軒之日記錄
morten0903
暱稱: 軒
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
網站連結
$家姐xanga
+琪xanga
2寶xanga
3寶xanga
dicky xanga
Hidy xanga
Queenie xanga
癲馬xanga
小倩xanga
阿競xanga
阿欣xanga
阿嵐xanga
阿晶xanga
芯苗xanga
金sir xanga
最新文章
好快又返香港喇...
隨筆...
好耐未試過出去玩囉.....
家姐....過黎玩喇...
早知你地架喇…/我好擔...
每月文章
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1164
留言總數: 234
今日人氣: 43
累積人氣: 19077
站內搜尋
2006 年 10 月 10 日  星期二   晴天


今日好似好返好多喇~ 不安 分類: 未分類

今日早上起身都係係到抄D A/C喇....今日早上就係咁過喇...之後11點幾就學校囉....見到個個日記都咁幸福....唉....咳幾聲算喇....之後上堂真係冇咩好做呀....之後上到咁上下就訓喇....之後break time都係打下桌球咁喇...我d技術愈來愈上得大堂喇.....之後又要返去上堂喇....做到最後佢竟然今日本功課薄唔回收住下星期先....我..o嘴囉...做左成晚喇..大佬......之後屋企做ass喇.....

發表時間:2006-10-11 09:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 9 日  星期一   陰天


真係應該休息多d喇~ 分類: 未分類

今日早上訓過時冇去到練水...成個人仲係好病呀..之後起身就出去返學喇...今日一到行一到咳...之後食完早餐就返去課室喇...今日上堂都冇咩精神...不過今日好早就上完喇...之後係學校做功課做到練水時間...差d又訓過站...之後去拉根..不過其間仲係咁咳....之後睇到個program都係d沖沖沖...應該ok ga...不過有一個熱身...8個100,1'15一個好想試呀....不過最後都係俾教練叫去游1'20條線...算喇....雖然跟曬...但係有d唔開心囉...但之後完全係不知所謂呀....咳到死呀...游完一個就...之後又凍喎...好似冇腳咁...個d跳水..近到呢..姐係...近到...er.....係水到彈到遠過lee個距離...真係...之後游完去更衣室..佢地問我how you going?...我咳左幾聲,之後話答左佢喇....換完衫就慢慢行返去喇....今日碟飯好好味...又冇咩油喎,最衰病喇...唔係食好多架喇...之後返上去做功課,今日係到做a/c workbook,係咁抄答案...勁有以前做暑期作業..last 個日做唔曬...拎本答案...抄抄抄囉....哈哈哈....抄左個半鐘...想休息喇...你望到d數字...真係暈呀....大學year1可能都要讀tim呀.....之後休息個時訓左.....8點幾.....近來好早眼訓呀....

發表時間:2006-10-10 10:27 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天


今日又休息左一日~ 分類: 未分類

琴日同小倩傾完計差唔多4點就訓喇...學校異常熱囉....真係好熱呀....嘩...真係好熱呀...訓到6點幾就起身做野...之後做做做...做到成8點幾就出去喇....食完早餐就去教會喇....今日去教會係因為想訓覺囉....係個到我一定訓到架...學校咁熱完全訓唔到呀...之後當然聽聽下訓左喇...訓完就出去打電話俾$家姐....我地夠曬朋友喇....又會大家一齊喉嚨發炎ga....講電話個時真係細聲鬥細聲呀....之後等佢地完左就入返去教會堂喇....之後食lunch都唔知食咩好....是但買d熱野食算喇....我有聽小倩話架..冇買冷野飲架...之後再返學校...學校比今早更加熱....之後真頂唔順..係咁流汗...走個時去左超市買野飲...本案想買小倩話ga soda水架...但搵唔到囉..之後是但買枝energry drink,唔係凍架...我好聽話架..之後..搵屋企喇...返到去溫溫下書訓左囉..之後dinner...食完再訓過呀...

