| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 30 日 星期三  |
仲有唔夠3個月~~  |
分類: 未分類 |
今日真係訓唔到..雖然琴日講到好累..但真係訓唔到囉...訓黎訓去都訓唔到..唉...今日約左人打壁球...從未打過...真係幾難...打完就約左中6文科班男仔食飯...食完就落去打機喇...打到4點幾就上返去喇..之後係到左玩右玩...好耐冇打康樂棋...今日成績係7勝...哈哈哈...之後上堂喇...geog係到做練習..一到做一到估miss個中文名...估左2堂先估到...nga...姐係咩呀?...最後俾我亂咁講..講中左...math都冇咩...之後返屋企喇...希望今晚訓得到喇...聽日早上約左人呀~...
|
| 發表時間:2005-12-01 12:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 29 日 星期二  |
2005 年 11 月 28 日 星期一  |
練返水舒服好多喇~  |
分類: 未分類 |
今日上午9點幾起身..之後就係到拾野..不過今次拾係電腦ga文件姐...拾完本來想溫commic架..點知冇喇喇訓左...訓左一陣又醒...醒完又訓...訓完又醒...訓訓醒醒最後6:00先完成起身..之後拾野去游水喇..今日落到水都係游得唔係好順..今日游11組8個50...愈游愈輕鬆..最後個8x50自..33,35,35,35,34,34,34,34...返黎仲係27脈搏..成個人high曬..之後就返屋企喇~
今日扲返上次4x400 ga相...又係一個新組合..(左起)
楊競雄:400米最佳時間52'17,現為荃灣田徑會成員,擁有香港青年排名,前途無可限量
陳冠軒:400米最佳時間56'55,現為海天游泳會泳員,跑4x400多年,經驗豐富
張家誠:400米最佳時間56秒,現為保良局姚連生中學田徑隊核心隊員,所有距離都能勝任
張道昌:400米最佳時間不詳,現為保良局姚連生中學田徑隊新入隊員,熱血青年
 |
| 發表時間:2005-11-29 12:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 27 日 星期日  |
| 太多野想講喇...總知今日好不平凡喇 |
分類: 未分類 |
今日係張床到hehe下..咁he到10點幾先起身
...之後又發覺我屋企冇曬人..成個人灰曬
...之後就坐係到睇電視同玩電腦(嘉靜:人心係世上最難理解ga野之一..點會有得計姐?..我覺得感覺就是全部)之後冇喇喇電話響喎...屋企人叫我出去食lunch...是但喇...我又冇野做..之後就出去食喇(同媽咪傾傾下先知原來我屋企有2千呎
..我一直以為屋企得900幾架)...差唔多食完個時電話又響..本來聽個時唔知邊個黎架
...傾傾下先知係金sir..佢問我跑唔跑4x400呀?我話"下?咩4x400呀?"哦..原來係田徑之王..佢話2:30比賽喇喎快d黎呀!但個時係1:20我係旺中喎
...收左線就拿拿咁返屋企+上拿拿聲咁拾野喇...之後2:00就去到運動場..行去個時聽到"第6線楊競雄TWAC"..我諗諗下...唔通係400米?...之後我跑到去個時岩岩好開跑...睇曬成個400米...第一個個49'2囉..第2個都49"5喎...嘩!..快我成7秒呀.
.唔知同我跑lu我幾多呢?..之後就上去搵金sir同家誠喇...之後b發同2寶都黎左喇...等阿競上黎,我地就分人喇..最後係我,阿競,阿正同周仔一隊(阿競:機會難得呀,冇喇喇又同你夾多次)..之後家誠,b發,2寶同金sir就一隊...點知屈臣又出一隊喎...仲要出2個49架喎..痴線...仲有個800跑2"00..下...唔使玩喇?...最後3:00先比賽呀..
今次我著左TWAC件跑衫..超緊身..同我條flask skill冇咩分別呀.阿競仲要同我講大碼喎...今次我跑返第一棒...因為田徑之王係一定要用助跑器ga...岩曬!
