軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 22
累積人氣: 19056
站內搜尋
2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天


天冇絕人之路....7月9日...yo 分類: 未分類

聽日考math..今日又返學校數獨...冇咩野做....點知俾我係網上搵到7月9日.....個比賽返黎喇.....但我考試唔諗住練咁多喎....之後諗左陣....下午都係去練水喇...hehe~之後做左d數..之後出去食完lunch就返屋企...今日練水...都ok架...琴日就kick做主,kick到我行唔到咁...今日就手做主...游完痺曬...今日pb左300米3次喇,不過35米游得唔係咁好...之後又返一個我好唔想返ga地方...今日係屋企個個都問我,係唔係唔開心係到住...我當然唔話"唔係喇...好開心呀"..但如果你睇開我日記都知我唔為左練水...我一定走左好耐喇...我係極到唔開心喇係到...佢地仲話"有問題記住講呀"...太多問題講都唔想呀.....完全係up set喇...仲有呀,個電車男成日話我超佢呀...低能架,我對眼四圍望架喇,你唔超我點知我超你呀?....又唔係靚仔,望你做咩呀....之後做多陣數就訓喇~

發表時間:2006-06-29 10:21 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 27 日  星期二   陰天


今日有信心~ 驚訝 分類: 未分類

今日7點起身之後拉下根出門口喇...係巴士到溫左陣...之後買左m記早餐同枝好似"力寶健"ga飲品...之後8:30飲完佢...入試場...好似考會考咁呀...不過時間就好似AL咁考3個30min,之後9:15開考...一打開份卷...好多問題都見過曬喇....哈哈哈...好有信心...90min做左90題...之後仲有好多時間 left不停check返...做到12點..個個都提走...得返我一個...我係1on1ga pressure下...早走左...之後過電腦室上網...上到差唔多就返屋企拎野去練水喇....去到泳池...ada同我地量脂肪比率...yeah~下降左...不過個肚就升左...唔係呀嘛?....要注意飲食囉...之後練水都係咁上下喇....返到屋企...又係食d垃圾野...唉...又食唔飽....都唔知點....本來都唔係咁冇mood食慾架...但係見到d ka le 人...冇曬食慾囉...之後返房完全係悶喇....冇野做喇...又唔想計數...唉....一個人真係好悶呀...$家姐又唔得閒喎...勁想出去玩囉...好掛住香港呀.....唉....本來想睇波架..但係一個人又有咩好睇呀....唉..之後走去訓覺喇~

發表時間:2006-06-28 07:24 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天


成日都係學校溫書喇~ 分類: 未分類

今日成日都係學校溫書....返到屋企..又係食d冇meat ga野...完全係難食囉...唉....10點就訓喇....

發表時間:2006-06-27 10:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天


今日都唔知做過d咩.... 分類: 未分類

今日早上起身冇咩野做...溫左陣書...溫溫下訓左...之後起返身就出街喇....行超市買野..之後去uncle屋企溫書...之後出左去做陣gym...都要keep住d體能架嘛...今晚又係打邊爐...打左好多個星期架喇...唉...好過係屋企食喇...之後返屋企溫書囉又係....

發表時間:2006-06-26 07:44 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天


要不停讀書喇...雖簡單,但要高分 分類: 未分類

今日一起身望一望個鐘...遲到tim..之後跑去游泳池...6:50到...今日練d野一d都唔辛苦呀...但要好有技術囉...第一次練過2個鐘囉..之後去aunt屋企睇電視喇...睇左烈火雄心2...同十大金曲...之後就溫書喇....溫溫溫溫.....溫到頭都大買..之後食dinner同睇女人唔易做大結局....之後返屋企囉...

發表時間:2006-06-26 07:37 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天


阿競ga成就係我ga一種動力 分類: 未分類

今日起到身喇….食完早餐就出去練水喇今日keep係住琴日 GA火....游得唔錯喇..之後返去上網同溫書囉...星期2考試喇....(係阿競xanga睇到佢入左港隊....之後我係到諗我唔入港隊...我要一去就要去到香港記錄....阿競ga成就係我ga一種動力)之後讀到練水時間...下午ga練水...跌左少少watt...不過教練真係傻...搵個100自49秒ga人同我比..點比呀而家....我如果而家游到...奇蹟左喇...入左4個月進步成320%...冇可能...不過2年後ga今日..就唔會咁講喇....之後返屋企食飯..之後又係去上網咁囉...玩到10點幾就返屋企喇~..係屋企真係冇野做架~

