軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 39
累積人氣: 19073
站內搜尋
2006 年 3 月 26 日  星期日   晴天


傾電話真係幸福喇 驚訝 分類: 未分類

今日一早出去,去一個我唔想去地方,真係去聽耶穌喇 我又聽聽下訓左陣喇..之後就同d fd食飯..之後就去左中國ga超市拾野食喇之後仲經過左間買tvb ga shop…個到連"人生馬戲團"同"鐵血保鏢"都有囉….香港同步囉..之後搭車返city買書喇..嘩~個2本書真係唔少野呀..完全係一分錢一分貨..又貴又重之後再去買左d野食先返屋企個袋勁重囉至少有13kg..最辛苦就ga係我要行成個鐘..又係另一個體能訓練囉 ..行完返屋企係死左係床到之後去左睇電視..睇完就出去打俾媽咪傾到dinner time就返去喇今晚食pizza..因為我太肚餓喇我食左唔係好多..24件我食11件姐….佢地3+曬係食左7我講多次係因為肚餓呀~ 哈哈哈..之後就拎武器出去喇今日第一個當然要打俾hidy..佢今日比賽呀嘛..打俾佢,嘈醒左佢tim 之後同佢傾左2個鐘….哈哈哈…hidy:d片真係要放上網囉hidy傾完就打俾癲馬喇我都係第一次打長途電話同人講生日快樂架姐..本來諗住同佢傾到我leega12點再講架點知仲有 30m infather就要佢收線囉…o ….之後就慢慢行返屋企囉...今日差唔多傾左成5個鐘電話呀….哈哈哈~

發表時間:2006-03-28 06:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 25 日  星期六   晴天


今日又有得上網喇 分類: 未分類

今日一早就走左去unlce到上網喇點知又冇咩人online冇咩野做….之後同阿欣,小倩傾msn…小倩個句  工呢d, 仲有成世俾你慢慢做~唔駛心急~”真係幾好.....之後玩下傾下..冇喇喇電話響喎原來係我個fd打黎,佢話係原先個間書店搵到我我搵左好耐ga書囉,叫我聽日睇下之後有人hi我喎係嵐?...第一次見佢on 喎仲hitim…我當然係不斷同佢傾喇…”唔好諗喇~有得入港隊就入喇,排球個邊一定有人頂你位架喇..機會難得呀”….之後再同阿欣傾多傾msn就走喇但走個時先發現做咩今日唔見左hidy3ga?..仲諗住問佢地野tim.返到去因為太累立即訓左喇 

發表時間:2006-03-27 10:42 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 25 日  星期六   晴天


俾心機喇~ 開心 分類: 未分類

Hidy,阿嵐,阿欣,嘉靜:聽日比賽加油呀~

發表時間:2006-03-25 03:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 24 日  星期五   晴天


今日真係瘋狂喇~ 分類: 未分類

今日一早起身見冇咩做就係到睇男子組video(仲無聊到數我地出現左幾多次tim)(我仲以為家誠係第2多tim)同霍元甲,之後就出買書喇..因為我見好似唔係好遠...咪決定行去囉..點知原來勁遠架..行左我2個鐘 ...先去到間書店..點知我一問佢就話大學ga係大學d book store先有得買...下? ...咁只好返大學(city)...點知走到去問..又冇...死得喇! ....都唔知點算...行完成2點30先去食lunch..之後就去練水喇...今日拉曬根..readly好曬喇....今日熱身少左喇..得1800米之後進入Test Set...6個300米...我完成曬架..但好似仲好失落咁囉..因為佢地游完一個check完plus+寫低再等一等先去下一個囉..我停一停都走...個耐力真係差好遠呀..好明顯我個人真係"小氣"喇...游完黎多16個100就完喇..成個人謝曬...之後行返屋企...對腳好似唔係我咁...期待今日有好野食架喇....點知竟然係南瓜湯+蕃茄意粉...個湯成個糊仔咁...都唔係湯黎ga...唔知點解我突然諗起hidy整俾我個cake..真係好好味呀...可惜...lee個湯真係好難飲囉...但我又要食曬去喎...我只好用念力,當真係食hidy個個cake..(講真呀...我真想食多次 )15min後..食完..之後個意粉有我唔食ga蕃茄..但我只好照食喇....唉..食完我完全覺得係做左件大事囉...今日係我黎到lee到整整一個月...今餐真係第一餐難食...雖然我前幾日先話"煮到黎就食"但係今次"煮到黎難食"呀嘛....之後訓左係到睇電視睇左2套片先訓....

