軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 91
累積人氣: 19252
站內搜尋
2005 年 11 月 30 日  星期三   晴天


仲有唔夠3個月~~ 無奈 分類: 未分類

今日真係訓唔到..雖然琴日講到好累..但真係訓唔到囉...訓黎訓去都訓唔到..唉...今日約左人打壁球...從未打過...真係幾難...打完就約左中6文科班男仔食飯...食完就落去打機喇...打到4點幾就上返去喇..之後係到左玩右玩...好耐冇打康樂棋...今日成績係7勝...哈哈哈...之後上堂喇...geog係到做練習..一到做一到估miss個中文名...估左2堂先估到...nga...姐係咩呀?...最後俾我亂咁講..講中左...math都冇咩...之後返屋企喇...希望今晚訓得到喇...聽日早上約左人呀~...

發表時間:2005-12-01 12:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 29 日  星期二   晴天


體力透支~~ 分類: 未分類

今日真係冇咩做過..但係一到下午練青年軍..真係累到冇力行 ...方生一開始仲話今日練水ga時間比較長..做下d體能就落水架喇...點知跑完熱身圈之後...佢就叫我地做一組掌上壓,腰同跳樓梯...點知做完曬之後...佢又話快d再做掌上壓..個時我就知佢講大話喇...最後我地做左3組..最金就係跳樓梯10組8野...做完都冇力行呀囉 ...之後落水放鬆..放左一陣..就要踢腳400米...之後係4個200手..都冇咩..計6個50時..想死..辛苦過後..仲未完呀..8x100IM同一個100計時..我唔明點解個個計IM...我要計100蝶囉 ..游完係唔想上水架...之後仲要拿拿聲返evening school喎...係車到又唔訓得...我返到去後伍sir同講經濟阿sir冇返喎...我下左一聲之後好冷靜咁去水機浸水..我發覺枝水幾貴要成$11..之後同油膩去食飯..食完就返屋企喇...

發表時間:2005-11-29 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 28 日  星期一   晴天


練返水舒服好多喇~ 開心 分類: 未分類

今日上午9點幾起身..之後就係到拾野..不過今次拾係電腦ga文件姐...拾完本來想溫commic架..點知冇喇喇訓左...訓左一陣又醒...醒完又訓...訓完又醒...訓訓醒醒最後6:00先完成起身..之後拾野去游水喇..今日落到水都係游得唔係好順..今日游11組8個50...愈游愈輕鬆..最後個8x50自..33,35,35,35,34,34,34,34...返黎仲係27脈搏..成個人high曬..之後就返屋企喇~

今日扲返上次4x400 ga相...又係一個新組合..(左起)

楊競雄:400米最佳時間52'17,現為荃灣田徑會成員,擁有香港青年排名,前途無可限量

陳冠軒:400米最佳時間56'55,現為海天游泳會泳員,跑4x400多年,經驗豐富

張家誠:400米最佳時間56秒,現為保良局姚連生中學田徑隊核心隊員,所有距離都能勝任

張道昌:400米最佳時間不詳,現為保良局姚連生中學田徑隊新入隊員,熱血青年

發表時間:2005-11-29 12:30 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 27 日  星期日   晴天


太多野想講喇...總知今日好不平凡喇 分類: 未分類

今日係張床到hehe下..咁he到10點幾先起身 ...之後又發覺我屋企冇曬人..成個人灰曬 ...之後就坐係到睇電視同玩電腦(嘉靜:人心係世上最難理解ga野之一..點會有得計姐?..我覺得感覺就是全部)之後冇喇喇電話響喎...屋企人叫我出去食lunch...是但喇...我又冇野做..之後就出去食喇(同媽咪傾傾下先知原來我屋企有2千呎 ..我一直以為屋企得900幾架)...差唔多食完個時電話又響..本來聽個時唔知邊個黎架 ...傾傾下先知係金sir..佢問我跑唔跑4x400呀?我話"下?咩4x400呀?"哦..原來係田徑之王..佢話2:30比賽喇喎快d黎呀!但個時係1:20我係旺中喎 ...收左線就拿拿咁返屋企+上拿拿聲咁拾野喇...之後2:00就去到運動場..行去個時聽到"第6線楊競雄TWAC"..我諗諗下...唔通係400米?...之後我跑到去個時岩岩好開跑...睇曬成個400米...第一個個49'2囉..第2個都49"5喎...嘩!..快我成7秒呀. .唔知同我跑lu我幾多呢?..之後就上去搵金sir同家誠喇...之後b發同2寶都黎左喇...等阿競上黎,我地就分人喇..最後係我,阿競,阿正同周仔一隊(阿競:機會難得呀,冇喇喇又同你夾多次)..之後家誠,b發,2寶同金sir就一隊...點知屈臣又出一隊喎...仲要出2個49架喎..痴線...仲有個800跑2"00..下...唔使玩喇?...最後3:00先比賽呀..

