由同流星姐....

發表時間:2006-01-18 11:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]