| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 23 日 星期日  |
| 今日keep住做ass |
分類: 未分類 |
今日一起身就出去聽野喇~搭車個uncle打俾我話去食早餐...好難食囉....
....之後就去聽guess喇...同平時一樣,訓覺90%....之後就去食lunch喇~之後返去做ass喇,琴日做阿man ga ass,今日就要做cit ga ass...一到聽903一到做..做到成7點先停手,因為要食dinner喇...食完就打電話返屋企...傾下做過d咩就收線喇~....問完hidy比賽d成績,突然想打俾阿競..打左俾佢之後問左d基本野,之後問返d我好想知ga野(阿競:同你做左咁耐兄弟,你話我地係咩關係呀?...我信唔信你講野呀喇?)...之後佢話收到我寄返去ga野..終於講得喇...忍左成個星期都冇講...係lee到寄野真係麻煩到嘔呀,又耐喎....本來想講返封信寫咩,不過我一早就唔記得喇~少少都有ga...
阿競:鬧交未必唔係好女仔ga...佢地係可以並全架,朋友同朋友之間都會喇,何況男女朋友?做男仔真係要忍一忍架...
家誠:係呀...咁都俾你睇到我係到ga心情....d朱古力有冇溶到呀?...最驚佢地溶....
|
| 發表時間:2006-04-24 03:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 22 日 星期六  |
2006 年 4 月 21 日 星期五  |
勁童真喇今日~  |
分類: 未分類 |
今日又放假,訓到成10先起身,之後左整下右整下..11點就返學喇~今日條腰好痛呀...可能琴日練出火喇~之後返到去上網,同平時一樣down返"架勢堂"黎聽,睇下睇下見到有人放左d從前d卡通歌上去...我勁down囉....哈哈哈...down左成20隻
...之後我上到7點幾就返屋企喇~今日係包租公生日..所以又係camp fire ..唉!幾無聊架...成班27-5? ga人係到傾計...完全係同佢地有gap囉..之後呆坐完之後就打俾$家姐傾電話喇,傾到12就收線訓覺喇~ |
| 發表時間:2006-04-21 04:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 20 日 星期四  |
2006 年 4 月 19 日 星期三  |
2006 年 4 月 18 日 星期二  |
應該病左喇~  |
分類: 未分類 |
今日極到唔想起身囉...但係一早俾人叫左送個日本女仔返學,因為佢唔識路呀嘛...7:45就出去喇...本來因為太累所以諗住慢慢行喇...點知佢行得咁快...行得同我平時一樣快囉...勁呀...一到行一到諗如果我左邊係呀邊個,你話幾好呢?
..送完佢之後就返學校喇~今日上堂勁累呀...一到休息時間就立即訓低左喇....之後鐘下鐘下咁上到lunch喇..食完精神好多喇~之後好活躍咁上討論堂喇...上完堂就去上網喇...返到屋企食飯喇~一到食一到傾,原來琴晚真係有隻貓入左黎架,件事係咁ga,琴晚我正想返房打機個時,一打開門有隻白色ga貓走左出黎,當時我呆一呆,之後即刻關房門,keep on打機,仲以為撞鬼tim,你地知我驚咩架喇,原來隻貓係真ga,但個時房又黑,出面又黑,一開門突然有隻白色ga貓走出黎,lee d都唔係最驚呀,最驚ga係我間房密封架嘛,點會入到黎呀?冇叫咪算好囉,(最後原來我記得冇關對門呀)...真係驚一驚呀~傾完就係到睇電視,其間個人暈暈地,又係咁打咳嗽..個人完全係唔舒服囉..之後本來想溫書但係冇咩精神,之後打左俾我$家姐喇~佢仲去緊旅行呀...之後傾傾下,講左d les ga人,佢問我佢似唔似les,我答返佢"我發覺你唔鐘意我個時,我就覺得你應該係les喇"...哈哈哈
...其間仲有好多笑料架...傾左1個鐘之後就訓喇~ |
| 發表時間:2006-04-19 02:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 17 日 星期一  |
2006 年 4 月 16 日 星期日  |
| 第一日唔使係澳洲用$ |
分類: 未分類 |
早上玩到5點幾先訓,所以成11點起身...之後就食lunch喇,then當然是回校上網,講真呀,我係澳洲做黎做去都係個3樣野(上堂,練水,上網)..唉...人生突然悶左好多囉~....之後返屋企又係到打PSP喇...打左陣突然想溫書喎....溫左2個鐘之後見累累地沖左杯奶茶之後就keep住打機喇..又係打到5點幾...哈哈哈~ |
| 發表時間:2006-04-17 11:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 15 日 星期六  |
2006 年 4 月 15 日 星期六  |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 117 | »
|