去左5日 都係得咁多...(三位數字都無)
好像好多咁.....
 天使下凡? 錯 是我表妹 很可愛^^~(手汁一枝魔法棒)
我的表弟 可愛嗎???=]

笑的樣子~
小小煙花(一)
小小煙花(二)
小小煙花(三)
玩玩下 玩到(種)火
我回來了 不過 回來的時間都12點了 沒有心情去打blog
呵呵 大家有無掛住我啊~~~
反到來的時間 就是很多功課在我身邊
在數多個假期 這個假期是最最最多功課-3-
------------------------------------------------------------------------
係時間簡單講下
反大陸有咩做- -
唉 我第一日反就知大陸好悶- -
連網吧 都悶過人
最衰 都唔係咁 係 係.仲凍過香港
所以是食 訓 玩 食訓- -"
不過去到大陸 都有一間野我都覺得係幾好食@@" 不過好貴(食飽8~10人 要200$ 好貴)
第二反到月唐村 去拜下我的祖先
好嘈- - 好多炮丈聲 又有獅舞 好嘈 我唔係好鐘意咁嘈的環境
第三日就去左浸溫泉- - 其實係浸熱水=]
不過都幾好玩 浸左3~4個鐘 成身散哂
不過最好的係 出到去 超溫暖 一點凍的感覺都無
第4日 就係 玩下煙火 幾好玩a_a 又平
不過人大左 無物感覺 望到d表妹玩 自己都幾開心哈哈
第5日 啊公生日 最多人 最多親戚的時間
不過完全唔知佢地係邊個=[
哈 我不嬲都唔記得人地個名...
走的時候 我都唔係幾想走 又第一日想快d走 的感覺
是完全不同 雖然不同細個的時間 但是都有這種感覺
反到香港一日 係功課日 連打機時間都無v_v"""
肥星仲話 好多人做左功課 令到我都快快去做xd"
|