| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
我一定唔可以再失去你/嘩..比左3日賽咁...累到嘔呀  |
分類: 未分類 |
今日清晨又要去練水..不過因為琴晚訓得幾好..所以今日都幾精神...之後今日lee場水完全係超水準呀...跟曬....俾自己10分呀....不過其後當然係幾累架...不過今日因為去court參觀所以返10點...等齊人就出發喇...d風今日又返曬黎喇....好大風囉....吹到係飛起呀....去到court完全同我想像唔同囉...同睇電視係完全唔同...入到去法庭..又係同我諗ga完全唔同呀....一個黑黑地ga一個room..入到去個個法官岩岩講野...嘩...個法官成個未訓醒ga樣囉...成個過程係勁悶囉....我地坐係到聽....一到聽一到"鐘下鐘下"有幾次訓左tim...鬼咩...成個room勁有訓覺mood囉...唔訓唔得喇...之後聽到lunch就走得喇...下午ga堂唔使上...上網上到夠鐘練水喇..上網個時俾我搵到一個fd ga xanga...知佢出左國...但係因為成年冇同搵佢喇...唔知點解好想搵返佢呀...佢對我都算係一個重要ga人....一定要搵返佢先得....之後搭車去練水喇,今日練水個...望一望sue個樣...原來個樣都幾得意喎...成個公仔咁...好可愛ga德國人...哈哈哈...之後練水...出事喇...今日都唔知咩事...main set竟然係(6組3個100+沖200pb10-15)...中間係冇放鬆架...做完熱身就開始喇,第一組係ok架...第2組已經想嘔喇...第3組係勁嘔囉...第4組真係放慢曬....游完第5組竟然話我lazy...我都唔想架...個個都做到pb14-17架喇....之後仲要我做2"20喎...仲加左句唔好偷懶呀....盡力喇....之後只好爆盡喇....比左3日賽咁囉....游完真係死左係到呀...之後仲有12個50呀....游完就拿拿去toilet喇...點知想嘔又嘔唔出喎....不過真係好辛苦呀...之後累死左係更衣室.....之後返屋企囉...今日食左d不知所謂ga野..但係因為太累...是但喇...雖然好累但係都要溫書..因為聽日test...但都係溫到點幾就訓左喇....
|
| 發表時間:2006-09-12 01:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 10 日 星期日  |
| 比賽.....有得有失喇~ |
分類: 未分類 |
今日又係比賽日...今日有3項野要游....一早坐教練車去泳池...去到泳池就去熱身喇…個feel唔錯…初初都諗會唔會有pb ga..但係琴日游成咁…就冇再諗過喇…好快就到50蝶喇…又要一早換曬衫囉….不過今次好快出去…可能影響冇咁大喇…
28”
1平左自己pb喇…對比返之前d 項目..都ok喇..之後上水望一望…爽呀…HKG…..香港代表隊….當然個成績就唔好提喇…拎返D野就去放鬆喇…好快就到50自喇…其實我信心都幾大…因為SQ25秒對我黎講…唔難呀…練習70%都游到…但係今次等得勁耐囉….本來拎返見衫等…點知有條友話…"唔準拎T-SHIRT架"…你而家又未游得…我著衫關你鬼事咩…豈有此理呀..D人都唔識野GA…邊有人咁樣比賽架…哼….之後個50自….唉..個turn打得勁早囉…完全係唔掂呀…之後上左水之後冇曬心機喇..之後係看台呆坐係到…訓左一陣喇…之後睇左佢地比賽喇…本來心情沉重ga但唔知點解愈睇佢地d比賽…個心冇喇喇返曬黎…好想去沖呀….個火呀….來吧…之後食lunch都係meat pie喇…冇咩好食…之後係到等喇…得返100蝶….第150樣…等到第140樣就去熱身喇…個人其實幾累架...不過休息左一陣就冇咩野喇...之後1個鐘就召集喇..今次其實諗好曬點游架喇...4個25都計好曬....未知ga只係等個時流失ga能量姐....之後等左好耐呀..又唔識d人喎...勁悶呀...之後游個時初初仲幾好架...到最後個時又出事喇...平時個拉車又返黎喇...最尾個個15拉到呢...到左個時唔望個時間都已經好嬲喇...之後望個時間仲嬲呀...完全計算錯誤呀...唉...之後沖完涼就返去喇...睇返...其實個個都話游得唔錯架..教練都冇咩話...但我睇返個video同分段時間...=0="....之後坐返教練車...返屋企囉....今晚好累....食完飯拿拿聲訓喇... |