今次我著左TWAC件跑衫..超緊身..同我條flask skill冇咩分別呀.阿競仲要同我講大碼喎...今次我跑返第一棒...因為田徑之王係一定要用助跑器ga...岩曬! ...我去整個助跑個時..發覺個助跑器勁重囉..拎唔起喎 ..之後只好較好d腳位算喇..之後就開始..係差d就差d..開步都係彈得唔係咁好...之後見到家誠同個屈臣係到放囉..個屈臣係咁望住家誠跑...之後係200跑起點過左佢...可惡..當我冇到? ..我係150米個到加速..追住佢..佢望一望我個邊就加速喇....哈哈哈..問你死未?..雖然最後都係追唔到 ..但係我跑到55'12囉..加返d接力時間(我係2線..好近終點..同交棒要減速,我諗+0.4~5掛..都有55.5秒掛..如果你覺得唔岩..可以俾意見)但一定係今年400最佳時間囉..之後就睇佢地喇...周仔交棒俾阿競個時..出左意外呀...本來我留意唔到架...但係聽到阿競個把痛苦但有點悲傷仲加d淒美ga叫聲之後就望一望喇...原來周仔交俾佢個時對釘鞋踩到佢呀...之後阿競好努力咁跑完個400去..佢一返黎...我地成堆人就走去睇佢..佢對俾周仔踩爆左囉..嘩...大鑊..佢下星期仲要學界tim架 ..之後我地就坐曬係到傾計喇...(原來頭先同我跑400個個屈臣係跑49"5個個黎架 ....我都冇留意...但頭先佢跑54之喎..如果佢認真呀,真係爆到死都追唔到呀... )..之後拎左d牌就走喇...我地第2..金sir個隊第3..之後我地落去江記食野..食完就散喇..有d人去溫書有d返屋企喇..我就走去練水喇~

坐車去體院個時勁累呀 ..之後就慢慢行去喇...但係得一到行一到諗..死喇..冇拎毛巾同拖鞋tim..之後就行去點名喇...楊生就俾左張短池champ ga QT我地..仲要我地即場諗要游咩喎..我一望張野(200蝶,1500自,50背,200自,100蛙同100IM囉..)冇一樣野得游過架(係D1)..姐係冇得游姐? ..但又唔係喎..d qt好慢囉..之後就楊生講"er..50背,100蛙,200蝶喇".佢問我報咩時間..我話32"8,1'23同2'48喇..但其實50背最快游32"11,100蛙上年長池就游1'23...200蝶仲好笑..2'36報個2'48..哈哈哈 ..個時我唔記得嘛...之後我先諗返..係喎我游2'36架喎..但算喇..定多咪游15-17歲200蝶第一組...算...講完就落水喇(XU,樺樺:有病就唔好練水喇..咳到塊面紅曬)..落到水..係唔識游咁...太耐冇游喇...(都有5日)今日仲要游32個50喎..頂完之後好在冇咩游姐..之後就上水喇...咩都冇..只好問人借喇...出黎個見到樺樺..我再不厭其煩咁講多次喇..佢有時個樣真係好低B架..今晚要出去食飯..返到去都成10:00喇..今晚個fd send返11月13日荃灣田徑個個4x400段片俾我地..我同家誠睇返都好緊張呀 ...唔....今日係咁多...多謝各位~

發表時間:2005-11-27 11:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 26 日  星期六   晴天


努力練習~ 開心 分類: 未分類

今日上午一個陰錯陽差ga誤會令到我冇得練水...聽日要練返先得喇. ..今日大致上都冇咩做...係屋企拾下野咁...就出去睇阿競比賽喇..今日係田徑之王final round..阿競出戰ga係400H..因為係城門谷比...所以我就去睇下喇..去到個時就見sam lee...咁我地就一到傾一到睇比賽喇...睇完d100米就走喇...今日見住d100米男仔快個d全部都10幾囉..女仔個12秒...真係勁呀..見到佢地...唔知點解燃燒起我ga鬥志 ...我一定要再俾心機練習!,之後就上左明仔到玩喇..仲俾返本econ書佢(我都睇曬K Ko本野..仲使鬼睇教科書咩?)玩到4點幾就走喇..之後返屋企同癲馬傾電話(好耐都冇耐過超過60min架喇....至從$家姐走左之後)..我同癲馬係到交換情報..得出...哈哈哈 ..之後佢因為要出街所以傾到7:30就收線..之後成晚就係到睇電視...睇左spider man同鋼鍊..(仲有一個星期就睇曬所有鋼鍊喇!)之後就聽903喇..今日教個句"天皇都冇面俾呀"幾好笑喎...聽完就訓喇...聽日唔使比賽..又可以休息一日!!

