軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 37
累積人氣: 19071
站內搜尋
2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天


我一定唔可以再失去你/嘩..比左3日賽咁...累到嘔呀 開心 分類: 未分類

今日清晨又要去練水..不過因為琴晚訓得幾好..所以今日都幾精神...之後今日lee場水完全係超水準呀...跟曬....俾自己10分呀....不過其後當然係幾累架...不過今日因為去court參觀所以返10點...等齊人就出發喇...d風今日又返曬黎喇....好大風囉....吹到係飛起呀....去到court完全同我想像唔同囉...同睇電視係完全唔同...入到去法庭..又係同我諗ga完全唔同呀....一個黑黑地ga一個room..入到去個個法官岩岩講野...嘩...個法官成個未訓醒ga樣囉...成個過程係勁悶囉....我地坐係到聽....一到聽一到"鐘下鐘下"有幾次訓左tim...鬼咩...成個room勁有訓覺mood囉...唔訓唔得喇...之後聽到lunch就走得喇...下午ga堂唔使上...上網上到夠鐘練水喇..上網個時俾我搵到一個fd ga xanga...知佢出左國...但係因為成年冇同搵佢喇...唔知點解好想搵返佢呀...佢對我都算係一個重要ga人....一定要搵返佢先得....之後搭車去練水喇,今日練水個...望一望sue個樣...原來個樣都幾得意喎...成個公仔咁...好可愛ga德國人...哈哈哈...之後練水...出事喇...今日都唔知咩事...main set竟然係(6組3個100+沖200pb10-15)...中間係冇放鬆架...做完熱身就開始喇,第一組係ok架...第2組已經想嘔喇...第3組係勁嘔囉...第4組真係放慢曬....游完第5組竟然話我lazy...我都唔想架...個個都做到pb14-17架喇....之後仲要我做2"20喎...仲加左句唔好偷懶呀....盡力喇....之後只好爆盡喇....比左3日賽咁囉....游完真係死左係到呀...之後仲有12個50呀....游完就拿拿去toilet喇...點知想嘔又嘔唔出喎....不過真係好辛苦呀...之後累死左係更衣室.....之後返屋企囉...今日食左d不知所謂ga野..但係因為太累...是但喇...雖然好累但係都要溫書..因為聽日test...但都係溫到點幾就訓左喇....

發表時間:2006-09-12 01:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 10 日  星期日   雨天


比賽.....有得有失喇~ 分類: 未分類

今日又係比賽日...今日有3項野要游....一早坐教練車去泳池...去到泳池就去熱身喇feel唔錯初初都諗會唔會有pb ga..但係琴日游成咁就冇再諗過喇好快就到50蝶喇又要一早換曬衫囉….不過今次好快出去可能影響冇咁大喇28” 1平左自己pb對比返之前d 項目..ok..之後上水望一望爽呀…HKG…..香港代表隊….當然個成績就唔好提喇拎返D野就去放鬆喇好快就到50自喇其實我信心都幾大因為SQ25秒對我黎講唔難呀練習70%都游到但係今次等得勁耐囉….本來拎返見衫等點知有條友話…"唔準拎T-SHIRT架"你而家又未游得我著衫關你鬼事咩豈有此理呀..D人都唔識野GA…邊有人咁樣比賽架….之後個50…...turn打得勁早囉完全係唔掂呀之後上左水之後冇曬心機喇..之後係看台呆坐係到訓左一陣喇之後睇左佢地比賽喇本來心情沉重ga但唔知點解愈睇佢地d比賽個心冇喇喇返曬黎好想去沖呀….個火呀….來吧之後食lunch都係meat pie冇咩好食之後係到等喇得返100….150等到第140樣就去熱身喇…個人其實幾累架...不過休息左一陣就冇咩野喇...之後1個鐘就召集喇..今次其實諗好曬點游架喇...4個25都計好曬....未知ga只係等個時流失ga能量姐....之後等左好耐呀..又唔識d人喎...勁悶呀...之後游個時初初仲幾好架...到最後個時又出事喇...平時個拉車又返黎喇...最尾個個15拉到呢...到左個時唔望個時間都已經好嬲喇...之後望個時間仲嬲呀...完全計算錯誤呀...唉...之後沖完涼就返去喇...睇返...其實個個都話游得唔錯架..教練都冇咩話...但我睇返個video同分段時間...=0="....之後坐返教練車...返屋企囉....今晚好累....食完飯拿拿聲訓喇...

