| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 1 日 星期二  |
2005 年 10 月 31 日 星期一  |
功德完滿~  |
分類: 未分類 |
今日係荃離學界第2日..我好遲先到...成8:20先到..去到佢地都做曬熱身...我拿拿聲講完d熱身..就叫佢地落水喇...今日天氣
左好多呀...我仲諗住叫佢游長d tim...但係我又諗.佢地游50之喎..咁就游返上次個d野喇 .....今日叫佢地練跳出發個時..冇喇喇講"take you mart ,set ,go"喎
...我諗諗下都有d怪..叫左幾個之後到小秉..佢同我講..."你set咩鬼野呀?..跑步呀?"...係喎..之後集中返精神..就完個熱身喇..我ga工作都係lee到做完喇...之後返上去睇比賽喇...今第一個年項目係200IM..小怡差一秒先破到佢大佬GA記錄..唔係GA話男子a.b,c200IM個記錄都係佢架喇...之後就到50自由..大熱係曾昊華同王子浩爭架喇...結果係由曾昊華以27"25羸左..佢一見到個時間幾嬲呀..游唔到26...我都感受到GA..等於我上次游26"01游唔到25咁..排幾多唔緊要..緊要係個時間呀嘛...之後50蝶梁均浩游左28'8..我同SIMON SIR都認為係天氣問題..今日同SIMON sir一到睇比賽一到傾計...傾左好耐..得到好多做教練同做泳員ga知識...畢生受用囉
...真係架..之後係到同班友勁玩...我地成班人鬥左咁多年..而家玩得咁開心...游到最後接力..成班人企曬係到睇...唔理自己係邊間學校..仲知就支持快個隊喇...叫到成個泳池都聽到我地係到叫...之後就頒獎喇..今年我地只係拎到女甲第3...女c差幾分...拎第5..真係唔抵呀..男子組同上年一樣有2個牌..但入決賽ga人就多過上年喇...成績好左架喇..(拍掌中)...完左之後影下相..就散喇...本來約左et,嵐同晶食lunch ga...點知趕唔到
..我同小秉就由青衣行返去荃灣喇..行左4個字就到左海濱喇...小秉上左佢aunt到拎d野我就係下面等佢..我就去左7仔買野...我一到等一到諗返..我上次黎海濱都已經係3月25日ga事囉..個次係送人返屋企..都係行去ga...不過唔係係青衣行係荃灣市中心(點解我咁記得係邊日?..唔話你地知)..之後再同小秉行去city,join阿競一齊去食lunch...(阿競成日都唔使返校ga!?)...之後就同小秉返學校喇..返左學校同金sir,家誠傾左陣就出去同ET,晶打波喇.....打左幾耐..打到冇停手..d人就係咁轉..哈哈哈..轉到佢都黎打...不過都係冇咩同佢講到野..(不過我覺得係佢個邊冇得打..佢先走過黎...)....打到6:00就上去約盧sir去送$家姐一程..同報EVENING school...點知同盧sir傾完伍sir走左去食飯...唉...趕住走囉...走個時撞到ET..咁咪一齊走囉..點知又俾得撞到佢...但都係擦身而過姐...之後打俾譚仔同阿財講星期6 d野之後係到走黎走去囉...之後就坐車去練水..上到車打俾ET講左d好笑ga野俾佢聽 ...傾到泳池就收線喇..今日落到水..一游就發覺對腳又痛過...唔係呀嘛!?
....之後就慢慢游喇..o my god..唔知點解今日孫教練轉左線教..我地就跟左肥仔伍游...今日我係游唔到咁囉..放鬆到我呀..我發覺游蝶呢..係最唔影響我對腳架囉..所以我係咁游蝶,今日游3個600,第1個游自,第2個游IM,第3個游主項..咁我就游蝶囉...游得好輕鬆只係轉池個到痛姐..佢地仲以為我傻左tim係咁游蝶...哈哈哈...之後12個50..我都係游蝶...哈...游完就上水喇...一上水就
到痴線喇..拿拿聲著返件jacket喇...見到樺樺..佢勁強囉..咩都唔著...之後咪同佢講野囉..一同佢講野..把聲沙到呀...唔行近d都聽唔到佢講咩呀...又會咁ga...
下次唔好咁激動嘛....之後同大佬文一齊走..佢就好喇..今晚有得出去玩....之後就返屋企喇...係咁多...
 |
| 發表時間:2005-11-02 12:51 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 30 日 星期日  |
2005 年 10 月 29 日 星期六  |
仲未好返呀....  |
分類: 未分類 |
今日因為對腳同對手都傷曬...所以冇去練水...成日係屋企打返d日記...唔知聽日好返未呢?....唉...好擔心呀.... |
| 發表時間:2005-10-30 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 28 日 星期五  |
2005 年 10 月 27 日 星期四  |
方生你係咪玩野呀?  |
分類: 未分類 |
今日上午返工呀...做左成日冇停手...做到成3:45先有得走...今日去到體院只係見到阿long...之後拉下根就落水喇...傻架!今日游d野..8個50..要成35秒..平時都係游40之嘛..之後游100自要游1"15...仲要6個呀?..我岩岩返黎之喎..我最fit個時都係游到4個1"15之喎..游到對手勁累囉...之後仲要沖個50同75...唔係咁玩呀嘛...我左手係痺左囉..唉...死喇....都唔知會唔會拉傷tim呀..之後就上水做體能...我諗住都係跑下步姐...佢唔會亂黎架嘛....點知真係同我亂黎..跳"樽"跳100下..仲要跳遠tim呀...100下..好野...佢明知我星期日比賽仲咁玩..上次我跳60下都傷左我幾日..有日記做證架...方生仲同我講.."阿軒得唔得呀?..你今晚會痛架,聽日都會..星期六仲有d...星期日就冇曬事架喇"....係咪咁準呀?...係ga話...上次就唔使痛到成個星期喇..今次跳完我去沖涼都巳經痛喇..我用返浸熱水lee個方法...希望快d好喇.....返到屋企成身散曬..又痛喎....平時得一個地方痛架姐..今次就手腳一齊黎..我真係唔知點死呀... |
| 發表時間:2005-10-29 04:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 26 日 星期三  |
2005 年 10 月 25 日 星期二  |
2005 年 10 月 24 日 星期一  |
2005 年 10 月 23 日 星期日  |
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 117 | »
|