終於出左gpa..
上年cut off 3.7..
我3.6 ..
真係頂了出聲...
每科d分真係超出估計..
喉嚨好痛好痛好痛
個頭好痛好痛好痛
今天上班遲到3.5小時
本來是請假的
結果見到收尾人數只有兩個
心軟又回去了
到夜晚
哇我頂
我真心覺得好凍
全隻手起雞皮
冇洗手都好似插過對手入冰水咁
阿達話我個樣殘到好似比人強姦左十次
我答 冇 比人姦左廿次姐
明明諗住今晚同佢地一齊食宵夜
真係唔舒服
竟然走先
加上我都想趕到0000睇到成績既
佢地將我喉嚨個吊鐘腫到圓形
歸究落我喜愛夜蒲道
但事實上我根本也不喜歡夜歸...
上次落吧 也沒想過回去的時間是這樣的遲
畢竟kaibe mandy是要上學的- -
大家好
我叫 知醜 可惜我姓唔= =
-------------------------
十八歲終於都過了
轉變很大
離開中學
入了cc
變回單身
上班
比以往不錫身 但更加愛這個我
生日遲到去找我三位最好姊妹
吃了餅 回了公司
餅.. 軟了很多 畢竟盛著的是膠袋而已
公司
為我慶祝生日並非本意
畢竟bobo說幫我慶祝
在場過半數人才知我的生日日期
bobo十五號生日
其實是幫佢慶祝
我只是剛好沾到光而已
人生第一次臉上頭髮耳朵都被抹上蛋糕
頂阿達跑得真的很快= =
我真的不會再跟他玩這種蛋糕遊戲xd
雖然他被我抹上一層白色真的很好笑xd
今年慶祝只有三場
我非那些能吃五六個蛋糕過生日的人
四個蛋糕
都開心既
十三號與家人渡過
雖然我爸記錯我生日
但一家人齊齊整整坐定定陪我渡過已經很快樂
十四號
三位姊妹還是我最好的姊妹
雖然今年的生日不能一起渡過的人很多
但是還是感恩滿足快樂的
記住要共最美的人分享每個夜晚
一句生日快樂真的已經可以很快樂
因為快樂真的可以很廉價
甚至不由錢財物質堆砌
最後一個一字頭的一年
還是好好的過
傻得夠快活有貨熱血錯又怕咩喎
最緊要大家都快快樂樂
|