軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 49
累積人氣: 19083
站內搜尋
2006 年 1 月 7 日  星期六   晴天


辛苦的上午,休息的中午,快活的晚上 驚訝 分類: 未分類

今日早上7點就起左身,之後就出去練水喇...今日早上得8度..嘩 ..一出去... 左...之後咁樣行去泳池喇...今日游好少野...游左1000米到就游2組7個200喇...第一組游間歇(第4個游im),2'40一個..頭3個200自好easy咁過左關喇 ...點知一到im..就係背到死左喇...游完im就變左600米自長游...下一組就計時...唔使講,我lee d短途人..成績一定唔會好喇(有個200自勁爽呀...爆75米..之後慢慢游)..上水又係打波..今日方生幾好呀..俾我地打排球 ....但係個波勁硬囉,打到骨折囉差d ...不過算喇..有得打都唔差呀架喇..最衰右手傷左呀..單手打d波唔準呀..唔通係咁勾手咩?...打完都冇出汗呀..之後就走喇..係火車到聽到d野..(又唔怪之得佢咁嬲ga)(佢地班人今次真係講得過份左)...之後就打俾阿競約佢出TST喇...約左佢5:00-6:00..之後就係屋企休息,同人捉下棋,icq,msn咁喇...7:00先出去出到街就打左俾個朋友..yeah~有人陪我睇鋼鍊喇,雖然我知道佢真係陪我ga..不過都好多謝佢ga..(我唔知點解架..從來冇同同一個女仔睇2次戲架..個個都係得一次..冇下次..哈哈 )..之後傾到見到阿競佢地班人就收線喇....阿競一行3人好有型咁企左係到(有阿競,小可愛同阿霖)...之後我地就去gg sport到買野喇..(正確d黎講係佢地陪我)..我係去掃貨囉..因為係個到有我最鐘意ga speedo所以我不知不覺咁買左都ok多ga野...本來我想買多條flask skill第2代架...我係到諗一條$1400,我得$1200...我都有一條喇..等我100蝶59先喇 ..買完就走喇...之後都成8:00囉..我地成班都決定留係tst食飯..食沙爹王..因為佢地陪左我買野,所以我係咁e資助返佢地少少喇 ..之後係沙爹王見到家豪,佢就好喇有adiads贊助..如果我都有就好喇 ...今晚食飯阿競講左一個point我唔係好同意架..對比起佢係田徑ga成就,我係游泳上ga成就差好多..至少佢有青年排名呀...之後我地坐到10:00就走喇,我地返左荃灣食糖水..食糖水個時講d野勁好笑囉..唔知真係個樣野好笑呀,定係無聊到笑喇...總知係咁笑喇 ...食完就送小可愛搭船...係條天橋到冇喇喇有2條好狗係到..識我ga人都知我怕架喇...點知小可愛仲驚...我都未試過見到狗,我係去擋住個個囉..我驚佢推我出去多過驚d狗呀.. 之後我地就送到佢去碼頭喇...點知阿霖要去toilet,佢話怕俾人打叫阿競陪佢囉..但佢係跆拳道黑帶,1打7都得喇呀?..我?..拳皇2000之喎...1打2都死喇...咁都得?..之後就去搭車走喇...阿競同我講荃灣mtr尾班車係12:55呀...而家先12:35...唔使怕喎...之後點知當我去到個時望一望...尾班車係12:20呀..o my god ..之後要搭小巴返去囉...點知架車又麻煩喎...去旺角唔經太子..要我行左成30min先返到屋企..返到去成身散曬...立即訓著呀~