| 發表時間:2006-09-11 07:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 9 日 星期六  |
等左成8個鐘+20min..  |
分類: 未分類 |
今日又比賽喇…一早食完個早餐就出去等教練車喇….其實今日下午先有得游架…成64項呀…有排等呀…之後去到泳池睇佢地熱身…係到睇時間表…嘩..唔睇唔知…冇喇喇我個名…右邊竟然寫住Hong Kong唔係寫住yeogra park….唔係咁好笑呀…冇喇喇代表左香港…嘩..冇諗住咁快架喎….笑死左…之後因為你比賽個時個電子板有顯示所屬泳會架嘛…我個個會唔會係HK而唔係YER喇…哈哈哈..之後等左好耐呀…訓左陣,又出去食d野…個到周圍咩都冇架…只可以去小食亭買個meat pie食喇….之後周圍行下….等左成8個鐘+20分鐘先有得游..之前熱身都覺得自己唔係好得..未必去到pb…不過唔好理喇…游左先講…今次比賽仲過份過上次..上次都話等出去個room先脫衫…今次要係召集個room就要脫…之後仲要得成
30min先得游..成個人凍曬喇…冇事呀…..真係爆粗呀…仲有呀…本來我第一heat同d58,57游架嘛…冇喇喇cut 左個組..放我上去53,54個組…點游呀..我55都俾人放喇…仲要個人凍曬…之後游喇…如我所料喇…咁多樣野加曬…成績唔好喇…個start已經差喇…之後個節奏完全係亂曬喇…周圍個d人早早放左我喇…仲要游4線喎…真係俾食曬x呀…最後得57尾…(pb係
57”06)…個人down曬囉…冇野講喇…唉..之後放鬆個時真係諗黎諗去都諗唔明點解會慢成咁架呢…唉….晚上返到去…完全係累呀…收好野就訓囉…仲有呀..俾我發現左樣野呀..平時俾我勾線個個network…而家lock左pw喎…以後冇得係屋企上網喇…激死喇….唉…唔通又要流落返學校上網上到好晚ga日子….><… |
| 發表時間:2006-09-11 07:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 8 日 星期五  |
聽日又比賽喇~  |
分類: 未分類 |
今日冇去練早水呀…聽日比賽喎…仲游2次…唔係呀嘛….之後訓到9點先返學校..打下波,溫下書呀就夠鐘練水喇…今日練水本來要開會架….點知教練有野做,冇得開….至於練水都唔係少野..都幾多架,…游完先覺得自己唔係好掂…聽日未必游得好好….之後返屋企…d野食真係唔得….要自己叮返d野食..之後食完..就去訓喇… |
| 發表時間:2006-09-11 07:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 7 日 星期四  |
| 今日真係好大風 |
分類: 未分類 |
今日訓下起下咁..望住出面...d樹俾d風吹歪曬..仲勁嘈tim...唔醒都唔得喇....之後突然見咁大風..諗起今日練跑就好喇....跑步一定好爽喇....之後行出街真係勁大風呀...再次令我諗起今日練跑就好喇...返到學校上下網做下野好快就到練水時間..一早起到泳池喇...點知一去到更衣室..發現到原來冇拎泳褲..之後見仲有時間就跑返屋企喇...冇錯就係跑返屋企喇....講講條路先...一出去泳池就係要沖上去馬路...之後要跑一般大直路,少少上波喇...之後轉彎跑返條大直跑再轉彎跑少少落鈄喇...之後返屋企換褲喇...換左條短褲喇...之後返去個條跑呢..一開始係一條大落鈄..超爽呀...令我諗起跑城門谷條山路呀...之後又要上返鈄喇不過好少姐...之後就到返馬路喇....3:50返到去..4:00練水喇..今日練水...ok喇....3個800+30個100....係咁簡單姐....之後出左去超市買野...因為過2日比賽唔想食唔飽呀...之後返屋企....食完d垃圾就返房訓覺喇.... |
| 發表時間:2006-09-08 09:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 6 日 星期三  |
| 今日econ.....唔係路呀... |
分類: 未分類 |
