軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 46
累積人氣: 19080
站內搜尋
2005 年 12 月 9 日  星期五   晴天


恭喜阿競學界田徑3金破2個記錄 驚訝 分類: 未分類

今日返工喎..係公司整歌..整到2:00就走喇....之後去左打30min機...係個到見到梁記班人..佢地學界之後放假...都幾好喎...我以前個間都有架...之後就上返學校..但之前上左去m記搵阿聰同麗king..傾左陣先返...返到去都係傾下計先開始換衫...伍sir呀...又冇喇喇閃左去 ..俾曬我教...班友又唔活躍喎..特別係李卓純...頂住曬...做左一陣真係鬧一鬧佢呀..."練到ga野唔係我架嘛...你自己唔練,世界級教練都教你唔到喇"...之後班女仔paa曬囉...我見咁樣...叫佢地出去跑步算喇...冇心練ga..等你地有心先返黎喇...唔好係到影響全隊...之後同d男仔係到做ar鈴..做到佢地死死下...哈哈哈 ...練到5:30就放佢地喇..玩死佢地下次唔黎呀...之後出去玩...點知俾我發現irene唔記得拎個頸巾...叫ET俾返佢喇..之後就走喇...點知irene打黎問我...咁我咪返去拎返囉...點知irene係荃灣中心...我係綠楊....點拎俾佢呀? ...金sir叫我聽日拎返去之後去唱k..唉...我個時係到諗...出事喇..自找麻煩..唱k...(dead air time)..之後就去練水喇...今日主教練冇黎...但係唔知點解..今日游唔起...游黎游去都唔好..仲游到抽根tim...極痛..係抽死個種...平時少少都唔鬼理.今次真係痛到停低呀...之後就慢慢行返屋企喇...

發表時間:2005-12-09 10:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 8 日  星期四   晴天


一樣咁開心~ 驚訝 分類: 未分類

第3日喇...last day...今日買左個早餐..係m記見到金ir又同個女仔一齊食喇....之後上運動場又俾我捉到機會同佢講野喇....之後我搵一搵...大鑊..杯野飲冇拎飲管...最後用左好白痴ga方法飲杯野.之後就睇比賽喇...睇左400H..又係朱兜羸...1'03..如果我同佢爆..唔知邊個會羸 ..大家都1"03..之後就到200米喇...家誠跑得唔錯..但d人實左太勁喇..最後決賽曉明跑23秒第一...之後800米基佬又輸喇...又係個d不知名人事囉 ...金sir都係第5呀...激死呀...之後4x100男A梁記羸返..我地班女c賽係好勁呀...4x100又拎第一4x400又拎...超勁囉...講左咁耐都係講d重要d架喇...男A4x400米...第一一定係梁記囉...我諗..lee幾年唔係我地就係佢地架喇..今年我地根本冇得同佢地玩...我地仲計緊我地第2定第3...同佢地8個打完氣之後就開跑喇...第一棒竟然係我地個班第一個返囉...之後就到家誠喇..佢仲keep住第一個喇...我係到諗唔通有奇蹟?..之後交俾3棒..最後100竟然俾左2個人過左...之後金sir接左就爆喇...但梁記竟然第4接棒喎...雖然朱兜跑54..但真係輸太多囉...最後都係輸少少俾王少青...金sir佢地就第3...唉....今年都知咩事...成日彈d2打6出黎...1,2個之喎..又唔多喎...團體今年男甲就冇我地喇....但係男女B拎第3男女C就拎第1囉...我地創校23年...第1次拎女子團體...你話佢地幾勁呀?零的突破. ...之後就同梁記班FD影相喇...影完就返去打波喇...又可以同佢打波喇...勁開心呀 ....雖然只打係打到5:30但都夠喇....之後同ET打到6點幾就上去上堂喇..(同ET打左咁耐..佢真係有進步架喎轉打排球都得喎佢 )...今日MATH又TEST喇...我做做下訓左囉..之後起身再做...阿聰話聽到我打瞌睡囉...哈哈哈..佢話想叫醒我個時岩岩起左身...之後轉堂上COMMIC..又係TEST..之後再教多陣書就落堂喇...今日真係好累呀...話咁快又完左星期四喇...時間真係過得快呀

