波兒的小日記
人生總有煩惱 不開心的~
只要努力生活 就會過得更好
不要再回憾過去吧~
popo123234
暱稱: 波兒
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-06
2011-01-05
2011-01-05
2011-01-03
2010-12-20
文章分類
全部 (127)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 127
留言總數: 392
今日人氣: 0
累積人氣: 3074
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


2009-12-20 分類: 未分類

20/12/2009

金日早上

同啊爸去左飲茶 好正 好飽=0= 多謝~~~

中午到 俾人叫左去屯門買卡

不過無物買野 

估唔到咁就無左我的第一次

就係 第一次玩比賽 哈哈哈哈

20$買左張卡+2包卡 好鬼抵 >w<"

肥星無去真係傻左

不過=0= 走前 都4點 無諗過無咁耐

唔知點解同人打比賽就 手hand好垃圾

同查布 傻仔鐘 手hand 好到爆-.-"

最緊要對手唔多勁v_v"""

查布 對住爆星dick -.- 2場 頭time 就出爆星 膠咩-.-

不過六武夠高攻0 0頂到ok耐 可惜 可惜 lose左2:0

傻仔鐘就 無野好講 完全俾人sm-.-哈哈哈

比賽真係幾好玩 又有野俾 唔錯唔錯 有機會 會再去玩過~~~

金日買左魚蛋 天日要去俾人食 唔知好唔好味 xdxd

食死人唔好打我~~~~~~~~~~



2009 年 12 月 19 日  星期六   晴天


2009-12-19 分類: 未分類

19/12/2009

金日好多野做-.-

早上去左打波 學緊點打籃球=0= 不過都係玩下 唔洗咁認真

中午就同啊布去左食野=0= 又去左痴餐 今次係痴左啊布到 kaka

啊布 果間pizza 又唔錯wo 唔洗一百 食飽左幾條友

1點半去到查布到 升機 好正 gvg 真係唔該哂查布>w<

真係好好玩 足足玩左8x場 跟住無電 我頂=0="

5點鐘到左太古 學英文 超想zzzzzzzz 好難明~~

8點幾 去左同啊爺 食飯 真係好正-.- 好大條魚

kaka 我最鐘意食魚 殺啊~~~~~~~~~~~

仲有2日 就到星期一 a_a" 我一定帶正野反來 送俾大家玩a_a"

仲有4日 就係23日 又係去查布到玩 期待期待~~~

玩完之後又係要溫書的日子 英文 同建社 +油 波兒

e幾日都凍左 大家著多d 3333

ps: 會考 就快到 唔知 又走左幾多朋友-.- 我希望真心 你地可以留低^^"

 



2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


2009-12-18 分類: 未分類

18/12/2009

好耐無打blog 每日打 孌到3~4日先打一次

-3- 無哂動力 唔該多d人留cm=0=哈哈哈哈哈

你的cm 就係我的動力~~~~~~~~~~~

金日係音樂會 有點悶 哈哈 係到係咁同小政吹水

吹吹下我先知道我都好耐無同小政吹水 哈哈

因為.... 大家都知道點解v_v" 哈哈哈

不過 不過 係到同小政講 sorry e幾個星期無留你 做數(聖誕節 得閒call 我教你數)

因為我太想打機v_v" 無理到你 哈哈 唔好嬲我

psp 有新野玩 成班帶哂psp後來玩-.-哈哈

我要找人幫我升機~,~" 太耐無玩到 好垃圾-.-

我要 我要 我要 玩gvg 頂=0=

 



2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


2009-12-15 分類: 未分類

15/12/2009

星期一果一日

死人周會 全校又人都要去

迫到仆街-,- 最後我地果班仲要分開哂=0= 去左vip位

不過真係好迫  仲要d老師入場 離場 林友都迫入我地果到--好迫 頂

一開波係到唱歌 zzzz緊 不過 有條gag佬上左去 成日講gag 不過有幾好笑

哈哈哈~~~~~~~~~

金日

通識測驗 -0-好努力做 不過都係得果16分 今次又飲恨低過肥星一分

不過都維持左7成分數 yoyo

金日無意去左買學校d飯 唔錯幾好味(食得太多垃圾粉 轉反都幾好味)

不過唔夠飯 -0-""" 講起飯 諗左d野 又俾人煩~~ 唉 媽的bb

金日聖經堂 個木師真係好煩-.-又話咩又話咩 話我地唔讀書 你e堂都唔係教書

真係煩-.-

金日有時開心有時唔開心

開心 有人主動左

唔開心 你仲係唔理我 仲係咁的態度

唉 人生真煩~~~~  諗反起中一 真係後悔

 就係果3個字



2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


2009-12-14 分類: 未分類

14/12/2009

12月了 想回9月的時候 重讀中四真不好

到現在 中四都唔錯 因為看了中5的同學 看成績表

會考估拿幾分 真係o哂咀-.- 唔通真係要暑假幫佢地找學校??

錯有錯著 中四生活平定 又可以讀中6 真係唔錯 kaka

係到講 +油 la中5朋友 ^^"

e排成日聽到我俾人話煩=0= 哈哈

無計 次次講野都講中你心的 令到你想衝動打死我

諗諗下 唉~~ 唔多口 唔係真係有一日反左面就唔好

唔知得唔得-.-"前題你唔好串我 哈哈哈\∼w∼/

12月了 仲有一星期就放假 唉~就考試 英文 英文真係...死左v_v"

上年中四 同今年中四 真係好唔同 唔同的地方就係~~~~~

我都唔知點回答-.-"有無高手答到我~~~

金日又去左查布到打卡 當然又留左佢果到食飯

-0-呵呵連續5個星期定4個星期日都留左人地果到食飯

老媽子都話我成日出街 咁唔出街都無野做=0="

打打下卡, 知道左我副卡組 唔係我-.- 我玩時手風超差

查本玩就超好 唔通連卡都唔鐘意我~~?(同一副卡組-,-)