15/4/2010
好耐無打blog
因為唔知 打d咩好
身邊朋友 好像分散了一樣-口-
- -唉 不知發生咩事姐-.-
好像大家 都唔鐘意我-口-咁
............................
12/4/2010
完左了- - 放完啦
e個假期-口-"
悶爆 好像星期6日咁
無咩特別
調左位=口="
我傍邊 坐左 位小姐-,-
頂佢唔住啦-.-
係咁講 好煩 好煩-口-'
但係 我一句都無講野 orz
唉唉唉 考試就到啦
哈哈 個個都要調位咁wo
天日 又調位!!!!我相信!!
8/4/2010
肥星反來了!!
e幾日 都無物 出街
頂v_v"~
好悶
真係要找下d野做
係到講d野先v_v'
我d分介線 有唔同含意
大家小心 慢慢諗下 會錯意就唔好 A_A"
好悶 啊 就快 放完-.-
會考開始了~
6/4/2010
@@4月
好快反學-.-
不過 一種心態
到時先算啦=.="
唉
玩左d心理測驗
-.- 指我太內弱
哈哈 的確
我沒有能力 去負自己責任
--不過 我還是 還是...很想--"
---------------------------------------------
你想清楚了嗎=.=
這是你2人的事情
不要怕-.-
慢慢會習慣
你2個開心就可以吧!
3/4/2010
自己都就快要去大陸- -
好煩xd"
其實 自己 好想
幫人 不過 不過
真的是太難吧
有時候 解玲還需解玲人
我很想幫你 不過 你自己+油--"
e幾日 都係家中 悶死-.-"
咁就過左一個星期-.-"
如同星期6日 日子 過得太快
都唔知做咩 覺得今年係過得特別快~~