發表時間:2006-01-08 11:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天


點解會俾你架?... 驚訝 分類: 未分類

今日一早俾人拉左起身...之後去做左d野(唔吉利野,唔講喇)到中午先返屋企,食完lunch同家姐睇左陣鋼練就訓左囉..3:00起返身,拿拿拎野返荃灣,去左m記買左個蘋果pie,好少係m記一次見曬阿聰,阿蔡同阿琼, 之後傾左2句就走喇(我同阿聰一樣,中文堂?唔返喇,又唔係未讀過d會考書),之後就返學校喇,今日差唔多全男班,但係伍sir成4:00先出現...遲左成30min. .幾驚佢又出左征,又留俾我教呀...今日要跑步喎...跑10個圈先(姐係2000米)熱身..well..之後休息多陣就跑30min喇...我係用一個極慢ga速率黎跑ga...唔多覺就跑左20min..因為同伍sir一到跑一到傾計呀嘛..之後伍sir腳痛痛地,佢就話"後生ga行先喇"..就係lee一句..我就快放喇..總數幾多個圈呀?...er..伍sir話跑左25個圈...我最尾lap左佢3個..都5500掛..之後再同家誠,金sir跑多陣就完結今日訓練喇...之後就周圍傾下計呀,睇下人地練習,打下排球咁囉..點知玩玩下整傷左對手...嘩...d傷痕好似界手咁囉..之後沖一沖水就諗住去拎膠布喇...點知醫療室冇喎..點解會冇架? ..之後就問左et借...諗住今日游唔到水架喇....之後好小心咁玩多陣就走喇...本來搵左人陪我食野架...點知呢...離棄我呀...我都係俾左10蚊佢個時講得耐左之嘛..使唔使離棄我呀?...之後就悶悶地咁落去搵家誠同金sir傾下比賽d野喇...最後我都係去左游水...係車到諗返俾$個件事...我點解會俾佢架?明明...岩岩部mp3就播心亂如麻,都唔知o羅景定贈慶....游水之前我就去噴左d隱形膠布,咁先落得水..孫教練仲未返又係肥仔伍教..佢本來話游4組4個100ga,最尾個個計時...點知游完一組(姐係3個100間歇+100計時)方生走過黎..話游多3個100計時得喇...下?..咁都得?游少好多喎...今日發揮好過琴日幾多呀...100蝶同100im都游得好好囉...之後沖多8x50,玩多場接力就完喇...今日出泳池好 呀....好在更衣室離泳池唔係好far姐...之後晚上同嘉靜傾電話,傾完就訓囉....聽日?...起到身就起喇~

發表時間:2006-01-06 10:55 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 5 日  星期四   晴天


係我唔夠努力定冇heart呀? 分類: 未分類

琴日玩到好晚呀,今日訓到成11點先起身之後..行行企企咁就到3點幾之後就出去練水喇...今日要游水先,點知一行落泳池,個人突然感到成身散曬咁 ...之後就落水喇...但真係唔知點解好累咁呀...唔理喇,照游..今日測驗75米+25米3個,第一個自就已經游得唔好喇...游左個55秒出黎(42秒+15秒break+13秒)..唉左幾聲就放鬆喇之後游蝶,仲衰! 游得慢過一次過游曬100米呀,之後真係冇咩心機游最後個個...游im,成績ok喇...之後放鬆多一陣就上水喇,之後就做體能,都冇咩特別,平時個d姐..做完就返學喇...今日咩都冇買野食只係買左4盒野飲..一到上一到肚餓,今日拎返上次test,全班第3呀...哈哈哈 ..之後一到聽一到飲野...咁樣過左2個鐘喇..之後本來去m記食野架...點知阿聰又要返工,其他人又要返屋企食飯,咁就各自返屋企喇....

今日聽到男子組,其實我地都可以唱男子組喎....

阿競:林海峰(大家都係中心人物)

金sir:鄭中基(大家都係無賴)

家誠:古巨基(大家都係咁多人中比較靚仔個個)

阿霖:梁漢文(一係唔做野,一做野一定係令人驚訝)

小秉:蘇永康(唔知點講呀,佢地差唔多樣囉)

發表時間:2006-01-05 10:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 4 日  星期三   晴天


