3/12/2009
幾開心金日 唉又買左糖比人 用左好多錢-.-
英文測試 好q嘈 聽唔到d 英文串字 成班細佬係到煩
又係可以吹水 真係無得頂~~~ 考完左 就去食野
數學又唔洗上 係到講班會野 有物理由 無魚蛋食
又易做 又幾好味 最緊要平同多~~~ 唉 我最愛魚蛋~~~~~~
最後果堂發生好多野 分組都放左幾個字-.- 我地RP 男仔抽全場=0=
哈哈都WIN左 真係神同人的分別-,-
不過果堂 火藥味好鬼大 前後有張子同彭仔 後有羊仔同彭仔
啊魚姐 沖出去 個樣 好鬼型啊 哈哈哈哈
-0- 不過金日0討論問題有D問題=0= 講講下
講到 青少年唔應該去做雞咁=3= 哈哈
最後 大家都係同一班 和和氣氣咁味幾好
符:金日有同佢講野 又係面紅 好正=0=好得意
|