發表時間:2006-06-24 03:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天


今日總算有進步喇~ 分類: 未分類

今日係last上堂喇...上math...今日有2個人上堂喇!..好easy咁就上完堂喇...之後2個人去左食kfc之後返屋企喇....等到練水時間就行去泳池喇...今日就精彩喇,先游6個250...之後就係做3個800米..個個3個800米要講喇...第一個800米游得好好...10'19完成...嘩...俾pb快左成40秒囉...之後第2個都游到10"28...ok喇..咁lee個又真係hea左d ga...之後最尾一個就勁喇...一彈出去lu鏡...之後游左50米拿拿整完再彈出去...游到300都冇咩事架喎..之後winen愈游愈近...就咁ga我條線就有4個人(我,winen,benny,matael)當然佢地實力超高喇,…因為我地個個人都係隔10秒先去ga..我係第4個出姐係同wine30秒喇….之前個2個佢都冇咁快追上黎架今次勁快囉之後只後係 4 50 俾佢過喇..之後我就死跟住佢同時間我見到matael過左benny,benny都跟住matael追上黎我死跟住wine,…600….650…我感受到wine開始慢左喇之後我睇到matael 追到上黎喇到最後wine,而我仲差 100 ..當然,我轉堂個時,mataelbenny巳經係後面,我諗如果游多 100 ,實俾佢地追到呀之後爆完個100,就寫時間休息喇….之後我發覺原來頭先個d全部都warm up黎架喇….真正ga main set10508150死左一半喇之後返到去食飯喇….今日又出左去上網喇…”黃金少年”seeson1聽日大結局喇….上到11點幾就返屋企囉….返到去打俾家姐….點知又冇人聽….11:54喇冇親口同佢講生日快樂囉….之後1:30佢就打黎囉..傾到冇曬$......

 

發表時間:2006-06-22 07:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天


18歲喇喎....不過睇你個樣唔似... 分類: 未分類

錢家姐:

發表時間:2006-06-22 06:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 21 日  星期三   陰天


一口氣7月冇左7個比賽...唔down都唔得喇~ 分類: 未分類

今日一早起身望下個鐘,成8點喇又冇去綀早水,唉!當我琴日知道自己7月7個比賽個都冇曬心機喇,唉...之後上堂講考試野...之後交ass同記事簿(r j)之後阿sir即改即俾平時分我地,哈哈哈...我總分合格呀..就算考試0分成個科目總分都唔會肥...不過同時就算考試岩曬都拎唔到85%...咁就冇左au$100喇....算喇!寄望math&lt喇...之後就睇阿富ga presention喇...這人琴日冇返呀,睇完就去綀水喇!今日沖爆塘呀24個25,6個50,3個100...其他熱身同回氣個d唔講喇,但我只係想講個6個50,頭4個中上喇! 之後游個50自真係精彩呀(我覺得)因為我係條線排第一的,其他線係100自游50秒ga sambo,之後係岩岩世界賽贏左100蝶ga世界冠軍....之後開始喇...一落到水...個start衰左...之後換氣個時見到世界冠軍游蝶喎...不過佢50蝶同我50自pb...應該差唔多(佢快d)...而阿sam ga50自..保守估計...23"3到喇...咁又點呢...我一到游一到望到世界冠軍對手喎...之後一死跟喇..最後47米...過左佢喇...最後嬴左佢0.4而阿sam只係快我0.3秒...唔知點解..自己勁開心....雖然世界冠軍游蝶...但係佢pb都應該快過我架喎...游羸佢...間接開心下喇....之後last個個輸返俾佢0.8秒囉....冇曬力囉...之後返去食dinner喇..今日食牛排呀...好野...7日至少都有一日好ga...之後返左學校上網..點解..唔知呀..之後上到11點幾就走喇...返到去睇左陣世界盃就訓囉....

發表時間:2006-06-21 08:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 20 日  星期二   雨天


今日練水又冇料到呀~ 分類: 未分類

今日7點幾起左身..之後就keep 住做野囉....8點完工連ppt...但仲未寫講稿囉...返到屋企整整個樣就出去喇..之後係巴士個寫好個講稿喇..之後買左個早餐..就返去喇未開始個時真係好緊張...成個人係唔知想做咩...之後要開始...本來都ok架..之後愈講愈快喇...最後成個人係唔知講咩囉...唉...合格就算喇....之後就放學喇...冇野做周圍hea...等到練水時間...今日游水...唔明要游咩,完全冇曬力...冇料到呀...唉...之後食飯...有牛肉食喇今日...唉...唔好理好唔好食...有得食就算喇...之後返房打電話俾$家姐....傾到10點就收線訓覺喇~...今日心情同天氣一樣..下雨呀~

發表時間:2006-06-21 08:16 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]