軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 35
累積人氣: 19196
站內搜尋
2005 年 11 月 1 日  星期二   晴天


返學喇....! 開心 分類: 未分類

今日一起身..又俾人拉左去返工喇..今日都係冇咩做..睇左司欣日記先知今日唔使練水 ..但又拎曬野喎..咁點算喇..食完lunch之後我就決定返屋企喇...返到屋企把游水d野轉做田徑d野 ...3:00就出左去喇...我返到荃灣先去準備送給家姐一程d野..之後行上去學校喇..行行下阿競打黎..佢叫我搵小秉...之後去左社區個到搵下佢...傾左陣就返學校喇...今日返去練跑...同賴杰,金sir練...練左20個圈變速..但係18個圈我發覺我左腳好似拉左拉..有d痛..但都完成左先喇...之後拉返d根就算喇.同得你玩姐係唔嬲你喇..但你嬲唔嬲我先?..之後本來諗住打排球喇...點知李sir今日唔俾...之後就同ET,喂喂喂去m記食野..食到6:15就返學校 ...同andy講左幾耐呀..都唔evening school個張form俾我喎 ...佢以為我玩野喎...邊個同佢玩呀?..我真係返一個月架...之後拖我成6:45先整完...冇左15min盧sir堂..我都好耐都冇聽過盧sir講書喇..我今次轉左讀商科d野...econ,comm,geog全部都冇讀過ga...上到去上堂感覺同日校太唔同喇 ..連老師俾得ga感覺都唔同呀...我都未見過盧sir咁教書ga...嘩...今人驚訝囉...上次math就上econ喇...其實我入黎最主要都係讀econ姐..點知個阿sir都唔知係咪玩野?...今日冇返喎....!...之後伍sir俾我地決定早走定自修..我地全部都決定早走囉...之後去m記坐等阿蔡放(佢讀phy嘛)..之後阿聰俾我睇聽日geog 測驗d野..唔係化...一返學就要測驗....不過都好少姐 ...睇左一陣就係到玩啤喇...玩到9:30先走...返到去都10點幾喇...睇完運動員情報就玩電腦囉...

發表時間:2005-11-03 12:05 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 31 日  星期一   晴天


