| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 21 日 星期日  |
今日寫左d人物介紹....  |
分類: 未分類 |
今日又係好似琴日咁..玩到好夜先訓..之後又係去聽guess,之後又係到"與神對話"..之後完左去食lunch,之後就返去寫我ga"田徑少年"喇...寫左陣,出去同d homemate食tea(都算係dinner黎架喇)....之後返去又keep住寫..寫左7個主角喇....之後冇咩靈感就訓囉...
|
| 發表時間:2006-05-22 06:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 20 日 星期六  |
改完歌詞喇~  |
分類: 未分類 |
今日一早起身就出去做gym喇...今日冇咩mood做gym,做左一個鐘就完喇...之後返屋企上網同係寫"田徑少年",諗左d人物同整完主題歌...之後成日就係咁喇...都幾無聊架....玩到2點幾就訓喇~..... |
| 發表時間:2006-05-20 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 19 日 星期五  |
2006 年 5 月 18 日 星期四  |
2006 年 5 月 17 日 星期三  |
唔係嘛,真係要搬?我完全唔想搬囉  |
分類: 未分類 |
今日冇練早水…之後返學上堂,又係一條友上堂…好在冇練水..唔係好似星期一咁,一對一唔訓得…之後上左3個鐘都冇訓到喇…之後下午上討論堂就訓左喇…之後當然又係練水喇,wine今日俾左d資料我,佢係專程寫左張紙俾我…真係太好喇~之後練水,今日d水凍到彈起,練水起水又凍到彈起囉…之後練完水收到口信,係阿媽?..之後打返去..佢話我包租公通知左學校要我星期5今個月租期到,要搬喇喎..唔租比我喇喎…使唔使咁呀…嘈2句姐…講完之後,成個人火曬喇喎,之後立即打俾$家姐…唔知點解佢真係可以令到我好開心..由本來好火,傾到笑…佢真係勁呀….我同佢講電話真係冇一次傾到唔開心架喎…真係神奇呀….之後好似冇見事咁..返到可其平靜呀…之後去拾野,同個日本人同包租婆傾計…之後又拾野..拾完就訓喇~本來想打俾阿晶架,但真係好多事情我要做,sorry,我真打唔到俾你住呀…. |
| 發表時間:2006-05-19 10:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 16 日 星期二  |
岩岩測完man test  |
分類: 未分類 |
好差呀..差到我都接受唔到....

今日考完試就冇曬心機,但我都有去練水架,但冇咩心機囉…今日拉根同wine傾計,原來佢讀massage架..之後佢係咁同我講佢讀咩…講到d幾得意..佢仲話聽日拎d資料俾我,勁好人…之後練水都ok喇…都係耐力提升咁囉..之後返到屋企,立即讀書…讀到好晚先訓..聽日決定唔練水喇…我唔想上堂訓覺呀~
|
| 發表時間:2006-05-16 11:40 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 15 日 星期一  |
真係累到頂唔順呀~  |
分類: 未分類 |
今日早上早練游得4800...之後就返學喇...一個人上堂,完全唔可以訓囉...我知架..但真係頂唔順喇....訓到MISS都要叫停,要休息一陣...之後上完堂就就去練水喇...今日我選錯線呀....游左條慢線..唉...游少左好多...游完又返學校上網,其實冇咩做架...但係都係個句喇....唔想返屋企囉...但又要溫書喎...只好玩一陣喇...之後返屋企就拿拿聲食完就去溫書喇...不過真係好累喇...完全溫唔到囉...訓下溫下...都唔知溫左d咩...聽日都唔知點死呀~ |
| 發表時間:2006-05-16 11:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 15 日 星期一  |
112樣令女仔跌WATT既事(FORM 903)  |
分類: 未分類 |
1. 食野食到習習聲 (A)
2. 一除鞋對腳就臭到冤 (A)
3. 化濃妝 (A)
4. 扮大牌 (A)
5. 鼻毛出來了 (A)
6. 屋企亂糟糟
7. 覺得自己好靚 (A)
8. 唔剃胳肋底毛 (A)
9. 老鴇,翹埋手奉旨唔俾錢 (A)
10. 唔食野
11. 太大食 (A)
12. 擘大隻髀黎坐 (A)
13. 喊包 (A)
14. 成腳蚊POP仲著裙 (A)
15. 鵝公喉 (A)
16. 個頭好油
17. 食完芝蔴糊D牙黑晒 (A)
18. 婆仔,周圍勁講價、貪小便宜
19. 響檯底定住對鞋FING FING下或者除左 (A)
20. 要求男仔買野
21. 拎自己既性經驗出黎同大家分享 (A)
22. 講是非 (A)
23. 寫字肉酸 (A)
24. 勁講英文
25. 唔避忌走光 (A)
26. 行路果時對腳合唔埋 (A)
27. 無表情、無反應 (A)
28. 唔俾面男仔 (A)
29. 響車上面訓到擘大個口
30. 腌尖聲悶 (A)
31. 扮才女,乜都話識,乜都話試過
32. 老人精,以為自己好成熟 (A)
33. 週圍話俾人知自己M到 (A)
34. 講野有強烈懶音或者鄉音 (A)