發表時間:2005-12-08 11:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 7 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2005-12-09 11:08 PM


2005 年 12 月 7 日  星期三   晴天


今日個個係幻象定係真實呀?.....唔理喇....開心就算喇... 愉快 分類: 未分類

今日係佢地學界第二日...今日又有好多精彩ga比賽...今日又勁開心喎 ...點開心一陣先講(密碼保護)..今日第一項精彩係400米應該係朱兜第一,山寨,sam lee同家誠差2,3,4架喇點知今年d人質素勁高呀...上年跑57入決賽今年57都入唔到呀..sam lee就係咁入唔到第9...最後決賽朱兜跑54先第一之後個d都成55成班人都勁曬囉 ...(家誠:你做得好好..係太緊張...同大壓力姐)其他組400都ok喇...d第一都差唔多...56呀58呀咁....睇完就睇1500米喇...A組我冇估錯應該係基佬第1,b發第2,金sir第3...點知出乎意料呀...本來1300米仲係b發同基佬head緊成50米..點知最尾個200就出事喇...冇喇喇有2個不知gaxx爆左出黎..仲爆嬴左基佬同b發...我係睇到呆左囉..下...邊個黎架? ...我係睇到呆曬 ..之後同基佬同金sir傾返先知佢地班友勁茅囉...係咁"出手"..係我一定撞低佢呀 ...之後就返學校喇...我地打波(密碼保護)打到6:00幾...之後就上去上堂喇...今日上econ...個阿sir勁得呀...冇喇喇電話響...第一次冇聽到之後先打返...(密碼保護)....上完就test math喇...我都未試過咁"精彩"架..做math卷....之後返屋企....好累呀...但好開心呀....

發表時間:2005-12-07 11:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 6 日  星期二   晴天


又係去睇比賽.... 滿足 分類: 未分類

今日係TW學界....當然係唔關我事喇~..但我又冇野做喎...咁咪去睇囉..今日有好多比賽項目呀...都唔知講邊樣好..講800米喇...A組800D人快左好多囉 ....金SIR要爆先入到決賽之後4x100米梁記班人跑到43秒幾囉...嘩..但原來出左問題囉..佢地應該係400個到開始架嘛...點知佢地走左去4x400個到開始前左成10米...d工作人員正一rubbish黎架 ...又唔識叫出發喎..d人未準備好就叫on your mark,set,go 囉...快到呀...唔識就上下堂先喇...低能...之後到4x400米喇...男A真係...第6入決賽..都算係lee幾年最差囉...平時就我地出4x400係諗住同梁記鬥第1,2架...而家竟然唔使跑就知一定輸...唉 ....不過今年d師弟妹真係令我意外喎...男女c組4x100同4x400都係頭3入決賽...時間就唔知囉...但都唔差喇...睇完4x400就跑去練水喇...遲曬大到囉...去到體院見到佢地巳經開始喇..之後方生叫我唔好換衫就咁做囉..咩根都唔拉就黎喇...本來都冇咩架..但一做到掌上壓就想死喇..成150下呀...之後又拉力呀...lee樣個樣咁...之後就落水喇...今日真係冇曬力喇..做d50,25...慢到呀...個個差成2秒幾呀...d蝶式就最差呀...游完水就拿拿聲走喇...返去evening school岩岩好開始上geog堂...但真係太累..佢講緊上堂d練習個時訓左陣..訓完就有返d精神..神到完堂...之後成班人就去買野食喇..太肚餓喇...食完再返屋企食多餐...之後就訓喇...