早就應該咁做囉... 驚訝 分類: 未分類

今日起身就要出去飲茶...近來成日去飲茶真係肥死我喇 ...之後返屋企拾野出街喇...返到學校,係門口見到金sir,家誠,同小秉佢地話去自修室,咁遲先去ga?...有冇位架?..(之後俾我發現佢地約左女仔睇戲囉) .....之後就入去搵李sir喇...李sir話5:00先有得LJ咁我就去送左禮物俾人先喇...(唔好一次食曬呀,會肚痛架!)..之後見李sir係到熱身喎..佢話跑25個圈(姐係5000米)..佢叫我一齊囉...本來初初我唔係好想架...最後都係跑左,係咁易拉下根就去喇...陪李sir都幾好呀,又唔使太快...好輕鬆 ...跑到17個圈個時李sir話今日唔係好fit,跑20個算喇...我當然唔會話唔好喇..我見李sir咁辛苦...最後我地跑左20個圈就算喇...第一次同李sir跑步,爽呀!..跑完之後就去打波喇...打左陣就去練LJ喇...我用返平時係體院練跑個種速度,點知次次都踏界 ..之後我企係到諗左陣,情況就有所改善喇...都唔會跳盡都係得4米正掛..我諗...之後就打波喇...今日同佢打波感覺真係有d唔同,可能下定決心轉喇...從前當局者迷..好多野都睇唔到...打到6:30就去上堂喇..點知太累喇...訓左一題pass paper...起左身之後阿sir問我係咪好眼訓,陣間休息俾我訓喇不如,我話"訓完喇,好精神呀",2次休息個時都打左俾嘉靜傾野...佢真係幾利害架喎,佢可以睇穿我好多野架喎...之後上完math堂就放學喇....之後就返屋企囉...今晚係到mix Janice d歌...mix左陣就ok喇..幾叻?..哈哈哈

Janice (衛蘭) MIX歌
我要愛情不需要登對不需得你允許
兄妹真有趣 不需要分居 忘記輩份再追
If you gave me, one more chance to tell you how i was feeling
I would hold your hand and look in your eyes and you know,
I'd never let you go
 
不想和我好 請求直說真話
沒有膽色纏你 心亂如麻
回去吧 回去吧 來讓我傷口結疤
下次開心已要靠自己 下次頂多飾演好知己
其實再次見你 真需要 靠演技 也要你我好心地


如果咁樣得罪janice fans,請多多見諒呀~
發表時間:2006-01-04 11:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天


今日成日都好心不在焉咁呀~ 分類: 未分類

今日訓到9點幾就起身喇...個個都返曬學,我今晚都要返呀 ...之後約左$家姐打機同食lunch,11點幾就出左去喇,我去錯等ga地點,我竟然去左bus stop第2邊等 ..大家等左幾耐呀,$打左5次黎我都聽唔到囉 ...之後就去左m記食lunch喇...我個家姐傻架...我講咩佢都笑架喎,我拎住部電話打住機間中講幾句佢都可以笑一餐....之後就同佢去打機喇..今日呆下呆下咁...輸左好多呀...(我要練單手車呀)...之後就行下街咁囉...我再發覺$家姐係痴ga ...佢可以唔留手咁打我架喎...好在我頂得順姐,順道當按摩囉 ...係佢個bf ga話俾佢打死都似呀... 之後行多陣就坐車去練水喇...今日唔知自己突然嚴肅左好多...做體能又係,落到水都係..但係又冇咩特別事喎...well...唔知做咩...游完就趕返學喇..點知部電話打打機冇電喎...岩岩油膩打黎就cut左喇...之後落左車就行上去學校喇...點知一到行一到見班同學行落黎喎...唔通miss冇返?之後上到學校門口,阿聰佢地成班企曬係到...o my god ,miss真係冇返...大鑊!我d英文note呀...唉..(sorry呀!司欣,睇黎我到你考完試先拎到俾你喇....)之後我地成班就落左去吉吉家食飯喇....我同阿蔡傾先記得原來阿聰係唔食牛架...我仲同佢食左3年lunch tim. ..之後我地成班又去左打機喇...打左陣我同油膩坐mtr走喇...返到去係咁搵歌..搵到1點幾就訓喇~

發表時間:2006-01-04 12:45 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天


今日好有power呀~ 分類: 未分類

今日11點幾起身...食完個lunch就睇電視喇..點知睇睇下肚痛呀...之後就係到嘔喇 ...嘔完好在冇咩事...之後就訓喇 訓訓訓到4:30就起身玩電腦喇....7:00就出去練水喇..今日練水幾得呀...一落到水就要打腿,我星期6打完,今日又黎...點知又個我打到個bt,比星期六快多3秒,姐係3日快左8秒...哈哈哈 ..之後拉左陣車,d power又返黎,一直係到爆爆爆,4個200米又係,400米都係,爆到游完..之後就返屋企喇....不過今日真係游得好有mood呀...哈哈哈...