功德完滿~ 驚訝 分類: 未分類

今日係荃離學界第2日..我好遲先到...成8:20先到..去到佢地都做曬熱身...我拿拿聲講完d熱身..就叫佢地落水喇...今日天氣 左好多呀...我仲諗住叫佢游長d tim...但係我又諗.佢地游50之喎..咁就游返上次個d野喇 .....今日叫佢地練跳出發個時..冇喇喇講"take you mart ,set ,go"喎 ...我諗諗下都有d怪..叫左幾個之後到小秉..佢同我講..."你set咩鬼野呀?..跑步呀?"...係喎..之後集中返精神..就完個熱身喇..我ga工作都係lee到做完喇...之後返上去睇比賽喇...今第一個年項目係200IM..小怡差一秒先破到佢大佬GA記錄..唔係GA話男子a.b,c200IM個記錄都係佢架喇...之後就到50自由..大熱係曾昊華同王子浩爭架喇...結果係由曾昊華以27"25羸左..佢一見到個時間幾嬲呀..游唔到26...我都感受到GA..等於我上次游26"01游唔到25咁..排幾多唔緊要..緊要係個時間呀嘛...之後50蝶梁均浩游左28'8..我同SIMON SIR都認為係天氣問題..今日同SIMON sir一到睇比賽一到傾計...傾左好耐..得到好多做教練同做泳員ga知識...畢生受用囉 ...真係架..之後係到同班友勁玩...我地成班人鬥左咁多年..而家玩得咁開心...游到最後接力..成班人企曬係到睇...唔理自己係邊間學校..仲知就支持快個隊喇...叫到成個泳池都聽到我地係到叫...之後就頒獎喇..今年我地只係拎到女甲第3...女c差幾分...拎第5..真係唔抵呀..男子組同上年一樣有2個牌..但入決賽ga人就多過上年喇...成績好左架喇..(拍掌中)...完左之後影下相..就散喇...本來約左et,嵐同晶食lunch ga...點知趕唔到 ..我同小秉就由青衣行返去荃灣喇..行左4個字就到左海濱喇...小秉上左佢aunt到拎d野我就係下面等佢..我就去左7仔買野...我一到等一到諗返..我上次黎海濱都已經係3月25日ga事囉..個次係送人返屋企..都係行去ga...不過唔係係青衣行係荃灣市中心(點解我咁記得係邊日?..唔話你地知)..之後再同小秉行去city,join阿競一齊去食lunch...(阿競成日都唔使返校ga!?)...之後就同小秉返學校喇..返左學校同金sir,家誠傾左陣就出去同ET,晶打波喇.....打左幾耐..打到冇停手..d人就係咁轉..哈哈哈..轉到佢都黎打...不過都係冇咩同佢講到野..(不過我覺得係佢個邊冇得打..佢先走過黎...)....打到6:00就上去約盧sir去送$家姐一程..同報EVENING school...點知同盧sir傾完伍sir走左去食飯...唉...趕住走囉...走個時撞到ET..咁咪一齊走囉..點知又俾得撞到...但都係擦身而過姐...之後打俾譚仔同阿財講星期6 d野之後係到走黎走去囉...之後就坐車去練水..上到車打俾ET講左d好笑ga野俾佢聽 ...傾到泳池就收線喇..今日落到水..一游就發覺對腳又痛過...唔係呀嘛!? ....之後就慢慢游喇..o my god..唔知點解今日孫教練轉左線教..我地就跟左肥仔伍游...今日我係游唔到咁囉..放鬆到我呀..我發覺游蝶呢..係最唔影響我對腳架囉..所以我係咁游蝶,今日游3個600,第1個游自,第2個游IM,第3個游主項..咁我就游蝶囉...游得好輕鬆只係轉池個到痛姐..佢地仲以為我傻左tim係咁游蝶...哈哈哈...之後12個50..我都係游蝶...哈...游完就上水喇...一上水就 到痴線喇..拿拿聲著返件jacket喇...見到樺樺..佢勁強囉..咩都唔著...之後咪同佢講野囉..一同佢講野..把聲沙到呀...唔行近d都聽唔到佢講咩呀...又會咁ga... 下次唔好咁激動嘛....之後同大佬文一齊走..佢就好喇..今晚有得出去玩....之後就返屋企喇...係咁多...

