| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 5 日 星期日  |
2006 年 2 月 4 日 星期六  |
2006 年 2 月 3 日 星期五  |
| 由南走到北呀~ |
分類: 未分類 |
今日起左身...訓左係張床到睇電視睇睇睇...之後就拾野check out喇...過返去澳門食lunch喇..點知去過關個時見到幾多人過關..而家排最場要排3個鐘..但全俾我地發現有條港澳居民ga...之後10min就過左喇...搭車去了氹仔食lunch之後就去買野同周圍睇野喇..我地去左奧林匹克游泳池同運動場(亞運比賽地方)...2年前我係到訓練周圍咩都冇得泳池起左.之後我地見咁多時間就坐車周圍走..成個島睇曬囉...之後就返去澳門行喇...條街勁多人囉...個LOOK又似MK喎...之後去到手信又係勁多人..勁似X桂芳呀..7點40就坐船走喇...係船到訓左陣就到喇..返到香港食DINNER個時阿晶打黎...又會知返左香港ga...勁喎...之後返屋企同佢再講多陣電話就訓囉...聽日又要練水喇~ |
| 發表時間:2006-02-04 12:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 2 日 星期四  |
去玩囉~  |
分類: 未分類 |
今日7點幾起身..之後就拾野喇...9點幾就上船喇...今次有得坐頭等...完全係唔同feel囉..勁得呀...落左船就周圍行...行行行..行左好多地方...行到晚上就去hotel喇..放低d野就走出去食dinner喇...個間店真係浪漫到熱x呀...所以我地食完就走囉...之後就1hotel睇電視...睇睇下就訓囉~ |
| 發表時間:2006-02-03 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 1 日 星期三  |
由早累到晚呀  |
分類: 未分類 |
今日成日係屋企訓...個10k真係好累呀~之後係屋企hea..hea到5:00就出去打波喇..勁耐冇打..俾人屈死囉...之後就出去食飯..但係我勁累囉..成餐都唔知食左d咩呀...食完就搭車返屋企...之後本來諗住即訓...點知阿晶打黎...同佢傾到3點先訓.... |
| 發表時間:2006-02-03 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 31 日 星期二  |
今日真係瘋癲呀~  |
分類: 未分類 |
今日早上去左新界拜年之後就係大埔食lunch喇,之後就返屋企喇...我真係唔明呀..有時真係同人唔同命呀...我約人得男仔應我,阿競約人呢女仔就會一呼百應...不過lee d我就唔恨喇...之後就出街買野喇..買到夠鐘就搭mtr去運動場喇..點知阿競打黎話運動場冇開呀...之後我地決定跑山...掂...不過第一次咁晚跑呀..拉左陣根就開始,跑跑下..發覺只係跑山係滿足唔到我地呀..之後我地跑返去公園..準備左一陣再傾傾條路線就跑喇...由公園出發,落去地鐵站之後經愉景先過荃灣廣場,去到荃灣西站沿海跑去海濱上去青衣橋之後休息..休息左一陣就跑返去喇..因為約左人食飯我地跑左條短d ga路.但都係要過返條青衣橋先...本來諗住多人個時停ga..點知阿競冇喇喇話"我著到咁有型,唔好停喇"..咁我見佢又咁有型....螢光衫+黑色長梯...我自己白色衫+黑色短梯都唔好停喇...之後就返去沖涼喇...傾傾下..原來我地跑左成10K到...之後就到傾計...我地講得好大聲呀..我又唔知hidy係出面,講佢個時又唔細聲,好在佢聽唔到姐..之後就落去食飯喇其間去左7仔買左盒1Lga麥精黎飲..爽曬!...之後落去吉野家食飯..hidy今日上身呀...係咁攻擊我,仲留下烙印tim...我都唔知俾咩反應佢好...只好叫下..話痛喇..唔係佢唔收手架~不過成日游蝶個時都界到架喇....之後就屋企喇...玩下電腦就訓囉~ |
| 發表時間:2006-01-31 11:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 30 日 星期一  |
| 年初2~ |
分類: 未分類 |
琴日晚上勁好玩呀...玩到勁累~起左身之後食左美味ga早餐hea左陣又去阿ma屋企拜年喇...之後都係食飯,then再去拜年喇...拜到5:00幾之後係屋企再hea坐陣就出街買野喇,買左新相機同新電腦...大出血呀~....不過唔係我..之後成家人就去買KFC返屋企食喇...好味!..之後睇睇下電視就訓左喇~ |
| 發表時間:2006-01-31 02:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 29 日 星期日  |
| 又要同多一個人講拜拜...$家姐又要返澳洲喇~ |
分類: 未分類 |
今日係年初一,我同往年一樣起左身就爸爸媽媽拜個早年(今年媽咪同左M記利時封..因為我食齊12個生肖..佢俾左龍同虎我)之後再去祖父母的家中拜之後就一起吃開年飯,食完之後當媽咪俾利時我姑姐個時俾佢睇到M記利時封好似可以組成一幅圖畫..之後我就返屋企拎左我同我家姐個D過去喇..最後真係俾我地組成到幅一圖囉..勁得意呀~...哈哈哈...之後我地就開始去拜年喇...拜完成5點幾囉..之後又返去祖父母屋企食飯..食完就返屋企...年年都係咁... |
| 發表時間:2006-01-31 03:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 29 日 星期日  |
2006 年 1 月 28 日 星期六  |
BYEBYE~Dancan..  |
分類: 未分類 |
今日係年29,但係其實係冇咩特別,我都係要去練水ga...今日游個1000米腳+1000米手真係金呀...我游曬架....不過游完謝左之嘛..之後方生係咁游背泳...我最差就背泳架喇....游到勁累呀..最後游ga項目係1500米自由or1000蝶...本來我想游蝶但我左邊g阿怡同右邊ga樺樺都游1500自喎..咁都係游自喇..我諗住爆頭200米拎個返尾彩(因為方生話lee個係今年last ga項目)之後放鬆..哈哈哈...之後彈出去..爆左50米..幾好feel..之後爆到唔識停...50米34,100米1'09,150米1'45,200米2'31,400米5'15(破PB),800米10'56,1000米13''46,1500米19'56(破PB)..游完勁爽囉...之後就放鬆喇...放鬆之前,方生問我地有冇力游多個2個25米..之後我就用朱古力係引華仔同我游...哈哈哈..俾我引到喇..游左個25蝶(13'10)都係破唔到PB(差左0.2秒)...之後方生就係咁叫佢地游..其實我諗佢地唔想游架..點知方生叫到...我係到諗.."勁衰喇得...我唔游咪冇事囉)...之後就開會喇...不值一提..要提就提冇喇喇講新年要減肥..第一個就指住我..你要減磅幾呀..我係到下?又關我事?..算~...之後問左司欣借拉力...新年有得練囉..YEAHYEAH~...之後就走喇...同DANCAN,大佬文,譚仔,阿LONG,肥峰成班去左大家樂食..之後就去打機喇...之後一個個咁走..我玩到1點幾就去又一城搵屋企人掃貸喇..掃到5點幾就返屋企...今晚上左去阿女麻屋企食團年飯...年年都係咁架喇..10點就返屋企..之後就去學一樣成日見人玩...但自己又唔識GA野喇.. |
| 發表時間:2006-01-29 12:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 117 | »
|