發表時間:2006-01-02 11:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 1 日  星期日   晴天


新的一年... 分類: 未分類

好喇...2006年第一日..我成日都係屋企..冇做d咩野...但係今晚訓之前係到2005年大事回顧..2005年算係比較特別ga一年,對好多方面我都有好多唔同ga轉變,無論係對家庭,學業,處事,愛情我都有好多唔同ga觀感)..我覺得2005年12月31日過左先好回顧因為未到最尾,你仲有可能發生好多特別ga事...做返d簡單ga統計先:今年一共比賽左22場,有44個牌(有6個比賽冇牌拎,分別係香港游泳錦標賽,香港長池游泳錦標賽,香港長池D1游泳賽part3,4,香港短池D1游泳賽part1,離島區田徑賽)...仲係有好多野:(如果我讀出來會有感情d,但打出黎差唔多喇)

  1. 2004年12月31日有阿競,金sir,家誠,阿霖陪我一齊過,2005年12月31日都係阿競,金sir,家誠,阿霖陪我一齊過
  2. 2004年12月31日係田徑場倒數,2005年12月31日就係自己屋企倒數
  3. 2004年區際游泳賽22個項目22個牌,而係2005年區際游泳賽25個項目就有25個牌
  4. 2004年我仲諗住係香港升中六,2005年我已經諗住係澳洲升大學
  5. 2004年尾我仲係一個日校學生,2005年尾我就係一個夜校學生喇(雖然都係同一間)
  6. 2004年尾我仲係拍緊拖,2005年尾我已經冇拍拖喇
  7. 2005年第一個牌係田徑,而最尾一個牌都係田徑
  8. 2005年我開始打日記
  9. 2005年我同阿競接4x400米第2次冇牌拎
  10. 2005年陸運會800米3連冠,而且更第一次參加400H奪冠
  11. 2005年頭5個月係完全冇游過水
  12. 2005年第一個電話同最尾個個電話都係同一個人
  13. 2005年我同Dicky,大孖,細孖,文仔,阿競,金sir,家誠,金臻,小,嵐,圳,癲馬,紀生,家豪,張道昌,周仔,王經偉,劉開發夾過接力.....仲有d唔記得囉(唔好怪我呀)

其實仲有好多事架...但未諗到就訓左喇...當然2005年最開心ga事一定係識左好多朋友喇,係田徑定係游水,咩學校都有d...仲有2個月係香港..我希望同家人,朋友開開心心咁過左去...

發表時間:2006-01-01 11:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天


2005ga最後一日...玩盡去 驚訝 分類: 未分類

今日一起身就feel對肩膀好痛囉 ...但係今日要測驗都一定要去游架...去到泳池話左俾方生今日有d傷..之後就落水喇...今日打左成1000米腳...之後游d技術就測驗喇...本來諗住12個100im..1'35..應該都得架喇 ..點知拉傷左...只好頂硬上喇 ...點知方生叫我唔使測...改為12個50米腳..ok囉..之後lee12個50腳差唔多全部快過自己BT成5,6秒囉(係有1個背腳拉車姐)...本來應該開心架...點知見到佢地游完IM...全部pass曬..我就冇曬d開心ga感覺喇....唉. ..下次我一定要同佢地一樣pass呀..之後就換衫喇..之後方生要我地睇其他隊游100im..話睇人地d動作...使唔使呀?最後咩都睇唔到 ...之後就約左阿競食lunch..so返左荃灣..係車到訓左覺差d唔記落車..之後行左陣街就去左戶前食...一坐低金sir就打俾阿競話約唔到嵐...我話"下? ..我一早冇諗過佢會黎架喇,我以為你地約佢係講笑之喎"有時真係唔知佢地係講笑定認真架...之後irene,甄娜都唔黎...少左勁多女仔...食食下金sir又黎問可唔可以俾小可愛黎..但我係到諗"邊個黎架?"阿競同我講左勁耐..我都唔記得係邊個喎 ...佢又識我架喎..但我真係唔記得邊個..算喇lee d野..之後就同阿競去打機...打到3點幾就返屋企喇...之後就拾野喇...準備完之後就出去接佢地喇...我已經5:30先出去架喇..約佢地5:30係地鐵站,我5:45先到,但最後得癲馬黎左...6:00青姐先到..6:15阿競同小先黎到..但仲未見金sir,二寶,3寶,小可愛囉...點知6:30金sir先打黎..原來佢地係我屋企樓下..what?..我屋企樓下? ...我約佢地係地鐵站架喎..之後就去買野...金sir同3寶真係呀..成日掛住同女仔傾計..行到勁慢..我同阿競成班就行得勁快..lu開左佢地...買完就返屋企喇..成8:00先開始燒野食喇....我地一到燒一到傾計...2(月24日ga4x100我一定會有一個美好ga回憶,因為有"你地")之後燒左陣,我地完全覺得我地同青姐係唔同級數架...傾唔到計架...玩到10點45青姐同癲馬之後我地係到玩大富翁同打機喇...家誠超唔好彩囉...係2005年個時係咁坐監...到左11點50就打俾吳慧欣..佢就好喇,竟然係尖咀搵到個地方係冇咩人係個到倒數...之後我地成班人係到倒數..之後就keep on玩大富翁..本來2005年..大家ga$就係差唔多架...點知一到2006年我一個錯誤ga決定令到金sir嬴左...唉...其間吳慧欣打返黎同我講"happy new year..佢話佢個到根本就冇得倒數..."笑死我呀...哈哈哈 ..唔怪得冇咩人喇...哈哈哈...之後我地係到睇vcd,電視..4點20佢地就走喇..佢地走左之後...我睇多陣電視就返去訓喇..

