| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 26 日 星期日  |
2006 年 3 月 25 日 星期六  |
| 今日又有得上網喇 |
分類: 未分類 |
今日一早就走左去unlce到上網喇…點知又冇咩人online喎…冇咩野做….之後同阿欣,小倩傾msn…小倩個句” 工呢d嘢, 仲有成世俾你慢慢做~唔駛心急~”真係幾好.....之後玩下傾下..冇喇喇電話響喎…原來係我個fd打黎,佢話係原先個間書店搵到我…我搵左好耐ga書囉,叫我聽日睇下…之後有人hi我喎…係嵐?...第一次見佢on 喎仲hi我tim…我當然係不斷同佢傾喇…”唔好諗喇~有得入港隊就入喇,排球個邊一定有人頂你位架喇..機會難得呀”….之後再同阿欣傾多傾msn就走喇…但走個時先發現做咩今日唔見左hidy同3寶ga?..仲諗住問佢地野tim.返到去因為太累…立即訓左喇 |
| 發表時間:2006-03-27 10:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 25 日 星期六  |
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
2006 年 3 月 23 日 星期四  |
2006 年 3 月 22 日 星期三  |
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
又有5日假喇~  |
分類: 未分類 |
|
今日成8:10先起身喇~但我今日要返9:00點..大鑊...我接受左家誠上次ga意見,我跑返去喇…平時
45m
in ga路,
20m
in50%跑50%行就返到喇…經過條橋,諗起同小秉行同阿競跑過ga青衣橋….其實個次跑橋,...我真係好想停架…但我見阿競個時背影咁有型,我見佢咁少咁有型就唔好叫佢停喇~唔好講咁多喇…返到學校,佢地今日係唔使返…你唔係玩野呀?...聽日先要返…去動物園..我當然冇參加喇~..之後星期一先返…下?浪費曬我d時間..結果我係3月27先開學喇…我放左足足10個月個假喇…早知我
3月24日
先走喇…成個月係澳洲,錯過左係香港ga野…唉….咁失落當然係返屋企喇..之後去anut到上網喇~..睇到你地d日記…我好想多管閒事tim…但算喇都係…今日練水d感覺幾好….我要開始發力喇…下年champ..我要一泳驚人呀…今日等車個時大聲唱好人同北風…唔知點解突然諗起(佢)…之後返屋企食飯同聽森美喇~ |
| 發表時間:2006-03-25 09:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
JCU..你唔係呀嘛?  |
分類: 未分類 |
今日6:30起左身…沖完涼同整好頭就出去喇..約左vivian一齊返學喇….之後就拎曬d information 就上去等喇…勁多台灣人同印度人囉..佢地唔係我同學呀嘛…最後得3個中國人..我,Vicky(vivian 話轉左名)同方呀..我地3 個一早識喇…之後就開始orientation喇…開始都係講D基本野..之後愈來愈冇無聊..係到講點讀書,點考試,點讀報告囉…我6歲就識喇..使唔使你講呀?...低能…之後周圍囉喇..最好就係有TEA TIME喇…..有野食...之後個個真係唔想聽呀..係到講”澳洲police”講d係人都知ga野..之後放lunch喇..去左食日本野..之後係到傾計同睇睇下午有咩做…嘩..又係頭先個d野…我地諗一諗,3個都諗住唔返..之後就各自各走,之前拎左時間表…只係返星期一至星期四9:00-2:30…hoho~…仲有2個鐘先練水…就係巴士站訓覺訓左成個鐘喇…之後仲有30分鐘就去m記買雪榚..一到食一到等喇…去到拉根練水…今日訓練講幾句完喇,
1200米熱身,沖4組(150+100+50),係有一個150游得唔好,其他都游得幾好…完…之後返屋企食飯睇游水同田徑之後就返房喇~聽日真係唔想返囉…. |
| 發表時間:2006-03-21 11:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 19 日 星期日  |
2006 年 3 月 18 日 星期六  |
| 好一間旺角茶餐廳 |
分類: 未分類 |
今日一早起身就走去uncle到上網喇…今日上網冇咩做…都係放下日記睇下你地d日記咁..(阿競ga問題我唔想再講喇)…最開心ga野就係同阿欣傾左2個鐘ga MSN電話…
之後傾完就同aunt佢地食tea喇…去左一間”旺角茶餐廳”飲奶茶..嘩..掂呀…香港級數仲有得加大…好味!食完就食順風車返去city喇..之後慢慢行返屋企…今晚食plazz…食左6件….今日食左勁多野呀~…. |
| 發表時間:2006-03-21 10:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 117 | »
|