軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 14
累積人氣: 19048
站內搜尋
2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天


又學到野喇~...但比賽成績就.... 分類: 未分類

今日一早起身..食左早餐就出去喇...今日個feel係幾好架..但係有時睇野唔可以只睇感覺ga..之後等教練車..係車到傾..話我lee幾日成日都冇曬力...會唔會係食物ga問題呢...之後佢同我講左好多食ga知識...嘩...增值左好多..之後去左泳池..佢地熱身個時都同我講左好多食ga野...之後落水熱身喇...都ok喇...之後上去等喇...100蝶-100自-50蝶-50自...完喇....之後就坐教練車返去喇....放低d野就出去個d野...佢地今日成日同我講ga就係要食 engry bar呀.....之後去超市行黎行去..花左一大筆...唉..之後返左去學校上網...睇左美女廚房同上網做左陣seach....之後返去食飯喇....今日好累呀....

發表時間:2006-10-02 07:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天


今日練水..做咩事呀... 分類: 未分類

今日譚仔生日...生日快樂~..今日一早就出去練水喇..今日練水對手好似脫臼...出唔到力...fuc下fuc下咁喎...有段時間仲要入更衣室沖熱水....之後死死上咁練完佢喇...最尾爆3個50米...唔得呀..完全唔得...last個個50,lift,borad唔知做咩係咁同我講去喇...去喇...俾心機呀....好喇,死就死喇....結果又唔差...之後本來成班去m記食早餐ga但係因為我想返去訓同出去買野...之後真係返到屋企休息左陣...之後出去喇....買完野就返學校喇....之後做野做到7點幾..睇左陣美女廚房同死亡筆記..之後返去食飯喇....之後返去訓喇...聽日比賽喇又....lee幾日練成咁...都唔知點算....

發表時間:2006-10-01 03:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


4個朋友齊齊生日呀... 愉快 分類: 未分類

今日有成4個朋友一齊生日....祝佢地4個生日快樂喇~今日可算冇咩野做但係練水又冇曬力....姐係奇怪的一日囉....今日一早練水游完熱身,成個人冇曬力....完全真係頂住咁練囉...好辛苦呀...之後游完就返屋企煮左個麵食....好味呀....之後返學校上網喇...hea下,打下波..夠鐘練水喇...下午的練習更加不知所謂呀...死喇星期日仲要比賽tim架....之後返屋企....等到9點幾打電話俾家誠...今晚祝佢好運喇...同send左個sms俾阿聰...一個好叻但時時錯失時機的兄弟....之後同家誠傾左陣就返上去訓喇...好累呀...

發表時間:2006-09-30 12:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天


今日練水..... 分類: 未分類

今日要交ass..琴晚做完囉..之後係到上網等上堂點知去到課室..先記得係喎..我唔記得paintass出黎tim…之後算喇…lunchpaint上左堂先喇今日極速教左2課書呀仲要係大課題tim….上上下堂個時阿欣打黎傾左陣就收線,之後lunch個人係好累喇….仲有呀..食左個飯喉嚨勁痛呀之後又要返去上討論堂..唔得..訓左幾分鐘..之後買左杯珍珠奶茶就上車喇….之後死喇練水冇曬力..3800+400…唔得呀喉嚨又痛好辛苦呀之後仲要沖堂勁想嘔呀之後返到去散喇冇曬力..但都要打俾阿欣因為約左佢架嘛唔可以講大話ga…之後打左俾佢..傾左一陣喇之後訓左係到好快就訓左喇

 

發表時間:2006-09-29 11:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 27 日  星期三   雨天


