| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 4 日 星期五  |
朋友有事..自己只可以係到等...感覺好差呀...  |
分類: 未分類 |
今日唔使上堂..練完早水...就去上網上到3點幾..又出去練水喇....今日都唔知點解分左2班人黎游,我地就要游3x(400+8個50)...佢地就游6x(沖100+50)囉...都唔知個教練做咩野...游完就返屋企上下網咁...點知同人傾計....知道件大事...之後食完d野就出去打電話喇...問返d事ga來龍去脈....唉..都唔知佢地點喇而家....我又唔可以做野...只可以係到等...真係好擔心呀....
|
| 發表時間:2006-08-04 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 3 日 星期四  |
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
2006 年 8 月 1 日 星期二  |
| 8 月喇喎....好快又到12月架喇~ |
分類: 未分類 |
今日唔使練水...訓到成10先起身...之後返學校上網囉...上到12點幾先出去食lunch...今日上a/c...ok喇...知佢講咩囉..中場時間係到訓覺...爽呀...之後上完返屋企喇...晚上出去打電話俾媽咪....傾到9點幾就返去囉.....今日都冇咩特別野..唔講咁多囉 |
| 發表時間:2006-08-02 09:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 31 日 星期一  |
| 勁使$呀....好多野要做.... |
分類: 未分類 |
今日早上就去練水喇...今日教練同我講"你係時間要比賽架喇..20號有呀...你下午好填form喇"...好野...有得玩喇...之後就返學校喇...上law呀...都ok....悶架...不過今日黎左個日本仔...個樣好似龍澤秀明架...不過好細粒...之後食lunch...返去個佢竟然食煙..唉...最唔鐘意食煙架人喇.....幾靚仔都冇用呀....之後上完堂就去練水喇...教練俾左張from俾我喇...填完要交通部...好貴呀hk$24一項...游成4項...$96呀....不過算喇..之後就練水喇....一般喇...停左係5月個fitness..要俾心機先得喇..唔係20號一定游唔好呀..練完同教練同我講..原來如果我要係澳洲比賽..但我又同時係hkasa ga泳員..要有張通知書架喎...嘩...咁煩架..一定要打俾方生喇咁...之後返到食完飯...等多陣就出去打電話俾阿欣..問完電話之後打俾方生..黠知搵唔到...唉...之後打俾hidy密談大事...講左個鐘就返屋企喇....今晚整左多大野就訓囉~ |
| 發表時間:2006-08-01 10:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 30 日 星期日  |
| 今日都係到hea呀 |
分類: 未分類 |
今日晨早起身.之後諗住出去買野早餐之後返教會喇...點知呢..都未買早餐姐..uncle架車就黎喇...佢架車成日都咁準時ga..d巴士好似咁就好喇...之後餓住咁聽日人講野....又係訓左囉...冇一次唔訓架我...今次我已經遊雲架喇....都冇喇喇訓喎...真係冇野講喇..聽完 仲要做問題囉....成1點先食到lunch...半死喇....之後本來去買書架..點知書局冇開...算..之後又係返學校上網囉...上到食飯時間又走喇....唉.....之後悶到食完飯就訓囉.... |
| 發表時間:2006-07-31 10:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 29 日 星期六  |
| 今日都係冇咩野做~ |
分類: 未分類 |
今日遲左去起冇練到水...之後uncle到上網..上左hole day....hea左成日...晚上返去睇destiny...睇完喇...25隻牒睇曬喇....不過個end都唔係好鐘意....之後係咁係電腦到清rubblish,睇返d 相...都幾好笑呀...之後睇到3:00就訓喇 |
| 發表時間:2006-07-30 01:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
| 練到想死呀.... |
分類: 未分類 |
今日成9點起身...死火喇...9點上堂呀.....之後返到去10點喇...上到班房一個人都冇....之後搵左一陣都冇人..之後落左去電腦室上網..之後GENE黎同我講....冇人黎上堂所以而家唔使上..之後上網上到2:30..之後食lunch之後去練水喇...今日好累..完全唔掂..唔知做緊咩....游到想嘔呀..之後返到去好眼訓..食完飯就訓喇.... |
| 發表時間:2006-07-28 10:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
今日同琴日一樣....好難呀...  |
分類: 未分類 |
琴晚做左件對hidy同金sir唔係咁好ga野...都唔知點算好....唔知點解整完之後..突然上delete佢...但係...唉..我都唔知點講....=_='....
今日早上成6點幾先起身...之後睇左陣destiny就出去喇...今日又係返一點係到學校hea..1點上堂其實都冇左30%精神架喇...之後上堂一時好精神,一時好眼訓囉...完全la 曬野...不過都識左少少 ga...好不容易去到6點30放學..之後返到去食飯..冇位坐返房食..一到睇destiny一到食...好緊張呀...煲左成10隻碟到喇..連家姐打黎,都只係同佢傾左10min....不過destiny真係好好睇 ...不過我諗佢係香港播好多位都要cut喇...俾鋼鍊仲要cut得多呀....仲有呀..佢有成幾集都係回顧...最後睇到4點先訓....點都要睇要我鐘意個2部機出場先訓..... |
| 發表時間:2006-07-27 10:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 117 | »
|