軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 55
累積人氣: 19089
站內搜尋
2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天


我都好想落場呀~ 驚訝 分類: 未分類

今日一起身就出左去買左部相機俾流彈.之後就返工update俾note book喇....整到11點幾就返上去城門谷喇..一上去就完左上午ga比賽喇..玩野咩?...之後同3寶,金sir,小秉去左樂斯食...佢地又係到講我送野俾嵐..其實只係一種鼓勵姐..又唔使講出來ga...食完行多陣就上去喇...睇3寶個400h...我諗住佢一定冠軍架嘛..點知出左少少意外第2..唉...唔緊要!下年黎過...之後睇200米初..阿欣真係勁喎..第一次跑就29"90...有前途喇..之後到4x400米..阿欣竟然跑到1"09...嘩..強到呀~佢唔認真練已經咁勁..出去練...咪勁到x咁..之後睇男甲4x400米..勁緊張囉 ...頭個2隊(誠同勤)..我係勁想落去跑..如果我落去..我有信心令賽事更加精彩呀...跑完就同阿欣,嵐,阿晶同et去食野喇....食m記(俾金sir佢地見到tim...)...今次撞到阿聰做收銀..玩死佢咁,係咁加野...哈哈哈..之後我地5個人就去左行街喇...周圍行咁...當佢地3個去左toilet個時...嵐話想食格仔餅..之後我買左俾佢食喇...我見佢食得咁美味..我都想囉..但係.我唔想肥..所以就打消lee個念頭..把視線轉移喇...行到7:30就散喇我地...之後我就去左練水喇...今日游得勁差囉...對手好辛苦..個54個50真係金呀...游完又係返去傾電話但係傾傾下訓左....

發表時間:2006-02-19 12:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天


仲有7日.... 鬱悶 分類: 未分類

今日起身睇左成套電影..之後就出去mk買野俾嵐喇...買狗鍊呀...條鍊都ok喇...買完就返去搵佢同阿晶食飯喇.我明明話只係同佢買,點知佢話問我幾多元個得答佢$99..明明198架嘛...我就係咁送左野俾佢喇....佢仲話聽日sports戴tim...我都唔知俾咩反應佢...食完就落去打機喇....打左一個鐘,燒左$10就去練水..因為琴日療傷太勁喇...今日我背部係"戰績輝煌"架..今日游得都ok...係游25背個時方生話司欣條腰好似香雞咁瘦好易斷...我地係天橋同阿怡同細峰係到傾....真係笑得死呀....阿欣仲話俾佢吹漲tim...哈哈哈..之後返去屋企就玩電腦同傾電話喇...

發表時間:2006-02-16 09:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天


一個電話可以令我180度改變 滿足 分類: 未分類

今日早上起身..就feel到對手極痛...真係極到唔掂當...係屋企hea...之後等到3:00補習..a/c..點知補個時勁多電話...阿晶打答問阿競跑步條狗鍊d野...我都唔知點答佢...拿拿聲cut左線...補完就諗住拎生日禮物俾佢喇...點知佢勁遲先出去..俾唔到佢...唉..玩野...之後對手真係痛到頂唔順喇...塗藥同療傷喇~...唔知點解成日個人都燥燥地...阿競,阿晶打黎我都好似鬧佢地咁..之後7點33就出去去電視,點知冇喇喇電話響..我聽聽..soler ga?...係嵐? ..佢問我關於狗鍊d野..同我傾左陣..佢仲叫我送俾佢..但係成$200....一條狗鍊..我都唔知送唔送好 ...最後俾我講到只係同佢買姐...哈哈哈...講完...d戾氣冇曬...真係神奇喇~ 晚上就問下人關於狗鍊ga資料..之後打多次俾嵐..傾多陣...嘻嘻..之後睇多陣電視就訓喇~

今日同hidy msn成日都串佢..真係唔好意思喇....

