軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 96
累積人氣: 19257
站內搜尋
2005 年 8 月 22 日  星期一   晴天


冇咩做~ 驚訝 分類: 未分類

今日11點先起身呀...miss左gundam呀 ...之後就去溫英文喇....7:15就出左去練水...當我正想開locker個時..我見到..個locker鎖變左ga?...唔係密碼鎖黎ga?...阿星!!!!咁玩呀?今次真係乃野!...我呆左一陣 ...就去練水喇..咩都冇幾大就幾大 沙蟹就沙蟹.....但今日好在冇用d野姐..唔係就真係弊家nail呀!...今日游左5個200同10個100..幾少呀...星期五要check 時呀....加油!

發表時間:2005-08-23 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 21 日  星期日   雨天


決戰城門谷之日 開心 分類: 未分類

今日終於到喇...我必定要大勝而回呀!哈哈哈..

今日8:00就到泳池喇...點知要排隊入去喎...嘩...幾多人呀 ..我入到去都冇曬位喇...要去坐3樓囉.... ....之後我坐係到食早餐...食食下大細孖佢地就到喇...仲未食個完個就到落去熱身喇...同上年一樣呀..多人都死呀...最衰就係佢得15min俾我地...我仲以為有30min...令到我冇得做衝刺ga熱身.. ...算喇...上午只係游200蝶之嘛...之後我就係到等游200蝶喇...做熱身個時見到譚仔..佢打俾伍sir,伍sir話唔黎喎...(之前話黎睇我架嘛)算喇~之後9:45就游喇...

200蝶(頭50=36,100=1'11,200=2'46)...最尾100游到1"35...唔係咁好笑呀嘛...勁拉車囉..死游死游...係勁唔順架喎,講緊成個200米呀..真係唔識游囉...真係痴線架...最衰ga...係游完個時見到伍sir喎..佢仲要影到我個頭勁高,同望人tim呀...大鑊! ...游完就等下午d比賽喇...

下午d比賽係2:00開始..我又以為1:45有得係大池熱身喇...點知冇喎 ...下!要我地出去游?個個池..D1都係黎放鬆..要我地用黎熱身?之後我地出到去見到好多人喇,又 喎...so我決定唔熱喇...係入面拉根仲好喇...之後就去游50蝶喇....

50蝶呀...er...應該叫游得幾好架喇.....好順呀個人...28'90囉..但睇返個時間...又好似唔多好喎...唔...但俾我嬴到嘉豪喇...我3年來50蝶第(唔夠5次)嬴...我9成都輸架...係邊到都係呀..係D1又係咁,係區際又係咁...連水運會...都係咁...今次都算嬴喇!

游完50蝶就周圍搵人吹下水...通街走...3:00文仔就黎左喇...佢係我地接力ga新血...今次接力一定要破我地自己ga記錄呀...4:30就游100蝶喇...我要證明俾人睇我係游到1"06"18架(今年HK CHAMP SD)

100蝶...冇咩對手....我要時間呀嘛...但講時講我都唔知佢會游到1"05呀...輸左呀...冇得10金喇...打爆佢個頭呀 ...我游1:06呀...頭50米游29"66....游得都唔錯...真係輸最尾..我唔應該拉長左個動作..停得太耐喇...真係冇野講囉!

最後接力呀...2個都輸呀...自接就輸0.13...唉...一個反應時間..咁就輸左喇...唉...盡曬力架喇..我游26,文仔都游25架喇...唉...im真係輸我個蛙呀...游成38...唉.....勁慘囉...

今年都唔知叫輸定嬴呀?~!

發表時間:2005-08-23 08:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 20 日  星期六   雨天


備戰中~~~ 驚訝 分類: 未分類

今日我仲係大陸..7:30 去左hote個個泳池練水...露天+ ...so只係游游下囉..之後去食早餐..食左好少嘛..冇咩野食呀...之後中午去左.....探 .....之後就坐車走喇....勁塞車囉.....要成4個鐘先番到香港....

聽日比賽....俾心機呀!

發表時間:2005-08-23 12:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 19 日  星期五   雨天


返大陸~~ 愉快 分類: 未分類

今日一早就返左大陸喇~坐左幾個鐘車就到喇...之後去左按摩同唱k(唱得勁大聲囉,好耐冇唱喇!) ...玩到12點幾就返去hotel,睇完tv就訓喇...哈哈哈...其實返到去都冇咩野做...玩玩下就一日喇!

