軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 59
累積人氣: 19093
站內搜尋
2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天


今日keep住做ass 分類: 未分類

今日一起身就出去聽野喇~搭車個uncle打俾我話去食早餐...好難食囉.... ....之後就去聽guess喇...同平時一樣,訓覺90%....之後就去食lunch喇~之後返去做ass喇,琴日做阿man ga ass,今日就要做cit ga ass...一到聽903一到做..做到成7點先停手,因為要食dinner喇...食完就打電話返屋企...傾下做過d咩就收線喇~....問完hidy比賽d成績,突然想打俾阿競..打左俾佢之後問左d基本野,之後問返d我好想知ga野(阿競:同你做左咁耐兄弟,你話我地係咩關係呀?...我信唔信你講野呀喇?)...之後佢話收到我寄返去ga野..終於講得喇...忍左成個星期都冇講...係lee到寄野真係麻煩到嘔呀,又耐喎....本來想講返封信寫咩,不過我一早就唔記得喇~少少都有ga...

阿競:鬧交未必唔係好女仔ga...佢地係可以並全架,朋友同朋友之間都會喇,何況男女朋友?做男仔真係要忍一忍架...

家誠:係呀...咁都俾你睇到我係到ga心情....d朱古力有冇溶到呀?...最驚佢地溶....

發表時間:2006-04-24 03:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天


唔係咁快玩完呀你? 滿足 分類: 未分類

今日起身開電腦..點知一開....部機冇曬d程式ga?. ..開左幾次..算...唔好理佢住...打電話搵救兵...之後立即過去uncle屋企喇...之後整左一陣..就ok返...嚇死我囉...仲學到一d新ga知識tim...之後就係到做assigment喇...做到痴曬線 ...之後做左d就返屋企喇...返屋企只係見到sodoko(個日本女仔,因為我唔係好記得佢叫咩名,只係記得叫咩ko,只好咁叫佢喇~)...好少可包租2人組唔係到..之後食左d plzza就返去做ass喇...做左陣先訓....

發表時間:2006-04-23 07:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天


勁童真喇今日~ 驚訝 分類: 未分類

今日又放假,訓到成10先起身,之後左整下右整下..11點就返學喇~今日條腰好痛呀...可能琴日練出火喇~之後返到去上網,同平時一樣down返"架勢堂"黎聽,睇下睇下見到有人放左d從前d卡通歌上去...我勁down囉....哈哈哈...down左成20隻 ...之後我上到7點幾就返屋企喇~今日係包租公生日..所以又係camp fire ..唉!幾無聊架...成班27-5? ga人係到傾計...完全係同佢地有gap囉..之後呆坐完之後就打俾$家姐傾電話喇,傾到12就收線訓覺喇~

發表時間:2006-04-21 04:14 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


今日重新整個日記版喇~ 驚訝 分類: 未分類

今日成8:00先起之後快步行8:59岩岩去到班房...哈哈哈..今日上ga math堂...今日d math似返樣喇~...最易都有f.4頭程度...不過我係會考個時已經做過百幾次...所以都有9成岩...哈哈哈...math係我4科最唔使擔心ga科...睇我下星期個test點岩曬喇~..同平時一樣做完野又可以早放喇...食lunch,vicky介紹左間食中國野..幾好味架! ...之後就返學校喇...做左陣cit ass就開始整日記版喇...唔知點解個日記d原始碼多左咁多 ....所以整左好耐....整完就行超市,買左d抵野就返去喇~....今日有電視睇呀...所以冇出去打電話俾屋企人...睇完就去溫書喇~..之後訓囉~..今日用左手提打返hk,原來真係$1,1min架....我都唔$家姐之前點解咁捨得,係咁打返香港傾電話....

發表時間:2006-04-21 03:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天


今日完全唔知做過d咩呀 滿足 分類: 未分類

今日都係唔想起身架..但幾唔想都起左身..之後返去上堂,完全係95%昏迷囉....講點鬧交,但差唔多訓曬....之後食lunch又撞曬鬼同vicky嘈左幾句..真係活學活用喇~...之後唔係咁開心咁返去上堂喇~...下午派卷,得7/10...下!大鑊 ..唉...下星期要努力喇~...之後放左學去左電腦室玩喇~玩到夠鐘又走...去左行超市...見悶悶地打俾$家姐..佢今日搭機返雪梨,我都好想落去玩呀~~~ ..之後返屋企..睇下報紙..俾我發現到lee到1枝600ml ga coke係$2.28,但2Lga就只係$1.69...下...唔係咁唔合理呀嘛....你地估下點解?....之後又返房溫書...休息個時睇下聽日math d note,計下數...點知一做就"顏時大寶"...做到點幾先停....