發表時間:2006-02-16 07:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天


火呀~ 分類: 未分類

我今日真係極燥底呀...冇咩特別事都唔好同我口對口對話呀~

發表時間:2006-02-15 06:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 14 日  星期二   雨天


今年情人節都ok喇...冇咩野食姐 滿足 分類: 未分類

今日成10點先起身......一出到街就落雨喇....同阿媽出去整信用卡d野之後就返荃灣同小秉,金sir,家誠食lunch順道俾野金sir(祝佢今日完工喇~)...點知我行到學校門口金sir打黎話上面d餐廳火燭..冇得食...點算呢?..又落雨喎...之後我地決定跑落去荃灣食喇食左大家樂...今次我真係衰多口喇又多事喎...唉...之後就慢慢行返上去...拎朱古力個時勁好笑..佢問我我地淋住雨俾朱古存你係咪好浪漫呢?....真係無言而對喇...之後撞到富gag就一齊行落去喇...燒左$10就去練水囉...等左勁耐都冇人囉 ...4:30都係得司欣同樺樺...班友真係遲到軍黎架....之後又係拉下根呀..跑下步咁囉...之後一班就入去體能室一d就出去拉力....我好正常咁選左做拉力個班...本來都冇咩架..但班友真係令無名火起呀 ...都係唔練野ga..方生一走佢地就唔練喇...我練個時,竟然同我講我勤力...哈哈~係你地懶姐....我真唔明點解我同肥峰一直都冇體能卡架....我之前覺得有冇張卡,入唔入體能室冇咩所謂...但我覺我lee張卡係實力的證明囉..同佢地一齊練都唔知點咁...之後練水都唔係游得咁好..之後就換衫走喇..肥峰整ga朱古力都幾好味呀.....司欣個個問題先值得大家拎黎討論呀...我唔係到講喇...唔關我事..但我8姐...之後返屋企都係上下網,整下野咁...就黎完成左男子組ga video囉....不過都要人俾意見...

發表時間:2006-02-14 11:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天


我偶像又黎喇~ 愉快 分類: 未分類

今日勁累呀~ 一起身睇睇電視就要出去喇..今日約左阿晶食lunch..點知一出門口阿晶就send個sms話同et佢食...下?..我出左黎喇喎之後正想send俾金sir約佢地之時..佢又send個sms俾我..係et同我地食..遲10秒..我send左俾金sir佢地架喇...之後1點就join佢地2個人食lunch喇...有時獅d野真係笑得死我呀...食完買枝水就上城門谷練體能..做左5組25(+5)ga掌上壓同做腰...就係唔想練腿...之後見到成身冇咩力..都係跑一跑喇...呃左幾個衝刺..冇咩feel就換衫走喇..之後落去學校喇..係門口見到李sir同佢傾下計就入學校...見到家誠同浩..企左係到傾左一陣就有don我個頭..係嵐..佢話"原來你矮過我架?"..有問題咩?...之後就同阿晶同阿欣係到傾計同交換禮物...有朱古力食 ....之同阿欣係到睇人打波...佢地真係好激動呀~....之後周圍玩下打下波就走喇...之後就去練水喇..今日有d累喇...諗住唔好游得咁放....之後仲同阿sir係池邊吹左陣水就落水...游左陣就轉線喇..點知馮議員同我講我偶像黎左喎..下?..我一望..係喎...立即full power喇我 ..游個800手..勁呀...之後佢過左黎我地到游..掂呀!....仲要游得後面..點知我身體唔爭氣...放左游左8個100就頂唔順喇..之後愈游就愈慢..最後仲係咁抽拫tim.....係抽到游唔到囉..成個人down曬...大出揚相呀....不過今日我係咁同佢講野...勁開心呀~...之後放鬆個時方生同我講野...我同佢講"今日真係唔得呀"..佢竟然同得"有阿雪係你後面,唔係應該快d咩?"..我呆一呆囉....下....你又知?...之後我地成班男仔係更衣室...做左d ...之後就走喇...搭車個時打左俾嘉靜同卓敏..冇喇喇金sir話要hlep喎..原來佢想我同佢去買飛..個時都10:30喇喎..唔知close未喎..之後我係到諗我冇$喎..我得返$10..之後行行下見到我姑姐..問佢拎左$200.之後行返上去戲院喇..岩岩見到有係係到...沖左入去..買左4張..岩岩$200..俾我買到4個連位喎....金sir真係lucky喇.....遲多1min人地都close左喇...之後就返去傾電話同整男子組ga video喇..3點就訓囉~

發表時間:2006-02-13 11:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天


返到香港喇~ 開心 分類: 未分類

今日一起身..仲係台灣之後搭左6點機..返香港...返到去係係咁傾電話...約左阿晶聽日食飯呀...yeah..傾到12點幾就訓囉...可其累呀今日....

