| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 8 日 星期三  |
| 今日真係冇咩特別事囉…. |
分類: 未分類 |
今日真係冇咩特別事囉….都係返學咁囉..又係講company d野…嘩~星期5返1/2堂…因為上午我地成班出去食飯…講講下又食lunch…同Vivian去左m記食…lee到d m記同香港ga冇咩分別…係貴3倍姐
…我地一到食一到傾….我話黎左咁耐真都見唔到靚女..之後佢話.唔係呀..成街都係喎..我同你去周圍行…我地行左一陣都搵唔到..之後我就話靚女lee樣野..可遇而不可求喇~..之後我地就走喇…返到去竟然黎個突擊默書
…死曬….佢地+曬都唔夠我咁多呀
…休息個時vivian走左出去買野飲..俾人叫左做問卷..lee到d問卷又長,條友又問得慢,真係浪費時間..上完堂就返屋企….
我覺得男子組ga video係時候整”暫時完結版”喇..因為拖得太耐喇…由個時60張到而家222張(仲未收阿競個d呀)…係時候要停一停….但係有樣野我仲未諗ga係我地ga video背景音樂要加多1曲…但我諗黎諗去到諗唔到係咩..冇理由係十年約同友共情架….你地有咩提議呀?
|
| 發表時間:2006-03-09 04:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 7 日 星期二  |
傾電話真開心呀~  |
分類: 未分類 |
今日早點回到學校上網,看到阿競的日記,真是令我驚訝,但最可惡的就是我知道了,但又不能做些甚麼…希望阿競只時隨便說呀喇,之後就上去上堂,沒有甚麼特別,放lunch個時正煩腦一個問題…最我決定走堂打俾阿晶,因為佢地食lunch的時間就剛好時我上堂,想不到人生第一次走堂是因為要打電話,可惜我打了2次都打不通….o my god..點解
…勁嬲咁樣返課室上堂喇..之後晚上食完飯就出去打電話喇…今次真係打得通喇,而這個幸運兒就是癲馬喇
…(近來8次打電話得2次成功),同癲馬傾左2個幾鐘,超級開心
,我係lee個超級outdate ga地方打到電話呀~…傾完就返屋企溫書喇…溫到12:00訓喇~ |
| 發表時間:2006-03-08 04:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 6 日 星期一  |
阿晶:生日快樂..一個遲來的生日快樂...但總好沒有..  |
分類: 未分類 |
今日起身勁多野做呀…但都係做家務….11點30先出去..岩岩見到阿sir..冇遲到..yeah~-_-v…今個星期要做好多功課呀…又要寫report喎…唉….食lunch仲慘..因為我仲未整到back a/c而我手上ga$又所餘冇幾喇..我只好食好少喇…之後上堂因為太肚餓所last
15m
in…我訓左~…放左學打左俾阿媽..傾左
30m
in..之後就返屋企喇..今晚勁食…雖然唔係好好味..但都照食..食完本來想打俾阿競..但好似今晚佢練跑呀….so整多段video就訓… |
| 發表時間:2006-03-07 12:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 5 日 星期日  |
2006 年 3 月 4 日 星期六  |
有得上網真係好喇~  |
分類: 未分類 |
今日8:00起左身喇...9:30就出左去門口喇..之後就係到做運動喇...係hk我都係lee個時間練水...之後做完就去搭車...去我umcle到上網喇....去到大約10:30喇...之後就係咁update我d朋友ga資料喇.....之後同佢地傾計真係爽呀...勁開心呀....玩電腦玩左11個鐘....send左新ga"我們"俾左2寶....本來想send俾hidy架...但send唔到><..之後就走個癲馬先online...我都收唔曬佢d相..激死..仲有阿競個d....我未必可以成日上到網架....我幾時收曬下...之後又趕唔到車喎...要等勁耐囉..今晚又係dip住雨返去..唉...返到去整多陣就訓喇~
癲馬:我地男子組係我,阿競,金sir,2寶,3寶同小秉呀...你send賓頭同張道昌ga photo俾我做咩呀?
2寶:唔緊要喇...下年你讀F.6個時請假返去囉.... |
| 發表時間:2006-03-05 12:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 3 日 星期五  |
2006 年 3 月 2 日 星期四  |
成日係到語言交流會呀~  |
分類: 未分類 |
今日7點幾起身…之後諗住去食早餐..但係仲未有牛奶囉…我又唔想出去買喎…所以只好乾食coco pot喇…食完出去喇…今日諗住好似星期日咁…用Ruisso ga cp lane插落我部機到睇下上唔上到網…因為原來係Ruisso上網只係有
40M
Bga位置..40MB?..一個鐘同你用完喇..d人都低能ga…我琴日冇喇喇用曬我都唔知囉..而家只好用手提電腦喇….點知我去到個時一插…係上到網.呀…話左連線呀..但係仲有層pw囉…o my god..連到但上唔到網囉….你係咪玩野呀?...之後我好係到呆等..等到夠鐘上堂…今日break time勁funny呀7..我同個個中國女仔(vivien)係到講中文佢地就問我地講咩…佢地係到講韓文我就問返佢地講咩…勁嘈囉…好似語言交流會咁…之後lunch走左去食plazz…之後上堂都冇咩..但我成日都串阿jay(因為佢地今日落pub呀嘛所以係到打扮自己..班韓國友個個都戴曬帽喎)戴帽成個木村咁..串左佢成堂…之後就返屋企喇…我又冇傘囉…濕曬咁返去…食完飯就整video…今日玩新野..玩混音….玩到頭都暈…玩到2點幾就訓囉…聽日有4個test呀~~~ |
| 發表時間:2006-03-04 08:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 1 日 星期三  |
2006 年 2 月 28 日 星期二  |
| 有冇人知點put video上網呀? |
分類: 未分類 |
Well…琴日整到2點幾..但我今日仲可以7:00起身呀…食完早餐就出去喇..同uncle去整個back a/c...點知去到整個時佢地話唔接受我ga香港地址證明囉
…開唔到囉..要係香港寄張月結單過黎..因為要正本…麻鬼煩
…之後打俾阿媽講完就返學喇….返12:10..但因為約左Alan去JCU到睇野所以11點要返去…去到見到個男仔..叫方囉…中國人講國語…但我d國語仲差過英文囉…所以我都係同佢講英文..諗唔到先講國語喇…本來有個女仔(琴日講過呢)點知冇黎….之後就去JCU睇…嘩..個到勁呀
…咩都未整好架…我地係第一批學生囉…勁呢?...之後填完form就走喇…行返去食lunch先.之後去cp room玩多陣..因為我返到去都2點幾…佢地都lunch緊..我返2段時間ga---12:10到1:55…之後係3:00-6:30囉…so…3:00上堂….一入去…又係成班Korea人(有一個靚女)有2個法國人,2個日本人,1個葡萄牙人 但都係我最細囉
…佢地班友一聽到我17歲..個樣嚇到勁過睇恐怖片呀
…上堂80%聽唔明囉,…之後就完喇…..返到去食完飯就行左出街打電話..打俾阿晶…冇開電話囉..唉…冇左hk$3…之後打俾hidy又冇聽到…冇左hk$6喇..之後好disappointed咁返去…我仲諗住同hidy傾點send到d photo我tim…早知打俾癲馬喇..佢都有d photo架嘛…之後返去睇鋼鍊…睇睇下就訓左喇…
我放左d相係http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/morten0903/my_photos
有冇人知點put video上網呀? |
| 發表時間:2006-03-01 09:08 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 27 日 星期一  |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 117 | »
|