29/1/2010
今日 係11點幾 看完 life
真係唔錯 跟住上facebook
望到..青中有欺凌事件 ..
心中有點不快...
其實 青小 是不是 太差了?
引入 咁的學生
低form 真係好恐怖-口-好狼...
望到life d老師係唔理d欺凌事件
一個大話 埋沒學生 估唔到 青中
都係咁..
xx學生母親怒道:「我質問點解咁大件事,都唔即時通知家長,訓導主任竟推說老師忙住巡課室,後來又話基於學生私隱唔講得畀我知,完全不負責任!」
青中又令我失望一次
------------------------------------------------------------------------------------------
金日數學啊sir 又請左我一次
多謝哂
雖然我得第六
咁你都請~ thx 啊sir.... |