12/12/2009
星期5果日無打blog 因為無得打機 呵呵
不過果一日真係唔多開心lo 上午都ok 無物野
一到中午 個傻仔鮑上左來 食野~.~
講講下 講到我沉迷卡wo 我就好火(莫名其妙的火)
講講下有個kai子 答咀=0="話我沉迷
我心諗 你之前都有玩la 膠都爆 仲話我幾千幾千咁玩-,-(人地仲多)
我笑左 我自己唔食飯 去買卡 當減肥lo -.- 咁都有錯v_v
唉 唔想講 真係好憎人話我鐘意的野係垃圾
唉~~~~~~~~好在有人叫我地唔好嘈 唔係真係串7佢~~ 好火
令到我上通識堂 都無心上 跟住調左去小政格離(小魚去左救火)
小政好煩 煩到我zzzzz唔到
講後星期6
早上同班fd 去左打波 打到身水身汗~~~不過好正~~
到左12點 我又要去太古 -0- 好遠成個半鐘車程~~~~
去太古前 year year 又換到隻熊仔~~~第2隻了~~~~
到左3點幾同d 補習的人食野 1男幾女(太多)
真係好小同佢地傾計 不過傾左d野 好鬼得意-.-
係咁俾佢地話我煩=0="" 只怪我太多口水 哈哈哈
去到3點9 要走 因為要買野 先走~~~~~~
回家路中 又去左買野 買買下 又用左300元=0=""
回家路上 真係諗左好多野
諗下諗下 覺得自己點解咁多野諗
如果我無諗野 就唔洗咁煩
不過要諗下 點先唔洗再諗野
諗下諗下 覺得自己點解要諗點樣先唔諗自己點解咁多野諗
諗下諗下
不過 又諗到 覺得自己點解唔諗 點解唔諗覺得自己點解要諗點樣先唔諗要諗自己點解咁多野諗
跟住 我做咩諗野唔落車 去左屯門 =0=
頂姐係點諗先得啊~~~~~~
真係估唔到 香港win到東亞 足球 wow +油 香港
|