發表時間:2005-12-06 11:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 5 日  星期一   晴天


200份日記 傷心 分類: 未分類

IRENE:

琴日好累呀..但今日都好多野做呀~..今日約左班fd去打badminton...我都好耐冇打過喇...之後打到12:00我就同佢地去食lunch喇...之後就落左去打機...今日差唔多咩都打曬呀...仲做左d好笨ga野 tim..係個到見到梁記班人,原來佢地今日唔使返囉...夠曬休息喇...聽日比賽.....打到6點幾就走喇...諗住去練水ga..點知岩岩撞到甄娜同IRENE喎..IRENE話約左金sir同家誠..我見未夠鐘就同佢一齊行過去搵佢地喇...點知佢地2個都有野做喎之後先再join irene..咁我同irene就周圍行喇...行行下過曬鐘都知...冇游到水囉...哈哈哈..之後同irene去m記坐低傾計..原來irene某d野同我好似架...(而家)...傾多9點幾家誠就黎喇...聰明的金sir冇返黎..家誠同我係咁傾聽日比賽d野..令到irene好鬼悶..之後講到10:15就走喇...返屋企...立即就想訓喇..聽日要好早起身呀~

發表時間:2005-12-05 11:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 4 日  星期日   晴天


今日玩左勁多運動呀 驚訝 分類: 未分類

屋企得我一個喇又...灰爆~~今日要自己起身呀..我6:00起左身之後..拾下野就出去食早餐喇...今日要游冬泳呀..食完就去坐車比賽場地喇...勁多人囉...要坐成2架車...去到見到simon sir..佢地又游呀?屈機架喎 ...之後去左報到同拉根..點知又俾我見到2個港隊...咁我就同自己講今次真係玩下架姐...之後就比賽喇...今次我識搶位...排隊個時係咁迫向前..之後就開始喇...嘩..d人勁茅呀...係到水上格鬥囉...游到轉彎我己經好累..最後直路我係爆唔起又大浪喎...最後沖線..個個人就比左張名次卡..第9呀..(頭5-10都有牌架)第一次游第10第二次第9...哈哈哈...之後就返去休息喇...返到去先發現我右手流血喎..不過好在唔係勁流..唔係就 喇...之後就等拎牌喇...得我一個人等囉...佢地就去曬bbq..唉...等左成個鐘呀...之後見到頭6ga3個係港隊,3個simon sir ..都話佢地屈機架喇 ...之後就慢慢行去bbq場喇 ...好在流彈蔚一早講明...鐘意燒唔鐘意食喎..佢咁唔鐘意...我就同佢講我就同食d野佢喇...今日成日都唔使我燒..等一等就有得食...第一次bbq咁"ta"呀..燒完就玩遊戲喇...伍sir又係玩個d遊戲..係幾好玩ga但次次都係玩lee d囉...玩玩下個竟然出左意外..阿純俾佢大佬撞低...流曬血 ..之後我送左佢去止血...佢大佬今次真係有仇報仇喇...佢止血都冇咩事...之後我地玩多陣就走喇...我返到屋企都冇人架喇..不如搵下阿競仲好喇...之後打俾佢喇喎..佢地成班係曬機鋪囉..之後我就去搵佢地喇..搵完佢地就上左去練跑喇...點知係運動地見到隊長佢地...好耐冇見隊長喇..只從運動世家結業之後...佢地叫我地踼波囉...點知唔夠人...(原來我做守門員都唔錯..只少好過我做球員呀...)之後就去打籃球喇...玩到9:30就返屋企喇...買飯個時又打俾癲馬.我覺得近來同癲馬fd左好多呀~傾到食完飯先收線..勁累呀 ...睇睇下電視就訓左喇...

發表時間:2005-12-05 11:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 3 日  星期六   晴天


intelligent but lazy 分類: 未分類

哈哈哈..今日早上冇去練水呀....哈哈哈..起唔到身呀...唉...真係死得呀我..之後成日都係屋企....本來屋企有4個人ga..之後走又一個走下又一個..到中午12:00為止只係得返我一個人姐...我一個人係屋企睇dvd囉..本來想約d fd出黎食飯..但係大部分都住荃灣...唉...睇完就出去買飯喇..個時打電話俾癲馬..同佢傾左好耐...令到我今日冇咁寂寞..之後係到睇電視同聽903...之後訓喇...聽日一定要起到身呀...

