一舊雲``﹏olwinRylo'
PORTGAS D WINRY
olwinRylo
暱稱: 雲 :D
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Turn off the shit bo...
陪著痛苦也經過 快樂也...
雪溶了就應該花開
給我一個吻,可以不可...
無謂再騷擾你 我沒資格...
好友名單
知行 (FD5962)
SIUHAN (luksiuhan)
yuki (yuki2416)
ava_Monkey (monkey_regee)
-ゞ♥×〤+BibI★〣 (icy_snow)
8yee (katherine37)
[HEI`'] (af1109)
fun (fun919)
白雪雪=] (CATHYwhale0)
Raymond (Cheee)
Krystal♥ (katrina723)
<<炭TAN>>... (winnie0609)
♥ ;`蠻怡 -__ 蠻... (ahyEE94)
♥碎碎. (aibebii)
ゞ♥×影﹍×™ (Kissii)
`憶•夢×╳ (poon_snow)
KarWai (CarWaiT)
阿Lam (wingyilam)
QQ (staryi314)
耳朶 (dolldki)
2014 年 4 月 7 日  星期一   晴天


其實我都真係有脾氣囉…… 分類: 未分類

其實我都真係返工返學

我知冇人迫我 所有野自己決定 

我都不過係呻下 

都冇唔返工唔返學 

有冇諗過你地hea緊玩緊溫緊書既同時

我係返工趕pj

我time management 差到咁我都兩方面努力

咁你班咁既學生憑咩話自己忙做fr

忙溫書?我想溫都忙都未溫到囉想講

pj? 我都要做囉 仲要做埋人地嗰份囉為咩姐

吹到會唔會係一路搭地鐵一路打 qz

我都想行街都想去玩

係啊琴日我係發脾氣啊

琴日我係一路除圍裙一路講

"我補返十五糧比你 而家即時辭職"

然後衝去打卡

之後就比人捉左入經理室傾計

我嗰刻真係覺得辛苦咁耐都冇左意義

大家一齊努力兼顧所有野結果都冇用

但係花花又特登打電話返黎 

講既正正就係辛苦咁耐既原因同目的

我唔返 辭職

想踩死其他人咩……

係我唔係日日返工但係都忙囉

阿達連續四星期冇假放我會開心咩

kaibe日踩夜踩三星期冇假 放學返工收尾朝早再返學又會唔攰咩

吹到會唔會係我去吉家買飯到食完唔夠半個鐘出黎做野

係因為子丹一個人執全場企lobby

有冇諗過大家既舒適係用人地額外既辛苦搵返黎

我想付出唔係因為我能力高

係因為我都係個人黎

點解作為人類仲可以冇同情羞恥惻隱憐憫之心去體諒其他人

點解子丹燥到火到極點都唔開口鬧一個人

點解要為左人地開心自己要唔開心

我知你攰你辛苦都體諒你 

我都唔係得嗰兩個經理 mandy kaibe先錫

個個我都中意都想盡力幫

喂你做管理層應該都知我都係返工返學都攰掛

今晚又預左冇得訓

打文剪片整ppt

我都係人黎都會攰囉好冇

陳xx你會唔會係打電話黎話我!!

kaibe 話補十五日糧辭職

我一定冇教佢都冇諗過有人會學

佢都辛苦

而家先病可唔可以體諒下

細路女黎咋 

我知你攰

知你將唯一一日假又返去踩我想打你同打佢

可唔可以唔好咁辛苦

換衫搭的士返工幫手我知真係好好

更家知唔會打卡唔會有糧出

真係想幫手

但係踩到咁真係好乞人憎

聽日又返大早為咩……

琴日已經喺個焗汗既倉訓著左

真係好踩得咩

只係個好虧好潺既阿叔黎

個個都錫你可唔可以就係唔好自己唔錫自己

p.s 我真係開心kaibe話好愛我其實

 

2014 年 4 月 5 日  星期六   晴天


乜真係重要咩? 無論係件事定係我對你黎講…… 分類: 未分類

算我求你……

我不是那種能夠激勵的那種人

 愈被人罵愈被人說不是

我自知並非愈鬧愈進步的人

相反 不鼓勵不稱讚也好

支持就可以了

為何我真的努力在兼顧學業和工作時

總要我取捨 也總要不讓我上班?

我從來也沒說過因為上班而放棄學業 

也不曾說過上班所以沒時間溫書

我寧願通頂功課也不願不上......

(閱讀全文)



clock=]
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