發表時間:2006-02-13 01:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 8 日  星期三   晴天


打鼓機真係超好玩呀~ 開心 分類: 未分類

今日起身...本來諗住去睇阿競同2寶陸運會架..但係諗諗下都係冇去囉...係屋企拾野同睇電視..3點幾就出去喇..諗住去荃灣打機?出沙田呀定去尖沙咀玩好呢?...之後俾人叫左返荃灣..但我搵唔到個個人囉...之後係荃灣打機...咩都打過曬喇....冇咩mood 之後打俾卓敏因為要拎野俾佢所以約佢...佢又要去練水喎...我d野又咁重..所以我決定送佢去9龍公園之後落TST打機喇..打左個幾鐘..嘩~今日燒左勁多$..但我發現個到係完全唔同荃灣架...最低限度係荃灣打鼓機要$6係TST只要$2..我打左勁多局囉...超好玩!!...之後就上返去搵卓敏喇...同佢搭地鐵,傾左d好好笑ga野...送左佢返青衣之後俾左d野佢就返屋企囉....食完飯就傾電話喇...今晚傾電話講d野好認真呀...我好有potential做 一個心理學家呀...聽日我去台灣喇~又去玩囉....

發表時間:2006-02-09 12:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 7 日  星期二   晴天


嘩~跑到成隻野咁呀~ 驚訝 分類: 未分類

今日早上去左阿女麻到拎野...之後就返去喇...之後數數下今年ga利是..嘩..唔講幾多..只係講今年大突破有5位數..哈哈哈..之後係屋企hea到練水時間..去到見到星媽.佢冇喇喇話唔借LOCKER我地用喎..嘩~幾多野呀..冇喇喇要清LOCKER...令到我手忙腳亂囉...今日練體能都唔Make Sense ga邊到人之後要測驗之前唔係拉根係做體能做到出曬汗架...點測呀?..測驗項目:跑2000米....第一個圈係1"15..最後係7'12..慢到呀 ....我都唔知跑左咩黎...之後做多陣體能就入去練水喇...沖沖沖 ....累死 ...我發覺我真係唔可以跳低台架喎..我會"炒底"架...又唔俾我游背泳喎...真係玩野呀...之後就拎住好多野返屋企喇...同嘉靜傾電話...有一段時間超驚呀..佢唔知做咩講野語無倫次...嚇親我呀...之後再燒返d相落就訓囉~

發表時間:2006-02-08 10:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 6 日  星期一   晴天


$家姐:唔岩時間呀你..就算我好想同你傾都冇用 分類: 未分類
今日起身就拾野返公司裝電腦用+返d程式整整下就ok曬囉..之後就返屋企...因為要補習呀...係屋企呆到2點就開始補習..極速咁又補完喇..但就黎補完個時...電話響喎..我一聽佢就問我"知唔知我係邊個呀?"我一聽就知$家姐呀嘛..咁唔岩時間呀...我只好同佢傾左幾句喇...其實我真係想同佢傾架...幾可佢會打俾我呀?...不過無奈地我真係做緊野...算喇....補完就係屋企訓訓..訓到6點幾就起身去練水喇~因為我知今日孫教練唔返所以一定係方生教,準時d~...之後方生係到拾我同阿隊ga蝶式..之後游d野.真係傻架..雖然都係同平時一樣都係游"樓梯"但係方生係到真係唔敢唔200%認真...仲要係咁游蝶喎..游得勁辛苦...游到最後2個50米...周生冇喇喇叫我上水..叫我係d小朋友面前游一個25自...o my god..我冇曬力囉 ..而家仲要我爆...唔係咁大整蠱呀嘛..游完仲要返去沖多2個50...係更衣室真係唔想行呀...返到屋企send返d影片俾佢...send完仲整左d"特別版"..之後就訓喇~
發表時間:2006-02-07 12:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]