| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 17 日 星期五  |
我都好想落場呀~  |
分類: 未分類 |
今日一起身就出左去買左部相機俾流彈.之後就返工update俾note book喇....整到11點幾就返上去城門谷喇..一上去就完左上午ga比賽喇..玩野咩?...之後同3寶,金sir,小秉去左樂斯食...佢地又係到講我送野俾嵐..其實只係一種鼓勵姐..又唔使講出來ga...食完行多陣就上去喇...睇3寶個400h...我諗住佢一定冠軍架嘛..點知出左少少意外第2..唉...唔緊要!下年黎過...之後睇200米初..阿欣真係勁喎..第一次跑就29"90...有前途喇..之後到4x400米..阿欣竟然跑到1"09...嘩..強到呀~佢唔認真練已經咁勁..出去練...咪勁到x咁..之後睇男甲4x400米..勁緊張囉 ...頭個2隊(誠同勤)..我係勁想落去跑..如果我落去..我有信心令賽事更加精彩呀...跑完就同阿欣,嵐,阿晶同et去食野喇....食m記(俾金sir佢地見到tim...)...今次撞到阿聰做收銀..玩死佢咁,係咁加野...哈哈哈..之後我地5個人就去左行街喇...周圍行咁...當佢地3個去左toilet個時...嵐話想食格仔餅..之後我買左俾佢食喇...我見佢食得咁美味..我都想囉..但係.我唔想肥..所以就打消lee個念頭..把視線轉移喇...行到7:30就散喇我地...之後我就去左練水喇...今日游得勁差囉...對手好辛苦..個54個50真係金呀...游完又係返去傾電話但係傾傾下訓左....

|
| 發表時間:2006-02-19 12:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 16 日 星期四  |
仲有7日....  |
分類: 未分類 |
今日起身睇左成套電影..之後就出去mk買野俾嵐喇...買狗鍊呀...條鍊都ok喇...買完就返去搵佢同阿晶食飯喇.我明明話只係同佢買,點知佢話問我幾多元個得答佢$99..明明198架嘛...我就係咁送左野俾佢喇....佢仲話聽日sports戴tim...我都唔知俾咩反應佢...食完就落去打機喇....打左一個鐘,燒左$10就去練水..因為琴日療傷太勁喇...今日我背部係"戰績輝煌"架..今日游得都ok...係游25背個時方生話司欣條腰好似香雞咁瘦好易斷...我地係天橋同阿怡同細峰係到傾....真係笑得死呀....阿欣仲話俾佢吹漲tim...哈哈哈..之後返去屋企就玩電腦同傾電話喇... |
| 發表時間:2006-02-16 09:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 15 日 星期三  |
2006 年 2 月 15 日 星期三  |
2006 年 2 月 14 日 星期二  |
今年情人節都ok喇...冇咩野食姐  |
分類: 未分類 |
今日成10點先起身......一出到街就落雨喇....同阿媽出去整信用卡d野之後就返荃灣同小秉,金sir,家誠食lunch順道俾野金sir(祝佢今日完工喇~)...點知我行到學校門口金sir打黎話上面d餐廳火燭..冇得食...點算呢?..又落雨喎...之後我地決定跑落去荃灣食喇食左大家樂...今次我真係衰多口喇又多事喎...唉...之後就慢慢行返上去...拎朱古力個時勁好笑..佢問我我地淋住雨俾朱古存你係咪好浪漫呢?....真係無言而對喇...之後撞到富gag就一齊行落去喇...燒左$10就去練水囉...等左勁耐都冇人囉 ...4:30都係得司欣同樺樺...班友真係遲到軍黎架....之後又係拉下根呀..跑下步咁囉...之後一班就入去體能室一d就出去拉力....我好正常咁選左做拉力個班...本來都冇咩架..但班友真係令無名火起呀
...都係唔練野ga..方生一走佢地就唔練喇...我練個時,竟然同我講我勤力...哈哈~係你地懶姐....我真唔明點解我同肥峰一直都冇體能卡架....我之前覺得有冇張卡,入唔入體能室冇咩所謂...但我覺我lee張卡係實力的證明囉..同佢地一齊練都唔知點咁...之後練水都唔係游得咁好..之後就換衫走喇..肥峰整ga朱古力都幾好味呀.....司欣個個問題先值得大家拎黎討論呀...我唔係到講喇...唔關我事..但我8姐...之後返屋企都係上下網,整下野咁...就黎完成左男子組ga video囉....不過都要人俾意見... |
| 發表時間:2006-02-14 11:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 13 日 星期一  |
2006 年 2 月 12 日 星期日  |
返到香港喇~  |
分類: 未分類 |
今日一起身..仲係台灣之後搭左6點機..返香港...返到去係係咁傾電話...約左阿晶聽日食飯呀...yeah..傾到12點幾就訓囉...可其累呀今日.... |
| 發表時間:2006-02-13 01:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 8 日 星期三  |
打鼓機真係超好玩呀~  |
分類: 未分類 |
今日起身...本來諗住去睇阿競同2寶陸運會架..但係諗諗下都係冇去囉...係屋企拾野同睇電視..3點幾就出去喇..諗住去荃灣打機?出沙田呀定去尖沙咀玩好呢?...之後俾人叫左返荃灣..但我搵唔到個個人囉...之後係荃灣打機...咩都打過曬喇....冇咩mood
之後打俾卓敏因為要拎野俾佢所以約佢...佢又要去練水喎...我d野又咁重..所以我決定送佢去9龍公園之後落TST打機喇..打左個幾鐘..嘩~今日燒左勁多$..但我發現個到係完全唔同荃灣架...最低限度係荃灣打鼓機要$6係TST只要$2..我打左勁多局囉...超好玩!!...之後就上返去搵卓敏喇...同佢搭地鐵,傾左d好好笑ga野...送左佢返青衣之後俾左d野佢就返屋企囉....食完飯就傾電話喇...今晚傾電話講d野好認真呀...我好有potential做 一個心理學家呀...聽日我去台灣喇~又去玩囉.... |
| 發表時間:2006-02-09 12:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 7 日 星期二  |
2006 年 2 月 6 日 星期一  |
| $家姐:唔岩時間呀你..就算我好想同你傾都冇用 |
分類: 未分類 |
今日起身就拾野返公司裝電腦用+返d程式整整下就ok曬囉..之後就返屋企...因為要補習呀...係屋企呆到2點就開始補習..極速咁又補完喇..但就黎補完個時...電話響喎..我一聽佢就問我"知唔知我係邊個呀?"我一聽就知$家姐呀嘛..咁唔岩時間呀...我只好同佢傾左幾句喇...其實我真係想同佢傾架...幾可佢會打俾我呀?...不過無奈地我真係做緊野...算喇....補完就係屋企訓訓..訓到6點幾就起身去練水喇~因為我知今日孫教練唔返所以一定係方生教,準時d~...之後方生係到拾我同阿隊ga蝶式..之後游d野.真係傻架..雖然都係同平時一樣都係游"樓梯"但係方生係到真係唔敢唔200%認真...仲要係咁游蝶喎..游得勁辛苦...游到最後2個50米...周生冇喇喇叫我上水..叫我係d小朋友面前游一個25自...o my god..我冇曬力囉
..而家仲要我爆...唔係咁大整蠱呀嘛..游完仲要返去沖多2個50...係更衣室真係唔想行呀...返到屋企send返d影片俾佢...send完仲整左d"特別版"..之後就訓喇~ |
| 發表時間:2006-02-07 12:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 117 | »
|