軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 71
累積人氣: 19232
站內搜尋
2006 年 2 月 5 日  星期日   晴天


我都未試過收份咁感動ga禮物+激動的晚上 分類: 未分類

今日呀...刺激喇...成日都係到玩...一早起左身就係到睇電視.之後就出去同人睇戲喇...去到之後等左陣阿晶就黎喇...我地搭車去左買飛喇...俾我地撞到個校花 ..之後我地又行返去新之城食lunch喇...係冇位ga情況下..只好食m記喇 ...食完就落去影相喇...第一次影得一咁成功呀...之後睇睇鐘 ..就黎開場喇...拿拿聲搭返車去戲院..好在冇miss到d咩野姐...今日就睇"霍完甲"....勁好睇呀..打得好逼真呀...睇完之後就睇睇個電話喇...金sir同阿競打俾我...問幾點去我屋企拜年...我見佢地咁誠意拳拳..咁我就送阿晶搭車喇..之後就搭車返去先喇...係太子站個時傻欣打黎...佢問我間有咩做..我話阿競佢地上黎我到拜年囉...佢仲諗住叫我出去玩因為佢係mk..冇打做..我幾想叫阿競佢地唔好黎..不過諗下姐我似d咁ga人咩?...我都有叫佢一齊不過佢唔黎之嘛..之後同佢傾左陣就返到屋企...睇左阿晶份禮物..好感動呀~ ..第一次有人送模型係完成左架喇..係第一次ga..好好架喇..我係到諗收唔收返d邊同+返d marker..諗諗下都係唔收喇...之後發現到封信..我睇左一張就冇睇喇....陣間仲要甩人..唔想睇到眼紅紅...6點佢地就黎到我屋企喇~..去到我屋企..唔知點解個個都勁嚴肅喎?..個個都唔入黎..入黎又企係到?..勁怪喎..又唔係第一次黎...咩事呀? 之後我地係到傾計同玩喇..一d係到打機一d係到玩"中國國粹",仲有d係到做功課tim玩玩玩...玩到8點幾我地就係到傾食咩喇...最後決定係plzza...我同阿競就出去拎,金sir同3寶就出去買野飲點知係俾$個時發覺我拎少左$20..大鑊..之後就跑去搵金sir佢地..之後再跑返去俾$喇...返到去用一個極速手法食曬喇我地..但係咁少又點會食得飽呀..之後我就叫左我阿媽整左d野俾佢地食...佢地食個蛋撻個時,個樣真係好笑呀...最衰冇影低,食完之後佢地就走喇...今日真係玩得好激呀~

發表時間:2006-02-06 01:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天


成日身體都唔多好~ 分類: 未分類

今日6點幾起左身...唔多想起身呀又頭痛喎...之後去探熱喇...差d發燒囉...不過都冇..所以都去左練水喇...一起到冇咩人...不過根據經驗我地鐘意遲到多d架...落到水游初初冇咩事...一去到10個100腳就大鑊喇...係冇力到極點呀...打都打唔起架..之後游到手又去唔到喎...之後游游下胃痛喎...游咩死咩~..最後游到頭痛要脫帽喇...我真係好少游得咁辛苦呀...游完仲要跑步本來跑5個圈變速架..點知又話我地熱身熱得唔認真獎跑多2個...跑7個變速..嘩 ...今日都暈暈地架喇..仲要咁玩...想死呀呀!..之後開始跑個幾個都ok ga..希仔仲跟到我tim喎...有料到喎 ...跑到第5個圈我頂唔住喇...我要去toilet呀...之後我同希仔講..我要去toilet呀...之後就慢跑去toilet喇...痛左成幾個鐘而家先得到"解放"呀... 返到去再做d體能..點知做完一組又痛過...之後我又去喇..我都未試過練習去咁多次toilet...出返黎都冇曬力喇...之後拉下根就完喇~返到屋企仲要去多次呀...之後食完飯就去9龍公園喇~...去到泳池當然要同福sir拜年..可惜佢仲未排利是喇..之後就入去游喇...好耐未游過50米長池...今日仲唔係好得TIM..諗住放下鬆..hea下算喇..點知俾我見到芷穎喎 ..佢黎睇我地呀..then我係到諗有靚女睇住冇理由唔快架..不過又使咁快..排第1得喇...游多100米之後有人叫我喎..我望一望係孫教練呀...嘩...大鑊... 同佢傾左幾句就要游喇..我又係到諗我教練係到...唔慢得囉..要同平時練水一樣喇..唉..爆曬去囉..游完真係冇咩力..出左去搵芷穎傾計..dicky真係唔得囉....對住佢個前女朋友唔講野....之後就同dicky,丁丁行去打陣機等卓敏喇..我地係到講"不如3個人一齊買PSP可能會平d呀"其實係我最想買囉..打左一陣卓敏就黎喇...之後就去食野等睇戲喇...我地睇"Fun of Dick and Jane"..套戲都幾好睇呀...好多笑位呀~ 不過d中文字幕就唔係好岩ga...睇完就周圍行喇...行左陣就去star b飲coffee喇...我地一到係到傾計..我地好認真咁我地前途問題..傾到10點幾就走喇..佢2個人就左去hmv,我就去送卓敏返屋企喇...傾傾下就到囉...本來想過tw打機架..但我見11點幾就返屋企囉...又係同阿晶講傾話...近來同佢都傾好多電話喎...