發表時間:2006-03-25 12:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 23 日  星期四   晴天


我始終都要放低佢地ga 分類: 未分類

今日又係放假之後食完早餐就出去搵書喇,琴日同阿晶傾減肥lee個問題我點解會瘦到d牛仔褲都唔岩著呢我就話我日日行成個鐘返學..返屋企又行+練水練完水又要行…d運動仲唔夠咩? ...飲食方面..我而家係煮到黎就食”..咩都食..有時我都唔知食左d總知食得好health …零食一定冇係香港食咁多因為太貴喇可能咁就瘦左囉之後係到行街行左幾條街都搵唔到囉….行左2個鐘打完俾father之後就搭車去練水喇..等車個時好專心咁聽曬側田-好人,劉日曦-北風,劉浩龍-思覺失調,古巨基-一生何求唔知點解好有感覺諗左成程車….練完水又諗過....其實我應該一早就放低佢地架喇成日得個講字..而家有時間俾我試下喇...講完....今日練水真係辛苦喇游左2700熱身(3x”400+300kick+200”)..成日都覺得lee唔係熱身黎架 之後不斷沖塘完全係速耐”ga訓練..頂唔住..沖左成 2000 …take my life…勁痺對手 我下次一定要征服佢之後返去食飯..完全係暴龍再世之後訓左係到睇”LOST”THE AMAZING RACE”..雖然好累但因為太好睇喇睇曬先返房今晚落好大雨呀一落雨就想聽友共情喇..一到睇sports day special一到聽友共情,( sports day special其實背景音樂咪就係友共情囉)..睇到好有feel tim….之後聽多陣森美就訓喇

發表時間:2006-03-25 09:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 22 日  星期三   晴天


D書使唔使咁難呀 分類: 未分類

今日成10點先起身之後就出去買書喇…d書勁難搵囉..最後都係要d店員同我搵雖然我只係6本書(頭個學期),但係都搵唔曬囉而個4本書又勁貴囉平時safed一次玩完之後走其他書店都搵唔到..大鑊 星期一就要用架喇之後返屋企放低d書就出去練水喇今日游完個30 100 熱身,之後就d野都好有力..游游下又游完....之後返屋企食飯同聽街車王”,一到聽一到睇d教科書喇..勁難囉..我睇住d math..以為自己之前未讀過math tim…(咁我又誇張左ga..但真係幾深ga)…睇到9:30就出去打電話喇,今日打左俾阿晶,要成一個星期先打俾佢..真係漫長囉 ..傾傾下傾到阿競同小可愛咩關係阿競同阿晶講咪朋友囉講完我個邊冇喇喇落雨..澳洲落雨係好少可架嘛天氣反常得咁緊要你話信唔信好喇?..傾完就停雨喇..之後就返去聽街車王~

