軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 80
累積人氣: 19114
站內搜尋
2005 年 9 月 24 日  星期六   雨天


累死左呀~~ 滿足 分類: 未分類

琴日整左勁耐呀...今日成7:15先起身囉 ..我7:30係沙田練水呀...我一起身係瘋左...拾拾拾整整整 ...再坐車去..7:40就到喇...幾勁?...今日游d本來係冇咩問題..但因為我剛剛起身咩都冇食..所以係好想死架...初初11個100都冇咩事架 ...一游到3個800就出事喇..游第一個成11min16先返黎..11min20一個呀...得個4秒..拿我命..之後個2個咪緊黃禮文...點知...唉...游到死死下..仲到之勁沖囉..沖左成千米...死左 ...之後放鬆個時同馬之婷係到傾區分齡d野..原來佢都有玩過架喎.....估唔到喎 ...真係估唔到架 .....之後因為落雨.冇打波同跑步..係個個位..個個位呢..講你都唔知架喇..總知係做體能喇...冇咩汗但好辛苦囉.....之後返屋企食完lunch..1:00訓到6:00..就出去cut hair喇...點知去個時就落大雨..走個時一d雨都冇...之後就返屋企睇電視..同聽森美..今日2個鐘都係好好好笑架...笑到我訓左呀..哈哈哈....

發表時間:2005-09-25 11:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 23 日  星期五   晴天


幾繁忙呀~~ 開心 分類: 未分類

今日一起身又係做家務..又係同昨日一樣..做完就出街喇....不過今次唔係出去玩..係出去教水 ....今日諗住同佢地玩上落樓tim..姐係50-100-200-100-50咁囉..但點知佢地游長池大大出左我預算...我諗住佢地游完10x50會係4:30pm點知成4:45..之後游完5個100都5:10喇..唉...最後我決定游多6個50就算喇...伍sir話我近來冇咩精神..講野好似好多怨言喇..佢唔講都唔知喎..係咩? ....游完就立即走喇..搭車返城門谷俾野人..係運動場撞到基佬同輝輝..佢地個邊又練完跑....同佢地坐係到傾計....同佢傾計真係幾好笑ga...雖然唔同學校...但勁fd底...傾左陣就同ylsc個班去食m記喇..食到7:30先走..去到泳池成8:00..岩岩好落水...今日游黎游去都游唔好個4組4個100..組組最尾個都沖唔起同最佳時間差4秒,3.2秒,3.3秒同5.3秒..好在教練唔使補游 ..唔係我個個要都補呀..(佢話只可同BT差3秒呀嘛)...游完大孖打黎話俾我知.. 星期日我50自,50蝶同100蝶...下~~~唔係100自咩 ...等我今個星期仲死游100自tim..哎呀...之後佢問我搵人問褲問成點....我咪未有呀..搵唔到人呀...之後問人拎新欣電話..之後打電話問點知的發覺原來新欣係唔知我叫咩名...我要講我別名佢先知..估佢唔到喎..傾左一陣..就坐車返屋企喇...睇左傾就電視就玩電腦喇..點知有人send左d毒過黎..我整左好耐囉...多謝佢喇 ...本來諗住12:00訓ga...而家成2:00先訓...

發表時間:2005-09-24 10:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 22 日  星期四   晴天


咁就一日喇?? 滿足 分類: 未分類

今日好早起身....er...比平時早左喇...一起身就做曬d家務...我成日都唔記得淋花..今日終於記得喇..不過淋花係好辛苦架...淋左我成30min ...之後做曬就出去喇...照舊同阿聰去個到...今日我好似如有神助咁..勁呀 ..玩到4點幾就同阿聰上返石圍角..我就返學校佢就上邦邦...之後返學校搵下人傾計..傾到5:00就走 ..但我發覺而家d新老師都唔俾面...以前呀..d老師開咪叫我地走都會俾15min我地拾下野走喇...而家連lee d時間都唔俾...開完咪就落去叫佢地走..唔夠佢地講就用其他老師大佢地...咁鬼cheap ga ...之後就返屋企煮下飯呀玩下電腦就一晚喇.....