發表時間:2005-11-26 11:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天


跑到嘔...第二次喇! 驚訝 分類: 未分類

今日上午係冇咩野做架...一句起兩句至算喇~..今日勁多人係咁問我今日返唔返去練跑喎...我係咁答..我去我去..點會唔去呢?...上午就係咁多喇..下午就出去練跑喇..(頭先講左喇喎)....但係去練之前..要去9公拎返張cert..點知我去到個個人同我講你個幾張好似拎左喇喎..下? ..張收據係我到喎..點會拎左呀..查左一陣先知原來係孖仔同我拎左 ...拎左又唔講喎..玩野呀...我好難再見到佢地架喇喎..點俾返我呀?..真係玩喇. .行完左大運之後就去運動場..我去到運動場第一時間唔係去搵李sir..係去更衣室淋熱水先架..因為我對腳係未好返架..只好淋熱水喇...等佢冇咁痛(原理好長唔講喇)..係幾好架...不過要好頂到熱囉...淋完就出去喇 ...放低個袋,見金sir同家誠未到..就走去同梁記班fd傾計喇...傾完就返過去喇...拉下根班友就黎喇...成5:00先黎..過份到呀...之後待佢地拉完就黎喇...今日二寶同金sir就練8個200..我同3寶就練4個200...有唔同架..佢地係練耐力架...我同3寶ga休息時間都長d喇...但我估唔到3寶ga實力咁高 ..我第一個200頭100諗住用90%架..點知3寶放我咁多 ..尾100真係唔慢得..加返速最後都要慢佢0.2..25'48(阿競計ga)..信唔信由得你喇..之後個幾個都差好多..26'6秒幾...最尾跑完係係好辛苦...係嘔囉入toilet ..嘩...30% lunch呀..第二次跑到嘔喇..對上個次係02異程接力個800囉..今次真係...阿競仲要講嘔完有進步架喇..係咁ga..我50自下次係咪會游24先?...休息左一陣就叫癲馬同我按摩...佢次次都冇say no架..超好人 ....之後我,金sir,2寶,3寶就訓左係到叫癲馬,青姐同阿競按摩..哈哈..之後irene同甄娜就上黎搵我地喇..換完衫就落去荃灣同2寶慶祝生日喇..我地去左上次個間野到打邊爐..經過協和廣場望一望上去...唉....唔講喇!唔重要架..之後就去食野喇..今次打邊爐冇上次咁好氣氛..可能個個都掛住睇電視喇...但我發覺我地當中有2個人有d好"曖昧行為"唔係得我一個睇到架 ...我地6個都睇到呀...食到11點就走喇之後就散喇我地...之後一到行一到聽架勢堂..哈哈哈..之後就返屋企喇...同阿欣係到玩icq...唔知點解佢今晚講野好古怪喎..又好玄喇..都唔知佢做咩...

發表時間:2005-11-26 12:32 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 24 日  星期四   晴天


苦悶的一日 不安 分類: 未分類

今日只係出左街返evening school....math又係講返琴日d 3D圖..之後com得3個人返miss潘就話咁少人?..其實都唔少架喇...返左50%架喇..可能中史個班都返唔足50%呀.....雖然個班有成20幾人...之後就同油膩坐mtr..講返我地琴日講ga"偉大的計劃"..我地講到似層層咁...真係有機會做到...而家係講點樣電流傳遞至全身姐... 下星期2再講

發表時間:2005-11-25 11:18 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天


我都唔知點做好..俾d意見呀!/佢真係咁衰?要你地打日記鬧佢? 不安 分類: 未分類

今日用左2個主題..2個主題係冇咩關連架...第一個係今日主要ga..第2個只係問人架姐..

