| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
泳會d人都癲架  |
分類: 未分類 |
今日出左去整個bank a/c…終於整到喇…開完之後就去食lunch喇…之後打左俾阿媽,傾完左張電話卡喇..仲有一張….哈哈哈~之後就搭車練水喇..今日練d野都痴線架…我當然係睇唔明喇…游落先知辛苦…熱身係400自(
6”
00)+4個50蝶(50)..3組…都冇咩事ga..之後個個真係癲..6組150(
2”
20)+3個50(60)+
100米
放鬆(
2”
00)…全部都沖架…嘩….第3組開始真係死左喇…150個到冇力..最慢去到成
2”
08…好在d
50米
最慢有成
37g
a(有3個)..最後睇佢地游個d時間…癲架?個個
1”
35
-1”
41囉,d
50米
個個都28-32囉(我得4個32….)…係咪長池都唔緊要喇…有個人最後個組仲游到
1”
30同29囉…係咪咁勁呀?...累死左喇..返到去食完飯都想訓喇~..訓左個幾鐘..起返身…見佢地未訓就同佢地傾到1點先訓喇~
|
| 發表時間:2006-03-18 09:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 16 日 星期四  |
2006 年 3 月 16 日 星期四  |
| 朋友照~ |
分類: 未分類 |

第一次整ga...唔可以整曬咁多ga朋友..sor....我下次再整..但我發覺我冇同$家姐照過單照
係lee班朋友當中....
LEE到第一個識:男:阿聰(ylsc第一個識ga人),女:小倩(同班)
識得最短:男:金sir(上年識),女:HIDY(唔夠100日)
最高:男:阿聰(186cm),女:嵐(175cm)
我認為最靚仔,靚女:男:家誠,女:唔講喇...想知先私下問我喇~
我認為最好笑:男:金sir,女:HIDY
我認為最得意:男:阿聰,女:阿欣
我認為諗野最成熟:男:叮噹,女:小倩
我認為最有異性緣:男:阿競,女:阿欣
我認為最情緒化:男:阿競,女:HIDY
我認為最冷靜:男:DICKY,女:癲馬
我認為最多野講:男:金SIR,女:HIDY
我認為最白痴:男:阿競,女:HIDY
我認為最有品味:男:叮噹,女:嘉靜
同我傾得多電話:男:DICKY,女:唔記得...一定唔係HIDY囉
我認為最好人:男:阿聰,DICKY,女:全部..不可比較
我認為最唔守信用:男:阿競,金SIR
|
| 發表時間:2006-03-16 11:42 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 15 日 星期三  |
| 今日又high過~ |
分類: 未分類 |
今日早上起身真係冇咩做,係到拾房..拾完睇多陣電視就出去喇,行左陣city睇左bus stop time就係到等喇…個時打左俾$家姐..well傾左陣就完喇..我見個錶3:15…心血來潮..不如打俾阿晶喇..因為我打黎打黎都唔到俾佢..我唔甘心..今次再黎過..今次通喇…yes
..但只可以同佢傾一陣因為佢唔知做咩呀…唉….之後就搭車去練水喇..今日游d野都好算少..係咁游100游左4千幾到喇…之後就返去食飯喇..今日好累呀冇咩講..成個謝曬
..但都係出左去打俾阿晶…嘩!.
.今次我好叻呀,拎左張chair..坐住係電話亭同佢傾,諗住傾好耐架喇..(但係佢講左一句,真係打沉左我喇...個刻真係灰曬
)…雖然只係傾左
40m
in但係足夠架喇..雖然唔係好想但係我次次我都係咁架喇..功課要緊呀嘛…之後返去又係成屋人係到傾計…well~同完阿晶傾完full power左喇..係咁講講講..佢地成日話我好嘈...佢地唔講野之嘛…傾到佢地都要訓覺…而家12點幾喇…但仲好high呀….下星期你一定要記返起喇~
這一段是俾阿競既:
楊競雄..喂~叫你呀…睇住喇….我嚴重警告你呀…唔好再用我黎過橋…成日話幫我”照顧”阿晶,自己做d”唔好的事”…豈有此理…男子組中你係大佬(講大話的老手),成日講大話黎cover自己做ga罪行…通常兄弟反面都係為左女人…你小心d呀!…你做左d咩錯事…我返黎香港一定打死你呀…我拎住e-ticket架..可以即時返香港架…
”今日異地做兄弟,聽日返黎打死你”…
|
| 發表時間:2006-03-16 10:28 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 14 日 星期二  |
今日整左張相勁野呀!...  |
分類: 未分類 |
今日開始游水喇…我搵左好耐先搵到…個泳池真係荒蕪喇….4:00開始喇…佢一早寫左個plan出來…我一望熱身係6個200,…唔係呀嘛..lee d係熱身?我係香港lee d主菜黎架喎..大鑊..我仲2個星期冇游tim….游完就8個150自…又1200?..之後仲要衝50…幾組+曬…1個鐘
30m
in游左5000囉…仲有
30m
in..諗住死就死喇..點知俾阿sir dic左上水…話今日岩岩游返,好累架喇,返屋企休息…人生第二次俾人dic上水叫我走,
第一次又係lee個阿sir呀…游完就搭車返去喇..打左俾阿媽….我游完水好累架喇,仲要俾阿媽”哦”勁冇癮….”哦”完就收線喇
…食完飯我地成班人係到傾..中國人+日本人+法國人…笑料百出…哈哈哈….笑完就返房..今日整左張相勁野呀!... |
| 發表時間:2006-03-16 10:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 13 日 星期一  |
今日開始放假喇..  |
分類: 未分類 |
今日開始放假喇..但係我都冇咩做…所以去左uncle屋企上網…之前去左機鋪打機…玩返打鼓機…上網都冇咩野做…本來6:00要去游水架…但點知原來4:30練架…但我知個時都4:30喇….冇游到tim…只好係到上網上到6:00就返屋企喇…返去個時打左俾$家姐..因為我同佢用手提傾,所以只好傾一陣喇….傾完睇左fun of dick and jane…笑死左….睇完就訓喇 |
| 發表時間:2006-03-16 09:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 12 日 星期日  |
今日真係勁開心呀~  |
分類: 未分類 |
今日開心ga野真係多喇!!!!!
