| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
| 又學到野喇~...但比賽成績就.... |
分類: 未分類 |
今日一早起身..食左早餐就出去喇...今日個feel係幾好架..但係有時睇野唔可以只睇感覺ga..之後等教練車..係車到傾..話我lee幾日成日都冇曬力...會唔會係食物ga問題呢...之後佢同我講左好多食ga知識...嘩...增值左好多..之後去左泳池..佢地熱身個時都同我講左好多食ga野...之後落水熱身喇...都ok喇...之後上去等喇...100蝶-100自-50蝶-50自...完喇....之後就坐教練車返去喇....放低d野就出去個d野...佢地今日成日同我講ga就係要食 engry bar呀.....之後去超市行黎行去..花左一大筆...唉..之後返左去學校上網...睇左美女廚房同上網做左陣seach....之後返去食飯喇....今日好累呀....
|
| 發表時間:2006-10-02 07:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
| 今日練水..做咩事呀... |
分類: 未分類 |
今日譚仔生日...生日快樂~..今日一早就出去練水喇..今日練水對手好似脫臼...出唔到力...fuc下fuc下咁喎...有段時間仲要入更衣室沖熱水....之後死死上咁練完佢喇...最尾爆3個50米...唔得呀..完全唔得...last個個50,lift,borad唔知做咩係咁同我講去喇...去喇...俾心機呀....好喇,死就死喇....結果又唔差...之後本來成班去m記食早餐ga但係因為我想返去訓同出去買野...之後真係返到屋企休息左陣...之後出去喇....買完野就返學校喇....之後做野做到7點幾..睇左陣美女廚房同死亡筆記..之後返去食飯喇....之後返去訓喇...聽日比賽喇又....lee幾日練成咁...都唔知點算.... |
| 發表時間:2006-10-01 03:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 29 日 星期五  |
4個朋友齊齊生日呀...  |
分類: 未分類 |
今日有成4個朋友一齊生日....祝佢地4個生日快樂喇~今日可算冇咩野做但係練水又冇曬力....姐係奇怪的一日囉....今日一早練水游完熱身,成個人冇曬力....完全真係頂住咁練囉...好辛苦呀...之後游完就返屋企煮左個麵食....好味呀....之後返學校上網喇...hea下,打下波..夠鐘練水喇...下午的練習更加不知所謂呀...死喇星期日仲要比賽tim架....之後返屋企....等到9點幾打電話俾家誠...今晚祝佢好運喇...同send左個sms俾阿聰...一個好叻但時時錯失時機的兄弟....之後同家誠傾左陣就返上去訓喇...好累呀... |
| 發表時間:2006-09-30 12:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 28 日 星期四  |
| 今日練水..... |
分類: 未分類 |
今日要交ass喇..琴晚做完囉..之後係到上網等上堂…點知去到課室..先記得係喎..我唔記得paint份ass出黎tim…之後算喇…lunch先paint喇…上左堂先喇…今日極速教左2課書呀…仲要係大課題tim….上上下堂個時阿欣打黎…傾左陣就收線,之後lunch個人係好累喇….仲有呀..食左個飯…喉嚨勁痛呀…之後又要返去上討論堂..唔得..訓左幾分鐘..之後買左杯珍珠奶茶就上車喇….之後死喇…練水…冇曬力..3個800+400…唔得呀…喉嚨又痛…好辛苦呀…之後仲要沖堂…勁想嘔呀…之後返到去散喇…冇曬力..但都要打俾阿欣…因為約左佢架嘛…唔可以講大話ga…之後打左俾佢..傾左一陣喇…之後訓左係到…好快就訓左喇…
|
| 發表時間:2006-09-29 11:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 27 日 星期三  |
今日真係精彩呀…  |
分類: 未分類 |
一起身就要出去練水喇….今日早d練習都可以架…換衫個時教練同我講今晚有club meeting..我係到下..我今日要上堂喎..佢話7點黎囉....有比賽呀..又有野食...好喇咁...睇下點喇..今日上marketing +econ呀…一早同阿sir講左叫佢5:30放我…平時有100%出席率所以佢就行喇,上午10點開始上…上午d堂都ok…食完lunch..返去上econ..就頂唔順喇…係咁訓…之後4:30休息個時…要print曬law ga notes囉…因為後日學校要俾$喇 ...之後就要返去做練習喇..次次有成n咁多題...嘩....不過又係好簡單架姐...之後拿拿聲返屋企拾野囉....之後去泳池點知落曬雨囉...仲有雷雲tim..但講左去就要去架喇...唔好放隊友飛機架...去到成班人係gy room到食野呀..傾計呀...之後我去報名喇..因為落雨..本來想游100背ga..但係落雨真係游唔到..之後tick左50自,100蛙,50背同50蝶...之後係到等喇...唔知點解d女仔勁同我講野...今晚突然同班女仔fd左好多囉...哈哈哈..之後開始比賽喇.....其實都唔可以係比賽..計時囉...50自..諗住爆曬架...不過咁凍,又落雨..盡力喇..之後就去個時..佢同我講...你下組100蛙要游...我下左一聲..之後游左50自先算喇...游完時間都未問就要走返轉頭游100蛙喇..真係好鬼快就要去喇...初初45米仲頂到...不過之後真係拉喇...好累呀...拉到尾...之後好辛苦呀...冇熱身冇拉根仲要爆盡...想死呀..之後休息左一陣睇下佢地比賽...sue真係好可愛呀...哈哈哈..之後就到50背喇...點知miss左我個名...冇得游...算喇..之後等50蝶...last個項囉...本來都好好地架...落水個刻就出事喇..個人k左一邊...之後好識唔似游咁...游完喇喎...下...唔知做咩事個30秒...之後就走囉..返到去都只係9點幾姐...嘩..之後落去打電話喇...打俾家誠問問佢比賽d野...之後打左俾阿晶...打完之後就上返去訓囉....好累呀~ |
