21/12/2009
金日係2009年最後一日上課天
真係估唔到一日比一日快過
一個星期又一個星期
想回小時候 認為24小時真係太多
不過e+真係唔想大-,.- 哈哈哈
大過左 責任就大 v_v"" 我想做波兒多d>w<"
就快考試 努力殺上中5
金日超開心
早上反煮魚蛋 唔唔~~真係唔錯
大家你地覺得好唔好食姐~~~~~>////<"
反到學校就上禮堂 係咁唱歌 幾好玩 不過有時悶悶地就同獸政吹水
最後有個外國佬上台 嘩 超勁 彈琴彈得超正v_v" 聽得好舒服
不過好憎 走果時 講埋d規則好煩 知唔知
一上到班到 立即gvg 唉 仲係唔夠車輪 查布抽 -0- 佢地好q勁v_v"
玩到悶 就同肥星打卡 kaka 膠dick 打膠dick 好正-.-"
正餐到左 我地影完相 就開餐 殺~~ 第一時間 食我d魚蛋
哈哈 唔錯~~~
大家食完之後 就玩game 有小小悶
最開心都係送禮物 我份大禮物送左俾張子v_v""
哈哈有好多相 真係型爆
放左學之後 去左2樓 我地邊吹 邊等a2班傻仔放的時候
估唔到有場大戰 mk熊vs怪獸慧
雖然mk熊走得快 但係怪獸慧一孌身 (喂打 kick) 秒鬼左mk熊
不過怪獸慧部手機就大獲v_v 掉左係地下a_a"
引起全世界的人觀戰v_v" 好正
走前 立即去林友囉野 kaka e份聖誕禮物 係咁多年最正 >//////<"
多謝林友幫手a_a"
3點幾出左去收卡 唔錯幾抵
std 就快ko 又可以去打人(120$左右)
=0=真係好開心
同某人傾電話 好開心 都係第一次 好q開心 我頂~~~~~ |