波兒的小日記
人生總有煩惱 不開心的~
只要努力生活 就會過得更好
不要再回憾過去吧~
popo123234
暱稱: 波兒
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-06
2011-01-05
2011-01-05
2011-01-03
2010-12-20
文章分類
全部 (127)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 127
留言總數: 392
今日人氣: 8
累積人氣: 3070
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 16 日  星期二   晴天


2010-03-16 分類: 未分類

16/3/2010

我會記得E個月

真係唔happy

有咩理由 班會活動 唔去 咁xxx

理由 真係 笑死我

小朋友咩 唉

kai到

3月16日 我部手機 壞了- -

不明不白 地壞了- -

唉~

點解d人 係到要記住d 低b野- -

書又唔見佢地咁好記性- -"

唉 得16人



2010 年 3 月 15 日  星期一   晴天


2010-03-15 分類: 未分類

15/3/2010

今次英文 真係 真係 唔知點解都係無信心= =

唉唉 好像好易咁 但係 但係

72分 真係好遠-口-'\

天日就係數學 係耀神

d數難好多- - 80分 我要pizza~

心情有點不平衡~



2010 年 3 月 14 日  星期日   晴天


2010-03-14 分類: 未分類

3/14/2010

三月的考試@@~

真的是不重要嗎@@~?

中文 好難咁wo

考前中文堂 俾miss 果份野玩死

完全吳解哂-.-

係考試淆哂 唔知有無吳解

不過算~ 去打邊爐=.="

成身去 望住肥星- - 唉 好大個電燈膽

又答唔到咀 o哂= ="

跟住 望到好多唔同的 聽到好多野

打邊爐期間 聽得最多都係 收皮啦!

e+d 女仔 唉- -"

收皮啦 吹咩

- -'無言

e+d 女仔 唉

同我搶雞子食 ~v~"

哈哈 幾開心

不過 走果時玩左肥星 一次

哈哈( 得誠係黑的地方真係無人望到佢)^^~



2010 年 3 月 10 日  星期三   晴天


2010-03-10 分類: 未分類

10/03/2010

真係唔知打咩好

因為心中的確有很多東西想說

可惜 還是打不開心中

唉!!

這個星期- - 不知點樣 好像經常和朋友有點不快

但沒有去阻止自己v_v"~

可能無左中5班傻仔 悶 真的是 很悶

唔知點解 唔知點解

控制唔到自己的情緒

但係唔該 唔好控制我

唔好同我講 唔想邊個邊個同邊個

唉 太煩了- -

又煩緊英文 又煩緊...

 



2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天


2010-03-08 分類: 未分類

8/3/2010

係到多謝大家的信息

太多啦 打唔哂 哈哈 (其實係我唔想打)

星期6諗住同政姐佢地打邊爐 係到say sorry

無謂俾人串去溝女 同埋阻住肥星啦

下次 我再妁你地

唉 無朋友做啦 肥星 去人地都唔理我m(_ _)m

到左8點 中5班友仔 去來到 係咁同我講生日快樂

開心v(^#^)v

係星期5 同家人開左生日會(5人)^^~ kfc大會 飽死~

之前諗到好多野打 e+唔知點解打唔到- -"

下次 都係唔好等 日日打blog 先係好~

功課太多了= = 有5樣