| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
會考一年後有感  |
分類: 未分類 |
|
今日一起身就要出去早練喇~今日好feel好多喇…游左6000幾都唔係好累,(游完個時)…係好凍姐…凍到呀…之後返學校上堂喇~今日上堂都幾悶囉,又係恰下恰下咁…上完堂都係去練水囉,我諗到聽日就係會考b卷英文ga日子,諗起F.5個時停練水,唔溝女,自修室,係咁讀,但結果,竟然係….唉..不過係自修室個時真係日讀夜讀囉,返8至10,好似返工咁….真係辛苦…不過今年回頭一望,其實你都幾懷念係個到ga日子架….係就係唔等於架喇…..但係有時都要向好方面諗ga...(今年男子組6個人,有5個都要會考,你地俾心機喇~
…考完7月男子組咪可以玩個夠囉…)練完水一落車都開始累喇…之後去行超市,打左俾$家姐…我仲係未搵到個dessert 囉..之後又係講下會考咁…早知我會考考個咁ga分就唔鬼讀,同某人拍拖喇…而家時時諗起都覺得個時笨左呀..
之後返屋企又係食垃圾炒麵…食完就返房溫書喇~
|
| 發表時間:2006-05-04 09:57 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 2 日 星期二  |
今日唔知點解好累呀~  |
分類: 未分類 |
今日出左去搵gym room,好辛苦咁俾我搵到間好d架喇~…望一望就行返學校喇~…今日唔知點解好鬼累,睇下gym room姐,都未開始做,咁累ga人?...訓下醒下咁…好在琴日有備課,唔係就死…同左2個同班ga台灣人食lunch,原來係台灣話人勁ga說法你唔可以係香港用架…但幾好笑架…之後返去上討論堂喇…都係好累咁喇~之後去練水坐巴士個時訓過站,要行
15m
in路,冇得拉根tim,今日熱身唔記左囉…之後游24個150囉…都游得ok喇,最尾8個戴手掌先黎料,追死前面呀….之後沖涼返屋企…今日成個人真係幾累…累到冇咩胃口…食曬個碟野就算喇~之後正想睇電視個時,包租公問我,冇功課咩?..冇呀…岩岩先做完d ass 仲俾功課,我斬個老師喇
…不過真係有ass ga但2個星期後先交…千幾字之嘛,2日幾ko左佢喇
….之後佢就問成日都冇功課ga…好似好出奇咁喎…係架喇,你幾可見中7就黎考AL ga同學有功課架?溫書+上練習之嘛,而且lee d練習係選擇性ga,可做可不做…而我係冇lee個選擇ga,只可選溫書,但我只係睇一睇電視有咩做..使唔使問咁多呀…你又唔問個日本女仔…真係火到唔鬼睇電視喇~之後溫下書就訓左喇….
|
| 發表時間:2006-05-03 01:12 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 1 日 星期一  |
原來炭都有得分類囉  |
分類: 未分類 |
今日又係假期,我假期成日都冇咩做架喇….又冇得練水…一早起身就hea下hea下喇….之後去uncle到bbq喇…今日試左個新車…又快又勁呀..好快就去到uncle屋企喇…(唔好誤會呀…我講ga車係巴士)…去到就等開始bbq喇~但係黎個d人一係就under15一係就over40….完全係有gap囉
…都唔知做咩好…只好開電腦上網喇…但個個都會考,唔係都出曬去溫書喇..冇咩人上網,搵唔到人傾計…之後等左好耐都未食得野…原來我uncle買左d慢燒炭囉…下..原來炭都有分慢同快燒囉…真係第一次聽呀~…食完就入去睇”鬼盜船”…幾好睇架,仲有d位好好笑tim,睇完又返去上網喇…之後5:00就出去食生果喇…食完uncle佢地又睇”鬼盜船”,今次就加左中文字幕,笑位依然好笑,仲有d仲好笑tim…頭先細佬仔睇,而家就大人睇…2次我都有睇,咁我係大人定細佬仔呢?...睇完就走喇…今日食得好飽呀,返到屋企都唔係好想食飯….今晚係到溫阿man….溫到10就訓覺喇~ |
| 發表時間:2006-05-03 06:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 30 日 星期日  |
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
做gym真係爽喇~  |
分類: 未分類 |
今日遲一個先練早水..可以訓多一個鐘....6:00出門口等tai...點知等左15min都唔見..唉..一定係包租婆唔記得同我bo taxi喇...之後行去搭巴士喇...,去左做gym,勁爽喇~勁好玩呀,有好多都未見過架....樣樣都列明練咩肌肉,好清楚....知道有d咩唔做得....做完就返學校上網....就黎悶到死喇~之後返屋企食飯,訓覺....咁就完一日喇! |
| 發表時間:2006-04-30 01:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 28 日 星期五  |
今日游得好左好多喇~完左d ass囉~  |
分類: 未分類 |
今日早上又出去練水...琴日就30個200....今日減好多喇...30個150...少左好多架喇~..因為今日熱身熱左成30min...冇理由又游成6000ga....游完又去拉根同做體能喇...今日唔使上堂...但仲有ass要做,係學校做..俾我係2:30趕起..拿拿聲交左就出去食lunch同練水喇~星期3游2次個時..游到成xxx咁...希望今日唔會喇~去到睇左計劃喇~yo..今日差唔多全部都係50...係熱身係900+600kick姐..之後係咁爆...爽呀...但係可惜做唔到好時間喇~...之後返屋企都係hea下hea下咁囉~ |
