波兒的小日記
人生總有煩惱 不開心的~
只要努力生活 就會過得更好
不要再回憾過去吧~
popo123234
暱稱: 波兒
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-06
2011-01-05
2011-01-05
2011-01-03
2010-12-20
文章分類
全部 (127)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 127
留言總數: 392
今日人氣: 2
累積人氣: 3052
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 26 日  星期六   晴天


2009-12-26 分類: 未分類

26/12/2009

一個字 好q累 3日出街

25日果一日又係12點先起身

點半又俾人叫左出去元郎出去>3<”

唉又部人去左卡舖 無野買 + 無錢

行行下又俾人叫去玩比賽=0=

又係無聊日子就玩下la

估唔到得3個人-.-”

咁就落場開波

玩玩下 好鬼多人 又話想玩v_v”

先ko 傻仔鐘 後ko果街人

2:1win左 哈哈 好開心

真係好好玩 好鬼緊張 好正>3<”

咁就多左張 聖誕禮物

玩到5點幾又出左去 同啊紫班傻仔

打邊廬 哈哈又用左100元 3∼4日都用左幾百

係咁俾啊媽小-,-”

打完之後 咁就無左我的第一次

去機舖=口= 跟住早走左 因為 唉∼唔講



2009 年 12 月 25 日  星期五   晴天


2009-12-25 分類: 未分類

24/12/2009

金日7點早上先反到家中

2點幾起身 一起就俾人叫打波

=0=累到仆街-.- 平日都去 今次就唉-.-

7點幾就去左沙咀 望到好多美女 但係身邊有好多仔

唉 傷心了>w<""" 跟住去到小輪到 好正 好大風

去到上環 就去到kfc 食野 食食下 就望到d野 現實真係~~~

12點望到(hot茶)係到倒數 好好看 好鬼正~~~~

12點到1點半 都係係海港城 走來走去

影左好多正相v_v" 不過腳都軟埋

唉 一開波就話行2~3個鐘 最後6個鐘 我頂=-='

不過好開心

e幾日無得打電話 超炆 唉-.-

kaka 就快有得看 啊煩特^33333333333333333333333333^

 



2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


2009-12-24 分類: 未分類

23/12/2009

金日10幾點先起身

1點幾去左收卡 3點幾望到班飛仔想打交 超惡 e真係好無奈

4點幾去左查布到 玩卡玩psp 好鬼正

5點鐘出左去收卡 頂出刑沙咀 收得一張卡ok 無哂野講

20$回來 唉v_v" 想吊佢lo

7點到食飯 超正 好多野食 正爆 飽到死=.=

9點幾係gvg 大比賽 唉 得第4名 -0- 好q勁對手

係團戰到同啊布神勇搶第一 可惜 差一炮就lose左=/=

現場氣氛超正=.="

玩到2點幾仲味走 係到打埋blog 同打機=/=



2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


2009-12-23 分類: 未分類

23/12/2009

好期待天日

因為 哈哈唔話你知天日做咩wo>///<"

金日好鬼無聊 咩都無野做

成日打機 打到悶-.-"

望到小政同肥星去影相 有小小想打7佢2個"

因為 好膠..............................................

金日好野食 冬節到左v_v""""

 



2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


2009-12-21 分類: 未分類

21/12/2009

金日係2009年最後一日上課天

真係估唔到一日比一日快過

一個星期又一個星期

想回小時候 認為24小時真係太多

不過e+真係唔想大-,.- 哈哈哈

大過左 責任就大 v_v"" 我想做波兒多d>w<"

就快考試 努力殺上中5

金日超開心

早上反煮魚蛋 唔唔~~真係唔錯

大家你地覺得好唔好食姐~~~~~>////<"

反到學校就上禮堂 係咁唱歌 幾好玩 不過有時悶悶地就同獸政吹水

最後有個外國佬上台 嘩 超勁 彈琴彈得超正v_v" 聽得好舒服

不過好憎 走果時 講埋d規則好煩 知唔知

一上到班到 立即gvg 唉 仲係唔夠車輪 查布抽 -0- 佢地好q勁v_v"

玩到悶 就同肥星打卡 kaka 膠dick 打膠dick 好正-.-"

正餐到左 我地影完相 就開餐 殺~~ 第一時間 食我d魚蛋

哈哈 唔錯~~~

大家食完之後 就玩game 有小小悶

最開心都係送禮物 我份大禮物送左俾張子v_v""

哈哈有好多相 真係型爆

放左學之後 去左2樓 我地邊吹 邊等a2班傻仔放的時候

估唔到有場大戰 mk熊vs怪獸慧

雖然mk熊走得快 但係怪獸慧一孌身 (喂打 kick) 秒鬼左mk熊

不過怪獸慧部手機就大獲v_v 掉左係地下a_a"

引起全世界的人觀戰v_v" 好正

走前 立即去林友囉野 kaka e份聖誕禮物 係咁多年最正 >//////<"

多謝林友幫手a_a"

3點幾出左去收卡 唔錯幾抵

std 就快ko 又可以去打人(120$左右)

=0=真係好開心

同某人傾電話 好開心 都係第一次 好q開心 我頂~~~~~