發表時間:2005-09-24 07:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 21 日  星期三   晴天


咁都得?~ 開心 分類: 未分類

今日訓到成12:30pm先起身呀....但係我發夢我見到我偶像 ...可能就係咁訓長左....我一起身就睇my1個電話...有2個miss call仲有個sms tim ...原來係阿聰約我出去玩...之後我就諗住拿拿聲做曬d家務就出去喇....點知我用一個極慢ga做曬d家務..平時用15min做完4樣而家要用20min先做完 ...之後係mtr到寫低星期五泳隊d訓練..佢地要去長池游池.我諗左好耐都好唔好叫佢地游400好定係游10個50好...諗諗下就到荃灣...同阿聰,阿蔡玩到5:30之後同van仔一齊m記買野食...行上去個時先諗起我今日咩都冇食過呀..之後就行返落去搭mtr喇..係搭mtr個時撞到阿利呀 ...會考之後都冇見過佢喇...佢話俾我知佢同基基都重讀 ....我都唔知講咩好..個個都選重讀..佢話個個係荃灣自修室讀ga都冇咩到升到中六..又真係喎 ...我個邊得阿競同家誠..佢個邊得輝輝升到....大把人重讀(咁多人唔講喇)...得我同孔仔唔係重讀之喎...我地講到落車....之後我就去九龍park搵孖仔佢地喇..佢地話試下條flask skill岩岩唔岩喎...點知唔岩身 ..之後我地就落水游喇...游到7:40就上搵dickly同丁丁喇...點知佢2個竟然唔去食飯....算..點知佢地仲同我講慢吞吞close左喇喎....下...唔係呀? ....之後我地行左陣就決定吉吉家食..一到食一到講條褲同點食野先最好..我覺得佢地2個真係要食多d meat先得架..如果想再係50米個到有進步..傾到9:00我地就走喇...返到屋企都好累喇...但又唔想訓喎..之後就係咁睇人地d日記..個個都睇...哈哈哈...

發表時間:2005-09-22 02:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 20 日  星期二   晴天


你想的我答咩呀? 分類: 未分類

今日約左阿聰去打機..做好家務做出街喇....我地係打機個到見到黑仔..原來佢先而家係個到做緊 ...打到3:40先走之後趕去泳池(本來早d架...係阿聰拉住我玩多陣)之後就去教水喇..今日班仔仔女女都ok...游得曬..d男仔都得得地.仲有時間玩接力tim..游左1000左右喇...算係咁架喇..1個鐘..好左架喇...之後就上返學校打波(俾我見到家靜喇,我次次都唔岩time ga...返親去都見唔到佢)之後打到6:00就去m記搵癲馬同yummy...坐係到傾計傾到7:15..之後就返屋企喇..之後煮飯食..食完+玩陣電腦就訓喇...玩電腦個時mama叫我去佢屋企拎月餅本來我想拎一個架,點知講講下拎左成盒返黎 ...哈哈哈...

你問我係咪憎你?但你都問得我ga..主權上你都俾左個答案自己喇.....加上我又唔鐘意答lee d咁ga問題ga..好容易令你覺得係喇.....但我都講過喇..咁易俾你估到我諗咩?...所以個答案係no....我冇憎你架...有個朋友同我講憎一個人係一件好煩ga事...that right..所以我好難憎一個人架.(到目前為止我只係憎一個女仔,個個女仔姓鄒ga..9龍游水個班就知喇..lee d唔重要喇)...真係ga...有時我真係睇唔眼ga..但又唔會講到憎囉...你明唔明呀?....

發表時間:2005-09-21 10:44 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 19 日  星期一   晴天


今日冇咩特別~ 分類: 未分類

今日係公眾假期..但我一起身就發覺屋企一個人都冇...唔係呀嘛...公眾假期屋企冇人...之後就俾人叫左去飲茶...飲完本來想去打機架...點知都3點囉...都打唔得耐...咁就返屋企囉...之後同老豆出左去又一城買野....買完就去練水..今日練得好辛苦囉...成個人都游唔起...早d訓喇....

