軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 11
累積人氣: 19045
站內搜尋
2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


朋友有事..自己只可以係到等...感覺好差呀... 鬱悶 分類: 未分類

今日唔使上堂..練完早水...就去上網上到3點幾..又出去練水喇....今日都唔知點解分左2班人黎游,我地就要游3x(400+8個50)...佢地就游6x(沖100+50)囉...都唔知個教練做咩野...游完就返屋企上下網咁...點知同人傾計....知道件大事...之後食完d野就出去打電話喇...問返d事ga來龍去脈....唉..都唔知佢地點喇而家....我又唔可以做野...只可以係到等...真係好擔心呀....

發表時間:2006-08-04 08:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天


仲有10日...唔知可唔可以之前俾到你喇 不安 分類: 未分類

今日又遲左起..明明6點幾起左身架,但係再訓到成8:00先起身...事關太凍喇...之後拿拿聲出去...今日上maketing呀...上星期冇上..今個星期又遲到...真係死得喇...之後9:20跑到返去..好在個老師今次冇走姐....但得一個人上堂囉..不過個老師都好funny ga...都幾得意架marketing....原則係7P....唔知點解..令我會諗起男子組+HIDY呀....可能咁岩7個人喇...之後食LUNCH要做市場調查...有多30min,不過lunch之後個樣真係頂唔住..我唔可以上同一科6個鐘架囉...中間一定要訓一訓架..之後買左d muffic先去練水..點知今日要check body fat...勁驚..上次又係咁食完個朱古力新地先去check(73.3kg)...今次食完2個朱古力muffic tim....大鑊喇...真係唔敢上磅呀...驚係75.5kg呀...返到香港又係咁玩同食.....一睇.....呀~~叫定先喇....但唔係喎...72.7kg?..咁奇ga?..之後check其他身體ga脂肪比率..個肚ga脂肪真係跌左喎....咁奇...算喇...之後去練水..er..今日練習好特別呀....好少會有比賽前ga練習架...都做得唔錯..(不過成20號先比賽喎..咁快做準備ga...又學到野喇)...之後返屋企食飯....今日本來想溫書架..但又上到網喎,....玩到成10點先冇....之後就訓囉...

發表時間:2006-08-04 08:17 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 2 日  星期三   晴天


比賽姐..使唔使咁煩呀? 分類: 未分類

今日一早要練水...今日天氣都係好凍呀...練得都ok喇...7月頭ga我返黎喇...之後換完衫就出去做體能喇....拉力...好爽呀,天氣就勁凍,我就好熱,勁暖呀...之後我冇食早餐..因為我想食個貴lunch...之後係到上網上到1點就出去買喇...去左subway..買左全場至貴ga包黎食...好味呀..d煙肉+雞肉+千島souse....掂...30cm長..30min ko左...之後就上econ喇..今日教D&S...esay喇..之後係學校hea喇..hea到8點幾..返屋企之前要打電話搵司欣再搵方生,但點知我屋企周圍d電話壞曬...要行5min先再搵到,之後方生同我講個泳總ga申請仲未批...等多一個月喇....哎呀....姐係點呀..又要同澳洲個班人講返..我d英文咁差...唉..之後返屋企...hea左陣就訓....近來成日都冇溫書...冇曬動力呀~

發表時間:2006-08-03 05:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天


8 月喇喎....好快又到12月架喇~ 分類: 未分類

今日唔使練水...訓到成10先起身...之後返學校上網囉...上到12點幾先出去食lunch...今日上a/c...ok喇...知佢講咩囉..中場時間係到訓覺...爽呀...之後上完返屋企喇...晚上出去打電話俾媽咪....傾到9點幾就返去囉.....今日都冇咩特別野..唔講咁多囉

發表時間:2006-08-02 09:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天


勁使$呀....好多野要做.... 分類: 未分類

今日早上就去練水喇...今日教練同我講"你係時間要比賽架喇..20號有呀...你下午好填form喇"...好野...有得玩喇...之後就返學校喇...上law呀...都ok....悶架...不過今日黎左個日本仔...個樣好似龍澤秀明架...不過好細粒...之後食lunch...返去個佢竟然食煙..唉...最唔鐘意食煙架人喇.....幾靚仔都冇用呀....之後上完堂就去練水喇...教練俾左張from俾我喇...填完要交通部...好貴呀hk$24一項...游成4項...$96呀....不過算喇..之後就練水喇....一般喇...停左係5月個fitness..要俾心機先得喇..唔係20號一定游唔好呀..練完同教練同我講..原來如果我要係澳洲比賽..但我又同時係hkasa ga泳員..要有張通知書架喎...嘩...咁煩架..一定要打俾方生喇咁...之後返到食完飯...等多陣就出去打電話俾阿欣..問完電話之後打俾方生..黠知搵唔到...唉...之後打俾hidy密談大事...講左個鐘就返屋企喇....今晚整左多大野就訓囉~

