3/31/2010
梅窩
之團 都去左啦
幾好玩
雖然2日
不過好開心
4d又多一個回憶
16條友仔 5女 11男"
哈哈
望住班彈散 打機打通消
嘈到我--(我訓聽)
嗚嗚
唔夠人搶床位-.-"
2房4床-口-"~~
哈哈 好多相
自己去facebook
看v_v"
單車 係好玩 玩到我個patpat 好痛
上到個"大"瀑布
嘩真係好大-口-"
跟住一個一個 慢慢上個瀑布
哈哈 成功感好大"
不過落反來 d女仔 真係 瓜瓜叫
-口-'
28/3/2010
回憶
中5 已經走了
不是
是去為自己前途努力
中5各班好友
努力 +油
我好掛住你地- -
唔想下年見唔到你地
想每一天 跟你們說話說笑
哈哈 我打blog 啦 快來看xd"
3月29日
班活動 期待中~(有新消息 在facebook)
=======================================
自己好想幫你
但係 我很怕
看人家說 你就是淆 沒有勇氣
沒錯 我的確很差- -
25/3/2010
果然 英文的確炒左- -
炒得好離譜= =
得4x 唉
頂咩 唔想留中4
3月2x 波 努力
英文合格
唔難
你有e個決心
的確唔易..
不過我會 我會合格回來
金日- - 成績表無左- -
唔知學校會唔會收我=.="去讀e個課程"
不過前題係 英文合格=.=
努力!!!!!!!!
中5知道自己的成績味
差/好 都要努力
好的保持
差的不要灰心
我跟你們一樣 都為自己努力
通識
20/30
又係差小小7成
保持!~
"我會送一份不錯的禮物給你們"
22/3/2010
金日 中文死左之後
出數學- -"
都係無人夠80分
啊sir 又唔洗俾錢@@"
買pizza
飲恨得38分
唉唉唉~
仲有英文72分就夠了
通識緊張..怪獸改!!!
金日俾人玩tim= ="
金日一望到班fd 話我個眼鏡..
下刪一百萬字- -"
中5+油 !!!
21/3/2010
我明白了
我知不可能了
因為............
我都不知道
不過
還是給你一個對不起中4某人
算了
e2日 運動會
超苦= ="
跑到殘哂
不過 幾開心- -"
知道自己的不足- -
肥星(我無大外- - )下次一定抽win你~
無左中5 都係悶左小小
中5 會考 開始啦
我真係好想 你地升到中6
唔好怕
只要努力 任何都可以有可能~
e幾日都無打blog
唔知 有無人看??