發表時間:2005-11-02 12:51 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天


今日係咪慘呀?..我都唔清楚..你地覺得呢... 分類: 未分類

今日可算係得人生中最難忘ga一日喇....2個項目一齊黎..(游泳同田徑都要比賽囉)..今日9:00睇完電視就出去運動場喇....係車到同father講今日ga車程要點走..講講下就到喇...一去到就見到阿競跑800米 ...跑2"06"93雖然第一但係佢就唔係好開心...因為同BT都係差d ...之後就返看台喇...見到佢訓左係到..本來冇咩留意架..但點知佢 ...之後11點幾就去熱身喇...本來想玩鉛球架但手同腳仲有傷就唔好亂咁黎喇 ...(其實得今日仲未傷好架..方生呃我囉)之後就拉下根..readly跑400米喇...400米d人太勁喇..我跑第3組..睇曬d時間..都知冇架喇..最快有成52喎..仲要有2個tim(阿競同x佳華)...咁就算喇..跑左個57出黎...但得太耐冇跑喇...好辛苦囉 ...休息左好耐呀...見到個鐘12:45就拎野去體院 比賽喇..今日體院多人到呀...水洩不通呀..我係更衣室換返曬d跑衫跑褲..走出黎點知一早就完左熱身時間喇...好在有放鬆線姐..我係個到放鬆同熱身..之後就上返去看台食lunch...食左好少...之後成3:00先到我游...我勁驚返唔到去跑4x400囉 ..你知喇..又有傷在身...唉...之後50蝶游28'66囉...第3喎..又第3...近來我拎左5個第3喇..玩親咩有牌ga都第3 ...唉呀....算喇...係游得唔好架喇..我出發自己都知架喇..佢地話我反應慢..咁我比賽係"talk you mark ,do"咁架嘛..今次係"talk you mark ,必----"..真係聽唔慣 ..加上得自己又唔係游得好soft..死力爬爬爬..個時間算好架喇...之後就等游50自喇...本來話住唔多時間架點知夠喎...50自我就游得好左..游25"48...破左BT0.2 ...雖然第2..但阿湯游24"8..我真係抵輸架..我都知得近來練水冇咩心機..練練下又傷...破到BT咪算好囉...之後放鬆左一陣就拿拿聲上水..坐車返運動場喇...返到都只係4點姐...(我係泳池放鬆之後呢..D傷好似冇咁痛喇...浸浸下都幾好架喎...)我返到去仲係跑緊100米..仲有排先4X400 ..但係我同阿競就要去跑4X100囉..因為圳同彬仔都要跳高..所以唔跑4X100..李SIR又見我好有熱誠咁想跑4X100喎..咁就俾我跑喇...我都係落去玩架姐...點知俾得博到小組第2返黎..仲俾我追過左一個人TIM..跑完又唔累..沖一個25米自由咁之嘛...好輕鬆呀...笑住咁返黎..結果最後係第4囉..唉...差少少..算..我地ga重點係4x400到...今次4x400勁人多囉..仲有d人未見過架tim...今次我地落小秉係第一棒..因為星期五練跑個時俾人整傷左.(唉....多得某人喇..我親眼見到架...冇屈邊個架 )...我地放小秉第一棒等我家誠,我同阿競追.....但真係差太多喇...3個55..小秉1"00..不過情況又未咁差GA..之後家誠 係咁追..之後又到我 追..我差少少就追到第3個個架喇...點知一交棒俾阿競交得勁差...停左停...唉...原諒唔到自己呀....最後阿競 跑第4返黎..輸1秒..我成個人真係呆曬喇 ...對上個次同阿競接力冇牌拎係2000年我F.1甪.2 GA學界囉...同家誠仲係第一次TIM..個打擊真係好大囉 ..我呆左好耐囉...等到個比賽完..我都係接受唔到囉..(好多謝ET落黎問下得有冇事...不過我實答你冇事架..因為安慰ga說話我講同聽都太多喇..多謝曬)..之後呆到天黑..個天都落起雨來..但只係落左一陣就冇落喇...我係到諗"比賽左咁多年..點解對勝負都係咁著緊"..唉...諗左好耐...諗左好耐都唔知點解...之後就去沖涼喇..成班友係到講頭先個4x400米..真係ga..我唔係話小秉..但係個傷對小秉真係好大影響..小秉真係跑慢左好多...其實個意外係唔應該發生..係個個人ga問題囉.唔關小秉事喎...well..跑完就算喇 ...之後我同阿競,金sir,家誠,x佳華食飯...係mtr send左個msn俾et..佢話得知李sir請佢地班4x100ga女仔食飯囉..佢地拎第3之喎..就算係跑得好都唔使咁請佢地呀嘛...我同阿競4x400拎左幾多個金牌都未試過呀..我地要破學校陸運會d記錄先有一次....我真係有d嬲..+上我又燥燥地..平時可能冇咩事..但今次真係唔多鋸囉...之後我地行左陣街就各自返屋企喇...(打打下打左好多tim).....今日係咁多喇..整返杯野飲先..係咁

今日我見到你喊..我真係想睇下你有冇事架..但我一諗我地都唔係以前咁好..就只能望住你..咩都做唔到....唉~~~

發表時間:2005-10-30 10:49 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天


仲未好返呀.... 無奈 分類: 未分類

今日因為對腳同對手都傷曬...所以冇去練水...成日係屋企打返d日記...唔知聽日好返未呢?....唉...好擔心呀....