發表時間:2006-08-01 10:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


今日都係到hea呀 分類: 未分類

今日晨早起身.之後諗住出去買野早餐之後返教會喇...點知呢..都未買早餐姐..uncle架車就黎喇...佢架車成日都咁準時ga..d巴士好似咁就好喇...之後餓住咁聽日人講野....又係訓左囉...冇一次唔訓架我...今次我已經遊雲架喇....都冇喇喇訓喎...真係冇野講喇..聽完 仲要做問題囉....成1點先食到lunch...半死喇....之後本來去買書架..點知書局冇開...算..之後又係返學校上網囉...上到食飯時間又走喇....唉.....之後悶到食完飯就訓囉....

發表時間:2006-07-31 10:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 29 日  星期六   陰天


今日都係冇咩野做~ 分類: 未分類

今日遲左去起冇練到水...之後uncle到上網..上左hole day....hea左成日...晚上返去睇destiny...睇完喇...25隻牒睇曬喇....不過個end都唔係好鐘意....之後係咁係電腦到清rubblish,睇返d 相...都幾好笑呀...之後睇到3:00就訓喇

發表時間:2006-07-30 01:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 28 日  星期五   雨天


我知佢有野呃住我架.... 滿足 分類: 未分類

今日一早起身...就去左練水..點知勁大雨,我又唔搵到把傘...之後本來唔游ga..點知冇打喇喇又搵到喎...之後就去練水喇...今日練水...不知所謂...講完..今日hole day落雨囉...一早返到去見到阿欣online喇...佢打左3篇日記..有2篇唔冇關係..但有一篇真係令我好擔心...但問清楚...哦..原來冇咩事ga...之後佢就走左喇..之後俾我睇到佢xanga...我知道佢係有d野呃住我架...但係佢唔講,我就扮唔知喇...係lee到我唔知邊個有睇開我日記..但一定唔多過10個...而阿欣一定冇....之後我就keep住係學校做御宅族喇...做到3點幾就出去食lunch喇..之後又去練水喇...根本上今次差唔多都係沖堂囉...唔係好辛苦ga..但成日比我個教練寸我肥同體能差囉....我都唔想俾feedback佢喇..之後晚上都係睇destiny...仲未睇完呀...但都差唔多喇....

發表時間:2006-07-29 04:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 27 日  星期四   雨天


練到想死呀.... 分類: 未分類

今日成9點起身...死火喇...9點上堂呀.....之後返到去10點喇...上到班房一個人都冇....之後搵左一陣都冇人..之後落左去電腦室上網..之後GENE黎同我講....冇人黎上堂所以而家唔使上..之後上網上到2:30..之後食lunch之後去練水喇...今日好累..完全唔掂..唔知做緊咩....游到想嘔呀..之後返到去好眼訓..食完飯就訓喇....

發表時間:2006-07-28 10:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


今日同琴日一樣....好難呀... 不安 分類: 未分類

琴晚做左件對hidy同金sir唔係咁好ga野...都唔知點算好....唔知點解整完之後..突然上delete佢...但係...唉..我都唔知點講....=_='....

今日早上成6點幾先起身...之後睇左陣destiny就出去喇...今日又係返一點係到學校hea..1點上堂其實都冇左30%精神架喇...之後上堂一時好精神,一時好眼訓囉...完全la 曬野...不過都識左少少 ga...好不容易去到6點30放學..之後返到去食飯..冇位坐返房食..一到睇destiny一到食...好緊張呀...煲左成10隻碟到喇..連家姐打黎,都只係同佢傾左10min....不過destiny真係好好睇...不過我諗佢係香港播好多位都要cut喇...俾鋼鍊仲要cut得多呀....仲有呀..佢有成幾集都係回顧...最後睇到4點先訓....點都要睇要我鐘意個2部機出場先訓.....

發表時間:2006-07-27 10:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]