軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 40
累積人氣: 19074
站內搜尋
2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天


泳會d人都癲架 滿足 分類: 未分類

今日出左去整個bank a/c…終於整到喇開完之後就去食lunch之後打左俾阿媽,傾完左張電話卡喇..仲有一張….哈哈哈~之後就搭車練水喇..今日練d野都痴線架我當然係睇唔明喇游落先知辛苦熱身係400( 6” 00)+450(50)..3都冇咩事ga..之後個個真係癲..6150( 2” 20)+350(60)+ 100 放鬆( 2” 00)…全部都沖架….3組開始真係死左喇…150個到冇力..最慢去到成 2” 08…好在d 50 最慢有成 37g a(3)..最後睇佢地游個d時間癲架?個個 1” 35 -1” 41,d 50 個個都28-32(我得432….)…係咪長池都唔緊要喇有個人最後個組仲游到 1” 3029係咪咁勁呀?...累死左喇..返到去食完飯都想訓喇~..訓左個幾鐘..起返身見佢地未訓就同佢地傾到1點先訓喇~

發表時間:2006-03-18 09:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天


今日都算好笑喇.. 開心 分類: 未分類

今日起左身係屋企hea..hea11點就出去喇去左uncle到上網….放左張相上web site,上到3點幾就去練水喇點知就去到車站見到我架車ga號碼(因為lee到一班車要成1個鐘)then我就追上車之後因為累累地訓下醒下咁一起身好似唔知去左邊我望一望..死火..搭錯方向tim..去左個大market…之後即打俾aunt ..佢話而家出返去一定遲到,,,lee到遲到練水係大忌黎架.. ..咁大個maket我只好周圍行喇行左一陣就走左去玩具反斗城見有機打喎,就係到諗我搭左咁耐車打返d free機先走喇,Xbox360PSP打左成個鐘 ..之後搭車返去今晚有得睇游水呀我極速食完飯之後睇電視喇睇完返房玩電腦玩到2:00就訓喇 

發表時間:2006-03-18 09:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天


朋友照~ 分類: 未分類

第一次整ga...唔可以整曬咁多ga朋友..sor....我下次再整..但我發覺我冇同$家姐照過單照

係lee班朋友當中....

LEE到第一個識:男:阿聰(ylsc第一個識ga人),女:小倩(同班)

識得最短:男:金sir(上年識),女:HIDY(唔夠100日)

最高:男:阿聰(186cm),女:嵐(175cm)

我認為最靚仔,靚女:男:家誠,女:唔講喇...想知先私下問我喇~

我認為最好笑:男:金sir,女:HIDY

我認為最得意:男:阿聰,女:阿欣

我認為諗野最成熟:男:叮噹,女:小倩

我認為最有異性緣:男:阿競,女:阿欣

我認為最情緒化:男:阿競,女:HIDY

我認為最冷靜:男:DICKY,女:癲馬

我認為最多野講:男:金SIR,女:HIDY

我認為最白痴:男:阿競,女:HIDY

我認為最有品味:男:叮噹,女:嘉靜

同我傾得多電話:男:DICKY,女:唔記得...一定唔係HIDY囉

我認為最好人:男:阿聰,DICKY,女:全部..不可比較

我認為最唔守信用:男:阿競,金SIR

 

發表時間:2006-03-16 11:42 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天


今日又high過~ 分類: 未分類

今日早上起身真係冇咩做,係到拾房..拾完睇多陣電視就出去喇,行左陣city睇左bus stop time就係到等喇個時打左俾$家姐..well傾左陣就完喇..我見個錶3:15…心血來潮..不如打俾阿晶喇..因為我打黎打黎都唔到俾佢..我唔甘心..今次再黎過..今次通喇…yes ..但只可以同佢傾一陣因為佢唔知做咩呀….之後就搭車去練水喇..今日游d野都好算少..係咁游100游左4千幾到喇之後就返去食飯喇..今日好累呀冇咩講..成個謝曬 ..但都係出左去打俾阿晶!. .今次我好叻呀,拎左張chair..坐住係電話亭同佢傾,諗住傾好耐架喇..(但係佢講左一句,真係打沉左我喇...個刻真係灰曬 )雖然只係傾左 40m in但係足夠架喇..雖然唔係好想但係我次次我都係咁架喇..功課要緊呀嘛之後返去又係成屋人係到傾計…well~同完阿晶傾完full power左喇..係咁講講講..佢地成日話我好嘈...佢地唔講野之嘛傾到佢地都要訓覺而家12點幾喇但仲好high….下星期你一定要記返起喇~

這一段是俾阿競既:

 楊競雄..~叫你呀睇住喇….我嚴重警告你呀唔好再用我黎過橋…成日話幫我照顧阿晶,自己做d”唔好的事”…豈有此理男子組中你係大佬(講大話的老手),成日講大話黎cover自己做ga罪行通常兄弟反面都係為左女人你小心d!…你做左d咩錯事我返黎香港一定打死你呀我拎住e-ticket..可以即時返香港架

今日異地做兄弟,聽日返黎打死你”…

發表時間:2006-03-16 10:28 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 14 日  星期二   陰天