| 發表時間:2006-09-29 11:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 26 日 星期二  |
| E...朋友..你有問題...我俾d意見你呀..係意見姐... |
分類: 未分類 |
今日唔使練水…一早就出左圯做gym..今日又係做到咬牙切齒呀…做到出曬汗呀…之後就返學校上堂喇…上網個時睇睇下野…俾我搵到阿聰同阿蔡ga日記,哈哈哈…之後睇左陣死亡筆記,今日要上1點呀….account ….好悶ga野…之後食完lunch就去打陣桌球喇…今日勁lucky…好似好識打咁呀….哈哈哈…之後返到去上堂喇...a/c真係幾悶呀…又係訓左陣….不過呢…d野又識做架喎…勁easy喎..係咁copy囉…之後做完又係等落堂…之後返屋企…好累呀…真係好累呀….不過唔知點解可以同$家姐傾成2個鐘ga電話...同佢傾電話可能真唔同d架.....哈哈哈....傾完就訓喇~
|
| 發表時間:2006-09-27 06:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 25 日 星期一  |
| 我唔覺得有錯喎..... |
分類: 未分類 |
今日遲左成個鐘先返到去之後仲要買早餐…食完先上得去…之後上左陣就休息個時就去上網喇…見到d回應…well…基本上我唔會有d咩特別ga回應架..之後返去上堂…食lunch之後又上堂…上完就去練水喇…今日練水…勁少有..2行字第一行”600(
100f
/s+50kick)+4x150(50kick,
100f
/s)”第2行係”12x(150pb+50easy),16x50(2kick,2swim)”….幾少有呀…做完第一行熱身..之後就沖150喇…我好有策略咁頭11個都唔錯…之後第12個就出事喇…游完感覺得..唉..死火..waste左個
150米
tim…之後拿拿聲換完衫喇就出去等車喇….今日搭到車喇…去到body balance….近來d動作點解個個都一樣ga?....算喇,之後搭車返到city買左d dinner就等車返屋企囉… |
| 發表時間:2006-09-25 12:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 24 日 星期日  |
2006 年 9 月 23 日 星期六  |
今日真係開始做喇  |
分類: 未分類 |
今日早上去左練水喇…今日個天好早光呀…之後出去練水喇…今日又係沖爆堂囉…之後其實都好累架…一個星期練足7日…星期6就係最累個日…之後就返學校做ass喇…今日真係要做野…不過有d都唔係好諗得通…有d問題仲要問人tim,唔該曬hidy同阿欣…令我叮一聲諗到…條問題係問McDonalds係出左係咩ga市場呢?...阿欣答左我”hello kitty”…我笑左一聲…之後叫左聲E…有玩具市場喎…之後hidy答左我朱古力新地..之後我諗諗….係喎…甜品市場..之後當然係到寫寫寫喇…之後因為唔想用咁多$..做到7點幾就返屋企食飯喇…都係博一博架姐….唔好食就慘…之後luckly地…加喱飯..好野..食到飽飽就出去喇,係學校門口打俾阿晶,傾左成個鐘就返上去喇…之後返到學校又係咁做喇…12點幾個時走左出去買夜宵…1點幾ga澳洲大街….係好多人架…其實係好危險架…個個都出黎web….不過就係個時就見到好多靚女,唔同國家…返去個都好危險架..之後好小心咁返到去喇,之後做到1點幾ga就聽森美移動喇..不過聽到一半就訓左喇….之後起左一陣身聽左陣妹妹妹妹..又訓左喇… |
| 發表時間:2006-09-23 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 22 日 星期五  |
| 今日d方程式又黎喇 |
分類: 未分類 |
今日一早就要出去練水喇....今日早上都幾辛苦呀...一開始就要黎1500自...游完之後都係d長游囉....最後7:00個時就練跳水喇...諗住完喇...正開心諗住完個時...教練話仲有3個1000呀...o....shit....之後拿命呀....7:30完喇.....之後仲要立即搭車去做gym喇...嘩...我都覺得自己好痴線...之後搭車個時又訓左喇...之後去到做左陣器械...就開始做body balance喇.....今日d動作真係金呀....好累呀...之後返到學校....其實都冇咩做過野..一直係到睇漫畫...之後又到下午ga練水....訓過站tim....好在一個姐..之後行返去泳池喇...今日開會..又有比賽喇...之後講完就練水喇....今日下午練水要全沖3個200囉....至早上拿你命3000....之後奪命600米....嘩...好累呀...之後返到屋企...叻喱飯呀...好味..食左勁多..之後訓喇.... |
| 發表時間:2006-09-23 02:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 117 | »
|