波兒的小日記
人生總有煩惱 不開心的~
只要努力生活 就會過得更好
不要再回憾過去吧~
popo123234
暱稱: 波兒
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-06
2011-01-05
2011-01-05
2011-01-03
2010-12-20
文章分類
全部 (127)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 127
留言總數: 392
今日人氣: 0
累積人氣: 3054
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


諗得太多野 分類: 未分類

12/12/2009

星期5果日無打blog 因為無得打機 呵呵

不過果一日真係唔多開心lo 上午都ok 無物野

一到中午 個傻仔鮑上左來 食野~.~

講講下 講到我沉迷卡wo 我就好火(莫名其妙的火)

講講下有個kai子 答咀=0="話我沉迷

我心諗 你之前都有玩la 膠都爆 仲話我幾千幾千咁玩-,-(人地仲多)

我笑左 我自己唔食飯 去買卡 當減肥lo -.- 咁都有錯v_v

唉 唔想講 真係好憎人話我鐘意的野係垃圾

唉~~~~~~~~好在有人叫我地唔好嘈 唔係真係串7佢~~ 好火

令到我上通識堂 都無心上 跟住調左去小政格離(小魚去左救火)

小政好煩 煩到我zzzzz唔到

講後星期6

早上同班fd 去左打波 打到身水身汗~~~不過好正~~

到左12點 我又要去太古 -0- 好遠成個半鐘車程~~~~

去太古前 year year 又換到隻熊仔~~~第2隻了~~~~

到左3點幾同d 補習的人食野 1男幾女(太多)

真係好小同佢地傾計 不過傾左d野 好鬼得意-.-

 

係咁俾佢地話我煩=0="" 只怪我太多口水 哈哈哈

去到3點9 要走 因為要買野 先走~~~~~~

回家路中 又去左買野 買買下 又用左300元=0=""

回家路上 真係諗左好多野

諗下諗下  覺得自己點解咁多野諗

如果我無諗野 就唔洗咁煩

不過要諗下 點先唔洗再諗野

諗下諗下 覺得自己點解要諗點樣先唔諗自己點解咁多野諗

諗下諗下 

不過 又諗到 覺得自己點解唔諗 點解唔諗覺得自己點解要諗點樣先唔諗要諗自己點解咁多野諗

跟住 我做咩諗野唔落車 去左屯門 =0=

頂姐係點諗先得啊~~~~~~

真係估唔到 香港win到東亞 足球 wow +油 香港

 

 

 



2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


真心話 分類: 未分類

打左15日blog 都係講埋d日常生活的野

金日學下肥星

打埋d 好有心度的野先 哈哈哈

中一學董了 對不起 失去了一位好重要好重要的朋友
因為3個字 對不起 唉 我早知講~~~e+先後悔

中二 學會了 朋友是很重要 我最愛 的腰果朋友^^
識到一生第一個 啟蒙老師 miss黃 你面上樣子 不同你心中 你真的很好人
我一定會努力

中三 上了3c 識了很好好朋友 肥星 啊布 啊聰 等等~~
都有一D 反左面的朋友 我之前做錯串到你的話 希望你放下他 
係到SAY sorry ^^
奇蹟 奇蹟升到中四

中四 學會了 咩叫現實 咩叫會考 咩叫9人 識到一生第二個 啟蒙老師
MISS 雷 第一次中史 有10分 佢贊我果一次 真係 真係好開心
雖然 最後一次 都係無第一 lose俾青蛙=0= 佢真係好勁~~~~
係中四 撞到心愛的卡卡 第一次 唔食飯 就係為左卡卡~~

rp中四 不能再讀中史 超不開心~~為什麼得a1先有得讀 陳xx 你係味on9
新朋友 新開始 新環境 在3~4個月中
學會了  人和人的相處 女仔的小器 戀愛中 失戀的人 
人的奸 傻 天真等等 做小老師 很多很多
在影班相時 望到中5影畢業相時 心中留下了淚 為什麼當初不努力
真好 林友做班主任 通識孌強了 和第一年中四 真係差很遠~~~~
開始努力學英文 當有好英文老師 教了2個月 就就換了他 現在沒有心機去讀了
最不喜歡美文堂 因為 身邊太多kai子~
正因為新相處 不同了 很多 都看了 自己不同了
學習氣氛 真的了不同了 一天比一天懶~我希望可以上到中5
因不同朋友 知道某名好朋友 對自己是不信任 我是很差的嗎?
我真是 傷心了~~
望到自己真正愛的人 現努力去追