發表時間:2005-12-03 11:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 2 日  星期五   晴天


HAPPY FRIDAY 驚訝 分類: 未分類

今日都算早起身架喇....上午冇咩做...下午就去練跑喇...但點知我上到去班友仲未到喎...約親佢地呢..冇一次準時架...之後就落去學校返伍sir同搵家誠佢地喇...見到家誠之後就係到傾下星期學界d野喇...傾左陣就同金ir,二寶,小秉一行5人上去運動場喇,係籃球場見到阿競..佢問我地有冇見到青姐..之後一枝箭咁跑左去象山喇...嘩..青姐係象山咩? ..(之後成個鐘之後先返黎..都唔知去左邊就真)...我地拉完就練下野喇..今日練d野都練輕鬆..跑下200,100咁..之後阿競問我下星期日有冇時間跑4x100...我幾可答唔好呀? ...之後就練下4x100ga接棒..想當年我同嵐呀...練3棒交4棒都練到熟喇...冇可能唔識睇邊個位起跑喇 ...所以我咁堅持跑第4棒就係咁解...練完我地拉大隊落去食飯喇...今日預先同irene生日..去左沙爹王食..10個人(我,阿競,青姐,金sir,二寶,家誠,irene,甄娜,阿賤同癲馬)...今日食飯好靜囉 ...唔知做咩?...之後我地準備左個蛋糕俾irene,今次因為我地坐ga地方光線特別黑暗,所以都幾有氣氛...食到10:00就走喇...因為癲馬坐地鐵所以我同佢就走先喇...送到佢落個個地鐵站就走喇...之後就返屋企喇...而家返屋企真係好靜呀..成日都係得我同媽咪2個人...

發表時間:2005-12-03 12:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 1 日  星期四   晴天


12月?仲有幾多日呀? 驚訝 分類: 未分類

今日6:00就起身喇....約左陳晶拎野...本來琴日拎ga但琴日佢未做好..只好今日早上拎喇...等左佢一陣..7:25就黎喇..之後就企係到傾左陣拎完野就走喇(ET:佢係打俾你,唔係打俾我,姐係話佢係想搵你,唔係搵我,可能佢有事問你,唔係有事問我,佢係要聽你把聲,唔係聽我把聲..所以你俾我聽呢..係冇意思ga..你講俾我知係佢都係冇意思架喎 )之後就返屋企..之前仲買左個早餐..食完都係8:45..之後就再訓過喇 ..訓到11點先起身..之後就食lunch喇..食完就開始做陳晶俾我d野..做左一陣就做完喇...之後就係到拾野...之後就係到練水喇..今日游水先...點知愈游就愈累...成個人基本上就係沖唔起..但又辛苦喎 ...都唔知咩事 ..又係咁計時喎..最後游200同400跟唔到tim呀...之後就上水做體能..今日話跳繩測驗喎..跳1min..我第一次跳220下..方生唔信囉..我好串咁咪同佢講"你咪唔好信囉" ..因為個個都跳150~180之嘛...我一次都未試過失手囉..個條繩又岩岩好..一個圓周冇多冇少..200下以上我自己都唔出奇喇..我係學校跳繩跳大架..個時田徑隊體能訓練..我地鬥快呀..跳50下都唔使20秒..我個時仲有100%power喎 ...之後佢又叫我跳第二次...我體能出名差架喇..我第二次跳30秒就拉車喇..仲要失2次手喎...點跳多次200下俾你睇呀?...之後又係打波囉...唉...悶到呀...仲要打幾多次呀? ...之後就趕返evening school.....點知又等左好耐喎...冇左15min commic..今日考曬所有課程..(姐係下星期要測驗喇...慘!)...之後就返屋企喇...

發表時間:2005-12-01 11:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]