發表時間:2006-02-05 12:33 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 3 日  星期五   晴天


由南走到北呀~ 分類: 未分類

今日起左身...訓左係張床到睇電視睇睇睇...之後就拾野check out喇...過返去澳門食lunch喇..點知去過關個時見到幾多人過關..而家排最場要排3個鐘..但全俾我地發現有條港澳居民ga...之後10min就過左喇...搭車去了氹仔食lunch之後就去買野同周圍睇野喇..我地去左奧林匹克游泳池同運動場(亞運比賽地方)...2年前我係到訓練周圍咩都冇得泳池起左.之後我地見咁多時間就坐車周圍走..成個島睇曬囉...之後就返去澳門行喇...條街勁多人囉...個LOOK又似MK喎...之後去到手信又係勁多人..勁似X桂芳呀..7點40就坐船走喇...係船到訓左陣就到喇..返到香港食DINNER個時阿晶打黎...又會知返左香港ga...勁喎...之後返屋企同佢再講多陣電話就訓囉...聽日又要練水喇~

發表時間:2006-02-04 12:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天


去玩囉~ 驚訝 分類: 未分類

今日7點幾起身..之後就拾野喇...9點幾就上船喇...今次有得坐頭等...完全係唔同feel囉..勁得呀...落左船就周圍行...行行行..行左好多地方...行到晚上就去hotel喇..放低d野就走出去食dinner喇...個間店真係浪漫到熱x呀...所以我地食完就走囉...之後就1hotel睇電視...睇睇下就訓囉~

發表時間:2006-02-03 10:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天


由早累到晚呀 驚訝 分類: 未分類

今日成日係屋企訓...個10k真係好累呀~之後係屋企hea..hea到5:00就出去打波喇..勁耐冇打..俾人屈死囉...之後就出去食飯..但係我勁累囉..成餐都唔知食左d咩呀...食完就搭車返屋企...之後本來諗住即訓...點知阿晶打黎...同佢傾到3點先訓....

發表時間:2006-02-03 10:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 31 日  星期二   晴天


今日真係瘋癲呀~ 滿足 分類: 未分類

今日早上去左新界拜年之後就係大埔食lunch喇,之後就返屋企喇...我真係唔明呀..有時真係同人唔同命呀...我約人得男仔應我,阿競約人呢女仔就會一呼百應...不過lee d我就唔恨喇...之後就出街買野喇..買到夠鐘就搭mtr去運動場喇..點知阿競打黎話運動場冇開呀...之後我地決定跑山...掂...不過第一次咁晚跑呀..拉左陣根就開始,跑跑下..發覺只係跑山係滿足唔到我地呀..之後我地跑返去公園..準備左一陣再傾傾條路線就跑喇...由公園出發,落去地鐵站之後經愉景先過荃灣廣場,去到荃灣西站沿海跑去海濱上去青衣橋之後休息..休息左一陣就跑返去喇..因為約左人食飯我地跑左條短d ga路.但都係要過返條青衣橋先...本來諗住多人個時停ga..點知阿競冇喇喇話"我著到咁有型,唔好停喇"..咁我見佢又咁有型....螢光衫+黑色長梯...我自己白色衫+黑色短梯都唔好停喇...之後就返去沖涼喇...傾傾下..原來我地跑左成10K到...之後就到傾計...我地講得好大聲呀..我又唔知hidy係出面,講佢個時又唔細聲,好在佢聽唔到姐..之後就落去食飯喇其間去左7仔買左盒1Lga麥精黎飲..爽曬!...之後落去吉野家食飯..hidy今日上身呀...係咁攻擊我,仲留下烙印tim...我都唔知俾咩反應佢好...只好叫下..話痛喇..唔係佢唔收手架~不過成日游蝶個時都界到架喇....之後就屋企喇...玩下電腦就訓囉~