35. 有風塵味 (A)
36. 著到鬼五馬六 (A)
37. 美人生鬚 (A)
38. 有體臭 (A)
39. 指甲油甩甩地色又唔抹 (A)
40. 面青口唇白 (A)
41. 發小姐脾氣
42. 尖叫同笑得太大聲 (50%A)
43. 練到周身肌肉
44. 隆胸、整容 (A)
45. 貪慕虛榮
46. 過份天真、幼稚、無知
47. 過份女權主義 (A)
48. 剛生出黎既手毛唔小心拮親人 (A)
49. 一眉道姑,或者係粗眉人 (A)
50. 睇唔起人 (A)
51. 有肚腩
52. 對所有人都評頭品足
53. 無愛心 (A)
54. 俾人感覺喇喇渣渣 (A)
55. 貼肉色膠布
56. 長期戴COLOR CON
57. 背囊掛滿公仔
58. 影親相都擺CUTIE姿勢 (A)
59. 全身粉紅色 (A)
60. 吊高黎賣 (A)
61. 惡 (A)
62. 煙屎牙 (A)
63. 懶任性 (A)
64. 全身都係名牌
65. 每事問,乜都關佢事,乜都有佢份 (A)
66. 胳肋底濕左兩澾 (A)
67. 胸大但又唔收埋 (A)
68. 牙縫攝住D食物 (A)
69. 黐假睫毛 (A)
70. 過份豪爽
71. 同公仔傾計
72. 世界女
73. 三心兩意
74. 信口開河 (A)
75. 露出霉霉既BRA帶 (A)
76. 話自己識D乜野明星呀、乜野達官貴人咁樣 (A)
77. 喊完之後D遮瑕膏甩晒響個眼肚度 (A)
78. 襪頭穿窿 (A)
79. 掃街 (A)
80. 挨身挨勢
81. 勁話自己好多人追 (A)
82. 太鍾意HELLO KITTY
83. 追明星
84. 響件白色衫入面著一D好突出顏色既BRA (A)
85. 用過白既粉底 (A)
86. 腳甲捆晒黑邊 (A)
87. 夜媽媽出街都要戴太陽眼鏡 (A)
88. 千方百計都要入娛樂圈 (A)
89. 成日呻悶 (A)
90. 唔講得笑,易嬲 (A)
91. 不停SEND FWD EMAIL (A)
92. 太多電話繩
93. 己經好瘦仲話要去減肥
94. 著肉色高腰既底褲 (A)
95. 過份迷信
96. 扮純情 (A)
97. 勁扮自己鍾意既明星 (A)
98. 無眉 (A)
99. 紋眉,紋眼線,紋唇線 (A)
100. 唱K果陣勁扮王菲、鄭秀文既唱腔
101. 特厚水晶甲 (A)
102. 怨婦 (A)
103. 牌品差 (A)
104. 想嫁個有錢人
105. 作撞 (A)
106. 煩過你阿媽 (A)
107. 撩牙唔掩口,甚至用手去撩牙 (A)
108. 整返正個底褲邊
109. 去深圳買A貨 (A)
110. 改自己個網名做「SEXY BABE YOYO」,「LITTLE PRINCESS MAGALITA」 (A)
111. 個胸時大時細 (A)
112. 嘔 (A)
(A)=AGREE
如果見到LEE D女仔...真係......
|
| 發表時間:2006-05-15 12:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 14 日 星期日  |
會唔會仲有48日呢?  |
分類: 未分類 |
今日唔使去聽guess,可以訓耐d喇~之後食早餐同睇頭D,之後出去UNLCE個邊掃貸喇...買左D野飲...勁抵呀~之後又係去UNCLE屋企HEA...今日有去做GYM架...做左一個鐘...做到冇停手呀....之後休息左一個鐘就上yoga堂喇...今日情況大為改善呀....好多動作都跟到架..但只係跟到...唔係做得好好...做完沖完涼..成身爽曬呀...之後就去食飯,食完就返屋企喇..打左俾$家姐,佢得15日假期都返香港,可惜呀..我真係ga假期得7日...返到去當然係睇電視喇...我發覺個日本女仔好鐘意睇戲架喎..咩都睇..今早我睇頭D佢又睇...而家又睇love actually,之後我睇x-men2..佢又睇...真係咩戲都睇架喎...之後睇完就返房訓覺喇~ |
| 發表時間:2006-05-15 06:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 13 日 星期六  |
做左兄弟咁耐.....愈做得耐就愈唔信佢  |
分類: 未分類 |
今日一早起身就要出去練水喇...因為今日係QLD有比賽,我地得好少人黎...游完就去uncle到喇..係到上網上到冇時間做gym...之後同人傾傾下,講到d兄弟做過d咩,個兄弟個名我唔講喇....有時真係想信阿競講ga野架...但係總有人踢爆佢又講大話...真係好失望囉...個件事過左咁耐我都唔想再講喇....上次我知道之後我都立即打日記鬧爆佢架喇~...如果佢講野唔關於田徑gga話..我諗都係唔好信佢喇~,雖然講佢個個人都鐘意講是非,講野都有時信唔過...但係係lee件事上面,信佢好過阿競喇....唉...講完就算喇...我返香港個時都唔講lee個問題喇...完...近來迷上左903長劇"黃金少年"...我係到諗如果我地"男子組"個個都係異能人...我地會係咩異能人呢?...一到行返一到諗...阿競同自己係最易諗架...哈哈哈~ |
| 發表時間:2006-05-15 06:52 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 117 | »
|