發表時間:2006-04-20 03:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 18 日  星期二   晴天


應該病左喇~ 滿足 分類: 未分類

今日極到唔想起身囉...但係一早俾人叫左送個日本女仔返學,因為佢唔識路呀嘛...7:45就出去喇...本來因為太累所以諗住慢慢行喇...點知佢行得咁快...行得同我平時一樣快囉...勁呀...一到行一到諗如果我左邊係呀邊個,你話幾好呢? ..送完佢之後就返學校喇~今日上堂勁累呀...一到休息時間就立即訓低左喇....之後鐘下鐘下咁上到lunch喇..食完精神好多喇~之後好活躍咁上討論堂喇...上完堂就去上網喇...返到屋企食飯喇~一到食一到傾,原來琴晚真係有隻貓入左黎架,件事係咁ga,琴晚我正想返房打機個時,一打開門有隻白色ga貓走左出黎,當時我呆一呆,之後即刻關房門,keep on打機,仲以為撞鬼tim,你地知我驚咩架喇,原來隻貓係真ga,但個時房又黑,出面又黑,一開門突然有隻白色ga貓走出黎,lee d都唔係最驚呀,最驚ga係我間房密封架嘛,點會入到黎呀?冇叫咪算好囉,(最後原來我記得冇關對門呀)...真係驚一驚呀~傾完就係到睇電視,其間個人暈暈地,又係咁打咳嗽..個人完全係唔舒服囉..之後本來想溫書但係冇咩精神,之後打左俾我$家姐喇~佢仲去緊旅行呀...之後傾傾下,講左d les ga人,佢問我佢似唔似les,我答返佢"我發覺你唔鐘意我個時,我就覺得你應該係les喇"...哈哈哈 ...其間仲有好多笑料架...傾左1個鐘之後就訓喇~

發表時間:2006-04-19 02:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天


又玩左成晚喇~ 驚訝 分類: 未分類

今日又要到成10點幾先起身...之後就出去上網喇...點知上上下電話響喎,原來係包租婆打黎話佢阿哥個仔生日,d細佬仔好想我返去...我幾時咁受細佬歡迎架? ...之後拿拿做完野就返去喇~返到去岩岩食cake,個cake勁大囉,最少有7磅呀~食完就上返去打psp,我打左3日psp喇..仲係打到機不離手..哈哈哈 ...之後好專心咁打到11點幾,之後返房打,聽日返學都係咁話呀...打到4點...因為聽日佢地走架喇,冇得打架喇..今晚同你打爆佢呀...哈哈哈~

發表時間:2006-04-18 02:58 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天


第一日唔使係澳洲用$ 分類: 未分類

早上玩到5點幾先訓,所以成11點起身...之後就食lunch喇,then當然是回校上網,講真呀,我係澳洲做黎做去都係個3樣野(上堂,練水,上網)..唉...人生突然悶左好多囉~....之後返屋企又係到打PSP喇...打左陣突然想溫書喎....溫左2個鐘之後見累累地沖左杯奶茶之後就keep住打機喇..又係打到5點幾...哈哈哈~

發表時間:2006-04-17 11:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天


打機打到傻呀~ 滿足 分類: 未分類

今日好早就起身..之後就出去上網喇~係之前俾我見到新個個日本女仔HOMESTAY...唉....講完..之後返上學校上網喇...其實上網都冇咩做架...係同人傾下計咁囉~上到6點幾就返屋企喇~今日又行快左喇~成班人係坐係CAMP FIRE到傾計...之後我等到9點就打俾嘉靜喇~次次同佢玩變聲都好過癮架~ 同佢傾完計就行左去買野飲..之後返屋企問左人借左部psp黎玩...打到12點之後佢地就訓覺,我就拎返房打,打到5點先訓...真係好少打機打一晚呀~哈哈哈~ 我成日都話架,我有成2萬GA利是,但連部$1500的PSP都唔去買...唉!

發表時間:2006-04-16 12:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天


點會得2個朋友記得呢?,大把人記得喇~ 開心 分類: 未分類

嘉靜:生日快樂!

發表時間:2006-04-15 09:37 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]