今日真係精彩呀… 開心 分類: 未分類

一起身就要出去練水喇….今日早d練習都可以架衫個時教練同我講今晚有club meeting..我係到下..我今日要上堂喎..佢話7點黎囉....有比賽呀..又有野食...好喇咁...睇下點喇..今日上marketing +econ一早同阿sir講左叫佢5:30放我平時有100%出席率所以佢就行喇,上午10點開始上上午d堂都ok…食完lunch..返去上econ..就頂唔順喇係咁訓之後4:30休息個時printlaw ga notes因為後日學校要俾$ ...之後就要返去做練習喇..次次有成n咁多題...嘩....不過又係好簡單架姐...之後拿拿聲返屋企拾野囉....之後去泳池點知落曬雨囉...仲有雷雲tim..但講左去就要去架喇...唔好放隊友飛機架...去到成班人係gy room到食野呀..傾計呀...之後我去報名喇..因為落雨..本來想游100背ga..但係落雨真係游唔到..之後tick左50自,100蛙,50背同50蝶...之後係到等喇...唔知點解d女仔勁同我講野...今晚突然同班女仔fd左好多囉...哈哈哈..之後開始比賽喇.....其實都唔可以係比賽..計時囉...50自..諗住爆曬架...不過咁凍,又落雨..盡力喇..之後就去個時..佢同我講...你下組100蛙要游...我下左一聲..之後游左50自先算喇...游完時間都未問就要走返轉頭游100蛙喇..真係好鬼快就要去喇...初初45米仲頂到...不過之後真係拉喇...好累呀...拉到尾...之後好辛苦呀...冇熱身冇拉根仲要爆盡...想死呀..之後休息左一陣睇下佢地比賽...sue真係好可愛呀...哈哈哈..之後就到50背喇...點知miss左我個名...冇得游...算喇..之後等50蝶...last個項囉...本來都好好地架...落水個刻就出事喇..個人k左一邊...之後好識唔似游咁...游完喇喎...下...唔知做咩事個30秒...之後就走囉..返到去都只係9點幾姐...嘩..之後落去打電話喇...打俾家誠問問佢比賽d野...之後打左俾阿晶...打完之後就上返去訓囉....好累呀~

發表時間:2006-09-29 11:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天


E...朋友..你有問題...我俾d意見你呀..係意見姐... 分類: 未分類

今日唔使練水一早就出左圯做gym..今日又係做到咬牙切齒呀做到出曬汗呀之後就返學校上堂喇上網個時睇睇下野俾我搵到阿聰同阿蔡ga日記,哈哈哈之後睇左陣死亡筆記,今日要上1點呀….account ….好悶ga之後食完lunch就去打陣桌球喇今日勁lucky…好似好識打咁呀….哈哈哈之後返到去上堂喇...a/c真係幾悶呀又係訓左陣….不過呢…d野又識做架喎easy..係咁copy之後做完又係等落堂之後返屋企好累呀真係好累呀….不過唔知點解可以同$家姐傾成2個鐘ga電話...同佢傾電話可能真唔同d架.....哈哈哈....傾完就訓喇~

 

發表時間:2006-09-27 06:54 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天


我唔覺得有錯喎..... 分類: 未分類

今日遲左成個鐘先返到去之後仲要買早餐食完先上得去之後上左陣就休息個時就去上網喇見到d回應…well…基本上我唔會有d咩特別ga回應架..之後返去上堂lunch之後又上堂上完就去練水喇今日練水勁少有..2行字第一行”600( 100f /s+50kick)+4x150(50kick, 100f /s)”2行係”12x(150pb+50easy),16x50(2kick,2swim)”….幾少有呀做完第一行熱身..之後就沖150我好有策略咁頭11個都唔錯之後第12個就出事喇游完感覺得....死火..waste左個 150 tim…之後拿拿聲換完衫喇就出去等車喇….今日搭到車喇去到body balance….近來d動作點解個個都一樣ga?....算喇,之後搭車返到city買左d dinner就等車返屋企囉

發表時間:2006-09-25 12:15 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 24 日  星期日   晴天