開始今日喇....今日都算起身起得早囉...9:00唔夠就起左身喇...之後又係到拾野...拾拾下阿競打黎問體院返荃灣ga車點去..講左好耐都搵唔到個車站係邊到...唉...認住喇!準青年軍!...之後就返荃灣搵金sir,家誠同小秉一齊食飯...之後就返學校拉林sir傾06年第一次屈臣4x400ga事喇...之後就過社區堂個到溫書同做功課,做完就睇下K Ko本econ書...勁好笑囉 ..佢本野寫到勁簡單..睇完真係去考得會考架喇..但而家我只係睇左50%...3:30就同阿競,小秉係社區堂門口傾計 ...本來諗住傾3個字就走架喇...點知呢~傾傾下傾到4:15...咁我就算喇..唔練水喇...對腳又未好返..之後傾到4:45阿競同青姐就返去溫書,我同小秉就返學校喇...我要等到6:30先有evening school囉...只好係到打波喇...同irene打打下波個時..見到佢..佢本來想同irene打架..點知見到我就走左喇...唉..化解仇恨..咁易喎? 之後keep on打波喇...我覺腳傷真係跳唔高架喎..落地仲好痛tim...好在打排球打黎打去都係個個area架姐,之後本來5:30要走架喇...點知李sir好人俾我地留番係到..我地一到打波一到傾我2月走個時點...仲有咁耐...之後傾我同某人ga問題....我都唔知點做好...唉...之後6:15就出去買野食囉..其間佢打電話et..et勁好人開左楊聲俾我聽佢講野..勁開心呀..多謝et...其間聽到d野,(保留住先陣間,再講因為同第2個主題有關)..之後就返去寫返張通知書俾evening school話唔退學住...冇左15min geog..今日geog講風水喎...加上我心情唔差,今日上得極到活躍 ..之後上math係到玩3D題目..簡單..之後就返屋企喇..見到某人個日記係到罵晶...佢講得好盡tim喎...加上今日係電話到聽到佢係咁罵晶...唔通真係咁差?...但我發覺唔到ga..而家只好保持中立...因為2邊ga朋友我都唔想冇fd做...之後就走去聽架勢堂喇~

發表時間:2005-11-24 12:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 22 日  星期二   晴天


游水~~~ 開心 分類: 未分類

二寶:

今日開始喇...well wellwell..一起身就好痛喇...都知琴日咁練..今日都唔好受架喇...唉...下午返去練水...放鬆一下喇...點知伍sir又遲到喎....4:00先到...出到去成4:10..今日多人到呀...咁多人都唔知點游...佢仲要俾班人我練喎...我自己好似都要練喎!..你唔好玩喇....之後叫佢地同我一齊游d長游喇..哈哈哈...我再一次証明方生講d野係岩架...通常d人都好怕游長游ga...bingo..佢地游完一個800就停左..請都唔游...唉...都未叫佢地游1500呀...都唔知點游海呀佢地..我都係游左1200就收工喇...之後極速返去更衣室...好好好 ...沖完熱水涼仲係 ...之後就行返上去學校喇...又係同人傾下計喇...去到6:00就買d野食(好肚餓呀!)...就返evening school喇...今日math堂上到high high地..係咁計計計..之後上econ堂..阿sir幾勁呀..我由佢開始講96年pass paper開始訓..訓醒個佢仲講緊個題..究竟我訓ga時間短呀定係佢教得慢喇呀?...訓完就好精神喇...問下野聽下野就完喇...之後返屋企囉....lee幾日聽架勢堂....真係勁好笑呀..

發表時間:2005-11-23 12:03 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 21 日  星期一   晴天


好累呀,又整傷喇~ 不安 分類: 未分類

今日起身ga時間都有好多次,7:30,8:30,9:35,10:20,11:00,11:45...最後係12:00先起身...起左身食完lunch就拾野喇...拾到3:45就返體院喇....今日好涼呀....去到運動場仲勁大風喎 ..成個人"姜"曬喇...之後又做唔夠熱身喎...冇拉根..跑起步上黎就勁慢喇...一變速就死得喇...跑完真係...之後做掌上壓開始都係25-30-30-30..之後仲有2組..方生就話休息長d喇..佢個個休息真係長...個個時間係用左黎做另一種ga體能喎 ..真係完全唔浪費時間喇...做完之後就再做掌上壓..做多35-40..勁累呀...對手係痺左...好在係第5同第6姐中間ga時間有人俾人鬧..令到個休息時間更長姐..我都冇咩聽到佢講d...只係知道佢愈鬧得長愈好..我係到勁放鬆對手..最尾個次之後先做到40下..唔係10下都做唔到...之後做多陣腳ga體能就..打波喇...唉....又打波..又係籃球...唉 ...唔再講喇...打到6:00就完喇...沖完涼就同樺樺行上去火車站..佢成日講d野..成日都講一d唔講一d...係到吊我引囉...激死...之後就返evening school...上英文...唉..今次有功課喇...要返屋企做...

發表時間:2005-11-22 11:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]