波兒的小日記
人生總有煩惱 不開心的~
只要努力生活 就會過得更好
不要再回憾過去吧~
popo123234
暱稱: 波兒
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2011-01-06
2011-01-05
2011-01-05
2011-01-03
2010-12-20
文章分類
全部 (127)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 127
留言總數: 392
今日人氣: 4
累積人氣: 3061
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 30 日  星期五   晴天


2010-04-30 分類: 未分類

30/8/2010

sorry 如姐 撞壞左你個杯

係我個錯 係我肥c大隻 眼大看過龍

sor sor..............

多謝肥星=]

多謝你個紅腸~]

再次搶反第一

努力啊 努力啊~~~~~~~~~~~~

吊 唉 再 一次 好憎上英文堂 吊~



2010 年 4 月 29 日  星期四   晴天


2010-04-29 分類: 未分類

29/4/2010

4月真係唔多開心=3="

今日 數學總是喜歡特擊測試- -

13分無做到 小-.-"

5分又無做

基本上 係唔夠時間lo- -

上完次後

去估下肥星d數字-.-

@@我一定會估中

----------------------------------------

其實佢唔係孌左好多?

點解仲係咁對佢=-.=

===========================

唔該 "你"唔好係到串77咁--

你唔想我串你 成日係到離間-.-

個名你有資格講咩

唔該係你串人先

煩唔煩d啊?

你咩都唔知 味答咀啦 吊你



2010 年 4 月 22 日  星期四   晴天


2010-04-22 分類: 未分類

22/4/2010

通識大炒 得14分

中期試 又炒 中文 英文

頂頂頂



2010 年 4 月 20 日  星期二   晴天


2010-04-20 分類: 未分類

20/4/2010

今日 放左學去左打波

wowo 好多人 最後同d靚仔玩

勁@@"

如果佢生高多小小 實秒殺我

唉-.- 自己真係好垃圾=.=

同個勁人(全力)玩 都係因為自己唔色走位

lose左9:10

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                            啊 我真係好想問

                                                       點解係人地果到聽反來

                                                  講反俾其他人知 又會唔同左

                                                  最後造成左 好多好多的誤會

                                                   扮野" 你地幾時 孌得咁認真"?

                                                              今天成日講/聽到

                                                         眼見味為真 只相信自己

                                                            不聽他人 解釋 失去

                                                                     自己負責

                                                        唔該 你做得中間人 唔該

                                                              你自己出來負責

                                                            味係到c c 叔叔 唔理

                                                            我真係接受唔到lo

                                                                  不喜"物"小



2010 年 4 月 18 日  星期日   晴天


2010-04-18 分類: 未分類

18/4/2010

去左打卡>口<"

幾好玩"

玩到11點幾

玩卡玩到9點幾

就看電視- - 掌門人 真係笑爆我個咀-v-"

好耐都無去食查布 老豆d野食=["

食反真係有點開心'"""

諗緊

唔知點好??

一早諗好d野 但又做唔出~w~"