軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 48
累積人氣: 19082
站內搜尋
2006 年 3 月 8 日  星期三   晴天


今日真係冇咩特別事囉…. 分類: 未分類

今日真係冇咩特別事囉….都係返學咁囉..又係講company d~星期51/2因為上午我地成班出去食飯講講下又食lunch…Vivian去左m記食…leed m記同香港ga冇咩分別係貴3倍姐 我地一到食一到傾….我話黎左咁耐真都見唔到靚女..之後佢話.唔係呀..成街都係喎..我同你去周圍行我地行左一陣都搵唔到..之後我就話靚女lee樣野..可遇而不可求喇~..之後我地就走喇返到去竟然黎個突擊默書 死曬….佢地+曬都唔夠我咁多呀 休息個時vivian走左出去買野飲..俾人叫左做問卷..leed問卷又長,條友又問得慢,真係浪費時間..上完堂就返屋企….

 

我覺得男子組ga video係時候整暫時完結版..因為拖得太耐喇由個時60張到而家222(仲未收阿競個d)…係時候要停一停….但係有樣野我仲未諗ga係我地ga video背景音樂要加多1但我諗黎諗去到諗唔到係咩..冇理由係十年約同友共情架….有咩提議呀?

 

發表時間:2006-03-09 04:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 7 日  星期二   晴天


傾電話真開心呀~ 驚訝 分類: 未分類

今日早點回到學校上網,看到阿競的日記,真是令我驚訝,但最可惡的就是我知道了,但又不能做些甚麼希望阿競只時隨便說呀喇,之後就上去上堂,沒有甚麼特別,lunch個時正煩腦一個問題最我決定走堂打俾阿晶,因為佢地食lunch的時間就剛好時我上堂,想不到人生第一次走堂是因為要打電話,可惜我打了2次都打不通….o my god..點解 勁嬲咁樣返課室上堂喇..之後晚上食完飯就出去打電話喇今次真係打得通喇,而這個幸運兒就是癲馬喇 …(近來8次打電話得2次成功),同癲馬傾左2個幾鐘,超級開心 ,我係lee個超級outdate ga地方打到電話呀~傾完就返屋企溫書喇溫到12:00訓喇~

發表時間:2006-03-08 04:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 6 日  星期一   晴天


阿晶:生日快樂..一個遲來的生日快樂...但總好沒有.. 鬱悶 分類: 未分類

今日起身勁多野做呀但都係做家務….1130先出去..岩岩見到阿sir..冇遲到..yeah~-_-v…今個星期要做好多功課呀又要寫report….lunch仲慘..因為我仲未整到back a/c而我手上ga$又所餘冇幾喇..我只好食好少喇之後上堂因為太肚餓所last 15m in…我訓左~…放左學打左俾阿媽..傾左 30m in..之後就返屋企喇..今晚勁食雖然唔係好好味..但都照食..食完本來想打俾阿競..但好似今晚佢練跑呀….so整多段video就訓

發表時間:2006-03-07 12:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 5 日  星期日   雨天


近來4次打電話俾人都冇人聽…我冇$喇 不安 分類: 未分類

今日一起身,望一望個鐘…9:00…大鑊..我約左uncle fai…9:45..我去個到要成 50m in架喎….最後我10:10先到佢今日戴我去教會..well..其實我冇咩興趣架不過佢話有中國人咁咪去睇下囉點知入到去勁rock,好似間band room之後係到唱歌聽人係到講野點知悶到訓左 講完唱多陣歌就完喇個到係好多中國人但全部唔多識中文呢….又冇同我差唔多ga…一係太大一係好細之後就去食lunch..then又去上網喇上到5:00就出去打波喇..上大學打badminon…勁耐冇打..d人又超勁喎….打死左返去個時諗住打電話俾屋企喇點知冇人聽囉我阿媽又話唔出街ga..之後搭完bus就打俾癲馬喇.. 點知又冇人聽又話係屋企發毛嬲到我呀近來4次打電話俾人都冇人聽我冇$.. 冇左成餐lunch之後返屋企食完飯玩多陣就訓喇~

發表時間:2006-03-06 12:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 4 日  星期六   雨天


有得上網真係好喇~ 愉快 分類: 未分類

今日8:00起左身喇...9:30就出左去門口喇..之後就係到做運動喇...係hk我都係lee個時間練水...之後做完就去搭車...去我umcle到上網喇....去到大約10:30喇...之後就係咁update我d朋友ga資料喇.....之後同佢地傾計真係爽呀...勁開心呀....玩電腦玩左11個鐘....send左新ga"我們"俾左2寶....本來想send俾hidy架...但send唔到><..之後就走個癲馬先online...我都收唔曬佢d相..激死..仲有阿競個d....我未必可以成日上到網架....我幾時收曬下...之後又趕唔到車喎...要等勁耐囉..今晚又係dip住雨返去..唉...返到去整多陣就訓喇~

癲馬:我地男子組係我,阿競,金sir,2寶,3寶同小秉呀...你send賓頭同張道昌ga photo俾我做咩呀?

