| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 8 月 22 日 星期一  |
2005 年 8 月 21 日 星期日  |
決戰城門谷之日  |
分類: 未分類 |
今日終於到喇...我必定要大勝而回呀!哈哈哈..
今日8:00就到泳池喇...點知要排隊入去喎...嘩...幾多人呀
..我入到去都冇曬位喇...要去坐3樓囉....
....之後我坐係到食早餐...食食下大細孖佢地就到喇...仲未食個完個就到落去熱身喇...同上年一樣呀..多人都死呀...最衰就係佢得15min俾我地...我仲以為有30min...令到我冇得做衝刺ga熱身..
...算喇...上午只係游200蝶之嘛...之後我就係到等游200蝶喇...做熱身個時見到譚仔..佢打俾伍sir,伍sir話唔黎喎...(之前話黎睇我架嘛)算喇~之後9:45就游喇...
200蝶(頭50=36,100=1'11,200=2'46)...最尾100游到1"35...唔係咁好笑呀嘛...勁拉車囉..死游死游...係勁唔順架喎,講緊成個200米呀..真係唔識游囉...真係痴線架...最衰ga...係游完個時見到伍sir喎..佢仲要影到我個頭勁高,同望人tim呀...大鑊!
...游完就等下午d比賽喇...
下午d比賽係2:00開始..我又以為1:45有得係大池熱身喇...點知冇喎
...下!要我地出去游?個個池..D1都係黎放鬆..要我地用黎熱身?之後我地出到去見到好多人喇,又
喎...so我決定唔熱喇...係入面拉根仲好喇...之後就去游50蝶喇....
50蝶呀...er...應該叫游得幾好架喇.....好順呀個人...28'90囉..但睇返個時間...又好似唔多好喎...唔...但俾我嬴到嘉豪喇...我3年來50蝶第(唔夠5次)嬴...我9成都輸架...係邊到都係呀..係D1又係咁,係區際又係咁...連水運會...都係咁...今次都算嬴喇!
游完50蝶就周圍搵人吹下水...通街走...3:00文仔就黎左喇...佢係我地接力ga新血...今次接力一定要破我地自己ga記錄呀...4:30就游100蝶喇...我要證明俾人睇我係游到1"06"18架(今年HK CHAMP SD)
100蝶...冇咩對手....我要時間呀嘛...但講時講我都唔知佢會游到1"05呀...輸左呀...冇得10金喇...打爆佢個頭呀
...我游1:06呀...頭50米游29"66....游得都唔錯...真係輸最尾..我唔應該拉長左個動作..停得太耐喇...真係冇野講囉!
最後接力呀...2個都輸呀...自接就輸0.13...唉...一個反應時間..咁就輸左喇...唉...盡曬力架喇..我游26,文仔都游25架喇...唉...im真係輸我個蛙呀...游成38...唉.....勁慘囉...
今年都唔知叫輸定嬴呀?~! |
| 發表時間:2005-08-23 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 20 日 星期六  |
2005 年 8 月 19 日 星期五  |
2005 年 8 月 18 日 星期四  |
| 呆左~ |
分類: 未分類 |
今日真係冇訓到..返到去溫左d英文+睇電視就過左成晚喇....到左5:00就去整早餐食....食食下..睇睇個鐘..嘩5:40喇...拿拿聲扲野走囉...今日早上都唔係游好多...但係我好似游得好順喎...個1500自我游游下好似游多50喎.算喇..游多個咪仲好...!?...之後就返屋企喇...返到屋企睇下書睇下電視就過左一日喇... |
| 發表時間:2005-08-21 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 18 日 星期四  |
2005 年 8 月 17 日 星期三  |
百鬼夜行生日會!!  |
分類: 未分類 |
今日早上都冇咩好講...係同人傾左2個鐘電話...知道好多野咁囉
...講咩就唔講喇~
之後5:15就出左去九龍公園到練水喇...係看台到搵到dicky同丁丁,傾左一陣..."入唔入去好呢?"佢地都唔想游長池..但我係唔想游出面...點知阿sir真係游出面喎...撞鬼你呀!有長池唔游??
