| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 15 日 星期一  |
| 没有月亮的中秋 |
分類: 誌 |
第四年喺華大過中秋,真係好悶,冇嚟氣氛.諗返起以前有兩三年澳門喺船上面過中秋,個feel真係好正,同埋同家人一齊過最好就係乜都有得食,楊桃,月 餅,角仔呢d都係唔少得.就算唔係都可以同人出街,喺街度同人迫下都係一種感受節日氣氛的方法.e+喺華大,連出個市區都嫌麻煩,尋晚仲要月亮都見唔到半 個,食完飯原本以為有麻雀打啦,中秋節打麻雀我都覺得唔錯啦,點知一陣衰人德安返嚟又話唔打了.成晚睇野睇睇下到左兩三點,估唔到呢個時候出去望下個天, 發現個超圓超亮的月亮,個月亮亮到連四周幾遠的雲都睇好清楚,個畫面真係超靚,可能以前中秋都未試過咁夜都未訓,所以見唔到此靚境,本想用手機拍底佢,但 終歸還是不夠光,照上去只能拍到蒙蒙的月亮光.但縱然發現一個多靚的月亮也好,但中秋已經過了,看上去已不是那種滋味了.希望可以快d完左呢年,返去不單 要過個快樂的中秋,仲要過好多好多快樂的其他節日.
這只是個少少的心願,但我的渴望卻很大的.
|
2008 年 9 月 10 日 星期三  |
| 攞我命三千 |
分類: 誌 |
呢幾晚都幾涼爽,跑起步嚟都舒服 d,加上我尋日身體都算ok,跑跑跑就已跑左六個圈,放假前我最多都係跑六個半圈,即二千四百米,但今次跑到呢度我都仲ok輕鬆,就諗住繼續跑,跑完第七 個圈我已想停,但心想差兩百米就齊頭三千,斷氣都想跑埋佢,跑埋佢都仲好,最後一百米時我on99咁爆出力咁快跑,跟住隻腳攰到冇朋友,估唔到果一百米會 搞到咁,不過冇所謂了,第一次跑到三千米,好開心.
就快要上校選修,雖然唔係一定要上足的,但可能冇咁多時間跑了,所以呢幾日都要爆跑先得.
|
2008 年 9 月 5 日 星期五  |
| 跑跑跑~跑到腳痛 |
分類: 誌 |
返左嚟六日左右,除左落雨或有課上的日子,我都有去跑步.
唔知係咪個人固執的關係,喺香港時想緊持每日去打波,就每日不論幾眼訓,或者隻腳有少許痛,我都會堅持去打的.~搞到最後五日隻腳真係痛到打唔到囧
返到華大,有咁大個運動場,當然唔可以錯過跑步ge機會,除星期二有堂外,我每日都會去跑,可能太耐冇跑,第一日只可以連續跑千六米,跑多一兩 日,氣好了,一口氣可以跑到二千米,但腳卻開始痛,可能尋日就係少少痛都堅持咁跑,搞到岩岩真係唔係點跑得,只是慢跑了一陣間.可能隻腳真係太攰,今日就 堂抖下,聽日再試下.
另一煩惱事係今段得五科專業選修要上和一科實驗,就算加埋校選修都唔會話好忙.理應把上年的四個科目給重修了,但想到我根本又夠曬分頂,就算唔重修返都可以畢業,都唔知修唔修返好,但如果修返跟班想我又覺得會太辛苦,下個星期最好就有決定,真係煩到煩死.Orz
|
2008 年 8 月 23 日 星期六  |
| 八月之波波和英英 |
分類: 誌 |
今個八月等唔到仆街肥仔ge電話.
所以成個月下來也只好去打波~雖然佢有冇打電話嚟我都諗住成個月都係咁打的了.
想打咁多波一嚟係因為想練返勁d~返到華大都有返d信心同人打
二嚟係想喺咁曬ge天氣可以曬黑個人~隻手e+已經變左兩折色了囧
速度或者冇以前最好時咁快.
但左手已經被我練成了,令我以後練crossover更方便更有效果.
兩分波更係準到我自己都驚,邊度射都入.
和人單挑也能佔上風.
仲練緊背籃進攻~不過我咁矮唔知練唔練得好呢.
最衰應母嚟左打九號風.搞到停左兩日冇打波.
除左波波之外.我專注力都放在學好英文方面.
時式方面已經ok,但最近的進度有點慢.呢幾日要再放多d時間落去先得.
又就快要返去華大呢個鬼地方.
但返到去又可以跑返步,暑假咁耐都未跑過步,真係唔掂當.
點唔願意返去都好~希望可以有個美好ge大四畢業啦 
|
2008 年 7 月 21 日 星期一  |
| 安心 |
分類: 誌 |
今日璽哥msn比左今學期份成績我睇~thx曬
我審計和財務實驗居然過到
真係估唔到
審計講真冇乜信心,計算可以,其他根本唔夠時間,亂撞的,今次真係要湯雞還神了.
財務實驗就......我根本未做過,功課靠啊揚的,考試用登宇的,真係好擔心老師會發現而fail左我,最驚係害到登宇,但大家都過了,心都定左d.
仲有我覺得張消好勁,九年冇返學ge佢居然審計,會計電算化和稅收籌劃都過
真係囧曬
見到佢咁都過到真係替其他成日返學又唔過的唔低
雖然我都冇資格咁講人地~~冏
今學期大家成績都好左
起碼唔會好似上學期咁死得咁厲害
唔少都all pass
國內生的成績更不是人得的
好多非優則良
知道成績後個人安心曬
放低左幾t大石咁
返去唔洗再經歷補考地獄了
希望補考ge能夠個個都合格啦 |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|