| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
今日好似好返好多喇~  |
分類: 未分類 |
今日早上起身都係係到抄D A/C喇....今日早上就係咁過喇...之後11點幾就學校囉....見到個個日記都咁幸福....唉....咳幾聲算喇....之後上堂真係冇咩好做呀....之後上到咁上下就訓喇....之後break time都係打下桌球咁喇...我d技術愈來愈上得大堂喇.....之後又要返去上堂喇....做到最後佢竟然今日本功課薄唔回收住下星期先....我..o嘴囉...做左成晚喇..大佬......之後屋企做ass喇.....
|
| 發表時間:2006-10-11 09:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
| 真係應該休息多d喇~ |
分類: 未分類 |
今日早上訓過時冇去到練水...成個人仲係好病呀..之後起身就出去返學喇...今日一到行一到咳...之後食完早餐就返去課室喇...今日上堂都冇咩精神...不過今日好早就上完喇...之後係學校做功課做到練水時間...差d又訓過站...之後去拉根..不過其間仲係咁咳....之後睇到個program都係d沖沖沖...應該ok ga...不過有一個熱身...8個100,1'15一個好想試呀....不過最後都係俾教練叫去游1'20條線...算喇....雖然跟曬...但係有d唔開心囉...但之後完全係不知所謂呀....咳到死呀...游完一個就...之後又凍喎...好似冇腳咁...個d跳水..近到呢..姐係...近到...er.....係水到彈到遠過lee個距離...真係...之後游完去更衣室..佢地問我how you going?...我咳左幾聲,之後話答左佢喇....換完衫就慢慢行返去喇....今日碟飯好好味...又冇咩油喎,最衰病喇...唔係食好多架喇...之後返上去做功課,今日係到做a/c workbook,係咁抄答案...勁有以前做暑期作業..last 個日做唔曬...拎本答案...抄抄抄囉....哈哈哈....抄左個半鐘...想休息喇...你望到d數字...真係暈呀....大學year1可能都要讀tim呀.....之後休息個時訓左.....8點幾.....近來好早眼訓呀.... |
| 發表時間:2006-10-10 10:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 8 日 星期日  |
| 今日又休息左一日~ |
分類: 未分類 |
琴日同小倩傾完計差唔多4點就訓喇...學校異常熱囉....真係好熱呀....嘩...真係好熱呀...訓到6點幾就起身做野...之後做做做...做到成8點幾就出去喇....食完早餐就去教會喇....今日去教會係因為想訓覺囉....係個到我一定訓到架...學校咁熱完全訓唔到呀...之後當然聽聽下訓左喇...訓完就出去打電話俾$家姐....我地夠曬朋友喇....又會大家一齊喉嚨發炎ga....講電話個時真係細聲鬥細聲呀....之後等佢地完左就入返去教會堂喇....之後食lunch都唔知食咩好....是但買d熱野食算喇....我有聽小倩話架..冇買冷野飲架...之後再返學校...學校比今早更加熱....之後真頂唔順..係咁流汗...走個時去左超市買野飲...本案想買小倩話ga soda水架...但搵唔到囉..之後是但買枝energry drink,唔係凍架...我好聽話架..之後..搵屋企喇...返到去溫溫下書訓左囉..之後dinner...食完再訓過呀... |
| 發表時間:2006-10-09 11:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 8 日 星期日  |
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
2006 年 10 月 6 日 星期五  |
| 今日病病地練水..... |
分類: 未分類 |
今日仲係幾病呀~So 今日冇去練早水訓多陣.....之後返學校做功課喇....其實我有諗過唔去游下午ga..但係最後都係去左...今日都唔係好辛苦架姐....不過我真係病得好唔掂呀....我係試過游游下失左聲呀....之後真係游唔到咁...勁慢呀...得返20%左右喇...之後游完就返屋企喇...不過真係好唔辛苦呀..所以就算15min ga路都要搭巴士返去...之後返到去..食飯...係ok架...不過因為病喇....食得唔係好多囉....今日雖然係中秋節....但係因為咳得太辛苦喇....食完藥就訓喇.... |
| 發表時間:2006-10-07 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 5 日 星期四  |
今日真係病左喇~  |
分類: 未分類 |