發表時間:2006-09-11 07:42 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 9 日  星期六   晴天


等左成8個鐘+20min.. 鬱悶 分類: 未分類

今日又比賽喇一早食完個早餐就出去等教練車喇….其實今日下午先有得游架64項呀有排等呀之後去到泳池睇佢地熱身係到睇時間表..唔睇唔知冇喇喇我個名右邊竟然寫住Hong Kong唔係寫住yeogra park….唔係咁好笑呀冇喇喇代表左香港..冇諗住咁快架喎….笑死左之後因為你比賽個時個電子板有顯示所屬泳會架嘛我個個會唔會係HK而唔係YER哈哈哈..之後等左好耐呀訓左陣,又出去食d個到周圍咩都冇架只可以去小食亭買個meat pie食喇….之後周圍行下….等左成8個鐘+20分鐘先有得游..之前熱身都覺得自己唔係好得..未必去到pb…不過唔好理喇游左先講今次比賽仲過份過上次..上次都話等出去個room先脫衫今次要係召集個room就要脫之後仲要得成 30min先得游..成個人凍曬喇冇事呀…..真係爆粗呀仲有呀本來我第一heatd58,57游架嘛冇喇喇cut 左個組..放我上去53,54個組點游呀..55都俾人放喇仲要個人凍曬之後游喇如我所料喇咁多樣野加曬成績唔好喇start已經差喇之後個節奏完全係亂曬喇周圍個d人早早放左我喇仲要游4線喎真係俾食曬x最後得57…(pb 57”06)…個人down曬囉冇野講喇..之後放鬆個時真係諗黎諗去都諗唔明點解會慢成咁架呢….晚上返到去完全係累呀收好野就訓囉仲有呀..俾我發現左樣野呀..平時俾我勾線個個network…而家lockpw以後冇得係屋企上網喇激死喇….唔通又要流落返學校上網上到好晚ga日子….><…

發表時間:2006-09-11 07:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天


聽日又比賽喇~ 驚訝 分類: 未分類

今日冇去練早水呀聽日比賽喎仲游2唔係呀嘛….之後訓到9點先返學校..打下波,溫下書呀就夠鐘練水喇今日練水本來要開會架….點知教練有野做,冇得開….至於練水都唔係少野..都幾多架,…游完先覺得自己唔係好掂聽日未必游得好好….之後返屋企…d野食真係唔得….要自己叮返d野食..之後食完..就去訓喇

發表時間:2006-09-11 07:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天


今日真係好大風 分類: 未分類

今日訓下起下咁..望住出面...d樹俾d風吹歪曬..仲勁嘈tim...唔醒都唔得喇....之後突然見咁大風..諗起今日練跑就好喇....跑步一定好爽喇....之後行出街真係勁大風呀...再次令我諗起今日練跑就好喇...返到學校上下網做下野好快就到練水時間..一早起到泳池喇...點知一去到更衣室..發現到原來冇拎泳褲..之後見仲有時間就跑返屋企喇...冇錯就係跑返屋企喇....講講條路先...一出去泳池就係要沖上去馬路...之後要跑一般大直路,少少上波喇...之後轉彎跑返條大直跑再轉彎跑少少落鈄喇...之後返屋企換褲喇...換左條短褲喇...之後返去個條跑呢..一開始係一條大落鈄..超爽呀...令我諗起跑城門谷條山路呀...之後又要上返鈄喇不過好少姐...之後就到返馬路喇....3:50返到去..4:00練水喇..今日練水...ok喇....3個800+30個100....係咁簡單姐....之後出左去超市買野...因為過2日比賽唔想食唔飽呀...之後返屋企....食完d垃圾就返房訓覺喇....