發表時間:2005-08-22 01:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 18 日  星期四   雨天


呆左~ 分類: 未分類

今日真係冇訓到..返到去溫左d英文+睇電視就過左成晚喇....到左5:00就去整早餐食....食食下..睇睇個鐘..嘩5:40喇...拿拿聲扲野走囉...今日早上都唔係游好多...但係我好似游得好順喎...個1500自我游游下好似游多50喎.算喇..游多個咪仲好...!?...之後就返屋企喇...返到屋企睇下書睇下電視就過左一日喇...

發表時間:2005-08-21 11:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 18 日  星期四   雨天


農曆7月14日~~~ 驚訝 分類: 未分類

Dicky 生日快樂呀...18歲喇...大個仔喇!

發表時間:2005-08-18 12:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 17 日  星期三   陰天


百鬼夜行生日會!! 愉快 分類: 未分類

今日早上都冇咩好講...係同人傾左2個鐘電話...知道好多野咁囉 ...講咩就唔講喇~

之後5:15就出左去九龍公園到練水喇...係看台到搵到dicky同丁丁,傾左一陣..."入唔入去好呢?"佢地都唔想游長池..但我係唔想游出面...點知阿sir真係游出面喎...撞鬼你呀!有長池唔游?? ...之後我就入去喇...今日都係游好多姐...游出面呀嘛...我都係諗下d動作點游咁姐...不過阿sir個個體能呢...訓係到個個動作...頂到我條背脊骨..痛左一陣..游到8:00就上水喇...之後我,dicky,丁丁,正,大細孖一行6人去左"慢吞吞"到食....當我地叫完野食..我同丁丁,大細孖就"鼠"左出去買蛋榚插喇..(我好強調呀...個時唔係得番dicky係到架仲有正架)..之後我地行左一陣..買左就諗諗點收起佢...之後諗到叫個到ga waiteress(十分姐姐同另外個個姐姐)收起佢先...緊住就食野喇...叫餐飲個時大細孖要凍奶茶,多奶呀...之後我就講..我都要凍奶茶,正常ga....!哈哈哈...食到9:15個時就拎個蛋榚..我地係講插幾枝蠟燭...3枝?..咁應節呀?仲要個蛋榚中間有3顆士多啤梨喎...丁丁仲要插左2枝喎...我話"嘩!咁玩呀?"..最後當然冇插曬上去喇!...之後恐怖ga野就發生喇...當丁丁拎住個蛋榚,放係張桌個時...個5枝全部熄曬...我地望住佢熄曬架...嘩 ...dicky仲未吹,陰間ga朋友就幫佢吹熄曬喇...笑死左..係全個餐廳ga人都笑...之後我地再整番d蠟燭個時jj個班就黎喇...大家一齊唱歌..唔...之後d家長又黎...成個場都差唔多係我地ga人....根住食蛋榚個時卓敏就打黎搵dicky,dicky就出左去傾..我地係到吹水...點知正話俾我地知..有人會黎呀..個個都到嘩!...(可能你睇到lee到唔明...人黎又唔係鬼黎..做咩嘩呢? )其實個個人同鬼冇咩分別...可能晚上出街見到佢仲驚過見鬼呀...係仲驚過見鬼呀...(我重覆!係因為想加強語氣)...之後10:00我地就離開"慢吞吞"喇...then我地行左落尖咀...去左打桌球(我地得丁丁同dicky)識同打機...打到12點幾就散喇...我諗今日唔鬼訓...唔係聽日起唔到身呀...

發表時間:2005-08-18 02:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 16 日  星期二   晴天


