29/4/2010
4月真係唔多開心=3="
今日 數學總是喜歡特擊測試- -
13分無做到 小-.-"
5分又無做
基本上 係唔夠時間lo- -
上完次後
去估下肥星d數字-.-
@@我一定會估中
----------------------------------------
其實佢唔係孌左好多?
點解仲係咁對佢=-.=
===========================
唔該 "你"唔好係到串77咁--
你唔想我串你 成日係到離間-.-
個名你有資格講咩
唔該係你串人先
煩唔煩d啊?
你咩都唔知 味答咀啦 吊你 |