發表時間:2006-10-09 11:35 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天


係你喇...到你喇~ 分類: 未分類

金sir:生日快樂~

發表時間:2006-10-08 06:16 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


今日成日都係到咳呀~ 不安 分類: 未分類

今日又冇去練早水喇....之後訓到9點幾先出去....返到學校就開始做功課喇.... 做做做....由10點幾做到2點完成50%喇...學校真係好熱呀....之後relax左陣又開始做野喇...其間都係咁咳喇...又熱...又病....最怕就係lee樣野架喇...之後做到成5點幾喇就同alan一齊去打桌球囉....打到7點幾先出去買野食....食完就再開工喇....打左陣機tim....9點幾個時alan話太熱頂唔順....返屋企喇....之後就睇左陣美女廚房都成12點架喇....之後alan又返黎...又走左去打波喇....打到1點幾就落去聽返森美..但係真係太熱喇...之後拎部電腦上去..一到聽一到打波喇.....打多一個鐘...太眼訓喇....落返去大本營喇~但真係太熱,之後換左短褲+拖鞋,完全係去camp咁呀...聽完森美..之後就開妹妹妹妹個時....同小倩傾計..好耐冇搵佢囉....同佢傾計真係有時會令我緊張上黎架...不過lee個當然冇講佢知喇...之後傾到我喉嚨痛...佢就俾左d意見我..佢有一句..."唔好飲野呀...唔係死得仲快"...我講返..我只係飲野之喎..我係唔會飲熱野ga人黎架...之後佢解釋左俾我聽點解....我當然聽佢話喇....飲暖野...之後同佢傾左感情ga野...不過佢唔想講就算喇....之後我講左一句"我唔同左架喇"...我呆左一呆....做咩會想起蜘蛛俠2個男主角講個句ga(i am difference now).....但其實我真係幾有興趣知佢lee種類型ga女仔ga感情生活架...一類俾我ga感覺係好叻,好勤力,好乖ga女仔...同類ga會有司徒欣欣囉.....我身邊好少lee d咁ga人架...佢地同$家姐同吳慧欣個種係極到唔同..佢地俾我ga感覺係好開心,好開朗ga對感情係好開放ga女仔....仲有好多ga....hidy又係另一類囉....都唔好講咁多喇...再講多d命都冇....之後同傾下其他野...傾到4點囉....

發表時間:2006-10-08 06:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天


今日病病地練水..... 分類: 未分類

今日仲係幾病呀~So 今日冇去練早水訓多陣.....之後返學校做功課喇....其實我有諗過唔去游下午ga..但係最後都係去左...今日都唔係好辛苦架姐....不過我真係病得好唔掂呀....我係試過游游下失左聲呀....之後真係游唔到咁...勁慢呀...得返20%左右喇...之後游完就返屋企喇...不過真係好唔辛苦呀..所以就算15min ga路都要搭巴士返去...之後返到去..食飯...係ok架...不過因為病喇....食得唔係好多囉....今日雖然係中秋節....但係因為咳得太辛苦喇....食完藥就訓喇....

發表時間:2006-10-07 06:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天


今日真係病左喇~ 滿足 分類: 未分類

今日一早起身就要趕功課..之後7點幾就要返學喇...買完早餐就返去喇...今日上堂冇前絃日咁訓成個鐘喇...不過上得好呆囉..係咁流鼻水同咳囉...之後真係好難頂呀...食LUNCH都唔係好得架喇...之後返去再上個時真係開始訓喇....之後放左仲要去練水,....今日個泳池咁吉...問下...車...原來佢地出曬去比賽...唔怪之得..得返d細佬喇....之後個人已經唔係好得架喇...教練又唔係到到...慢10拍d野...之後又d真係停唔順..要停一停囉....之後練完都幾辛苦呀...返到屋企又打cs等食飯喇~今日食牛肉球同d薯仔..唉...是但喇...食完就算喇..之後上去煮個麵食喇...點知就黎食完個時..佢係焗爐拎左d BB雞同焗薯出黎...我仲諗住...yeah....仲有得食...點知佢問我要唔要d焗薯呀....我喇....話要..之後佢冇問我要唔要d雞囉....爆粗囉.....豈有此理...之後食完個d焗薯..就打電話俾阿媽喇...鬧爆佢地呀...之後傾完就返去訓覺....

