24/11/2009
今日miss巫 同某人 玩大左 條友4點就走q左
今日知道左好多野 不過 唔明-- 我好差咩=.= 同我真係做唔到真正朋友咩
天日係啊毛生日 係e到 祝你生日快樂 啊布 咀咀
天日又係青中歌唱比賽第2輪 中5的朋友+油 我十卜你地
下個月我又要買我心愛的玩具 哈哈
又要放幾千元玩??
唉又有朋友有女 la 仲要係 係到就唔講 唔係俾人打
真係世界有奇蹟 唔知我有無??神啊!!!!!
23/11/2009
金日青中 開歌唱比賽 初賽
金日有有毛毛 德誠 冰女 同泰哥上場唱歌
幾好玩 好正wowo 其他人都唱得幾好 哈哈哈
仁社比賽又lose 唉 幾時仁社先勁-0- 有無人話我知
中文統測 53分 都ok 不過仲係低過 肥星 我頂~~~~~~~~~~~
夠竟你想點 大家朋友-.- 好q煩 吊