今日整左張相勁野呀!... 愉快 分類: 未分類

今日開始游水喇我搵左好耐先搵到個泳池真係荒蕪喇….4:00開始喇佢一早寫左個plan出來我一望熱身係6200,唔係呀嘛..lee d係熱身?我係香港lee d主菜黎架喎..大鑊..我仲2個星期冇游tim….游完就81501200?..之後仲要衝50…幾組+…1個鐘 30m in游左5000仲有 30m in..諗住死就死喇..點知俾阿sir dic左上水話今日岩岩游返,好累架喇,返屋企休息人生第二次俾人dic上水叫我走, 第一次又係lee個阿sir游完就搭車返去喇..打左俾阿媽….我游完水好累架喇,仲要俾阿媽勁冇癮….”完就收線喇 食完飯我地成班人係到傾..中國人+日本人+法國人笑料百出哈哈哈….笑完就返房..今日整左張相勁野呀!...

發表時間:2006-03-16 10:05 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天


今日開始放假喇.. 鬱悶 分類: 未分類

今日開始放假喇..但係我都冇咩做…所以去左uncle屋企上網之前去左機鋪打機玩返打鼓機上網都冇咩野做本來6:00要去游水架但點知原來4:30練架但我知個時都4:30….冇游到tim…只好係到上網上到6:00就返屋企喇返去個時打左俾$家姐..因為我同佢用手提傾,所以只好傾一陣喇….傾完睇左fun of dick and jane…笑死左….睇完就訓喇

發表時間:2006-03-16 09:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 12 日  星期日   陰天


今日真係勁開心呀~ 開心 分類: 未分類

今日開心ga野真係多喇!!!!!

開心事(一)我打到俾hidy..同佢傾左30min...其間我地係到勁笑

開心事(二)我完成左我地男子組ga video...lee個月我不停咁整...用左剛好一個月ga時間..完成曬

開心事(三)我聽到阿競係今日黃金田徑賽跑到51..破左佢自己PB...下次要到51頭喇..知道未?

開心事(四)我又聽到YLSC出GA女子4X400米奪冠..我冇記錯YLSC係黃金田徑賽(前身:屈臣田徑之王)第一次係接力拎金牌..真係勁呀~男仔咁多年做唔到GA野...女仔而家做到....打破左我地學校跑步一直得男仔勁GA說話

開心事(五)我打到俾阿欣呀...勁開心呀....時間係唔重要GA,最緊要聽到佢把聲~YEAH!

後記:之後再打俾阿欣,但係因為一點事,打左3次先講到....不過唔緊要...講完返到屋企因為太開心..所以訓唔到...係到睇返第一套ga男子組同整左個sports day special,今次加左影片...勁好笑同掂呀...整到2點幾先訓~

發表時間:2006-03-12 06:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天


就黎做完喇~ 愉快 分類: 未分類

今日一早就起身喇...食完早餐就見到個個日本女仔..嘩..PCCW呀..我拎完野就拿拿聲走喇...一早就要驚一驚...去到UNCLE屋企上網,同阿媽係到玩V CAM傾左2個鐘,仲打左俾阿競,佢今日比賽...之後晚上SEND返錯野俾2寶 ,同HIDY,嘉靜傾計..2個都係到傾排球...9點幾就走喇..返到去整多陣野...就訓喇~

發表時間:2006-03-12 12:44 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 10 日  星期五   晴天


今日係last day呀… 驚訝 分類: 未分類

今日係last day所以我地上午唔使上堂.,成班走左去韓國餐廳食都幾好味呀..食得好開心 之後就同阿jayyuki周圍行..行完就搵地方坐低溫書喇...一上堂就測驗喇~份卷都ok深喇...但都難唔到我ga...第一個交之後佢即俾第二份,都有唔識,但我一諗到,我永遠都唔知個成績架喇...撞囉~-~休息個時又係到勁影相,再做完個role play~影完張大合照就走喇...返到屋企見到新人...法國人但我都係聽唔明佢講d英文,之後包租公話聽日有個日本女仔黎喎...唔該係個靚女呀..我真係有d唔慣..lee到冇咩靚女..可能我好多朋友都係靚女喇...唉...今晚好早就訓喇~真係幾累!

 

發表時間:2006-03-11 09:47 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 9 日  星期四   晴天


仲有2日返學..之後又放假喇…. 驚訝 分類: 未分類

今日起左身係到諗左好耐食咩早餐..但都係決定做左體能先…11點出門口開始我ga 45min行路喇~返到課室同vinian係到傾計上堂個時立即轉台呀..之後都係講下聽日test同個role play,之後又放lunch喇放lunch之前佢派左上次個份唔係人做ga卷呀....29.5/38...真係好運喇.…之後出去食lunch~今日本來食雪榚架,但女仔怕肥呀嘛,我返屋企行路,佢唔係呀嘛….咁我地只好食其他野喇….食完行多陣街就返學喇返到去見阿jay死左係到,都叫佢唔好食嗡咁多煙架喇放左學去玩多陣電腦先走返去屋企個時..打左俾阿競死仔,飛左去留言信箱鬧完佢就收線喇~….今晚睇左魔幻王國勁好睇喎….睇完就訓喇

 

發表時間:2006-03-10 09:29 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]