話說前日,即係星期二.晚上的堂突然不用上,回宿舍後啊揚來msn話打麻雀.同佢同房同隔隔離房金龍,三個都係第一次同佢地打的.有點心怯,好彩四個圈打 落嚟都打得幾好.跟住話打到十一點半,到最尾果五六把我都贏到有廿十多番的.金龍雖然輸梗,但開始打左陣時我都覺得佢勁的了,真係,到最尾五六把佢不住自 摸了三四把,我贏的無奈地流返曬出去.十一點半盤點,我贏二,揚贏一,金龍贏N多,揚同房輸N多加三加九,有九蚊係佢之前欠人的.一家贏三家.
攞 住兩蚊收盛回房的我沾沾自喜,接著上面竟然又有雀局,十二點半開始.將今晚喻為地獄也不為過,一開始就輸自摸都輸到喊,衝牌也變得衝動左,成晚一直喺度 追.唉~追鬼追馬咩,只係令贏的mary贏更多,令輸的周俊與我輸更多,令璽哥由贏變輸.不論最後我點追,都會輸返落贏家度.今晚打左十二圈,打到唔記得 七點定八點幾.我...輸左四十八,就算扣埋之前果兩蚊都係輸四十六,陰公.
以前聽過德安一日三場雀場,難以想像.今次我一日兩場,十六個圈,我都攰到喊,德安的一日三場變得無法想像.
輸都冇計,雀神mary太勁.
我唔想戒賭住,但......都係睇定d先.囧...冏...Orz
(試下換個主題,呢排dl左好多石原里美的圖,原本想用石原里美的,因為她真係笑得好靚.但都係用返YUI啦=]) |