peterng's word world
關於我的《日誌》和《小說報告》。
odmqdtrg
暱稱: odmqdtrg
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又做了,相同的夢
很久
繼續工字
工字
文章分類
全部 (84)
(52)
(5)
未分類 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 352
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 17 日  星期六   晴天


漫長的project 分類: 未分類

個搞屎棍既會計miss要我地分組做一個模擬企業的實驗
個project日做,午做,晚做.
日日都日做晚做,但就係做唔曬.
今次同組的有四個,四個都係女仔(條友點編架!?)==!
不過同女仔做野都有好處既~~係咩就講唔出了
好彩當中有個識講廣東話的,唔係真係雞同鴨講.
個個都咁好成績的
相對起我好似真係弱左d=[
我只能夠佢地分配甚麽就做甚麽,佢地討論既我有九成都唔明,我都唔知係咪同佢地讀緊同一專業的==!
但個個都好好人
尤其係組長文娟,真係辛苦曬佢
佢仲病埋tim,辛苦max

對我嚟講最慘的其實是剛好放校運會假.
而我卻只有做project的份兒.
見到人人都咁開心喺度玩,我卻只能無奈的埋頭苦干.
我都想放假呀呀呀呀呀呀呀呀................................

幾時先做完架??~~~~~~嗚



偉權的小事四件 分類:

上上星期四晚,我終於dl完個金山詞霸,開始翻譯張海運提單.
金山詞霸真係超好用,但係係試用版,仲未知點激活.~~~==!
雖然金山詞霸咁勁,但張野工作量太大了,用左我一個通宵先剛好做完.
咁又付出了我一個通宵~~~跟住仲要死去上課.

通完宵的我已經攰到眼都張唔開,仲要捱到去九點八先可以落課.
落課了,以為可以回去訓啦,點知熱心的miss搞左場籃球比賽,為的好像是要同學間增進友誼.
令我無奈下又接觸久違多時的籃球.
雖然好耐冇打,但超勁的我只是練返一陣間又開始熟習返了.
我打左兩節,都打得唔錯的=]
我班有個矮仔超勁(跑一千米用三分鐘左右搞掂~~汗)
佢搶波超勁,差唔多個個都被佢搶過波
唯獨我可以保住球冇比佢搶到,開心死~~~雖然個攻勢最後都係冇入.
好耐冇打,打完個人散左==!

星期日去跑步,轉入尾二個灣時,竟然比我見到隻老鼠走出嚟==!
我都係第一次係運動場度見到有老鼠出現.
出現喺我面前,我當然想避開佢啦.
咪跳開d囉,但點知佢避得超好,剛好避到我鞋底,我一野踩左落去.
佢吱吱咁叫,唔係好中,佢都走左.
但種感覺真係超噁=[
到e+我都未敢再著對跑鞋

仲有上個星期四真係嚇鬼死
上完堂成本管理
去同埋朋友食飯
返埋去上網時先發覺我部電話唔見左.
我即刻打返自己個號碼,等左好耐,終於有人聽了.
原來留左喺課室,我即係飛奔過去.
去到只見到一個女仔喺度,我攞返個電話就走左了.
講真個女仔真係幾靚女架,靚女心地果然都吾錯的,
之後話返比人知,個個都話我傻,做咩唔問個女仔擺電話.
但都係算了,擺得返部電話都算好彩了~~~~~~~



2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


對鞋爛左,超開心 分類:

 

今個學期開始時我已經同自己講要努力每天運動
鍛鍊身體
唔係講笑
國慶假開始我差唔多日日都走去跑步
e+我已經可以唔停咁一次過跑二千米了
 
就係上個星期
我去練五十米既時候發覺
我對鞋居然爛左!?
果刻我真係......超開心
因為對鞋咁快爛都係因為我每日努力的跑呀跑~~跑呀跑
我相信絶對唔係因為對鞋cheap所以先會爛
 
星期一去買跑鞋的
但居然到最後冇買到跑鞋
買左對出街鞋,兩件外套,一條褲.
我原本想去買的......
跟住果日交埋電費
果日用左成千銀
我仲未充電話費添呀=[
已經打唔出電話了=[
所以都係暫時著住同房對鞋跑住先
 
只因為我跑而生
以後請叫我跑不停的權
我相信好快就會有更多既鞋比我跑爛~~haha


 



2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


MISS B-DAY 分類:

 

上個星期五,我班的班主任生日.
成班喺邊度邊度搞左個PARTY.
我原本想用要上選修課推了唔去的,誰知以前的1,2,3,4,5,6班都要分別表演一個節目
OMG 髮如雪
咁我只好走了第一堂的...我都唔記得係咩課選修了.
上少一堂,真係心都痛埋,又學少D知識
 
果晚七點開始,自我介紹完之後就開始玩遊戲
當晚有好多遊戲,有呢樣啦...同果樣啦...仲有...
玩了不少遊戲,大家都玩得幾開心.
我在不幸的抽籤中亦出去玩了一次,個遊戲就係叫咩啦...個玩法就係咁啦...
最後推蛋糕出嚟,我們境外生班表演了唱生日歌(T_T)
特別在的是先唱英文版,再唱廣東話版,再唱普通話版.......
唱完就許願切蛋糕食蛋糕...接著拋蛋糕
最後要執場...好累......
但返到去都係玩到好夜
跟住第二日的十點堂又上不了~~又一次心痛


 



2007 年 8 月 15 日  星期三   晴天


鄧麗欣 分類:

 

尋日去左返工
d人話比我知有個同事英文名叫stephy
咁都唔出奇
而佢中文名係~~~~~~~~~~~鄧麗欣
中英文名都一樣
應該同唱歌果個stephy都唔會差得遠掛
但係佢實在...其羞無比
羞都冇所謂
仲要有兇恨既眼神
態度惡劣
個個都超憎佢
總之就真係人間極品~~~~~嘔
好彩唔係同佢一齊做野
好彩其他同事都比較好睇,睇得下人
唔係既話返五個鐘都頂唔順了