今日要econ喇....但我上午都係決定左去練水喇....今日練水..一半好一半掂喇....好個到係因為kick set全部完成...其實可以係話後面個女仔俾壓力我姐..之後掂個part當然係游手喇...點解掂呢...因為我3個都破我pb....夠喇...唔使多講呀...之後游完唔做fitness喇...返學校溫書喇....之後俾我用3個鐘溫曬喇...之後食完lunch..打左場波先去上堂...半堂係溫書...下半堂先test....個test...50題mc+短文寫作...d mc ok喇..之後到個文喇...我寫左成個鐘...6百幾個字...都寫唔曬...仲有3min個時仲有一個part要寫囉.....之後只好放棄喇....仲有咁少時間都唔知做d咩喇...佢地班友...勁早交之後走...又係得返我一個囉....唔係呀...突然大壓力左囉....唉...之後考完返屋企俾我搵到美女廚房天堂地獄篇...勁好笑呀....哈哈哈...值得一睇呀....點知last個part竟然冇得睇..因為斷左線...冇得睇喇...激死左喇..之後訓囉...好累呀.... |
| 發表時間:2006-09-07 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
| 想溫書..但溫唔到 |
分類: 未分類 |
今日唔使上堂...又唔使練水...咁當然係訓多d喇...之後出去學校溫書喇....今日真係要溫書架喇...之後溫到3點幾訓過去唔去練水架...但最後都係去左...但係到左之後第一個反應係...早知就唔黎喇...先黎15熱身..之後4組(9個100/6個150/3個300/9個100)+100爆盡...會死架喎...休息時間得個2min....唔得唔得..真係爆唔到...中下水平...跟完個前奏都冇曬力喇~..之後死死下咁返屋企囉...之後係到睇鋼鍊..又唔記得溫書喇....之後訓左囉....
因為太busy喇...所以d日記打得好慢呀..... |
| 發表時間:2006-09-06 10:10 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 4 日 星期一  |
| 今日真係勁lazy呀..仲有2日測驗喇... |
分類: 未分類 |
今日因為琴日太晚訓...今日成8:56先起身..之後就記起..係喎..要返學喎....之後拿拿聱出門口喇....9:45返到去職..一行到門口見到張memo...車...今日唔使上喇...之後去左2樓打波...打到11點就落返去cp room溫書囉..之後本來想早d返屋企先出去練水架..點知俾我搵到個網睇鋼鍊...yo!..之後睇到夠鐘都唔係好想走咁走喇..今日咁累其實都唔應該去練水ga...但都係去練左喇..不過游到死死下囉....游到仲有d作嘔tim呀....但係....係跟到ga..不過唔係咁好姐....游完之後真係就黎暈低喇....之後仲未返屋企架我..之後搭車去做gym room 做body balance...平時做好舒服架...今日做到出曬汗....之後慢慢咁行成k路搭巴士喇..之後返到屋企都成10點喇...當然係冇飯食架..luckly地...我有叮叮呀嘛...好味..不過唔係好夠飽..食多2塊包就夠喇..之後係去睇美女廚房ga...睇曬12集囉..笑爆咀呀...哈哈哈...之後溫左陣書就訓囉... |
| 發表時間:2006-09-05 11:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 3 日 星期日  |
2006 年 9 月 2 日 星期六  |
| 17歲ga大事(排名不分先後) |
分類: 未分類 |
- 去左澳洲讀書
- 同世界水平/世界冠軍練水
- 早上5:30彈起身練水
- 係澳洲比賽
- 組成男子組
- 同阿競set左個大目標
- 識到HIDY
- 學識mix劇同製片
- 寫劇本
- 可以係澳洲大泳會練水
- 游冬泳
- 係澳洲學到好多游泳ga小知識
- 係澳洲學到好多身體健康ga小知識
- 試過讀夜校
- 同3個香港田徑飛人(阿競,陳家豪,紀嘉文)接4X400米
- 係香港公開賽拎到牌(田徑)
- 開始拍片做攝影師
- 識到好多唔同國家ga人喇(日本,韓國, 意大利,台灣,希臘,澳洲,法國,中國,德國,葡萄牙,印度,巴西,瑞士,馬來西亞,泰國....)
