16/3/2010
我會記得E個月
真係唔happy
有咩理由 班會活動 唔去 咁xxx
理由 真係 笑死我
小朋友咩 唉
kai到
3月16日 我部手機 壞了- -
不明不白 地壞了- -
唉~
點解d人 係到要記住d 低b野- -
書又唔見佢地咁好記性- -"
唉 得16人
15/3/2010
今次英文 真係 真係 唔知點解都係無信心= =
唉唉 好像好易咁 但係 但係
72分 真係好遠-口-'\
天日就係數學 係耀神
d數難好多- - 80分 我要pizza~
心情有點不平衡~
3/14/2010
三月的考試@@~
真的是不重要嗎@@~?
中文 好難咁wo
考前中文堂 俾miss 果份野玩死
完全吳解哂-.-
係考試淆哂 唔知有無吳解
不過算~ 去打邊爐=.="
成身去 望住肥星- - 唉 好大個電燈膽
又答唔到咀 o哂= ="
跟住 望到好多唔同的 聽到好多野
打邊爐期間 聽得最多都係 收皮啦!
e+d 女仔 唉- -"
收皮啦 吹咩
- -'無言
e+d 女仔 唉
同我搶雞子食 ~v~"
哈哈 幾開心
不過 走果時玩左肥星 一次
哈哈( 得誠係黑的地方真係無人望到佢)^^~
10/03/2010
真係唔知打咩好
因為心中的確有很多東西想說
可惜 還是打不開心中
唉!!
這個星期- - 不知點樣 好像經常和朋友有點不快
但沒有去阻止自己v_v"~
可能無左中5班傻仔 悶 真的是 很悶
唔知點解 唔知點解
控制唔到自己的情緒
但係唔該 唔好控制我
唔好同我講 唔想邊個邊個同邊個
唉 太煩了- -
又煩緊英文 又煩緊...
8/3/2010
係到多謝大家的信息
太多啦 打唔哂 哈哈 (其實係我唔想打)
星期6諗住同政姐佢地打邊爐 係到say sorry
無謂俾人串去溝女 同埋阻住肥星啦
下次 我再妁你地
唉 無朋友做啦 肥星 去人地都唔理我m(_ _)m
到左8點 中5班友仔 去來到 係咁同我講生日快樂
開心v(^#^)v
係星期5 同家人開左生日會(5人)^^~ kfc大會 飽死~
之前諗到好多野打 e+唔知點解打唔到- -"
下次 都係唔好等 日日打blog 先係好~
功課太多了= = 有5樣