發表時間:2006-10-06 08:33 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


要趕功課喇~ 滿足 分類: 未分類

今日早上一出去練水喇...今日氣溫好熱呀...個太陽晨咁早就出黎....今日起身個時真係好唔得..係咁咳....之後練水都唔係好掂..之後游完做左陣體能...就返屋企喇...之後係到休息休到11點先出去...返到city買左飯就返學校喇..今日上econ...不過又係訓左成個鐘......3日都係咁....真係唔係好掂呀....之後out下out下咁上完堂....之後返屋企食完飯又打cs喇...今日玩追場....對王牌電腦50場殺左170個人死左4次姐....玩cs都未過咁利害...之後玩完就返房做功課喇~

發表時間:2006-10-05 06:44 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


CS TIME 分類: 未分類

今日又唔使練水喇...不過今早發左2個夢都好驚架...驚係因為你醒左都仲記得...好少會咁個....第一個夢係見到我第2個女朋友...之後...總知好事喇...我有時睇佢個BLOGga..but冇理由會諗到佢架....之後第2個仲奇,家誠小秉,HIDY,仲有阿競教練KELIVN....場地係PORTS DAY呀....=-=?.....今日咁我當然係去做gym..今日推去極限呀...做到出曬汗喇....我再不厭其煩地再講一次,gym room真係咩時間都有靚女架....當然其實係lee句係唔關事...做到10:30就沖涼喇....之後一到食野一到行去搭車喇..之後返到city岩岩好有得買飯喇...之後買完飯就返去食喇...之後1點幾就上堂喇..今日又訓左成半堂...2日都係咁...死火喇....之後break個時出左去食野...之後返去做練習..今日只係做mc都做左成2個鐘喇...之後係學校上網上到8點幾先返屋企...搭車個時撞到同屋ga人,之後一齊返屋企喇....今晚食plazz喇....好味呀...之後上去睇gundum,之後個house mate同我講佢部機有CS打喎..之後係到打CS打左3個鐘...好耐冇玩喇...F.2個時成日一放學就跑落去打機同阿聰,阿蔡,阿布..仲有成班人喇...成日都去打機...有時5班一齊打..之後F.3又係咁...F.4因為要練青年軍所以冇咩去到囉....之後會完考都有過GA...不過個去機鋪就多D喇....以前我就係差個一班黎GA...講真..我打樹真係唔係好叻...佢地10粒子彈8個人,我可以得3個人都冇呀...哈哈哈...我一到諗返起一到打...打左個幾鐘..就返自己房做野囉....

發表時間:2006-10-04 02:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天


少食多餐第一日 驚訝 分類: 未分類

今日一早起身就要練水喇...早餐食左琴日個d engry bar..之後就去練水...今日d訓練呀...同平時一樣架...游成5000幾...比賽都唔會留手架囉...之後就完喇....游完又要返去上堂...今日上law...訓左一個鐘頭呀....9:30訓到10:30囉..第一次訓咁耐呀...之後起身...休息時間...玩野again...之後上多陣就lunch time喇...食完飯個feel好返d喇...之後又係去打桌球..食住engry bar打..之後上去上堂..冇訓喇....仲有得早放tim打左俾$家姐傾....笑死左我...之後食左d野就練水喇...今日係speed set...琴日仲爆唔夠..今日仲黎...佢話仲聽日仲有test tim呀..聽日唔使游呀我...唔關我事呀...之後爆爆爆...成績都唔錯...第一次游40米...真係好多距離都游過喇,10,15,20,15,30,35,40,50,75,100,125,150.....之後仲有個d喇...之後返去個條路又食左d野..真係snack all the time囉...哈哈哈...今晚個餐真係唔得呀..俾睇jack食...佢個牒就愈黎愈多..我個牒冇食都會變少呀....之後上去叮野食喇...之後食完個蘋果就訓喇~

發表時間:2006-10-03 10:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]