田徑之友聚會 分類: 未分類

今日起身游水...但其實我訓左4個鐘..都唔係好想起身 ....之後去到泳池..都唔係好想入去架...今日都係個d..不值一提...游完就返學校...今日先知道..魔鬼隊係5人組..阿競都係魔鬼黎架... ...真係估你唔到...但今日都係少左一個魔鬼..換完衫撞到李sir...佢話浩仔係荃官轉左黎呀.. 掂喇...不過講真...學界之後都冇搵過佢喇喎...我都唔知佢仲有冇練水...可能星期日見到佢架喇...開心左一陣就落去做體能...好喇!今日要同魔鬼聰鬥頭文....本來第一個round同佢差唔多架...唔知係推長椅個時出左意外呀...輸左呀...之後round 2我地 side back輸左引體上升11下,即做呀!結果...我輸囉...輸20秒....輸左係跑步...算喇...11下?做咪做囉...做完仲有round 3呀....不過我地冇鬥到...做曬就算喇..之後連2寶同3寶都黎左...咁就開始我地ga"捉e恩"喇..我地"捉e恩"係有名堂架...唔係一般ga"捉e恩"...係好把炮ga"捉e恩"..全名係"保良局姚連生中學田徑隊究極訓練環校接力變速跑步捉e恩"....今日加上落雨..嘩...趣味百足呀... ..但都係玩左一陣...李sir就唔俾...咁呀!等左一陣...見冇咩雨就打排球喇...打左個幾鐘就走囉...成班拉大隊去食lunch...去左江戶前食..個個"我知呀"部長係好好笑...咩都"我知呀,笑死囉...之後同阿競去左追債..我地加上阿競有8條友..佢去追個時..我地係後面做7劍...嚇到條友 ...俾返d$就走喇..佢見到我地個驚樣真係笑死左我地..其實阿競只係追$50之嘛...要7個人係佢後面...追$500咪70個人係後面? ...追完我地就去行街喇..左行右行...行到4點幾...又諗唔到有咩做...就去食tea喇..個時得番4個人姐...阿競無拿拿個時同我講..."游水佬,單身真係一件好事"..我講"我知呀,一早知喇"..lee個年紀單身係一件美好ga事黎架..其實睇你點睇架姐.......then一到食到講小秉...我完全感到佢ga中文係會A架..超勁囉..哈哈哈 .之後食到5點就散喇...返到去睇下野咁...先知朋友ga日記係唔可以單單睇一個,你係要睇曬..先知發生咩事架...

發表時間:2005-08-16 10:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 15 日  星期一   雨天


打上癮呀~ 滿足 分類: 未分類

今日一早就出左街,返荃灣同阿聰佢地去打機...點知佢地話報夜校咁就陪左佢地番YLSC喇...之後同阿sir係到傾今年游隊...er...(保密)...同佢地報完就落去打機喇...打到5點幾就返體院...我本來諗住食野架...根住諗 返體院先食喇!之後係體院圖書館搵資料..上次睇唔到唔知時間俾人趕...今次6:55就走喇...諗住去買野食喇...點知連最難食ga都買曬...是但咁買d野飲就走喇..睇多陣書就去練水喇...今日ga訓練..要用圖畫黎講..開始係2個800囉..之後呢

                                                       → → → → → →

                                                   ↑  500自  500自   ↓

                                              ↑  400IM            400IM  ↓

                                           ↑ 300蝶                       300背  ↓

                                       ↑ 200IM                               200IM  ↓

                                    ↑ 100蝶                                        100蝶  ↓

最辛苦都係300背..其實我好耐未玩過梯級架喇....都幾好玩呀 ..游完就游4個50米收工喇....之後係更衣室到大講(xx)GA野...嘩..有D真係唔講唔知囉.... ...之後返屋企同$家姐搵d同學去bbq喇..搵左好耐囉...個個都係聽日答我地..之後同家姐傾到1點就收喇...聽日好多野做呀嘛...早訓好呀!...聽日要同魔鬼聰玩頭文呀...

發表時間:2005-08-16 07:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 14 日  星期日   陰天


機械式生活! 無奈 分類: 未分類

今日一出去就係游水喇...今日福sir冇番,得孫sir..今日都多人呀...但要游出面囉..最憎就係游出面..又短又多人.. ....游出面都係沖架姐...但咁多人點沖呀?游得就游喇....游完就成班人去"飯聚"...個間餐廳係咁落錯單又計少左$,咁做生意咁蝕本? ...dicky要打比賽,丁丁就要返去飲茶,so食完就返屋企囉...係屋企玩陣電腦就出去沙田游水囉..唉...但係今日做d咩同游d咩...一早就知喇...同上星期一樣呀嘛....做完體能..入去泳池個時撞到方生...我(求)用哀求呀...俾我游100蝶喇...冇呀....佢話1"06喎..我話短池我而家游到1"05喎..佢一句游唔到要罰$同扣分就判我死刑喇...我算喇...之後落去又游番個d野..今次last個個100蝶...我游到1"04呀....但係我冇咩咁開心...因為我覺得最尾個個15米游得唔好囉...唉...下星期日比賽做好d喇..之後到肥峰游100蝶..佢話佢自己最快1"09喎...(唔多信...1"03就差唔多)(細細聲地講)....之後佢就游到1"05..勁!...睇佢番黎個表情..我信喇...之後方生講阿峰游100蝶比賽都得喎... 我心諗"冇野呀,佢游1"05就有得游,我游1"04都冇得游囉..勁喇..(我唔係話阿峰有問題,我覺係佢係勁架),但咪咁冇理呀?...冇野講喇".....

發表時間:2005-08-14 10:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]