軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 27
累積人氣: 19061
站內搜尋
2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天


會考一年後有感 驚訝 分類: 未分類

今日一起身就要出去早練喇~今日好feel好多喇游左6000幾都唔係好累,(游完個時)…係好凍姐凍到呀之後返學校上堂喇~今日上堂都幾悶囉,又係恰下恰下咁上完堂都係去練水囉,我諗到聽日就係會考b卷英文ga日子,諗起F.5個時停練水,唔溝女,自修室,係咁讀,但結果,竟然係…...不過係自修室個時真係日讀夜讀囉,810,好似返工咁….真係辛苦不過今年回頭一望,其實你都幾懷念係個到ga日子架….係就係唔等於架喇…..但係有時都要向好方面諗ga...(今年男子組6個人,5個都要會考,你地俾心機喇~ 考完7月男子組咪可以玩個夠囉…)練完水一落車都開始累喇之後去行超市,打左俾$家姐我仲係未搵到個dessert ..之後又係講下會考咁早知我會考考個咁ga分就唔鬼讀,同某人拍拖喇而家時時諗起都覺得個時笨左呀.. 之後返屋企又係食垃圾炒食完就返房溫書喇~ 

發表時間:2006-05-04 09:57 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


今日唔知點解好累呀~ 不安 分類: 未分類

今日出左去搵gym room,好辛苦咁俾我搵到間好d架喇~…望一望就行返學校喇~…今日唔知點解好鬼累,睇下gym room,都未開始做,咁累ga?...訓下醒下咁好在琴日有備課,唔係就死同左2個同班ga台灣人食lunch,原來係台灣話人勁ga說法你唔可以係香港用架但幾好笑架之後返去上討論堂喇都係好累咁喇~之後去練水坐巴士個時訓過站,要行 15m in,冇得拉根tim,今日熱身唔記左囉之後游24150都游得ok,最尾8個戴手掌先黎料,追死前面呀….之後沖涼返屋企今日成個人真係幾累累到冇咩胃口食曬個碟野就算喇~之後正想睇電視個時,包租公問我,冇功課咩?..冇呀岩岩先做完d ass 仲俾功課,我斬個老師喇 不過真係有ass ga2個星期後先交千幾字之嘛,2日幾ko左佢喇 ….之後佢就問成日都冇功課ga…好似好出奇咁喎係架喇,你幾可見中7就黎考AL ga同學有功課架?溫書+上練習之嘛,而且lee d練習係選擇性ga,可做可不做而我係冇lee個選擇ga,只可選溫書,但我只係睇一睇電視有咩做..使唔使問咁多呀你又唔問個日本女仔真係火到唔鬼睇電視喇~之後溫下書就訓左喇….

 

發表時間:2006-05-03 01:12 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


原來炭都有得分類囉 滿足 分類: 未分類

今日又係假期,我假期成日都冇咩做架喇….又冇得練水一早起身就heahea下喇….之後去unclebbq今日試左個新車又快又勁呀..好快就去到uncle屋企喇…(唔好誤會呀我講ga車係巴士)…去到就等開始bbq~但係黎個d人一係就under15一係就over40….完全係有gap都唔知做咩好只好開電腦上網喇但個個都會考,唔係都出曬去溫書喇..冇咩人上網,搵唔到人傾計之後等左好耐都未食得野原來我uncle買左d慢燒炭囉..原來炭都有分慢同快燒囉真係第一次聽呀~…食完就入去睇鬼盜船”…幾好睇架,仲有d位好好笑tim,睇完又返去上網喇之後5:00就出去食生果喇食完uncle佢地又睇鬼盜船”,今次就加左中文字幕,笑位依然好笑,仲有d仲好笑tim…頭先細佬仔睇,而家就大人睇…2次我都有睇,咁我係大人定細佬仔呢?...睇完就走喇今日食得好飽呀,返到屋企都唔係好想食飯….今晚係到溫阿man….溫到10就訓覺喇~

發表時間:2006-05-03 06:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 30 日  星期日   雨天


怪怪咁~ 開心 分類: 未分類

今日當然係一早去聽野...悶到呀...平時我聽個時會訓下醒下咁架..今次一訓就訓到佢講完喇~哈哈哈..唔係我個fd推我我都唔醒呀 .....之後就幫手拾d樂器喇...d電線勁難q囉...拾完就成班去食飯喇....之後又係uncle到上網囉...上到6點就返屋企喇~今日有"十層大補包"食呀"...勁好味呀~~食左2個..本來食完想出去打電話架喇~點知又有甜品喎..雪榚patcake..見包租婆整....我又想整囉 ..哈哈哈..都ok好味ga,個look..我已經盡力整好佢架喇 ...食完就出去打電話喇...打左俾嘉靜..問佢地今日比賽點...問完唔知點解講講下收左線...之後god pull ghost pust咁打左俾阿嵐...問左d我頭先先問完嘉靜ga問題"係我ga知下場對手咁弱就唔出場去田徑喇~"..但好奇怪呀..我次次變聲都應該好成功架...但係次次都呃唔到吳欣同阿晶架喎..今次連阿嵐都呃唔過...唉..(當然我打返屋企係唔會變聲喇~)..傾完返屋企睇戲喇~

發表時間:2006-05-01 02:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 29 日  星期六   陰天


做gym真係爽喇~ 驚訝 分類: 未分類

今日遲一個先練早水..可以訓多一個鐘....6:00出門口等tai...點知等左15min都唔見..唉..一定係包租婆唔記得同我bo taxi喇...之後行去搭巴士喇...,去左做gym,勁爽喇~勁好玩呀,有好多都未見過架....樣樣都列明練咩肌肉,好清楚....知道有d咩唔做得....做完就返學校上網....就黎悶到死喇~之後返屋企食飯,訓覺....咁就完一日喇!