發表時間:2006-09-08 09:16 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


今日econ.....唔係路呀... 分類: 未分類

今日要econ喇....但我上午都係決定左去練水喇....今日練水..一半好一半掂喇....好個到係因為kick set全部完成...其實可以係話後面個女仔俾壓力我姐..之後掂個part當然係游手喇...點解掂呢...因為我3個都破我pb....夠喇...唔使多講呀...之後游完唔做fitness喇...返學校溫書喇....之後俾我用3個鐘溫曬喇...之後食完lunch..打左場波先去上堂...半堂係溫書...下半堂先test....個test...50題mc+短文寫作...d mc ok喇..之後到個文喇...我寫左成個鐘...6百幾個字...都寫唔曬...仲有3min個時仲有一個part要寫囉.....之後只好放棄喇....仲有咁少時間都唔知做d咩喇...佢地班友...勁早交之後走...又係得返我一個囉....唔係呀...突然大壓力左囉....唉...之後考完返屋企俾我搵到美女廚房天堂地獄篇...勁好笑呀....哈哈哈...值得一睇呀....點知last個part竟然冇得睇..因為斷左線...冇得睇喇...激死左喇..之後訓囉...好累呀....

發表時間:2006-09-07 09:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


想溫書..但溫唔到 分類: 未分類

今日唔使上堂...又唔使練水...咁當然係訓多d喇...之後出去學校溫書喇....今日真係要溫書架喇...之後溫到3點幾訓過去唔去練水架...但最後都係去左...但係到左之後第一個反應係...早知就唔黎喇...先黎15熱身..之後4組(9個100/6個150/3個300/9個100)+100爆盡...會死架喎...休息時間得個2min....唔得唔得..真係爆唔到...中下水平...跟完個前奏都冇曬力喇~..之後死死下咁返屋企囉...之後係到睇鋼鍊..又唔記得溫書喇....之後訓左囉....

因為太busy喇...所以d日記打得好慢呀.....

發表時間:2006-09-06 10:10 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


今日真係勁lazy呀..仲有2日測驗喇... 分類: 未分類

今日因為琴日太晚訓...今日成8:56先起身..之後就記起..係喎..要返學喎....之後拿拿聱出門口喇....9:45返到去職..一行到門口見到張memo...車...今日唔使上喇...之後去左2樓打波...打到11點就落返去cp room溫書囉..之後本來想早d返屋企先出去練水架..點知俾我搵到個網睇鋼鍊...yo!..之後睇到夠鐘都唔係好想走咁走喇..今日咁累其實都唔應該去練水ga...但都係去練左喇..不過游到死死下囉....游到仲有d作嘔tim呀....但係....係跟到ga..不過唔係咁好姐....游完之後真係就黎暈低喇....之後仲未返屋企架我..之後搭車去做gym room 做body balance...平時做好舒服架...今日做到出曬汗....之後慢慢咁行成k路搭巴士喇..之後返到屋企都成10點喇...當然係冇飯食架..luckly地...我有叮叮呀嘛...好味..不過唔係好夠飽..食多2塊包就夠喇..之後係去睇美女廚房ga...睇曬12集囉..笑爆咀呀...哈哈哈...之後溫左陣書就訓囉...

發表時間:2006-09-05 11:03 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天


多謝你地今日同我講生日快樂呀... 驚訝 分類: 未分類

今日到我生日囉...18歲囉...又大一歲....

因為係計香港時間所以係澳洲2點先到生日...聽住森美過生日喇...一聽12點...第一個生日快樂係hidy,之後係阿媽同癲馬..多謝曬...之後就去食cake喇..都ok呀...不過一個人真係食唔曬...之後係到同屋企人傾cam..傾到4點幾就去訓囉...訓到7點幾幾起身,再去食個cake做早餐喇....之後突然搵到d成集ga美女廚房喎....之後睇下喇...勁好笑呀...唔怪之得咁紅喇..睇完12集再睇11集喇...睇到噴蛋榚呀~~同琴日15/16一樣笑到成橦樓都聽到呀...真係美女廚房,笑到爆房....之後本來睇多集但因為要返教會所以冇得睇囉..之後去到又係訓喇...根本就冇興趣....之後佢地又唔去食lunch喎..都唔知點解ga....令到我冇得買野補給...之後去到aunt屋企上網同溫書囉...因為真係冇野做喇...睇左一集美女廚房ga....之後就出去做gym喇...點知計錯行去ga時間...上唔到body balance..之後就去左買野喇...都係買下星期比賽d野喇....之後就返去...竟然有mood去溫書喎....之後溫到去食飯喇...今晚食沙爹呀....好味呀..之後竟然有得食蛋榚喎....好開心呀...之後又食食食....好飽呀....之後搭車返屋企囉...返到屋企...打電話俾阿媽傾到成10:30收線..之後上返房再睇美女廚房....睇左一陣...成2點幾就訓囉....