| 發表時間:2006-04-29 01:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 27 日 星期四  |
就黎累死喇~  |
分類: 未分類 |
今日唔使早練,因為只係練1,3,5姐...訓到8:00先起身..之後又爆返學校,過馬路個時竟然....之後岩岩好9:00入課室..今日math堂...學返d f.5基本野..hea下hea就做曬d math喇...之後就測驗...測mc...佢又話mc,有d都唔係ga....錯左5題...唉...想死...HD ga15分又冇左1分喇...之後佢仲敢同我講大考冇咁難ga...信你就奇喇~test完就放學喇~拿拿做cit個ass...用左30min完成曬佢..交完就出去食lunch同練水喇...今日俾我搵到一間speedo ga專門店..我當然要入去睇一睇喇...嘩...d野勁貴
,so空手出返黎...之後就搭車練水喇~經過琴日4組900之後,今日再黎個金d ga 30個200+20個50...一定要拎你命呀
...本來我第一個真係咁諗喎..開頭個10個200幾順喎..之後愈來愈high,係有10個100kick+100自...停左個high姐....好快就到6:00喇...又完一日訓練囉...之後一到行返屋企一到諗,我次次想有好野食個日,個日都會令我disapointed架..今日諗d難食ga野...但我發覺得黎左咁耐得4樣野係難食....(南瓜湯,酒味cake,蕃茄意,垃圾炒麫呀)...之後諗諗下就返屋企喇...我一望...大鑊...數少左樣..個樣就係x汁魚..x係表示唔同ga汁...本來條魚都冇咩..係d汁問題..果然今次都係...
..唉..食完就拿拿做man ass喇...又唔可開夜..聽日早上要練水喇~ |
| 發表時間:2006-04-28 01:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
上次就行10k今次就游10k...傻左定喇我~  |
分類: 未分類 |
係我開始日記之前,我好想講,原來病住黎游水係好辛苦架....完全感受到司欣同阿朗病左練水個時辛苦ga程度囉
好...開始今日日記喇~今日4點30就起身喇~計起姐係hk 2:30am喇(你地訓左未呢?)5:00就出門口等taxi喇..lee到d taxi好大牌架
要俾$打電話call佢黎架....出門口個天係黑漆漆架..同深夜冇咩分別架...d taxi超貴囉..唉..5:10就去到泳池喇...去到一望個泳池出煙呀
...幾得意架...拉完根就落水..嘩...一脫...凍到變左
囉.....之後落到水立即暖曬....今日早上個計劃有成7600囉,傻架一早就要咁樣游....最後我游得6000...游到個太陽出黎...之後上水沖涼,沖完就出去拉根同做體能,但係太累喇...做左幾組引體上升就算喇~之後返去上堂...又訓左90%,太辛苦太唔舒服喇,上下訓下咁完堂喇
,lunch走左去食拉麵..幾好味ga..但冇咩胃口囉~之後返去上討論堂,訓曬囉...好在阿sir知我唔舒服..俾我訓...放學又走去練水喇~...今日個team入左好多人...但係完全唔會影響個計劃進度囉4組900+8x50,4x100.沖..游到尾,冇曬力...勁辛苦...成身散曬,出唔到力咁囉..游完之後係更衣室坐左成10min先沖涼...之後返到屋企係成身冇力,食到唔想食..之後訓左係sofa...訓到9:35就出去打電話俾阿晶喇..今晚傾電話好d,講左個鐘就收線返屋企喇..之後返去做cit ass....聽日交喇....但我做做下訓左tim...
 |
| 發表時間:2006-04-27 11:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
大鑊...真係病左tim....  |
分類: 未分類 |
今日係澳洲公眾假期...但係放咩假..我就唔知喇~訓到11點先起身....之後就行返去學校,行返去個時又係上下網咁囉...夠鐘就去練水喇~今日練水好辛苦呀...個2個星期冇游..真係好辛苦呀!...辛苦到係頂唔順...自己話唔停唔得....停左一陣個feel好d...就keep住游喇~..之後返屋企溫書,係咁打咳嗽,辛苦到要食藥囉...我都唔知對上個次食藥係幾時喇~...好辛苦呀...唔打喇~ |
| 發表時間:2006-04-26 01:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 24 日 星期一  |
今晚真係傾得夜喇~  |
分類: 未分類 |
今日又係得我一個人上堂...完全係慘囉...班友都唔讀書ga...唉...之後係到傾ass,下星期又有ass喇....唉.....放學左又係到做ass囉...最精彩就係今晚可以打俾阿晶喇...不過唔知點解呢...佢好似好busy...唉...傾得不太快呀~同佢傾完之後試下***,真係可以打俾第2個架喎..打左俾癲馬...同佢傾左2個幾鐘..傾到12點...第一次傾到過12點..哈哈哈~..之後返去做ass喇~...
聽日可以練水喇...yeahyeah~...人生又一片光明喇~.... |
| 發表時間:2006-04-25 11:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 117 | »
|