2寶:唔緊要喇...下年你讀F.6個時請假返去囉....

發表時間:2006-03-05 12:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 3 日  星期五   雨天


RAINNING AGAIN 開心 分類: 未分類

今日訓到9點先起身….因為唔使去cp所以遲d先返去...返到去上堂就test喇...勁難...都唔係人做架...但我又係做曬喎....當然80%係撞架喇...之後同vivien係到傾計喇...test完就分返組做project喇...傾到lunch就完喇...同vivien食....佢原來黎左lee到1年幾架喇...我地走左去食日本野...基於我地得一把傘...所以我係成日濕曬ga...之後一到食一到傾...原來佢 ...之後就行返去學校喇...返到又係test...但係好easy囉...第一個做完check完交左之後過多5min先有人再交....幾勁? .....之後listening低能架...d人都唔知講係咪英文架...最尾個句真係玩死我呀......聽唔到...岩左19/20...激死...之後就presention喇..點知做錯part....之後用左10min寫過喇....講得勁少囉.....之後到真係pre個時...我100%覺得班鬼仔講得好有趣...超勁 ...之後我個team喇...我覺得自己講好好...冇cut,冇讀錯喇,又大聲.....係份野短姐...點知我只係得36/40囉....你睇到lee到你一定覺得"你冇野呀嘛?..36/40仲唔滿意?"...等我話你知喇...係我個班10個人當中有4個人拎36...(一個日本人,一個韓國人,同vivien)佢地讀ga英文..我係聽唔明囉...日本人就好似講到日文咁,韓國人就好似講到韓文咁,vivien就講唔正ga...仲有呢..我地4個係全班最低架..下..最高ga係38.5囉.....個個韓國妹..佢仲可以拎最佳演講囉...下...唔係呀嘛...=o=..個阿sir仲話佢body language好喎...唔係呀嘛...成loo木咁企係到都話佢body language好?..佢個樣or body就有38.5/40..都唔知佢點俾架... 嬲嬲地咁返屋企...咁岩又落雨...好似有心咁俾我cool down咁..(我又冇傘呀呀嘛)...只好就咁返去喇....返到去食完飯同個鬼佬傾左3個鐘計囉...第一個鐘本來就咁傾計..之後個鐘就係到事時論壇..最後係到講澳洲人點勁...佢真係一個熱愛澳洲ga人囉...我同佢講野真係完全感受到囉.....傾到12點幾就訓喇~

發表時間:2006-03-04 11:35 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 2 日  星期四   雨天


成日係到語言交流會呀~ 滿足 分類: 未分類

今日7點幾起身之後諗住去食早餐..但係仲未有牛奶囉我又唔想出去買喎所以只好乾食coco pot食完出去喇今日諗住好似星期日咁Ruisso ga cp lane插落我部機到睇下上唔上到網因為原來係Ruisso上網只係有 40M Bga位置..40MB?..一個鐘同你用完喇..d人都低能ga…我琴日冇喇喇用曬我都唔知囉..而家只好用手提電腦喇….點知我去到個時一插係上到網.話左連線呀..但係仲有層pw…o my god..連到但上唔到網囉….你係咪玩野呀?...之後我好係到呆等..等到夠鐘上堂今日break timefunny7..我同個個中國女仔(vivien)係到講中文佢地就問我地講咩佢地係到講韓文我就問返佢地講咩勁嘈囉好似語言交流會之後lunch走左去食plazz…之後上堂都冇咩..但我成日都串阿jay(因為佢地今日落pub呀嘛所以係到打扮自己..班韓國友個個都戴曬帽喎)戴帽成個木村咁..串左佢成堂之後就返屋企喇我又冇傘囉濕曬咁返去食完飯就整video…今日玩新野..玩混音….玩到頭都暈玩到2點幾就訓囉聽日有4test~~~

發表時間:2006-03-04 08:49 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 1 日  星期三   雨天