中國 唉 肥星成熟吧
係到thx (排名不分先後) 啊紫 水母 鮑仔誠 查布 偉仔
雞姐 豆腐 溫奇 陳信德
林少 gag佬 王神風 盧生 肥星 小魚 多毛聰 盧家誠 車輪 靚仔鐘 小飯 嘩太多了=0=

啊毛 小政 丁丁 啊糖 張子 力哥 四奶奶 周兄 得誠 小羊 森仔 拍輪 等等 又係咁多
多謝你地 我真係好開心有你地做我朋友~~~

講到 e到 打左幾多字 你地慢慢看 大佬 看完留一留cm(不可以只留cm 2字)

第2次全班30人 10/12/2009 我又會記住e日
個個小息係到追人打 打來打去 好煩 xd
上到最後一堂 好鬼火 你打我無問題 唔該 唔好咁打大打面 
大力打第2度都得 面真係唔得~ 串d講 你邊位 我啊媽都味有一次咁大力打我塊面
第2次了 第一次都無串你 真係好火
係到講 你地叫我波dy 無問題 但係唔好+個狗字 好人身攻擊~~~
我好唔開心lo
 

 

 

 



2009 年 12 月 9 日  星期三   晴天


2009-12-09 分類: 未分類

9/12/2009

金日都係反唔哂人 得27個 哈哈哈

英文開始派分=.= 閱讀得17.5分 都估到 難到仆x

希望聆聽同writer 同說話可以合格~~~~~~~~~~

數學都好易 通識 中文 都可以合格 希望保持到ok了

係到thx 啊紫俾左15fun 我 我仲-15分就多隻公仔

+油+油

ps:哈哈哈哈哈 真係好想找到知己^^



8/12/2009 分類: 未分類

2/12/2009

金日係4d班的大日子 竟然全班反哂 3個月得一日反哂 哈哈

真係奇班~~~啊sir 都好開心^^

聯歡果一日我都希望全班係到

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

頂 好唔鐘意個名lo 你2條粉皮 假若你真再嘈 咁係唔得

因為我唔會再帶你散步 果時你唔好係到嘈生哂~~~~

係到同啊力哥 say sorry 下次唔會再撞你去冰山到 哈哈

(以下係望完你個blog 的回應 你好岩?自己無錯?我唔係好鐘意俾人大我^^")

數學有一點難度了就係不等式 好難理解~~~~~

果個大過果過 果過細過果過 好煩 唔知大家明唔明^_^"

PS:無野~~哈哈 努力+油

 



2009 年 12 月 6 日  星期日   晴天


2009-12-06 分類: 未分類

5/12/2009

星期5

果一日好鬼開心

通識超越左肥星la yoyo 都係得27分

但係都唔係高肥星好多

+油+油保持第一~~~~~~~

跟住就係英文測

第一章文諗住抄哂就ok 抄到最後一個 miss 同我講抄哂無分

果個心情 就係係曉集攻俾反筒一樣....

唉無哂心機做 咁先去做第2章文 100字都唔知有無哈哈哈

做完之後就放學^^

放學有好正的電視

柴9同4奶奶都係win左 宮人計都係追唔到

富貴門 唉~~~~~~心姐 謝天華 都係實至名歸

宮心計楊怡+油^^ 你2年拿咁多獎你要+油^^

星期6

想打blog都唔得 佢同我維修=0=媽~~~

哈哈金日我地我細妹成攻儲到100分 換左隻雞仔

好開心^^

跟住11點就去左太古補習

去跟西鐵 我頂-.- 望到個啊伯係到看男極(星)-- 仲要有好多女仔望緊-.-

真係好囧的場面

去太古補習前 又去左買我心愛的卡卡^^

-.-想死補到6點半島有得走 累到死~~~~

後到屋企打唔到blog 好唔開心 就zzzz左

ps:我要換到杯+公仔 +油+油^^

ps:e+真係無物信心追 好像自己自作多情咁