發表時間:2006-01-31 11:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 30 日  星期一   晴天


年初2~ 分類: 未分類

琴日晚上勁好玩呀...玩到勁累~起左身之後食左美味ga早餐hea左陣又去阿ma屋企拜年喇...之後都係食飯,then再去拜年喇...拜到5:00幾之後係屋企再hea坐陣就出街買野喇,買左新相機同新電腦...大出血呀~....不過唔係我..之後成家人就去買KFC返屋企食喇...好味!..之後睇睇下電視就訓左喇~

發表時間:2006-01-31 02:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 29 日  星期日   晴天


又要同多一個人講拜拜...$家姐又要返澳洲喇~ 分類: 未分類

今日係年初一,我同往年一樣起左身就爸爸媽媽拜個早年(今年媽咪同左M記利時封..因為我食齊12個生肖..佢俾左龍同虎我)之後再去祖父母的家中拜之後就一起吃開年飯,食完之後當媽咪俾利時我姑姐個時俾佢睇到M記利時封好似可以組成一幅圖畫..之後我就返屋企拎左我同我家姐個D過去喇..最後真係俾我地組成到幅一圖囉..勁得意呀~...哈哈哈...之後我地就開始去拜年喇...拜完成5點幾囉..之後又返去祖父母屋企食飯..食完就返屋企...年年都係咁...

發表時間:2006-01-31 03:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 29 日  星期日   晴天


祝:大家 分類: 未分類

新年快樂!!

Happy NewYear~

發表時間:2006-01-29 12:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 28 日  星期六   雨天


BYEBYE~Dancan.. 開心 分類: 未分類

今日係年29,但係其實係冇咩特別,我都係要去練水ga...今日游個1000米腳+1000米手真係金呀...我游曬架....不過游完謝左之嘛..之後方生係咁游背泳...我最差就背泳架喇....游到勁累呀..最後游ga項目係1500米自由or1000蝶...本來我想游蝶但我左邊g阿怡同右邊ga樺樺都游1500自喎..咁都係游自喇..我諗住爆頭200米拎個返尾彩(因為方生話lee個係今年last ga項目)之後放鬆..哈哈哈...之後彈出去..爆左50米..幾好feel..之後爆到唔識停...50米34,100米1'09,150米1'45,200米2'31,400米5'15(破PB),800米10'56,1000米13''46,1500米19'56(破PB)..游完勁爽囉...之後就放鬆喇...放鬆之前,方生問我地有冇力游多個2個25米..之後我就用朱古力係引華仔同我游...哈哈哈..俾我引到喇..游左個25蝶(13'10)都係破唔到PB(差左0.2秒)...之後方生就係咁叫佢地游..其實我諗佢地唔想游架..點知方生叫到...我係到諗.."勁衰喇得...我唔游咪冇事囉)...之後就開會喇...不值一提..要提就提冇喇喇講新年要減肥..第一個就指住我..你要減磅幾呀..我係到下?又關我事?..算~...之後問左司欣借拉力...新年有得練囉..YEAHYEAH~...之後就走喇...同DANCAN,大佬文,譚仔,阿LONG,肥峰成班去左大家樂食..之後就去打機喇...之後一個個咁走..我玩到1點幾就去又一城搵屋企人掃貸喇..掃到5點幾就返屋企...今晚上左去阿女麻屋企食團年飯...年年都係咁架喇..10點就返屋企..之後就去學一樣成日見人玩...但自己又唔識GA野喇..

發表時間:2006-01-29 12:03 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]