其實我都真係返工返學
我知冇人迫我 所有野自己決定
我都不過係呻下
都冇唔返工唔返學
有冇諗過你地hea緊玩緊溫緊書既同時
我係返工趕pj
我time management 差到咁我都兩方面努力
咁你班咁既學生憑咩話自己忙做fr
忙溫書?我想溫都忙都未溫到囉想講
pj? 我都要做囉 仲要做埋人地嗰份囉為咩姐
吹到會唔會係一路搭地鐵一路打 qz
我都想行街都想去玩
係啊琴日我係發脾氣啊
琴日我係一路除圍裙一路講
"我補返十五糧比你 而家即時辭職"
然後衝去打卡
之後就比人捉左入經理室傾計
我嗰刻真係覺得辛苦咁耐都冇左意義
大家一齊努力兼顧所有野結果都冇用
但係花花又特登打電話返黎
講既正正就係辛苦咁耐既原因同目的
我唔返 辭職
想踩死其他人咩……
係我唔係日日返工但係都忙囉
阿達連續四星期冇假放我會開心咩
kaibe日踩夜踩三星期冇假 放學返工收尾朝早再返學又會唔攰咩
吹到會唔會係我去吉家買飯到食完唔夠半個鐘出黎做野
係因為子丹一個人執全場企lobby
有冇諗過大家既舒適係用人地額外既辛苦搵返黎
我想付出唔係因為我能力高
係因為我都係個人黎
點解作為人類仲可以冇同情羞恥惻隱憐憫之心去體諒其他人
點解子丹燥到火到極點都唔開口鬧一個人
點解要為左人地開心自己要唔開心
我知你攰你辛苦都體諒你
我都唔係得嗰兩個經理 mandy kaibe先錫
個個我都中意都想盡力幫
喂你做管理層應該都知我都係返工返學都攰掛
今晚又預左冇得訓
打文剪片整ppt
我都係人黎都會攰囉好冇
陳xx你會唔會係打電話黎話我!!
kaibe 話補十五日糧辭職
我一定冇教佢都冇諗過有人會學
佢都辛苦
而家先病可唔可以體諒下
細路女黎咋
我知你攰
知你將唯一一日假又返去踩我想打你同打佢
可唔可以唔好咁辛苦
換衫搭的士返工幫手我知真係好好
更家知唔會打卡唔會有糧出
真係想幫手
但係踩到咁真係好乞人憎
聽日又返大早為咩……
琴日已經喺個焗汗既倉訓著左
真係好踩得咩
只係個好虧好潺既阿叔黎
個個都錫你可唔可以就係唔好自己唔錫自己
p.s 我真係開心kaibe話好愛我其實
|