天日就係中文 後日就係英文-.-"
我怕的都係英文 唉 想背生字 但係 有心無力
唉=.= 溫到4點幾 都唔知自己溫左d咩=.="
e幾日 我啊哥 趕緊電腦功課 足足3日無玩過電腦
正好俾我溫左小小書
幫人補數係好難 係咁唔同時間-.- 會唔會 星期5先再補aa?
但係星期四考左數 哈哈哈哈>3333333333333333333333<"
好耐無望人個blog 金日就去看 看有很多人俾情所困?
唉 得個望字 無得幫手 v_v"
有無人幫手 幫我溫下英文a_a""?
========================= 美麗分間線===============================================
金日去左人地個blog到
又想回中一的時候
相間4年 仲諗住自己好了解佢
其實佢孌左好多 距離就愈來愈遠 唉
我都唔知佢身體孌差了這麼多(任何方面都孌哂)
看來要補償 補償...........................
|