今日一早起身就要趕功課..之後7點幾就要返學喇...買完早餐就返去喇...今日上堂冇前絃日咁訓成個鐘喇...不過上得好呆囉..係咁流鼻水同咳囉...之後真係好難頂呀...食LUNCH都唔係好得架喇...之後返去再上個時真係開始訓喇....之後放左仲要去練水,....今日個泳池咁吉...問下...車...原來佢地出曬去比賽...唔怪之得..得返d細佬喇....之後個人已經唔係好得架喇...教練又唔係到到...慢10拍d野...之後又d真係停唔順..要停一停囉....之後練完都幾辛苦呀...返到屋企又打cs等食飯喇~今日食牛肉球同d薯仔..唉...是但喇...食完就算喇..之後上去煮個麵食喇...點知就黎食完個時..佢係焗爐拎左d BB雞同焗薯出黎...我仲諗住...yeah....仲有得食...點知佢問我要唔要d焗薯呀....我喇....話要..之後佢冇問我要唔要d雞囉....爆粗囉.....豈有此理...之後食完個d焗薯..就打電話俾阿媽喇...鬧爆佢地呀...之後傾完就返去訓覺.... |
| 發表時間:2006-10-06 08:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
要趕功課喇~  |
分類: 未分類 |
今日早上一出去練水喇...今日氣溫好熱呀...個太陽晨咁早就出黎....今日起身個時真係好唔得..係咁咳....之後練水都唔係好掂..之後游完做左陣體能...就返屋企喇...之後係到休息休到11點先出去...返到city買左飯就返學校喇..今日上econ...不過又係訓左成個鐘......3日都係咁....真係唔係好掂呀....之後out下out下咁上完堂....之後返屋企食完飯又打cs喇...今日玩追場....對王牌電腦50場殺左170個人死左4次姐....玩cs都未過咁利害...之後玩完就返房做功課喇~ |
| 發表時間:2006-10-05 06:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 3 日 星期二  |
| CS TIME |
分類: 未分類 |
今日又唔使練水喇...不過今早發左2個夢都好驚架...驚係因為你醒左都仲記得...好少會咁個....第一個夢係見到我第2個女朋友...之後...總知好事喇...我有時睇佢個BLOGga..but冇理由會諗到佢架....之後第2個仲奇,家誠小秉,HIDY,仲有阿競教練KELIVN....場地係PORTS DAY呀....=-=?.....今日咁我當然係去做gym..今日推去極限呀...做到出曬汗喇....我再不厭其煩地再講一次,gym room真係咩時間都有靚女架....當然其實係lee句係唔關事...做到10:30就沖涼喇....之後一到食野一到行去搭車喇..之後返到city岩岩好有得買飯喇...之後買完飯就返去食喇...之後1點幾就上堂喇..今日又訓左成半堂...2日都係咁...死火喇....之後break個時出左去食野...之後返去做練習..今日只係做mc都做左成2個鐘喇...之後係學校上網上到8點幾先返屋企...搭車個時撞到同屋ga人,之後一齊返屋企喇....今晚食plazz喇....好味呀...之後上去睇gundum,之後個house mate同我講佢部機有CS打喎..之後係到打CS打左3個鐘...好耐冇玩喇...F.2個時成日一放學就跑落去打機同阿聰,阿蔡,阿布..仲有成班人喇...成日都去打機...有時5班一齊打..之後F.3又係咁...F.4因為要練青年軍所以冇咩去到囉....之後會完考都有過GA...不過個去機鋪就多D喇....以前我就係差個一班黎GA...講真..我打樹真係唔係好叻...佢地10粒子彈8個人,我可以得3個人都冇呀...哈哈哈...我一到諗返起一到打...打左個幾鐘..就返自己房做野囉.... |
| 發表時間:2006-10-04 02:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 2 日 星期一  |
少食多餐第一日  |
分類: 未分類 |
今日一早起身就要練水喇...早餐食左琴日個d engry bar..之後就去練水...今日d訓練呀...同平時一樣架...游成5000幾...比賽都唔會留手架囉...之後就完喇....游完又要返去上堂...今日上law...訓左一個鐘頭呀....9:30訓到10:30囉..第一次訓咁耐呀...之後起身...休息時間...玩野again...之後上多陣就lunch time喇...食完飯個feel好返d喇...之後又係去打桌球..食住engry bar打..之後上去上堂..冇訓喇....仲有得早放tim打左俾$家姐傾....笑死左我...之後食左d野就練水喇...今日係speed set...琴日仲爆唔夠..今日仲黎...佢話仲聽日仲有test tim呀..聽日唔使游呀我...唔關我事呀...之後爆爆爆...成績都唔錯...第一次游40米...真係好多距離都游過喇,10,15,20,15,30,35,40,50,75,100,125,150.....之後仲有個d喇...之後返去個條路又食左d野..真係snack all the time囉...哈哈哈...今晚個餐真係唔得呀..俾睇jack食...佢個牒就愈黎愈多..我個牒冇食都會變少呀....之後上去叮野食喇...之後食完個蘋果就訓喇~ |
| 發表時間:2006-10-03 10:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 117 | »
|