發表時間:2006-04-30 01:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


今日游得好左好多喇~完左d ass囉~ 滿足 分類: 未分類

今日早上又出去練水...琴日就30個200....今日減好多喇...30個150...少左好多架喇~..因為今日熱身熱左成30min...冇理由又游成6000ga....游完又去拉根同做體能喇...今日唔使上堂...但仲有ass要做,係學校做..俾我係2:30趕起..拿拿聲交左就出去食lunch同練水喇~星期3游2次個時..游到成xxx咁...希望今日唔會喇~去到睇左計劃喇~yo..今日差唔多全部都係50...係熱身係900+600kick姐..之後係咁爆...爽呀...但係可惜做唔到好時間喇~...之後返屋企都係hea下hea下咁囉~

發表時間:2006-04-29 01:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天


就黎累死喇~ 開心 分類: 未分類

今日唔使早練,因為只係練1,3,5姐...訓到8:00先起身..之後又爆返學校,過馬路個時竟然....之後岩岩好9:00入課室..今日math堂...學返d f.5基本野..hea下hea就做曬d math喇...之後就測驗...測mc...佢又話mc,有d都唔係ga....錯左5題...唉...想死...HD ga15分又冇左1分喇...之後佢仲敢同我講大考冇咁難ga...信你就奇喇~test完就放學喇~拿拿做cit個ass...用左30min完成曬佢..交完就出去食lunch同練水喇...今日俾我搵到一間speedo ga專門店..我當然要入去睇一睇喇...嘩...d野勁貴 ,so空手出返黎...之後就搭車練水喇~經過琴日4組900之後,今日再黎個金d ga 30個200+20個50...一定要拎你命呀 ...本來我第一個真係咁諗喎..開頭個10個200幾順喎..之後愈來愈high,係有10個100kick+100自...停左個high姐....好快就到6:00喇...又完一日訓練囉...之後一到行返屋企一到諗,我次次想有好野食個日,個日都會令我disapointed架..今日諗d難食ga野...但我發覺得黎左咁耐得4樣野係難食....(南瓜湯,酒味cake,蕃茄意,垃圾炒麫呀)...之後諗諗下就返屋企喇...我一望...大鑊...數少左樣..個樣就係x汁魚..x係表示唔同ga汁...本來條魚都冇咩..係d汁問題..果然今次都係... ..唉..食完就拿拿做man ass喇...又唔可開夜..聽日早上要練水喇~

發表時間:2006-04-28 01:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天


上次就行10k今次就游10k...傻左定喇我~ 不安 分類: 未分類

係我開始日記之前,我好想講,原來病住黎游水係好辛苦架....完全感受到司欣同阿朗病左練水個時辛苦ga程度囉

好...開始今日日記喇~今日4點30就起身喇~計起姐係hk 2:30am喇(你地訓左未呢?)5:00就出門口等taxi喇..lee到d taxi好大牌架 要俾$打電話call佢黎架....出門口個天係黑漆漆架..同深夜冇咩分別架...d taxi超貴囉..唉..5:10就去到泳池喇...去到一望個泳池出煙呀 ...幾得意架...拉完根就落水..嘩...一脫...凍到變左 囉.....之後落到水立即暖曬....今日早上個計劃有成7600囉,傻架一早就要咁樣游....最後我游得6000...游到個太陽出黎...之後上水沖涼,沖完就出去拉根同做體能,但係太累喇...做左幾組引體上升就算喇~之後返去上堂...又訓左90%,太辛苦太唔舒服喇,上下訓下咁完堂喇 ,lunch走左去食拉麵..幾好味ga..但冇咩胃口囉~之後返去上討論堂,訓曬囉...好在阿sir知我唔舒服..俾我訓...放學又走去練水喇~...今日個team入左好多人...但係完全唔會影響個計劃進度囉4組900+8x50,4x100.沖..游到尾,冇曬力...勁辛苦...成身散曬,出唔到力咁囉..游完之後係更衣室坐左成10min先沖涼...之後返到屋企係成身冇力,食到唔想食..之後訓左係sofa...訓到9:35就出去打電話俾阿晶喇..今晚傾電話好d,講左個鐘就收線返屋企喇..之後返去做cit ass....聽日交喇....但我做做下訓左tim...

發表時間:2006-04-27 11:49 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天


大鑊...真係病左tim.... 滿足 分類: 未分類

今日係澳洲公眾假期...但係放咩假..我就唔知喇~訓到11點先起身....之後就行返去學校,行返去個時又係上下網咁囉...夠鐘就去練水喇~今日練水好辛苦呀...個2個星期冇游..真係好辛苦呀!...辛苦到係頂唔順...自己話唔停唔得....停左一陣個feel好d...就keep住游喇~..之後返屋企溫書,係咁打咳嗽,辛苦到要食藥囉...我都唔知對上個次食藥係幾時喇~...好辛苦呀...唔打喇~

發表時間:2006-04-26 01:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 24 日  星期一   晴天


今晚真係傾得夜喇~ 滿足 分類: 未分類

今日又係得我一個人上堂...完全係慘囉...班友都唔讀書ga...唉...之後係到傾ass,下星期又有ass喇....唉.....放學左又係到做ass囉...最精彩就係今晚可以打俾阿晶喇...不過唔知點解呢...佢好似好busy...唉...傾得不太快呀~同佢傾完之後試下***,真係可以打俾第2個架喎..打左俾癲馬...同佢傾左2個幾鐘..傾到12點...第一次傾到過12點..哈哈哈~..之後返去做ass喇~...

聽日可以練水喇...yeahyeah~...人生又一片光明喇~....

發表時間:2006-04-25 11:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]