| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 24 日 星期四  |
| 今日練水.....做咩呀係到? |
分類: 未分類 |
今日又要返早喇...上maketing...不過好累呀...上得唔係好專心....之後lunch之後又係去打桌球....打完又要返去上堂喇...下午ga堂仲衰...訓曬....之後就去練水...今日真係好少人喎...原因係咩..琴日講左..唔再講喇....不過今日d 練習都係幾辛苦....但成個幾鐘係到發緊夢喇....之後返到屋企...又未食得飯...上住網先囉..之後又食d......食完就算喇...之後返房.....
|
| 發表時間:2006-08-24 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 23 日 星期三  |
| 司欣:生日快樂~~ |
分類: 未分類 |
今日又遲起身喇..之後去練水喇....因為今日快個班有國際賽...教練都唔係到...自己練...練完之後再去做拉力...今日做到出曬汗呀....勁呀...11度著T-shirt ....玩到出汗...不過今日拎左個5kg ga波做真係好金呀 ...之後返去上堂喇...近來鐘意打桌球呀....不過完全唔識打喎...哈哈哈....都唔知係到做咩....之後上堂...ok喇...好在有kevin ko姐 ...上堂d野90%都明...之後好快就上完喇....之後返去係到溫marketing....之後溫到訓囉....
hidy:40日後你會收到我整ga新片架喇...4日先10%.....有排呀.....可能我返香港直接俾你睇仲好呀 |
| 發表時間:2006-08-24 06:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 22 日 星期二  |
開始要諗之後ga路點行喇~  |
分類: 未分類 |
琴日咁累..今日係床到反黎反去...之後成9點先起身...之後就返學校喇....上下網咁囉...今日聽完森美ga一段話...覺得好幸運..因為有一個好好ga媽媽同爸爸....之後溫下書喇...之後上堂喇...今日上堂又係上得好快....但係其實好多時間都係發緊夢......晚上返去竟然去溫書.....溫到12:00就訓喇~ |
| 發表時間:2006-08-23 08:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 21 日 星期一  |
成日散曬/盡力練水喇~  |
分類: 未分類 |
今早同hidy講完生日快樂...之後訓左一個鐘就起身出黎練水喇....今日教練完全冇因琴日比完賽而cut down 訓練囉...因為大個班過幾日後要游國際賽..所以佢地要做準備.....咁最後我地慘囉....陪佢地沖沖沖....最後個2000米ga訓練..真係死左....之後因為唔使上堂...係屋企拾左野先返學校...之後都係上網做功課囉..當然其間有訓喇..之後去練水...又係沖沖沖咁喇....今日好明個訓練講咩...所以都算理想喇..今日交左9月比賽ga form喇...游4項...要成$192hk呀.....不過游返自己d主項...有信心.....之後返屋企食完飯就訓...好累呀個人.... |
| 發表時間:2006-08-22 08:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
今日.....唉....  |
分類: 未分類 |
今日一早就去比賽喇...之後(密碼保護)...之後有人車我返屋企...之後冇野做..成個人冇曬mood....成日以為曬淡比賽....唉...之後係屋企到hea...hea左好耐..之後突然想整片..整整整...整到11點幾...其實個人好累架喇...但係我知hidy生日..我一定要頂到2點(hk12點)...打俾佢同佢講生日快樂架....最後11點12完工...(461MB)....差最後試片姐....但係我頂唔到訓左...訓到成2:53先起身..之後拿拿聲打俾hidy同佢講生日快樂...之後講左d..我都唔記得講左咩野喇....之後傾左陣收線就訓喇..因為訓多一個鐘我就要去練水喇....體力極限挑戰呀... |
| 發表時間:2006-08-21 09:31 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
準備比賽呀..gogogo/媽咪生日快樂~~  |
分類: 未分類 |
今日起左身...冇咩好做....周圍去買野食....之後又返左學校喇...係到溫書同上網..點知學校愈夜愈多人..只好最後返屋企...返去之前...一定要食d野先..今晚都唔知食咩...唔好試..聽日比賽架嘛...返到去拾下野咁喇....今日我阿媽生日....打左俾阿媽....傾左成個鐘..都仲未有飯食...個意大利人今晚下廚..仲以為有d咩食...意大利粉同d天婦羅青瓜....整左成個鐘就係lee 野?你唔係咁好笑呀.....之後唔理喇...上去食返d野..先訓喇....好在之前食左d野姐.... |