發表時間:2005-10-30 09:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 28 日  星期五   晴天


荃灣學界 驚訝 分類: 未分類

今日就係荃灣學界喇...今日我都係一個教練..今日天氣係勁熱呀 ...少有地我著上海天衫去..點解?..我都唔知呀..係m記食完早就慢慢行去游泳池喇...我8:00就去到喇...8:30我就有野做喇..今次我地有成35個人去學界所以一定要拿拿霸一條線游喇...游ga野同上次水運會一樣...游完就叫佢地跳水喇...佢地最差就係lee樣野架喇...但係佢地太冇比賽經驗喇....唔係好主動囉...勁混亂囉...唉...最後又係熱得唔係咁好囉..下次我真係想叫幾個落去游就算喇...游完就同班舊對手係到傾計同睇下比賽.今早第1項係100自...我就係lee記錄ga保持者(58'13)..我就睇下有冇人破到喇...最有機會就係曾昊華上年第2...游1"00..今年我就睇下喇...華仔一落場我就係咁叫佢?.頭50米佢游27"89..嘩...我上年都係游28"58之喎..照計咪破我記錄..點知佢返黎1"01...打爆佢個頭呀...我同simon sir,浩仔,正怡係到車佢囉....有冇腦架??..之後就睇其他項目喇..我地姚記都有拎牌架...清敏ga100自(差少少先玩到D1)阿純ga100米蛙(第2都唔錯呀...輸左少少姐)浩仔ga100背(差0.3秒就破記錄架喇..真係唔抵呀 )..早上比賽就係咁多喇..而我地女甲接力都破左記錄..男仔就..同上年差唔多喇...lunch我同譚仔,校長就上左去伍sir屋企...一上到去就見到伍sir老婆..我仲以為去錯tim...一入到去就見到好多人喇mrs chan,queenie,阿純等等成班友係到食...食到1:15就落返去泳池喇..之後又到熱身時間...2個字...混亂 .講完..之後就到50米初賽..50自今次冇人游到26...個個留力...冇野好睇..之後睇50蝶..上年我破唔到..而上年頭3名都走曬喇...今年得返浩仔...點知佢竟然游出28"25..破左記錄 ..你唔係呀嘛...又話留力?算喇....決賽佢羸架喇...第2個都34囉...佢游30都夠羸呀...之後睇下200自睇正怡同清敏..佢地游出黎ga時都可以到D1呀..勁!..之後就坐李sir車去城門谷喇...同阿競佢地練跑...練左一陣對腳都係頂唔住就冇練喇...星期日比賽喇點算呀?..俾方生呃左囉...之後同人坐係到傾計傾到7:15就走喇...因為腳傷ga問題..俾平時行慢 ..條路平時行10min而家行左成20min..唉..去到都8:15喇...報完到就拎左星期日水運會ga賽程喇...大鑊..第一項唔係蝶同自呀..仲要成1:30先開始喎 ...唉..之後就落水喇...因為腳傷所以排最尾..但一游蛙呢...我就想死囉..好在孫教練好人..知我腳傷...游得差都唔話我...但其實我冇話佢知..我對手都有傷架...游完就同大佬文佢地走喇....返屋企食完飯就開電腦...yeah有得上網喇...但日記板未開返...所以到左一陣就off喇....今日放返曬d photo上網http://hk.photos.yahoo.com/ph/morten0903/my_photos

今日我聽到你個句"師兄"...唔知點解我個心酸一酸..或許我我之前真係去得太盡喇...唉...其實我真係想同你fd返架..但係我怕....