發表時間:2006-03-25 09:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天


又有5日假喇~ 不安 分類: 未分類

今日成8:10先起身喇~但我今日要返9:00..大鑊...我接受左家誠上次ga意見,我跑返去喇平時 45m in ga, 20m in50%50%行就返到喇經過條橋,諗起同小秉行同阿競跑過ga青衣橋….其實個次跑橋,...我真係好想停架但我見阿競個時背影咁有型,我見佢咁少咁有型就唔好叫佢停喇~唔好講咁多喇返到學校,佢地今日係唔使返你唔係玩野呀?...聽日先要返去動物園..我當然冇參加喇~..之後星期一先返?浪費曬我d時間..結果我係327先開學喇我放左足足10個月個假喇早知我 324 先走喇成個月係澳洲,錯過左係香港ga….咁失落當然係返屋企喇..之後去anut到上網喇~..睇到你地d日記我好想多管閒事tim…但算喇都係今日練水d感覺幾好….我要開始發力喇下年champ..我要一泳驚人呀今日等車個時大聲唱好人同北風唔知點解突然諗起()…之後返屋企食飯同聽森美喇~

發表時間:2006-03-25 09:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


JCU..你唔係呀嘛? 呆滯 分類: 未分類

今日6:30起左身沖完涼同整好頭就出去喇..約左vivian一齊返學喇….之後就拎曬d information 就上去等喇勁多台灣人同印度人囉..佢地唔係我同學呀嘛最後得3個中國人..,Vicky(vivian 話轉左名)同方呀..我地3 個一早識喇之後就開始orientation開始都係講D基本野..之後愈來愈冇無聊..係到講點讀書,點考試,點讀報告囉6歲就識喇..使唔使你講呀?...低能之後周圍囉喇..最好就係有TEA TIME…..有野食...之後個個真係唔想聽呀..係到講澳洲police”d係人都知ga..之後放lunch..去左食日本野..之後係到傾計同睇睇下午有咩做..又係頭先個d我地諗一諗,3個都諗住唔返..之後就各自各走,之前拎左時間表只係返星期一至星期四9:00-2:30…hoho~…仲有2個鐘先練水就係巴士站訓覺訓左成個鐘喇之後仲有30分鐘就去m記買雪榚..一到食一到等喇去到拉根練水今日訓練講幾句完喇, 1200熱身,4(150+100+50),係有一個150游得唔好,其他都游得幾好之後返屋企食飯睇游水同田徑之後就返房喇~聽日真係唔想返囉….

發表時間:2006-03-21 11:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天


點解d超市星期日先減價架? 愉快 分類: 未分類

今日好遲先起身..睇左d游水,打一篇有感而發之後就出去打電話俾阿欣喇..佢今日比賽打俾佢個時佢岩岩要食lunch..所以問左d成績就算阿嵐幾勁喎.. 156c m…2…入唔入港隊..我覺得唔好浪費左個機會囉不過講真,入左去..個個都係勁人ga係比國際成績睇佢性格有機會冇咩心練….阿欣:不如你轉行400睇你跑個個時間真係諗得過架 100 又唔出去練要快唔係唔得,但黃金時間短呀阿競:….讀書喇你..講完收左線就行超市喇,!勁多野減價…hehe~掃貨掃貨~ ..掃完再打俾阿欣傾多陣就先返屋企..返到去拾一拾房就做體能唔好浪費咁大間房呀嘛做左一個鐘..好累訓左個覺之後食飯食完等到9:30拎武器(摺椅)出去打電話喇..都係打俾阿欣..d壞習慣又黎喇..我又係咁寸佢有男朋友喇傾完又係條街到發花癲喇~聽日雖然要返學..但我又係到整相整到2點幾….哈哈哈~

發表時間:2006-03-21 11:47 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天


好一間旺角茶餐廳 分類: 未分類

今日一早起身就走去uncle到上網喇今日上網冇咩做都係放下日記睇下你地d日記咁..(阿競ga問題我唔想再講喇)…最開心ga野就係同阿欣傾左2個鐘ga MSN電話之後傾完就同aunt佢地食tea去左一間旺角茶餐廳飲奶茶....掂呀香港級數仲有得加大好味!食完就食順風車返去city..之後慢慢行返屋企今晚食plazz…食左6….今日食左勁多野呀~….

發表時間:2006-03-21 10:38 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]