開心事(一)我打到俾hidy..同佢傾左30min...其間我地係到勁笑
開心事(二)我完成左我地男子組ga video...lee個月我不停咁整...用左剛好一個月ga時間..完成曬
開心事(三)我聽到阿競係今日黃金田徑賽跑到51..破左佢自己PB...下次要到51頭喇..知道未?
開心事(四)我又聽到YLSC出GA女子4X400米奪冠..我冇記錯YLSC係黃金田徑賽(前身:屈臣田徑之王)第一次係接力拎金牌..真係勁呀~男仔咁多年做唔到GA野...女仔而家做到....打破左我地學校跑步一直得男仔勁GA說話
開心事(五)我打到俾阿欣呀...勁開心呀....時間係唔重要GA,最緊要聽到佢把聲~YEAH!
後記:之後再打俾阿欣,但係因為一點事,打左3次先講到....不過唔緊要...講完返到屋企因為太開心..所以訓唔到...係到睇返第一套ga男子組同整左個sports day special,今次加左影片...勁好笑同掂呀...整到2點幾先訓~ |
| 發表時間:2006-03-12 06:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 11 日 星期六  |
就黎做完喇~  |
分類: 未分類 |
今日一早就起身喇...食完早餐就見到個個日本女仔..嘩..PCCW呀..我拎完野就拿拿聲走喇...一早就要驚一驚...去到UNCLE屋企上網,同阿媽係到玩V CAM傾左2個鐘,仲打左俾阿競,佢今日比賽...之後晚上SEND返錯野俾2寶
,同HIDY,嘉靜傾計..2個都係到傾排球...9點幾就走喇..返到去整多陣野...就訓喇~ |
| 發表時間:2006-03-12 12:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 10 日 星期五  |
今日係last day呀…  |
分類: 未分類 |
今日係last day呀…所以我地上午唔使上堂.,成班走左去韓國餐廳食…都幾好味呀..食得好開心
之後就同阿jay同yuki周圍行..行完就搵地方坐低溫書喇...一上堂就測驗喇~份卷都ok深喇...但都難唔到我ga...第一個交之後佢即俾第二份,都有唔識,但我一諗到,我永遠都唔知個成績架喇...撞囉~-~休息個時又係到勁影相,再做完個role play~影完張大合照就走喇...返到屋企見到新人...法國人但我都係聽唔明佢講d英文,之後包租公話聽日有個日本女仔黎喎...唔該係個靚女呀..我真係有d唔慣..lee到冇咩靚女..可能我好多朋友都係靚女喇...唉...今晚好早就訓喇~真係幾累!
|
| 發表時間:2006-03-11 09:47 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 9 日 星期四  |
仲有2日返學..之後又放假喇….  |
分類: 未分類 |
今日起左身係到諗左好耐食咩早餐..但都係決定做左體能先…11點出門口開始我ga
45min行路喇~返到課室同vinian係到傾計…上堂個時立即轉台呀..之後都係講下聽日test同個role play,之後又放lunch喇放lunch之前佢派左上次個份唔係人做ga卷呀..嘩..29.5/38呀...真係好運喇.…之後出去食lunch喇~今日本來食雪榚架,但女仔怕肥呀嘛,我返屋企行路,佢唔係呀嘛….咁我地只好食其他野喇….食完行多陣街就返學喇…返到去見阿jay死左係到,都叫佢唔好食嗡咁多煙架喇…放左學去玩多陣電腦先走…返去屋企個時..打左俾阿競…死仔,飛左去留言信箱…鬧完佢就收線喇~….今晚睇左魔幻王國…勁好睇喎….睇完就訓喇…
|
| 發表時間:2006-03-10 09:29 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 117 | »
|