發表時間:2005-10-29 07:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 27 日  星期四   晴天


方生你係咪玩野呀? 不安 分類: 未分類

今日上午返工呀...做左成日冇停手...做到成3:45先有得走...今日去到體院只係見到阿long...之後拉下根就落水喇...傻架!今日游d野..8個50..要成35秒..平時都係游40之嘛..之後游100自要游1"15...仲要6個呀?..我岩岩返黎之喎..我最fit個時都係游到4個1"15之喎..游到對手勁累囉...之後仲要沖個50同75...唔係咁玩呀嘛...我左手係痺左囉..唉...死喇....都唔知會唔會拉傷tim呀..之後就上水做體能...我諗住都係跑下步姐...佢唔會亂黎架嘛....點知真係同我亂黎..跳"樽"跳100下..仲要跳遠tim呀...100下..好野...佢明知我星期日比賽仲咁玩..上次我跳60下都傷左我幾日..有日記做證架...方生仲同我講.."阿軒得唔得呀?..你今晚會痛架,聽日都會..星期六仲有d...星期日就冇曬事架喇"....係咪咁準呀?...係ga話...上次就唔使痛到成個星期喇..今次跳完我去沖涼都巳經痛喇..我用返浸熱水lee個方法...希望快d好喇.....返到屋企成身散曬..又痛喎....平時得一個地方痛架姐..今次就手腳一齊黎..我真係唔知點死呀...

發表時間:2005-10-29 04:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 26 日  星期三   晴天


都冇咩做 驚訝 分類: 未分類

今日成日都係返緊工....冇咩特別....完

發表時間:2005-10-29 04:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 25 日  星期二   晴天


始終都係有個隔模 分類: 未分類

今日有好多野做呀...早上返去公司做曬d板圖就出去教水..因今日係青衣有學界..所以今日唔係個到游轉左地方我好準時3:00就到左喇....而佢地就個個都遲到...今日連我都落水游呀...游一陣..放鬆咁...之後就返學校喇...今日佢地放假...冇曬d人...田徑隊都係好少人黎練...所以我就決定跑2個圈喇...得少少傷唔緊要ga...拉好根就去喇..我第一個圈已經感覺到同之前d感覺完全唔同喇..跑32...番d力諗住下個圈跑33架嘛..點知最後跑1'08..唔係下話..慢左成2秒呀?...李sir話得d動作好硬..唔同上年咁喎...唉....算喇...之後同嘉靜佢地打排球喇...打到6:00到就同阿聰,嵐,嘉靜食m記喇....點知我地各有各傾計..我同嘉靜,阿聰同嵐. ..好似2桌人咁 ....食到6點幾就走喇..嘉靜唔係同我地同路所以得返阿聰,嵐,我係到行..個好氣氛好怪囉...我又只可以阿聰傾計喎...但又悶到嵐..阿聰同嵐傾..我又唔想加咀喎...之後就咁行到落去地鐵站喇....唉....浪費左同佢好返ga機會tim... .....

發表時間:2005-10-29 05:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 24 日  星期一   晴天


今日都係冇咩寫呀 驚訝 分類: 未分類

今日一早就返工喇...但又冇咩做喎....就係到搵d..cut歌ga程式..俾我搵到之後..我係到cut cut cut.cut左d歌做鈴聲 ..而家唔使俾$都有mp3做鈴聲...safe左幾多$呀..芳姐話one song要有人唱要成$25架...我safe左成$300喇...仲可以自己鐘意邊段就要邊段..yeah~~~. .早上就做左d咁ga野喇..下午返就有野做喇...做到6:00就同卓敏,dicky係到MSN...(卓敏:你講俾得知係邊個喇..我真係好想知架 )..傾左一陣就去練水喇...楊生仲未出星期日ga賽程呀...點算呀?..好擔心呀....

發表時間:2005-10-29 04:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 23 日  星期日   晴天


等左好耐喇~ 開心 分類: 未分類

今日唔使比賽呀...係屋企訓到成9:00先起身...起左身就係咁睇電視睇到12:00就同阿媽出街買野....我買到新電話喇...勁開心呀 ....買完之後行到3:00就返屋企喇....玩電話玩到5:00就出去練水喇...今日游D咩就唔記得左喇...之後就出去食飯...返屋企同$家姐傾電話傾到2:00就訓喇...我地今日仲未傾好去邊到送家姐一程呀 ...點算呀?

發表時間:2005-10-29 01:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]