發表時間:2005-09-20 11:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 18 日  星期日   晴天


累死人咩?~~~ 分類: 未分類

今日有好多野做呀...一早7:00就起身...8:00就到泳池...點知個比賽成9:00先開始..所以走左去m記慢慢食個早餐..之後8:30就同樺樺煇坐係到傾計...坐到9:00就入去同班人傾計..個比賽成9:15先開始熱身...我游第10項囉~睇佢個樣10點先開始第1項架喇...我10:30就要去考oral...9成唔使游呀...之後仲要講話有D項目冇初賽直入決賽喎...加多0.5%唔使游喇...到最後得10點30分我家個時係第6項..100%話俾自己知唔使游呀...之後就去考oral喇...今次oral test 唉...本來就幾好架...講sports點知我又捉唔住個機會...冇眼睇囉...之後就過去屯門游喇...去到岩岩就係食lunch..我地坐左係到傾左好耐先開如熱身...本來我諗住只游接力架...點知100蝶仲未游喎...冇得係華泳游100蝶係到游返喇..點知又係游1'06...仲要慢左0.29呀... ..之後游接力真係等得耐囉...雖然我地嬴左李家豪個隊但係都係輸俾sea lion隊..但就算落文仔都係輸呀...so唔打緊...游完我地就影下相...之後我地走就坐uncle車返荃灣then我地4個就再坐mtr走喇...冇得游im接力so今次得2個牌(1金1銀)...唉~但時間冇快到呢...晚上同屋企人食飯..食完9:00就返左去訓..第2日先醒呀...

發表時間:2005-09-19 12:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 17 日  星期六   雨天


今日考試呀..... 不安 分類: 未分類

Today i have my itists test ,i wake up at 7:00 ant go out at 7:45,then i went to OKstore to buing some drink about $11 ,but when i give the money to the clerk and then she give me back $39,then i watch the $39 and asking her "Do i give you $100,and why do you give me back$39?"she told me i gave her $50 and i though about it for 3sec,then i think i get a mistake i really give her $50 ,then i go to the hotel and wait for the begining of my test,at 8:45am,the helper call the candidate to go into the room,before that we should take out our bags and bring ID card only ,i get amazed about it only ned to take the ID card into the test room, when i go into the room they have only provided a pen and a rubber.Then i start listening frist and i think the people who speak in the radio are too fast ,they faster than the english program which i watch so i  loss some of the part ,the second test is reading ,reading is the weakest part in my english.I think the reading is quite hard .Today the last part is writing,i think  writing is ok  .Then i go back to home by mtr.In the mtr i phone to my sister and talk to her about test when i finish the phone i get carzy because of the test then i call my fd,and call him to come out and go to play. We go to play computer game and i find that i have a eccentric. The eccentric is if i play game and use the gril role i will call the name on the gril i like her this time i call the name is "sin laam" Some one will know what i taking about.Then i go back home at about 5:00pm i watch tv and pratrise the oral with my sister and go to sleep before i go to sleep i listen to radio903,it is so funny when they talk about "patpat".I sleep at 1:00am

發表時間:2005-09-20 12:45 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 16 日  星期五   晴天


THE LAST DAY 愉快 分類: 未分類

今日仲係溫緊英文...聽日考喇...聽日考喇....哎呀....今日冇去練跑,冇去練水,冇去教水...咩兒都冇做...只係係屋企溫英文同食野...我而家係屋企係咁食野...我好辛苦先減左5磅...而家又增返喇...姐係..我唔係想瘦身..但係係一個運動員眼..我係肥囉..諗起18號先慘,一早要去游華泳中段就要去英文協會考oral之後又要返去華泳個到,如果入唔到決賽呢就要去屯門游接力晚上又要出去食飯喎....今年中秋真係...唉....

發表時間:2005-09-16 09:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 15 日  星期四   晴天


ENGLISH DAY AFTER DAY ....TIME IS AWAY 開心 分類: 未分類

今日成日都係屋企溫英文....完......

發表時間:2005-09-16 06:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]