Happy new year to my fd!!

 

發表時間:2005-12-31 03:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 30 日  星期五   晴天


返香港喇....哈哈哈 驚訝 分類: 未分類

因為琴晚成2點先訓..今日成7:40先起到身...係俾人叫醒囉...3日第一次囉...之後起身呆左係床 ..睇左陣tv先整野..8:00就落去食早餐喇...食物still係....都食得ga ...食完返房打機喇..打到9:00就去練水喇..今日個教練勁好囉...游得勁少囉...拉完根就落水游2000米(200自+200背轉)之後游16個50+放鬆就收工囉...1個鐘+30min都只係游左3000...爽呀 ..游完就走喇...返去就拾野同寫訓練日記喇...去到12點又食lunch喇..今餐lunch都幾好食喎...我地又係咁拎人d野食囉...哈哈哈..成日我地都唔夠食架我地...食完就返房鋤d喇..因為要等車黎呀嘛....(我始終覺得Dancan講粗口係幾好笑架)..點知我去樺樺房玩個時...唔小心打爛左樺樺個眼鏡呀...仲要係冇得救個d tim呀 ...大鑊喇.."對唔住呀...我真係冇心架"...我都唔知點算..死喇...之後就上車走喇...

今次去集訓學左好多野呀,睇到好多野囉...特別係我身邊ga隊友(特別係華仔,司欣,阿朗,董易諾同德仔)..

左關就返屋企喇...點知電話冇電 ..打唔到俾阿競佢地傾聽日bbq d野..之後成班人就坐火車返屋企喇..我覺得今日返屋企條路特別長架...行得好辛苦..返到去搵完阿競就訓喇 ...本來諗住今日返去練水架..點知係屋企hei下hei就冇去喇...only搵dicky丁丁同alex佢地食飯...好耐冇見佢地喇...alex仲係英國返黎tim..我地成班人係到傾計傾到10點幾....之後就去足球場鋤d喇..玩到11點就搭車走囉..今日其實都幾累囉...聽日仲要測驗..都唔知點死...對手仲未好返...

嘉靜:多謝你俾咁多情報俾我,但係"我一定要放棄佢...唔可以再咁落去架喇!"

發表時間:2005-12-30 06:04 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 29 日  星期四   晴天


玩盡第三日 分類: 未分類

上午9:00-11:00,總量:5000米

  1. 400自+400四式(800米熱身)
  2. 8x100四式kick+pull
  3. 200放鬆
  4. 7x400(1個四式,1個自)
  5. 1x400放鬆

下午7:30-9:30,總量2350米

  1. 400自+200四式(熱身)
  2. 6x15kick(自由)
  3. 50放鬆
  4. 4x100自由(2'00)(沖盡)
  5. 100放鬆
  6. 4x100自由(沖1個,放鬆1個)
  7. 4x50自由(爆盡)
  8. 100放鬆
  9. 4x50自由(沖1個,放鬆1個)100%power...plx
  10. 自由放鬆時間

 

發表時間:2005-12-31 01:37 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]