今日係咁行同路囉 分類: 未分類

今日一早起左身喇...之後係到打機做野喇...做到9點幾就出買早餐喇….之後要搭車去uncle到再教會喇點知遲左佢地走曬要自己搭車我當然係唔識搭喇之後落左車就行喇….又冇地圖..其實真係唔知點行最後只好係搭車個時望ga,巴士路線同堅定ga意志行囉行左一個鐘喇…6k到喇我諗...見到教會門口個時….大叫..yeah…到喇好似行山到尾咁開心呀…yeah睇到lee到係可能諗我明明係唔鐘意去教會架,點解要辛苦行去呢因為今日要去剪頭髮….而去個到呢一定要我aunt車去ga..之後等到11點半就去喇..今日我同個個人講髮型個有冇得轉呀?...之後佢同我整左個新髮型,….個髮型係我記憶中lee個頭係最另類,最唔同架….但個效果幾得真係幾好架..其實只係冇咁樣衰喇..之後就去食lunch.....早餐都未落格架食左少少喇之後周圍行..入返d..之後睇睇個時間…2個鐘..應該可以返屋企再去做gym…之後拿拿聲返到屋企..再搭車出黎喇點知d巴士又遲曬到最後趕唔到做body balance....之後就咁做gym今日last個樣係引體上升..今日大膽試下喇最後只做到25..之後對手痺曬就做完..沖涼走囉返到屋企又食d不知所謂GA野喇飲油咁呀好似之後上去食蘋果同飲奶茶….之後做做下野冇喇喇訓左喇…2點幾個時家姐冇喇喇打黎佢問我係咪訓緊..我答佢2點幾呀仲唔訓聽日仲要返學同練水架..之後正常問佢做咩事(因為我覺得而家打黎,一係有事一係整蠱,我家姐係唔會咁無聊架..之後問佢咩事喇..佢就話你訓緊我唔阻你喇…”..之後收線我下左一聲….你有事打黎,我唔介意同你傾架..你係我契家姐黎架嘛你打黎叫醒我之後咩事都唔講就收線咁我起左身就冇意義喇..之後訓返喇….

 

發表時間:2006-09-25 12:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 23 日  星期六   晴天


今日真係開始做喇 驚訝 分類: 未分類

今日早上去左練水喇今日個天好早光呀之後出去練水喇今日又係沖爆堂囉之後其實都好累架一個星期練足7星期6就係最累個日之後就返學校做ass今日真係要做野不過有d都唔係好諗得通d問題仲要問人tim,唔該曬hidy同阿欣令我叮一聲諗到條問題係問McDonalds係出左係咩ga市場呢?...阿欣答左我”hello kitty”…我笑左一聲之後叫左聲E…有玩具市場喎之後hidy答左我朱古力新地..之後我諗諗….係喎甜品市場..之後當然係到寫寫寫喇之後因為唔想用咁多$..做到7點幾就返屋企食飯喇都係博一博架姐….唔好食就慘之後luckly加喱飯..好野..食到飽飽就出去喇,係學校門口打俾阿晶,傾左成個鐘就返上去喇之後返到學校又係咁做喇…12點幾個時走左出去買夜宵…1點幾ga澳洲大街….係好多人架其實係好危險架個個都出黎web….不過就係個時就見到好多靚女,唔同國家返去個都好危險架..之後好小心咁返到去喇,之後做到1點幾ga就聽森美移動喇..不過聽到一半就訓左喇….之後起左一陣身聽左陣妹妹妹妹..又訓左喇

發表時間:2006-09-23 11:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天


今日d方程式又黎喇 分類: 未分類

今日一早就要出去練水喇....今日早上都幾辛苦呀...一開始就要黎1500自...游完之後都係d長游囉....最後7:00個時就練跳水喇...諗住完喇...正開心諗住完個時...教練話仲有3個1000呀...o....shit....之後拿命呀....7:30完喇.....之後仲要立即搭車去做gym喇...嘩...我都覺得自己好痴線...之後搭車個時又訓左喇...之後去到做左陣器械...就開始做body balance喇.....今日d動作真係金呀....好累呀...之後返到學校....其實都冇咩做過野..一直係到睇漫畫...之後又到下午ga練水....訓過站tim....好在一個姐..之後行返去泳池喇...今日開會..又有比賽喇...之後講完就練水喇....今日下午練水要全沖3個200囉....至早上拿你命3000....之後奪命600米....嘩...好累呀...之後返到屋企...叻喱飯呀...好味..食左勁多..之後訓喇....

發表時間:2006-09-23 02:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]