...我去整個助跑個時..發覺個助跑器勁重囉..拎唔起喎
..之後只好較好d腳位算喇..之後就開始..係差d就差d..開步都係彈得唔係咁好...之後見到家誠同個屈臣係到放囉..個屈臣係咁望住家誠跑...之後係200跑起點過左佢...可惡..當我冇到?
..我係150米個到加速..追住佢..佢望一望我個邊就加速喇....哈哈哈..問你死未?..雖然最後都係追唔到
..但係我跑到55'12囉..加返d接力時間(我係2線..好近終點..同交棒要減速,我諗+0.4~5掛..都有55.5秒掛..如果你覺得唔岩..可以俾意見)但一定係今年400最佳時間囉..之後就睇佢地喇...周仔交棒俾阿競個時..出左意外呀...本來我留意唔到架...但係聽到阿競個把痛苦但有點悲傷仲加d淒美ga叫聲之後就望一望喇...原來周仔交俾佢個時對釘鞋踩到佢呀...之後阿競好努力咁跑完個400去..佢一返黎...我地成堆人就走去睇佢..佢對黑金俾周仔踩爆左囉..嘩...大鑊..佢下星期仲要學界tim架
..之後我地就坐曬係到傾計喇...(原來頭先同我跑400個個屈臣係跑49"5個個黎架
....我都冇留意...但頭先佢跑54之喎..如果佢認真呀,真係爆到死都追唔到呀...
)..之後拎左d牌就走喇...我地第2..金sir個隊第3..之後我地落去江記食野..食完就散喇..有d人去溫書有d返屋企喇..我就走去練水喇~
坐車去體院個時勁累呀
..之後就慢慢行去喇...但係得一到行一到諗..死喇..冇拎毛巾同拖鞋tim..之後就行去點名喇...楊生就俾左張短池champ ga QT我地..仲要我地即場諗要游咩喎..我一望張野(200蝶,1500自,50背,200自,100蛙同100IM囉..)冇一樣野得游過架(係D1)..姐係冇得游姐?
..但又唔係喎..d qt好慢囉..之後就楊生講"er..50背,100蛙,200蝶喇".佢問我報咩時間..我話32"8,1'23同2'48喇..但其實50背最快游32"11,100蛙上年長池就游1'23...200蝶仲好笑..2'36報個2'48..哈哈哈
..個時我唔記得嘛...之後我先諗返..係喎我游2'36架喎..但算喇..定多咪游15-17歲200蝶第一組...算...講完就落水喇(XU,樺樺:有病就唔好練水喇..咳到塊面紅曬)..落到水..係唔識游咁...太耐冇游喇...(都有5日)今日仲要游32個50喎..頂完之後好在冇咩游姐..之後就上水喇...咩都冇..只好問人借喇...出黎個見到樺樺..我再不厭其煩咁講多次喇..佢有時個樣真係好低B架..今晚要出去食飯..返到去都成10:00喇..今晚個fd send返11月13日荃灣田徑個個4x400段片俾我地..我同家誠睇返都好緊張呀
...唔....今日係咁多...多謝各位~ |
| 發表時間:2005-11-27 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 26 日 星期六  |
2005 年 11 月 25 日 星期五  |
2005 年 11 月 24 日 星期四  |
苦悶的一日  |
分類: 未分類 |
今日只係出左街返evening school....math又係講返琴日d 3D圖..之後com得3個人返miss潘就話咁少人?..其實都唔少架喇...返左50%架喇..可能中史個班都返唔足50%呀.....雖然個班有成20幾人...之後就同油膩坐mtr..講返我地琴日講ga"偉大的計劃"..我地講到似層層咁...真係有機會做到...而家係講點樣電流傳遞至全身姐... 下星期2再講
 |
| 發表時間:2005-11-25 11:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 23 日 星期三  |
2005 年 11 月 22 日 星期二  |
2005 年 11 月 21 日 星期一  |
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 117 | »
|