| 發表時間:2006-08-21 09:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 18 日 星期五  |
原本dicky同古巨基同一日生日架...生日快樂~  |
分類: 未分類 |
今日放假...因為星期日比賽今日唔想游2場...之後訓左好好ga覺架..10點幾起身..之後返學校上網囉...上上上...上到3點幾就出去練水..今日係咁沖沖沖...個身體都唔錯喇...係肥左d姐...今日放鬆比較耐...之後睇下d速度時間表...之後上水走囉...今日又係食d垃圾....完全不知所謂..睇黎今晚都要出去買野食架喇.....9:30就出去買kfc喇....好好味呀...之後同家誠,肥峰傾計...家誠又有一句好精景架....問佢AL準備成點..佢答左一句..."有槍但係冇子彈"...嘩...冇下一句喇....不過佢至少而家仲有枝槍呀上戰場呀...當然對於D而家巳經開始鑽研火箭GA人..真係差左D GA...但係大把人而家仲得個"DU"上戰場...你而家有枝槍都仲有時間ga...同一時間同肥峰傾游泳ga問題..我唔可以完全話方生唔俾佢游青年軍係唔岩...但係如果連機會都唔俾...就放棄一個有潛質ga運動員...我只可以講可惜....同佢地傾完之後就訓覺囉~ |
| 發表時間:2006-08-18 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
今日都可算同佢地傾得最多野喇~  |
分類: 未分類 |
今日一早起身..就要返去上堂喇..個人好累呀...雖然都係成堂都係不停咁講野..但係就黎頂唔順喇....之後上完堂就出去練水喇...今日好早就去喇...坐係到拉根...仲有幾日就比賽喇..但係點解d訓練仲咁激動ga?今日都係咁呀...係咁沖100...雖然只係4個..但係個個都好金...不過游完睇返時間..都只係中上囉...唉...之後仲未完架...仲有14個200....頭個幾個都幾拿命架...之後游完成身散曬...之後返屋企食飯..嘩..完全係飛機餐囉...係中式ga豉油蒸雞同飯....當然比飛機難食喇....完全係冇野好講喇..之後唔知點解食完坐係到傾計..由傾點講唔同ga語言到世界地圖....好多笑位..當講緊個歐洲地圖時....就出事喇...個個法國女仔同個意大利男係到嘈囉....好激動呀...完全係世界盃決賽囉...嘈左好耐..成個鐘都有...我地係到笑囉...最後係法國妹嬴....之後傾到11點幾就返房囉...今日又收唔曬hidy d 片喇...唉... |
| 發表時間:2006-08-17 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
放假都係返學校~  |
分類: 未分類 |
今日早上起身冇咩野做....之後出去練水喇...今日可算係十分曬呀...好少可咁曬架嘛....今日實游到變燒豬呀....今日有一項佢地真係crazy架...游50米游21'40自gasambo,游22'9蝶ga Steven..睇到眼都定曬....不過著蛙鞋ga...但都利害,練水之喎,之後游完真係做左黑炭..之後返左學校係到hea...hea到6點幾..不過收到個驚人消失,家誠:自己留意多d..唔好咁快話放棄住....之後返屋企喇....就咁多...好想睇hidy 手上個d片呀....仲有少少....唉....又on唔到line...激死~ |
| 發表時間:2006-08-17 05:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 15 日 星期二  |
聽日又放假喇~  |
分類: 未分類 |
今日返一點..但係琴日因為訓學校ga關係..所以一直都係學校....同阿欣傾左陣就出去買早餐喇...之後又係備下課咁喇...食完個lunch又上堂喇...人生就係咁過左半日喇....之後上堂...訓曬..哈哈哈..都唔係ga...訓左d喇...之後休息時間都係冇咩做..之後討論堂...勁easy d野...勁快做曬...唔上堂都識喇....做完望望周圍..唔係咪嘛你地..你地retake架喇呴...仲唔識...個時有冇上堂架...我訓覺ga做到lee d野....唉...唔怪之得佢地要重讀喇...上完堂返屋企囉...今晚食人ga食物幾好....之後出去打電話俾阿媽...打完想打俾其他人架...但唔知打俾邊個好....唔打囉....返去訓覺.... |
| 發表時間:2006-08-16 12:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 117 | »
|