- 同一個女仔睇2次戲(嘉靜)...(lee個係我以前ga毒咒黎架)
- 開始鐘意聽903
- 開始鐘意鋼之鍊金術師
- 50自長池踏入25秒
- 請朋友返屋企玩
- 同一齊朋友睇世界盃決賽
- 同朋友去camp
- 成日去機鋪打機 (我第一次入好似係05年1月9日呀....不過之後都唔常去)
- 送朋友機($家姐)
- 開始鐘意speedo ga野...係咁買.....哈哈哈
- 拎張椅去電話亭傾電話
- 一次過著5件衫出街
- 同d貓,狗一齊住
- 唔驚d貓同狗
- 一個月踏左$500 taxi...全部因為要練早水
- 加入gym room做gym
- 學yoga
- 鐘意聽903長篇廣播劇
- 去教會 ...(但成日訓覺)
- 一日試過行10k
- 一日游10k
- 一次過食左11塊plzza
- 一次食30隻雲吞(大大隻)
- 係學校訓覺
- 係學校過夜
- 有手提電腦
- 會考英文F,但國際英文試計返會考有D...奇蹟
- 同班fd慶祝17歲生日(2班)
- 同朋友去唱k
- 同阿競跑街
- 第一次食hidy整ga cake
- 攬住阿競喊喇
- 睇hidy比賽+做攝影師
- 可以同我偶像一齊練水
- 可以同我偶像講野
- 利是成5位數字
- 獎牌過170 個 (幾多金,銀,銅就唔知喇....)
- 同朋友去飲茶
- 同同學拎住1Lga維他奶上堂飲
- 客串代表TWAC(荃灣田徑會)跑4X400
- 同香港400米飛人之一跑過400米
- 比賽跑完800跑到嘔
- 比賽試過輸0.17秒第4
- 一日中,比賽完游水之後一個鐘唔夠就要跑田徑比賽
- 一個月同屋企人去2次旅行
- 做教練(學校泳隊)
- 整左套4百幾MB ga片
- 同$家姐講電話講到電話冇曬$
- 係咁請人食飯喇
- 同阿競因為一個女仔而嘈交
- 以old生ga身份跑4x100米接力
- 一日食左1000g的蘋果批
- 俾人dick上水..叫返屋企訓覺
- 覺得教練教水好大細超(hk)...第一次話個教練成個鐘
- 鐘意左rap歌
- 成日係等巴士個時唱歌..(冇人呀嘛又悶喎)
- 係條街到唱喇
- 俾人話我勁肥喇....泳會d人...
- 學識打桌球
- 怒跑香港機場
- 怒跑雪梨機場
- 係澳洲間學校過18歲生日
|
| 發表時間:2006-09-03 12:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 117 | »
|