...之後我就入去喇...今日都係游好多姐...游出面呀嘛...我都係諗下d動作點游咁姐...不過阿sir個個體能呢...訓係到個個動作...頂到我條背脊骨..痛左一陣..游到8:00就上水喇...之後我,dicky,丁丁,正,大細孖一行6人去左"慢吞吞"到食....當我地叫完野食..我同丁丁,大細孖就"鼠"左出去買蛋榚插喇..(我好強調呀...個時唔係得番dicky係到架仲有正架)..之後我地行左一陣..買左就諗諗點收起佢...之後諗到叫個到ga waiteress(十分姐姐同另外個個姐姐)收起佢先...緊住就食野喇...叫餐飲個時大細孖要凍奶茶,多奶呀...之後我就講..我都要凍奶茶,正常ga....!哈哈哈...食到9:15個時就拎個蛋榚..我地係講插幾枝蠟燭...3枝?..咁應節呀?仲要個蛋榚中間有3顆士多啤梨喎...丁丁仲要插左2枝喎...我話"嘩!咁玩呀?"..最後當然冇插曬上去喇!...之後恐怖ga野就發生喇...當丁丁拎住個蛋榚,放係張桌個時...個5枝全部熄曬...我地望住佢熄曬架...嘩
...dicky仲未吹,陰間ga朋友就幫佢吹熄曬喇...笑死左..係全個餐廳ga人都笑...之後我地再整番d蠟燭個時jj個班就黎喇...大家一齊唱歌..唔...之後d家長又黎...成個場都差唔多係我地ga人....根住食蛋榚個時卓敏就打黎搵dicky,dicky就出左去傾..我地係到吹水...點知正話俾我地知..有人會黎呀..個個都到嘩!...(可能你睇到lee到唔明...人黎又唔係鬼黎..做咩嘩呢?
)其實個個人同鬼冇咩分別...可能晚上出街見到佢仲驚過見鬼呀...係仲驚過見鬼呀...(我重覆!係因為想加強語氣)...之後10:00我地就離開"慢吞吞"喇...then我地行左落尖咀...去左打桌球(我地得丁丁同dicky)識同打機...打到12點幾就散喇...我諗今日唔鬼訓...唔係聽日起唔到身呀... |
| 發表時間:2005-08-18 02:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 16 日 星期二  |
2005 年 8 月 15 日 星期一  |
打上癮呀~  |
分類: 未分類 |
今日一早就出左街,返荃灣同阿聰佢地去打機...點知佢地話報夜校咁就陪左佢地番YLSC喇...之後同阿sir係到傾今年游隊...er...(保密)...同佢地報完就落去打機喇...打到5點幾就返體院...我本來諗住食野架...根住諗
返體院先食喇!之後係體院圖書館搵資料..上次睇唔到唔知時間俾人趕...今次6:55就走喇...諗住去買野食喇...點知連最難食ga都買曬...是但咁買d野飲就走喇..睇多陣書就去練水喇...今日ga訓練..要用圖畫黎講..開始係2個800囉..之後呢
→ → → → → →
↑ 500自 500自 ↓
↑ 400IM 400IM ↓
↑ 300蝶 300背 ↓
↑ 200IM 200IM ↓
↑ 100蝶 100蝶 ↓
最辛苦都係300背..其實我好耐未玩過梯級架喇....都幾好玩呀
..游完就游4個50米收工喇....之後係更衣室到大講(xx)GA野...嘩..有D真係唔講唔知囉....
...之後返屋企同$家姐搵d同學去bbq喇..搵左好耐囉...個個都係聽日答我地..之後同家姐傾到1點就收喇...聽日好多野做呀嘛...早訓好呀!...聽日要同魔鬼聰玩頭文呀... |
| 發表時間:2005-08-16 07:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 8 月 14 日 星期日  |
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 117 | »
|