勁落雨囉~ 滿足 分類: 未分類

今日早上8:00就起左身喇….之後就係到打日記..因為我而家上網要係學校上所以我要用我部電話機過機咁做….200%麻煩囉 ….打完就食早餐..點知又冇曬牛奶喎只好出去買喇買左個包食….我左幾日條街都係好少人..所以我成日係條街唱歌..一唱就唱 45m in行到返學校上左cp room玩左陣點解3寶咁遲先睇個video ga?...我以為佢一早睇左先冇send俾佢之喎…2xanga個個video我用左好似有120張相( 4” 11)…而家最新個個就有差唔多有180…sports day specialvideo仲有大家最鐘意ga影片tim….玩到12點就上去上堂喇今日個個中國女仔黎左上堂喇個樣好似黃宇詩+林嘉欣架叫葉煥煥..勁奇囉大我一歲,我勁快同佢混熟..因為我用少少國語+英文呀嘛….我坐佢右邊..我一嗅..我就諗起司徒詠欣喇因為佢又係好香架..我游完水同阿欣走….roundround都係嗅d差唔多ga..上到2:00就食lunch之後返去上網….睇你地d xanga發覺我自己都有好多唔同ga名稱架喎 ……下午gaok跟到…better than 琴日好多之後做porject先好笑我個組3 個人一個日本人(yuki)一個韓國人(jay)…一定要用英文講囉其他組勁靜..我地就勁嘈因為次次阿jayd英文我唔明我就要問yuki之後我再答返阿jay…jay成日係到講韓文我聽唔明就講中文大佢架喇..我 理得佢28照大之後我地走個時佢又係到講韓文..我燥底囉..一句你唔好成日講韓文喇..我鬼知你講咩”(中文講)lip人靜曬..之後就打俾阿媽..傾完就返屋企喇...          

發表時間:2006-03-04 08:42 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 28 日  星期二   晴天


有冇人知點put video上網呀? 分類: 未分類

Well…琴日整到2點幾..但我今日仲可以7:00起身呀食完早餐就出去喇..uncle去整個back a/c...點知去到整個時佢地話唔接受我ga香港地址證明囉 開唔到囉..要係香港寄張月結單過黎..因為要正本麻鬼煩 之後打俾阿媽講完就返學喇….12:10..但因為約左AlanJCU到睇野所以11點要返去去到見到個男仔..叫方囉中國人講國語但我d國語仲差過英文囉所以我都係同佢講英文..諗唔到先講國語喇本來有個女仔(琴日講過呢)點知冇黎….之後就去JCU..個到勁呀 咩都未整好架我地係第一批學生囉勁呢?...之後填完form就走喇行返去食lunch.之後去cp room玩多陣..因為我返到去都2點幾佢地都lunch..我返2段時間ga---12:101:55…之後係3:00-6:30…so…3:00上堂….一入去又係成班Korea(有一個靚女)2個法國人,2個日本人,1個葡萄牙人 但都係我最細囉 佢地班友一聽到我17..個樣嚇到勁過睇恐怖片呀 上堂80%聽唔明囉,…之後就完喇…..返到去食完飯就行左出街打電話..打俾阿晶冇開電話囉..冇左hk$3…之後打俾hidy又冇聽到冇左hk$6..之後好disappointed咁返去我仲諗住同hidy傾點sendd phototim…早知打俾癲馬喇..佢都有d photo架嘛之後返去睇鋼鍊睇睇下就訓左喇

我放左d相係http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/morten0903/my_photos

有冇人知點put video上網呀?

發表時間:2006-03-01 09:08 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 27 日  星期一   陰天


完成曬新ga”我們”同整左個”sports day special”… 驚訝 分類: 未分類

今日係第一日返學..我返8:30..但係我6:00就起左身囉…by yself 我都冇時差ga…計返hk4:00起左身喇~係香港我都唔會喇基於我係一個十分小心加上我係唔鐘意遲到ga,所以沖完涼同食完早餐就出去喇…..7:00出去..7:30就到喇咁快ga? ...琴日唔係架喎我係到呆等1 個鐘囉 悶到死左如果而家有部PSP你話幾好呢?…..之後就上去喇點知一上去..有個叫Alan同我講(佢講中文GA)….我個課程原來轉左320先開始..而家俾2 個星期ga英文couesefree ga…之後休息1 week就開學….仲要轉地點喎本來係Rissio(姐係而家lee)(香港ive ga level)…foundation..而家轉左去JCU…姐係可以去大學到上堂囉….yeah~但佢又唔早d咁遲先講..我留係hk唔好? ....上堂都講下d information 關於英文course ga..同做左評估試之後lunch去左食plazz…打左俾媽咪講左 30min就返學校囉之後再去講多陣(係到自我介紹差唔多成班人都係Korea人囉,70%….而我竟然係最細個個佢地個個都過18架喇 .)..搵一搵alan…原來有個中國黎ga女仔同我一樣ga…都係去jcu讀囉個樣都ok,但最衰大過我喇之後就走囉….今日都好似琴日咁..走去圖書館..點知俾人發現左呀個個叫我唔好咁做之後仲叫我走囉,…我行返屋企用左成 25min粗口黎鬧個圖書館我都好少咁樣講粗口發之後返去睇左野蠻秘笈”…勁好笑古巨基打鵰個段睇完就食飯喇…..之後係到整d photo…我仲同hidy講今日放d相上網tim…我整完相就整片喇….整到2點幾完成曬新ga”我們同整左個”sports day special”…

 

發表時間:2006-03-01 09:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]