8/2/2010
做年肖
一開波 1點幾去到學校~
聽完校長講完野
開始去做年肖
一開波 係咁拉客都幾好生意
不過 D人想要手指棒 又唔想玩-口-"
做到4點幾有點冷場
相反 美甲好好生意LO-口-"
跟住 發生問題
俾人回收左D 5$藍色紙
頂-口-" 有成百幾張5$-口-"
不過 有記錄 唔會太大影響
E+努力去做年肖
希望有3000生意 就開心
清哂貨 (是不是大想頭?)
不過 天日聽問有青少 小學生
我估我地果檔都幾歡迎~
努力 努力
估唔到有7個留言
開心
紫姐記住留CM
^^"
最多下次 唔打你~
=3="
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
誰能給我勇氣
是否錯覺
我都不想知
只要努力去做
希望有回應~ |