嘩..今年日記少過上年一半呀~

發表時間:2006-09-04 09:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天


17歲ga大事(排名不分先後) 分類: 未分類
  1. 去左澳洲讀書
  2. 同世界水平/世界冠軍練水
  3. 早上5:30彈起身練水
  4. 係澳洲比賽
  5. 組成男子組
  6. 同阿競set左個大目標
  7. 識到HIDY
  8. 學識mix劇同製片
  9. 寫劇本
  10. 可以係澳洲大泳會練水
  11. 游冬泳
  12. 係澳洲學到好多游泳ga小知識
  13. 係澳洲學到好多身體健康ga小知識
  14. 試過讀夜校
  15. 同3個香港田徑飛人(阿競,陳家豪,紀嘉文)接4X400米
  16. 係香港公開賽拎到牌(田徑)
  17. 開始拍片做攝影師
  18. 識到好多唔同國家ga人喇(日本,韓國, 意大利,台灣,希臘,澳洲,法國,中國,德國,葡萄牙,印度,巴西,瑞士,馬來西亞,泰國....)
  19. 同一個女仔睇2次戲(嘉靜)...(lee個係我以前ga毒咒黎架)
  20. 開始鐘意聽903
  21. 開始鐘意鋼之鍊金術師
  22. 50自長池踏入25秒
  23. 請朋友返屋企玩
  24. 同一齊朋友睇世界盃決賽
  25. 同朋友去camp
  26. 成日去機鋪打機 (我第一次入好似係05年1月9日呀....不過之後都唔常去)
  27. 送朋友機($家姐)
  28. 開始鐘意speedo ga野...係咁買.....哈哈哈
  29. 拎張椅去電話亭傾電話
  30. 一次過著5件衫出街
  31. 同d貓,狗一齊住
  32. 唔驚d貓同狗
  33. 一個月踏左$500 taxi...全部因為要練早水
  34. 加入gym room做gym
  35. 學yoga
  36. 鐘意聽903長篇廣播劇
  37. 去教會 ...(但成日訓覺)
  38. 一日試過行10k
  39. 一日游10k
  40. 一次過食左11塊plzza
  41. 一次食30隻雲吞(大大隻)
  42. 係學校訓覺
  43. 係學校過夜
  44. 有手提電腦
  45. 會考英文F,但國際英文試計返會考有D...奇蹟
  46. 同班fd慶祝17歲生日(2班)
  47. 同朋友去唱k
  48. 同阿競跑街
  49. 第一次食hidy整ga cake
  50. 攬住阿競喊喇
  51. 睇hidy比賽+做攝影師
  52. 可以同我偶像一齊練水
  53. 可以同我偶像講野
  54. 利是成5位數字
  55. 獎牌過170 個 (幾多金,銀,銅就唔知喇....)
  56. 同朋友去飲茶
  57. 同同學拎住1Lga維他奶上堂飲
  58. 客串代表TWAC(荃灣田徑會)跑4X400
  59. 同香港400米飛人之一跑過400米
  60. 比賽跑完800跑到嘔
  61. 比賽試過輸0.17秒第4
  62. 一日中,比賽完游水之後一個鐘唔夠就要跑田徑比賽
  63. 一個月同屋企人去2次旅行
  64. 做教練(學校泳隊)
  65. 整左套4百幾MB ga片
  66. 同$家姐講電話講到電話冇曬$
  67. 係咁請人食飯喇
  68. 同阿競因為一個女仔而嘈交
  69. 以old生ga身份跑4x100米接力
  70. 一日食左1000g的蘋果批
  71. 俾人dick上水..叫返屋企訓覺
  72. 覺得教練教水好大細超(hk)...第一次話個教練成個鐘
  73. 鐘意左rap歌
  74. 成日係等巴士個時唱歌..(冇人呀嘛又悶喎)
  75. 係條街到唱喇
  76. 俾人話我勁肥喇....泳會d人...
  77. 學識打桌球
  78. 怒跑香港機場
  79. 怒跑雪梨機場
  80. 係澳洲間學校過18歲生日
發表時間:2006-09-03 12:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]